שיפוץ דירה לפני מכירה אופציות כדאיות ולמה ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ דירה לפני מכירה נקודות עניין בבית קיר בריקים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות שיפוץ דירה לפני מכירה, הגמר וגם עיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות גמר שאנו מבצעים ולברר על עלות שיפוץ דירה המתאימה לכם.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

שיפוץ דירה לפני מכירה – במטרת העלאת רווח ומכירה מהירה

החלטתם להחליף דירה או למכור דירת השקעה שברשותכם: אנו בחברת עוז בנייה ושיפוצים מציגים בפניכם מספר טיפים להעלאת ערך הדירה שלכם לפני מכירה בעלות קטנה יותר ומשתלמת לכם. בכדי לקבל את המחיר שאתם מעוניינים לקבל עבור הדירה ואף מעבר.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

בעיות נפוצות בעת מכירת דירה

הדירה מוצעת למחירה כבר מספר חודשים וקונים פוטנציאלים רבים אינם קופצים על הדירה או ממהרים לשלם את המחיר שאתם דורשים. החוכמה לפתרון בעיה זו היא האיזון כמה אתם יכולים להשקיע מול כמה אתם רוצים לקבל. כמובן כאשר העלות עוברת את היכולת לקבל חזרה יש צורך בשקילה מחדש במה להשקיע. אתם תרצו לספק תמונה ללקוח כיצד הבית יראה בשבילו וכמה הוא יצטרך להשקיע בשיפוץ לאחר הקנייה, ככל שיראה ללקוח שהוא לא יצטרך לשפץ לאחר הקנייה כך הוא ישמח לתת הצעה טובה יותר וכאמור לא תרצו להיכנס לעלויות גבוהות רק בכדי לקסום לו.

שיפוץ דירה לפני מכירה פרקט בחדר מעלה ערך עיצוב דירות קטנות 70 מטר

אז מה כן ניתן לשפץ במסגרת שיפוץ דירה לפני מכירה

מבחן מכירות הדירות מוכיח שקונה מתאהב בדירה הוא מוכן לשלם יותר מכפי שהוא תכנן ואפילו מעל מחיר האזור. קשה לציין בדיוק רב מה לעשות ואת מה לשפץ ומה לא כי כל חלל הוא שונה וכל דירה ממוקמת בקומה שונה רחוב מועדף או פחות ועוד. אולם ישנם כמה דברים אשר חשובים לרוב הישראליים.

  • מטבח: מטבח הוא מאוד מרכזי בחיי משפחה ישראלית ממוצעת, ריבוי החגים והארוחות המשפחתיות מציג לנו בתפיסה את חלל זה כחשוב מאוד, כמו גם התפיסה הרווחת כי עלות מטבח חדש וכל השיפוץ הנלווה לו זו הוצאה גבוהה. המלצתנו לא להיכנס להחלפת מטבח קומפלט אם כי ניתן לחדש חזיתות למודרניות יותר או החלפת הקרמיקה לקרמיקה קוסמת יותר או אפילו הדבקת קרמיקות על גבי ריצוף ישן החלפת ברזים וידיות הארון כל אלה בנפרד או בייחד ישדרגו את המטבח
  • צביעת הבית- בית ללא חורים וסדקים עם קירות נקיים וצבועים מראה ללקוח שמגיע מוצר נקי מוגמר קח את הבית ותעבור.
  • פינת האוכל – הציגו את פינת האוכל כמקום מזמין יותר אם בשילוב תאורה מחמיאה או מספיק בהצבה חדשה המציגה יכולת הושבה של לפחות 10 אנשים. ולא בשולחן קטן מוצמד לקיר.
שיפוץ דירה לפני מכירה הום סטילינג
  • חדרי רחצה- שיפוצם מצריך השקעה גדולה יותר אולם אם מצבם סביר ויותר ניתן להחליף אסלה או ארון רחצה ולעדכן מעט את המראה בצביעה.
  • ריצוף בבית – ניתן בהשקעה גדולה יותר להדביק קרמיקה על גבי ריצוף ישן או לרצף בעבודת פרקט את הבית או רק את חדרי השינה. פרקט ידוע כמעלה ערך של הבית ויוצר תחושת חמימות וביתיות לקונה.
  • דלתות- דלתות ישנות או מוכתמות לא משדרות איכות ללקוח. החלפת דלתות או במינימום צביעתם תשדר ניקיון ואף יוקרתיות. בסוף חשוב לזכור הרושם נוצר מסך דברים טובים אל מול סך דברים שהלקוח לא אהב.
  • תאורה –  בית לא מואר ישדר לקונה תחושות לא טובות ועוד בשילוב חפצים ועומס הוא עלול לגרום לתגובה שלילית. דאגו לתאורת אווירה ותאורה תפקודית טובות ומרשימות. אין צורך בגופים איכותיים ויקרים ניתן להשיג כיום מגוון רחב של תאורות מעוצבות בכסף קטן.
  • הום סטילינג – אומנם זה פחות התחום שלנו אבל סדר ניקיון וקערת פירות פו אגרטל יפה שם מציגים ללקוח מה הוא יכול לעשות. העלימו את יצירות הילדים ואת העומס ובחרו בקפידה את מה שאתם כן מציגים. וכך גם הלקוח הסתכל על ביתכם וביתו בפוטנציאל.

 

שיפוץ דירה לפני מכירה בעוז בנייה ושיפוצים.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת את כלל עבודות הבנייה והשיפוצים ובכלל שיפוץ דירה לפני מכירה. תוכלו לפנות לחברתנו ולקבל הצעת מחיר חינם לשיפוץ אותו תדרשו והכל במקום אחד כל מה שתצטרכו לעשות זה להשאיר פנייה או להתקשר 050-5253695

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!