עיצוב תקרת גבס – פתרון עיצובי לבית, חנות ועסק.

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אחד מתהליכי הבנייה הפופולאריים בשנים האחרונות בתחום העיצוב והאדריכלות בו ישראלים רבים בוחרים במטרה לשדרג את מראה הבית הוא באמצעות עיצוב תקרת גבס.

מדובר באפקט ייחודי אותו ניתן ליישם בכל חלל בבית החל מהסלון, דרך מעברים ומסדרונות ועד חדרי הילדים ושינה.

התהליך כולל הנמכת תקרת גבס ולרוב נהוג לעצב את התקרה עם תאורה המכונה תאורה נסתרת. ניתן גם לשלב בחללים רטובים כמו בעת שיפוץ חדר אמבטיה פלטות עשויות גבס הנקראות פלטות גבס ירוקות העמידות לאזורים עם רמת לחות ורטיבות גבוהה.

למעשה, הנמכת תקרת גבס מעניקה פתרון עיצובי ופרקטי שכן מצד אחד ניתן בעזרתה להסתיר כל מיני בעיות אסתטיות בתקרה ומצד שני לשדרג את הבית מבחינה עיצובית.

עיצוב תקרת גבס בתהליך התקנה
עיצוב תקרת גבס בחדר שירותים של מבנה ציבורי

מתי נהוג לשלב תקרת גבס?

למעשה, ניתן לשלב תקרת גבס מעוצבת בכל שיפוץ או שדרוג עיצובי הן בבית והן במשרד. יחד עם זאת, כאשר קיימות תעלות מיזוג אוויר צנרת, כל מיני כבלים של חשמל, סדקי בנייה מהם לא ניתן להיפטר – מדובר בפתרון המושלם.

באמצעות הגבס שנחשב לחומר קל וגמיש, ניתן ליצור המון סוגים של צורות, שקעים ולשלב בהן תאורות נסתרות, תקרה צפה, צבעים, גבס מחורר ועוד.

חברת עוז בנייה ושיפוצים היא בין חברות השיפוצים הראשונות בישראל שהחלו לעשות שימוש בגבס כאלמנט דקורטיבי ייחודי. את הגבס ניתן לשלב בכל סגנון עיצובי: קלאסי, מודרני, כפרי או משולב וכך להפוך את החלל לייחודי, מרהיב ויוצא דופן.

למעשה, ברגע שאנחנו מנמיכים את התקרה הקיימת עם תקרת גבס ומעצבים אותה אנו מקבלים מראה וסגנון עיצובי אחר לגמרי המשדרג את החלל בכמה רמות ובעלות יחסית נמוכה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

 

למה דווקא עיצוב תקרת גבס?

לעבודה עם גבס יש מגוון רחב של יתרונות:

  1. פשוט לעבודה, גמיש ונוח
  2. קל לשינוע
  3. קל לחיתוך ולהרכבה
  4. ניתן ליצור בעזרתו מגוון של עיצובים ואלמנטים דקורטיביים
  5. תוצאה איכותית ויפה
 

ניתן לשלב קרניזים בגבס, סוג של קורה אותה ממקמים בין הקיר לבין התקרה ומגיעה בכל מיני צורות כמו מדרגה, ריבוע, עיגול ועוד. בעזרת הקרניזים ניתן להסתיר חוטי חשמל ואף לעשות בהם שימוש כסוג של מסגרת. הנמכת התקרה מעניקה לנו פתרון מושלם הן בכדי ליצור אווירה מסוימת והן בשביל ליהנות ממראה חלק, דקורטיבי ונקי. עוד אופציה הנחשבת ליפהפייה היא תקרה צפה עם תאורה נסתרת המשדרגת כל חלל.

מחירון עיצוב תקרת גבס – הנמכת תקרת גבס

מחיר תקרת גבס צפה או המשכית נע בין 160 – 350 ₪ למ"ר

מחיר קרניז גבס נע בין 250 – 300 ₪ למ"ר

נקודת חשמל לתאורה  150- 200 ₪ לנקודה

מעוניינים בעיצוב תקרת גבס ושוקלים שיפוץ בקרוב? נשמח לבקר אצלכם בנכס ולסייע לכם בתהליך התכנון והעיצוב, ללא כל התחייבות מצדכם ומתן הצעת מחיר חינם. צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

עיצוב תקרה עם גבס הוא טרנד פופולרי מאוד בימינו. למה? זה בגלל שתקרות גבס קלות להתקנה, משתלמות וניתן לצבוע אותן בכל צבע שתרצו.

אם אתם מחפשים דרך משתלמת וקלה לעדכן את הבית או המשרד שלכם, אז תקרת גבס מעוצבת היא הפתרון המושלם. לפרטים נוספים כנסו למאמר וצרו קשר איתנו.

גבס הוא מינרל שיכול לשמש לעיצוב בבית, למשל, כציפוי דקורטיבי על קירות. הוא משמש גם לייצור טיח ומלט. גבס הוא חומר בנייה זול שניתן לעיבוד בקלות ויש לו יישומים רבים.

בשנים האחרונות נעשה שימוש בגבס לעיצוב בתים ועסקים. החל מדקורציות, קרניזים, פיתוחים, ארונות, מזנונים הנמכות גבס ועוד.. לפרטים נוספים צרו קשר.

עלות בניית תקרת גבס תהיה תלויה בגודל החדר כעיקרון, והאם התקרה מעוצבת ובכמה גופי תאורה ממוקמים עליה. לפרטים נוספים כנסו למאמר.

תכנון ובניית תקרת גבס הינו תכנון יום יומי עבורנו. חשוב לקחת בחשבון את הגורמים השונים שעשויים להשפיע על התהליך, כגון סוג התקרה ומורכבות העיצוב. בחברתנו מתכננים תקרות גבס לכל מטרה, מתקרה בעלת תכונות אקוסטיות, תקרות מעוצבות וסתם תקרות גבס פשוטות. תוכלו לקבל ייעוץ ראשוני חינם מחברתנו רק נשאר לכם לפנות אלינו.

תקרת גבס היא בחירה מצוינת לכל סוג של בית או עסק. זה עמיד ויכול לעמוד במבחן הזמן. יש לו גם מגוון תכונות לבחירה. לעסקים ולפעמים גם בבתים אנו ממליצים לשלב איתה גם תקרות אקוסטיות פריקות לפי צורך או עניין עיצובי.

תקרת הגבס היא אופציה פופולרית עבור נכסים למגורים ומסחר. זוהי דרך פשוטה ומהירה לגימור התקרות, והיא גם מספקת דרך קלה להסתיר חוטים, צינורות ושאר מתקנים. ניתן להשתמש בלוח בדרכים שונות בהתאם לסוג התקרה שאתם מחפשים.

 

ישנם סוגים רבים של לוחות גבס זמינים בשוק. אחד הסוגים הפופולריים ביותר הוא לוחות גבס הם מגיעים בעוביים וגימורים שונים, אבל כולם קלי משקל וקלי התקנה.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!