עלות שיפוץ בית פרטי ישן – השקעה שתועיל לכם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עלות שיפוץ בית פרטי ישן השקעה מועילה לכם

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם ולברר על עלות שיפוץ בית פרטי. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

עלות שיפוץ בית פרטי ישן – אז כמה יעלה לנו?

אם הגעתם לכאן, בטח אתם נמצאים באחד התהליכים הכי מרגשים והמבלבלים בחייכם. הגעתם להחלטה לשפץ את ביתכם ולאסוף הצעות מחיר. אז מה עלות שיפוץ בית פרטי ישן שלכם? כיצד היא נקבעת? ולמה יש הבדלים בין בעלי המקצוע השונים? לאחר שלב זה ועוד זמן שיפוץ אתם צפויים להיכנס בדלת הראשית ופשוט להתרגש. יחד עם זאת, כחלק בלתי נפרד מהתהליך שיפוץ בית קרקע כולו, אתם צפויים לקבל לא מעט החלטות. חלקן מתייחסות להחלטות אדריכליות הקשורות למבנה החללים, אולי הגדלה או חלוקה שלהם מחדש. אחרות קשורות לנושא העיצובי ולבחירת סגנון ואווירה בכל חלל ויש גם החלטות פונקציונאליות המבוססות על הצרכים שלנו ושל בני הבית.

אחד הדברים הכי חשובים שעל בסיסו כל אותן החלטות מתקבלות הוא התקציב שעומד ברשותנו למטרת השיפוץ. כחברת המתמחה בכל סוגי עבודות השיפוצים לרבות שיפוצים כלליים, שיפוצים קטנים, שיפוץ חדרי מקלחת ושירותים, שיפוץ מטבחים, עבודות גבס, עבודות צבע, עבודות חשמל ועוד, לא פעם שואלים אותנו לגבי עלות שיפוץ של בית פרטי ישן. לצערנו, אין לשאלה זו תשובה חד משמעית ויש לכך כמה סיבות.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

קריטריונים לקביעת עלות שיפוץ בית פרטי ישן

ובכן, יש כמה קריטריונים שמשפיעים באופן ישיר על עלויות שיפוץ בית פרטי ישן, אשר נכתבת ומנוסחת בימים שאחרי פגישת ייעוץ וביקור בנכס:

תחזוקה – בעוד יש משפחות המקפידות לסייד את ביתם אחת למספר שנים, יש בתים מוזנחים שלא עברו שום תהליך תחזוקה במהלך עשור. עובדה זו משפיעה באופן ישיר על עלות שיפוץ בית למטר על כל מרכיביו. זה נכון גם לגבי החלפה של מערכות כמו מערכת אינסטלציה למשל.

גודל הבית- מן הסתם, ככל שהבית גדול יותר, כך זמן העבודה ארוך יותר, יש צורך ביותר חומרי בנייה והמחיר עולה בהתאמה.

שיפוץ כללי או נקודתי – האם אתם מעוניינים לשפץ רק את חדר האמבטיה והמטבח? האם אתם רוצים לשפץ את כל החללים בבית כולל עבודות נגרות? האם השיפוץ כולל גם ייעוץ אדריכלי, ייעוץ חשמל ואינסטלציה?. לכל בית יש את תהליכי השיפוץ המאפיינים אותו ולכן אי אפשר לאמוד מראש מחיר של שיפוץ. שיפוץ יכול לעלות 20,000 שקלים והוא גם יכול לעלות 300,000 שקלים.

מה השיפוץ כולל? – אם למשל אנחנו מחליטים להחליף את הריצוף בפרקט, להנמיך את התקרה בסלון עם גבס, לשנות בבית את כל התאורה, להחליף את כל הארונות בחדרי הילדים, עלות השיפוץ תהיה גבוהה פי כמה בהשוואה למשפחה שבוחרת לשפץ רק את המטבח וחדרי האמבטיה.

חומרי גלם – תחום השיפוצים רחב ויש כל כך הרבה סוגים של מוצרים, רהיטים, גופי תאורה, חיפויים, חלקים סניטריים- כאשר לכל מוצר יש את המחיר שלו וגם בין הספקים השונים יש הפרשי מחיר גבוהים לפעמים. למשל, יש הבדל ניכר במחיר בין הבחירה לרצף את הבית בחיפוי שיש אבן טבעית לעומת הבחירה באריחי קרמיקה. קיים גם הבדל בין הבחירה להחליף את המקלחון הקיים במקלחון אחר, גדול יותר עם דלת הזזה מסוג מסוים לעומת לשלב בין אמבטיה לבין מקלחון.

לשפץ בית פרטי ישן מה זה כולל?

  • החלפת ריצוף/ הדבקת ריצוף: קיים פער רציני בין העלויות השונות של החלפה או הדבקה לרוב נמליץ לכם על הדבקת ריצוף בכדי להוריד עלות ריצוף הבית.
  • שיפוץ חדרי רחצה: בין החדרים שעלות שיפוצם היא גבוהה יותר נמנים חדרי הרחצה. אלו גם החדרים שלרוב נדרש בהם שיפוץ דחוף יותר. והם קשורים גם בהחלפת צנרת מים בבית.
  • צביעת קירות הבית: מתחלק לצביעה פנימית שלרוב תהיה זולה יותר מצביעה חיצונית הכוללת פיגומים. תוכלו לשלב בנוסף או במקום גם שליכט אקרילי לשיפור העמידות והעיצוב.
  • הרחבת בית פרטי ישן: הרחבת בית פרטי והוספת חדרים לרוב מצריכה אישורים ותכנון הנדסי. במידה ואין מ"מד בבית תאלצו להוסיף אותו כתנאי להוספת חדרים בבית.
  • שיפוץ גינה: עיצוב גינה, דשא סינטטי, דקים, ריצוף חיצוני, איטום קירות חיצוניים, שתילת עצים, בניית מחסן, החלפת מערכת השקיה ועוד…
  • החלפת מערכת אינסטלציה: מערכות אינסטלציה ישנות הן בעדיפות עליונה בכל שיפוץ להחלפה. כי כל פגם בהם שייווצר מהשיפוץ או פגם מנזקי זמן שיתפוצץ לאחר השיפוץ יהרוס את כל ההשקעה שהשקעתם בבית.
  • שיפוץ חדרי שינה: צביעה או טפטים, ריצוף חדש או פרקטים, ריהוט חדש והוספת נקודות חשמל ותאורה כל אלו בנוסף לצביעה שלקירות וצביעת תקרה ישנו אווירה בחדר וישרתו אתכם בצורה טובה.
  • אלומיניום בבית: כמובן שנושא זה מיקר מאוד את תהליך השיפוץ ומחירי חלונות אלומיניום בבית מגיעים למחירים לא זולים ונוגסים בתקציב השיפוץ. אולם בחלונות ישנים מאוד מאלומיניום או מעץ שווה להחליפם. חלונות במצב סביר אבן בעלי שלבים פגומים או גלגלים שבורים נין לנקותם לאטום מחדש ולתנם בעלויות פחותות משמעותית

כמובן שיש עוד הרבה סוגי שיפוצים שניתן לעשות ואלו רק קומץ קטן מהם. אבל אלו הרוב שכמעט קורים בכל עבודת שיפוץ בית פרטי.

איך לבחור קבלן שיפוצים מומלץ

כמה עולה שיפוץ בית פרטי – מחירון שיפוץ בית פרטי

מחירים האומדן הנפוצים ביותר מתייחסים למחיר למטר, כלומר בטווחים בין 1200 ש"ח למ"ר ועד ל 2000 ש"ח למ"ר אנו מעריכים עלות שיפוץ בית ישן. הערכת המחיר זו כמובן יכולה להיות גבוהה יותר או נמוכה במחירה אולם זה המחיר שבהערכה צריך לקחת כשחושבים על מימון שיפוץ. ככל שניקח ונכניס לשיפוץ אלמנטים נוספים או יוקרתיים יותר כמובן שהמחיר יעלה כמו אם נכניס גם שיפוץ חיצוני בית פרטי בתוכו. אבל זהו אומדן ריאלי שתוכלו להעריך באמצעותו שיפוץ בית עלויות.

שיפוץ בית בזול – שיפוץ בית פרטי בתקציב מוגבל

לא תמיד יש ביכולתנו לבצע את כל השיפוצים שאנו חולמים אליהם בבת אחת. לעיתים רבות תקציב השיפוץ מוגבל. אל ייאוש אנו כותבים מאמרים  רבים בנושא על מנת לעזור לכם לעשות את הבחירות הנכונות. אנו ממליצים לכם במקרה של תקציב מוגבל לבחור את תחומי העבודה לפי כמה קריטריונים:

  • התחילו מתכנון שיפוצים דחופים כמו תיקוני צנרת מים ישנה או תיקון דליפות מהגג. תיקונים אשר אם לא נבצע אותם העבודה תיהרס מהר.
  • התייעצו עם הקבלן על עלות הקרמיקות הארונות והכלים הסניטריים יכול מאוד להיות כמו שקורה תמיד בחברתנו. שאנו יכולים להביא לכם עד הבית דוגמאות ומחירים נמוכים יותר.
  • בררו מה אולי אפשר לחדש במקום להחליף לחדש. לפעמים ניתן לחדש ולהגיע למראה עדכני ויפה מבלי להיכנס לעלויות מוצר חדש. למשל במטבח במצב טוב שצבעו אינו מתאים לכם. אז במקום להחליפו מחליפים דלתות למגירות, חזיתות לצבע שבא לכם, מחליפים שיש וכיור ישן ויש לנו מטבח חדש בעלות קטנה בהרבה.
  • התמקדו בחללים מסוימים לפי העדפתכם או הצורך ולא בכל אזורי הבית ועשו אותם בצורה מקצועית וטובה. בעתיד השלימו שיפוץ באזורים שלא טופלו או רק חודש צבע בהם.
  • בררו עם הקבלן האם יש אלמנט מסוים למשל כמו קיר בריקים אשר יקפיץ את העיצוב מבלי להיגרר לעלויות גבוהות או קיר מראה מעוצבת להגדלת תחושת חלל ועוד.
  • אל תתביישו שבו עם הקבלן ושאלו אותו במה ניתן לחסוך ולהוריד עלויות, הישארו פתוחים לרעיונות אולי בדברים מסוימים דרשתם משהו שמקפיץ מחיר ואפשר גם בלעדיו להגיע לשיפוץ מדהים.
  • כדי להגיע לתקציב שיפוץ בית זול ישנם דברים שלא ההינו ממליצים לחסוך אליהם והם חומרי העבודה. דרשו עבודה מקצועית עם חומרים טובים כדי שמה שכן עשיתם יחזיק שנים רבות.

 

עלות שיפוץ והרחבת בית ישן

לבירור עלויות אמתיות לשיפוץ בית ישן הכוללות:

  • עלות אינסטלציה לבית פרטי
  • עלות עבודת חשמל לבית פרטי
  • עלות צביעה לבית פרטי
  • ועוד…

מומלץ מאוד לתאם פגישה בנכס ולקבל מחיר אמיתי מאיתנו בהתאם לדרישותיכם.

 

שיפוץ בית ישן על ידי שיפוצניקים מומלצים – עוז בנייה ושיפוצים

מסיבות אלה ועוד, לא ניתן לאמוד עלות שיפוץ בית פרטי ישן ככה סתם, בטח שלא לתת הצעת מחיר בטלפון. לכל בית יש את המאפיינים שלו ולכל שיפוץ יש את התהליכים הקשורים אליו. אנחנו רואים הצעת מחיר לשיפוץ כללי של בית ישן ובכלל כל הצעת מחיר טלפונית לצעד לא מקצועי ולחוסר אכפתיות לתחום הזה. אבל מה זה משנה בחברת עוז בנייה ושיפוצים נשמח להגיע אליכם לנכס ללא כל התחייבות, להסתכל על הבית, להבין את הצרכים והמטרות שלכם מהשיפוץ ורק אז לתת לכם הצעת מחיר מסודרת חינם. למידע נוסף השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ בית

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!