עבודות גבס מתקדמות – לבית ולעסק שלכם.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עבודות גבס מתקדמות

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות הגבס באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

עבודות גבס מתקדמות – שישדרגו כל חלל

רוצים לסגנן את הבית שלכם באמצעות עיצוב מודרני ואופנתי? האם כבר יצא לכם להכיר עבודות גבס מתקדמות ? עבודות גבס הן יצירות אומנות של ממש, שמשתלבות היטב בעיצוב הכללי של הבית, והופכות אותו למסוגנן יותר . חברת עוז עבודות בנייה ושיפוצים מתמחה בביצוע של עבודות גבס ייחודיות, תוך התאמה פרטנית למידות החדר ולדרישות הלקוח.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אלו עבודות גבס מתקדמות אנחנו עושים?

ספריות גבס.

עיצוב תקרות.

דקורציה מגבס.

הנמכת תקרות.

עיצוב וחלוקת חדרים בגבס.

בנית חללים לפי תקני עמידות באש.

למה כדאי לבצע עבודות גבס מתקדמות עם חברת עוז בנייה ושיפוצים?

ניסיון של למעלה מ- 40 שנה.

מוצרים ברמת גימור גבוהה במיוחד.

חומרים איכותיים.

אנשי מקצוע מיומנים.

תכנון של עבודות גבס מתקדמות

כשמתכננים עבודות גבס, בראש ובראשונה יש למצוא את המקום המתאים ביותר עבור המוצרים הללו. הגדולה של מוצרי הגבס נעוצה בכך שהם מוכנים באופן מיוחד עבור הלקוח, ולכן מתאימים באופן מושלם למידות החדר. בהמשך, חשוב לתכנן מהו השימוש שייעשה במתקני הגבס? האם חלק מהמדפים צפויים לשאת משקלים כבדים של ספרים למשל? האם יש צורך בארונות סגורים? ועוד. התכנון המוקדם מאפשר לבצע חיזוקים במדפים שמיועדים לאחסון של דברים כבדים. תכנון נוסף הינו בתחום הדקורציה – כלומר בחירת צבעים, אלמנטים דקורטיביים כגון מראות וזכוכיות וגופי תאורה פנימיים.

מה חדש בעולם עבודות הגבס?

עבודות גבס מושכות יותר ויותר תשומת לב, ולכן יש גם חידושים בולטים בתחום הזה, שמאפשרים לבצע עבודות ייחודיות ומוגמרות יותר. אחד החידושים הללו הוא פרופיל הרחקה, שמאפשר ליצור מראה של תקרה צפה או מדף צף. הפרופיל מרחיק את פלטת הגבס מהקיר, וכך נוצר האפקט המיוחד. גם קונסטרוקציות מעוגלות מושכות תשומת לב רבה, והן מתאימות במיוחד לעיצוב מזנונים ייחודיים בסלון הבית.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בביצוע עבודות גבס מתקדמות ברמת גימור הגבוהה ביותר וביצירתיות אשר משדרגת לכם את הבית. לפרטים נוספים צרו קשר איתנו ונשמח להגיע ולייעץ, בנוסף נוכל גם לספק הדמיות על איך יראה הפרויקט בסיומו.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

חלל האמבטיה הינו חלל רטוב. וככזה גבס רגיל אינו, עמיד. קיים גם גבס ירוק בעל עמידות למים, אבל גם עליו הייתי ממליץ רק במקומות שאין מגע מים ישירות. בעבר בחברתנו השתמשנו צמנטבורד. כבר תקופה שקיים עוד סוג של גבס בשוק, סוג שדי מבטל חלק מהחסרונות של צמנטבורד, וזהו הגבס הכחול: עמיד בתנאי חוץ וגשם ולפיכך הוא המלצתנו לשימוש בחללים רטובים כגון חדר אמבטיה.

  • גבס לבן המגיע בעוביים שונים ובאורכים שונים מתאים לעבודות פנימיות לא בחללים רטובים. חלש יותר מכלל הסוגים הקיימים.
  • גבס ירוק מתאים לאזורים שתיתכן בהם רטיבות. עמיד יותר וחזק יותר מגבס לבן. גבס זה לא אמור לעמוד בתנאים חיצוניים ואף לא במגע מים ישיר ותכוף.
  • גבס אדום מתאים לעבודות בעלות צורך בתקן אש. יתכן וידרשו כמה שכבות בכדי להגביר את זמן העמידות לפי תקן נדרש לכל חלל.
  • גבס כחול המילה האחרונה בגבס פלטה זו עמידה בתנאים חיצוניים ובמגע מים תכוף בניגוד לשאר סוגי הפלטות. נוכל להשתמש בה בתוספות בניה, בחדרי אמבטיה ועוד…

לכל מטרה בין אם זה לקירות או תקרות, שימושים חיצוניים ושימושים פנימיים, מקומות בעלי רטיבות או צורך בתקני אש. לצורך בידוד רעשים ובידוד חום וקור. לבניית קרניזים ואף ארונות ומידוף.

גבס מתאים לשימוש תעשייתי, משרדי וביתי. ולכן מתאים לכולם. רק מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע איזו פלטה ושיטת בניה מתאימה לכם.

רוב הפלטות המצויות בשוק אינן עמידות לתנאים חיצוניים ואל לנו לשיקולם לצרכי בניה חיצונית. אולם ישנה רק סוג גבס אחד המתאים לבניה חיצונית וזו הפלטה הכחולה. והיא מומלצת מאוד לבניה מהירה זולה ואיכותית.

קירות גבס מותקנים על מסגרת מתכת לרוב עם כי גם מסגת פנימית מעץ היא אופציה אבל יקרה יותר ולא מתאימה במקרים רבים.

שיטה אחת כוללת חיפוי קיר או תקרה בעזרת פרופיל אומגה וזו הדרך הטובה ביותר בחיסכון שטח הבנייה. הגבס בא רק בצד אחד. שיטה זו מתייחסת כי המשטח ישר ומוכן להתקנה אם זה לא המצב שיטה זו לא מתאימה.

שיטת הבניה משניי צדדים או מצד אחד בעזרת פרופיל מסילה ופרופיל ניצב. שיטה זו אינה נסמכת על משטח ישר אלא צפה, עומדת בזכות עצמה. שיטה זו מהווה את מירב הקירות הבנויים.

שיטת בנייה מחוזקת בעלת שימוש בפרופילים מתכת עבים יותר המאפשרים חוזק קיר גדול יותר.

כין ישנה הפלטה האדומה אשר מתאימה, חשוב לוודא מול יועץ מהם הדרישות ולפי כך לעבוד. יתכן וידרשו מספר שכבות של גבס אדום בהתקנה בשיטת הבנייה בכדי לעמוד בדרישות.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהטלוויזיה תיתפס על מסגרת ברזל או עץ ותהייה חזקה. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס טלוויזיות כבדות.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהרהיט ייתפס על מסגרת ברזל או עץ ויהיה חזק. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס רהיטים כבדים.

יתרונות קירות הגבס הינם רבים: החל מעבודה זולה, מהירה, חסכונית וירוקה ובעלת אפשרות להקטנת כמויות הפסולת. בנוסף שיטה זו יכולה להיבנות על קרמיקה בניגוד לרוב שיטות הבניה הכבדות.

בידוד נוצר מחללי אוויר כלואים בתוך חומר. ולכן קיר גבס אשר מחופה בפלטות גבס הינו קיר מבודד. רוצים להעלות את רמת הבידוד אין בעיה מומלץ תמיד להתקין חומר בידודי בתוך קיר הגבס כדי למנוע בצורה מיטבית מעבר רעש.

כן בוודאי אנו מראשוני החברות העובדות בגבס בארץ. עוד מימיו הראשונים בארץ. שיטת בניה זו מלווה אותנו ברוב עבודותינו. ואנו כאן למענכם בייעוץ ועבודה.

שיטה זו אידיאלית לבניה בעסקים שונים, רק התייעצו איתנו ונמליץ לכם על שיטת הבניה וסוג הפלטות המתאימים לכם.

רק חלק מסוגי הפלטות מתאימים: הפלטה הירוקה לא במגע מים ישיר. והפלטה הכחולה העמידה גם בתנאי חוץ.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!