צביעת דירה בנס ציונה – שיפוץ פנימי וזול לדירה

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

צביעת דירה בנס ציונה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים וצביעת דירות מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על מחיר צביעת דירה בנס ציונה. והכל באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

צביעת דירה בנס ציונה – שדרוג לביתכם

רוצים לבצע צביעת דירה נס ציונה? מחפשים לחדש את קירות הבית וכך להשיג מראה רענן, ייחודי ונקי בדירה שלכם? צביעת דירה בנס ציונה הוא תהליך שמתאים הן לזוגות ומשפחות שגרות בדירתן באופן קבוע, הן כסיום לשיפוץ כללי והן לבעלי דירה המשכירים את דירתם ובה מתחלפים הדיירים אחת לכמה שנים. לפני שאתם מחליטים לצבוע את הדירה, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

צביעת דירה קומפלט ב- 1,000 ₪ יש דבר כזה?

בישראל כמו שרק בישראל, כמעט בכל רמזור לידו נעצור יהיה איזה שלט כזה של צביעת דירת 4 או 5 חדרים בסכום נמוך מאוד. לפני שנציג בפניכם מה אתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים צבעי, חשוב להבין כי בענף הצבע אתם לא יכולים לבקש הסמכות או רישיון. שאתם מזמינים קבלן שיפוצים, חברת הדברות או מנעולן אתם יכולים להבין במי מדובר לפי הסמכות והתעודות שלו, אבל בצביעת דירה זה לא אפשרי.

זה ממש לא אומר שכל מי שמפרסם שלטים לצביעת דירה אינו צבעי מקצועי, אבל וזה אבל גדול מי שמציע לצבוע דירה שלמה בלי לראות אותה בכלל בעלות של 1,000 ₪ או אפילו 2,000 ₪ לא יעשה עבודה יסודית וסביר להניח שהמחיר יעלה במהלך העבודה. דבר נוסף ומאוד חשוב שמשפיע על המחיר הנמוך הוא כל הנושא של איכות הצבע. ככל שהצבע איכותי יותר, הוא גם יקר יותר.

צביעת דירה בנס ציונה

אז איך בכל זאת בוחרים צבעי?

ובכן, כדי להבין שאתם בוחרים בבעל מקצוע יסודי, כזה שמקפיד על חומרי עבודה איכותיים, רמת גימור גבוהה ואף נותן מחיר הוגן, יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק. השאלה הראשונה שכדאי לשאול היא כמה שכבות הצבעי בו אתם מביעים עניין צובע את הקירות. למספר השכבות בצביעה של קירות בדירה בנס ציונה יש חשיבות מאוד גדולה והוא זה שישפיע על איכות העבודה. הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לצבוע את הדירה שלכם בכל שנה מחדש.

הדרך הנכונה לעבודת צביעת דירה בנס ציונה

שתי שכבות צבע לכל קיר הן MUST, בעיקר אם אתם רוצים לנצל את התכונות החיוביות של הצבעים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת כמו ניקוי כתמים בעזרת מטלית לחה וגם כאשר הגוון אותו בחרתם שונה ממה שקיים.

ומה לגבי צביעת התקרה?

צביעה של התקרה היא לא משימה שכל צבעי מתלהב לעשות. העבודה הזאת דורשת מאמץ לא קטן וכן, גם זמן. יחד עם זאת, כדי שנקבל מראה אחיד והרמוני, חשוב להקפיד גם על זה. לכן, לפני שאתם סוגרים עם הצבעי מחיר סופי, שאלו האם זה כולל או לא כולל את התקרה ושוב, בכמה שכבות של צבע הוא צובע את התקרה. גם כאן חשוב להקפיד על שתי שכבות.

תוספות לצביעת דירה שחשוב לקחת בחשבון

דברים נוספים שמשפיעים על המחיר הוא כל הנושא של סידור החדרים שצריכים לצבוע. חשוב מאוד לכסות את הרהיטים השונים, שקעים של תאורה, רצפה במידה ומדובר ברצפת פרקט וכדומה. דברים נוספים ששווה לבדוק מול הצבעי הוא באיזה צבע הדירה נצבעת. היום יש צבעים המיוצרים בשיטות טכנולוגיות מתקדמות. ככל שהצבע מתקדם יותר וחדשני יותר, כך רמת הגימור תהיה גבוהה יותר. נושא של רטיבות בחללים לחים, אחריות על קילופים – כל אלה הם דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים לבצע צביעת דירה נס ציונה ולפני שבוחרים צבעי.

מחפשים צבעי מקצועי? חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בצביעת דירות. אנו מבצעים צביעה יסודית, מקצועית ברמת גימור מושלמת מבלי להתפשר על חומרי העבודה והצבע. נשמח לייעץ ולסייע לכם לבחור את הצבעים המתאימים לכל חלל בהתאמה אישית. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי צביעת דירה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!