שיפוץ דירות בראשון לציון – מקצועיות ומחיר מותאם לכם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ דירות בראשון לציון, חידוש רובה באמבטיה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוץ דירות בראשון לציון מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות גמר שאנו מבצעים ולברר על שיפוץ דירות בראשון לציון ברמה ובמחיר המתאימים לכם.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מחפשים חברה מקצועית לביצוע שיפוץ דירות בראשון לציון?

אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת את כל סוגי השיפוצים לרבות שיפוץ נקודתי כמו שיפוץ חדר אמבטיה, שיפוץ סלון או חדר ילדים ועד שיפוץ קומפלט של הבית כולו. כל שירותי הבניה והשיפוצים תחת קורת גג אחת. 

דגש מיוחד בחברתנו על התאמת התהליך לצרכי הלקוח כולל אפיון מדויק, הכנת מפרט כמויות מדויק באופן מקצועי, שימוש בחומרי העבודה הטובים ביותר, אחריות מלאה על כל השיפוץ ללא יוצא מן הכלל. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שניגשים לתהליך שיפוץ דירות בראשון ציון.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על שיפוץ דירות בראשון לציון

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של שיפוץ דירות בראשון לציון באופן כללי וכל שיפוץ אחר הוא הצעת המחיר. הצעת המחיר היא זו שתאפשר לכם להבין מה רמת הרצינות והמקצועיות של קבלן השיפוצים. בעלי מקצוע המספקים מידע לגבי מחירים בטלפון, אינם מקצועיים משום שאי אפשר לדעת על דברים ש“מסתתרים מאחורי הקלעים“. הצעת מחיר מקצועית, יסודית ומדויקת היא כזו שיורדת לפרטים הקטנים ביותר והיא תכלול את לוח הזמנים שנקבע לביצוע העבודה, איך התשלומים נפרסים ועוד. בנוסף חשוב לשים דגש על מסמך נוסף והוא כתב הכמויות שאמור להיות מפורט בסעיף נפרד עבור כל רכיב שקיים בשיפוץ.

מדוע הפירוט בהצעת המחיר ובכתב הכמויות חשובים כל כך?

במידה ותרצו במהלך השיפוץ לבצע שינויים, לא משנה באיזה חלל ולא משנה באמצעות אילו חומרים, כל שתצטרכו לעשות הוא לבדוק כמה זה אמור לעלות בצורה מהירה ומדוייקת. במצבים בהם אין פירוט בכתב, בעל המקצוע יכול לנצל את העובדה שאתם ”לחוצים“, שאתם עושים שינוי בזמן אמת ולבקש מחיר לא הגיוני. בנוסף, יש לא מעט בעלי מקצוע שמה שהם בעצם עושים זה לנצל את חוסר הפירוט בכדי להעלות מחירים על תוספות. באופן כזה אתם גם יכולים לבצע השוואת מחירים בין בעלי מקצועי.

מחירון שיפוצים שיפוץ דירות בראשון לציון

מדוע לבחור בעוז בנייה ושיפוצים לביצוע שיפוץ דירה בראשון לציון

  • כל השירותים תחת קורת גג אחת – מכירים את זה שאתם מחליטים לבצע שיפוץ בחדר האמבטיה ועליכם לבחור חשמלאי, איש גבס, איש קרמיקה, אינסטלטור ועוד… אצלנו אין את התסריט הזה של בחירת בעלי מקצוע. אצלנו כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להחליט לגבי סוג השיפוץ, ההיקף שלו והתקציב. לנו יש את כל בעלי המקצוע ולכן אתם לא צריכים להתרוצץ. אנחנו מנהלים עבורכם הכל ואחראים לבצע את השיפוץ לפי שלבים כדי שיהיה סנכרון מלא והגיוני בין בעלי המקצוע השונים.
  • אחריות על כל עבודה – חברת עוז בנייה ושיפוצים מספקת לקהל לקוחותיה אחריות מלאה על כל עבודה. תמיד יהיה לכם למי לפנות בכל שלב, גם אחרי השיפוץ.
  • שימוש בחומרי עבודה מתקדמים – הטכנולוגיה בתחום הבניה לא מפסיקה להתקדם. אנחנו מקפידים לשפר את התהליכים ולעשות שימוש במגוון רחב של מוצרים וחומרי עבודה לצד מכשור ברמה גבוהה כדי שאתם תוכלו ליהנות מפלאי הטכנולוגיה. כל החומרים מאושרים בתו תקן. אנחנו עושים שימוש בחומרי העבודה של החברות המובילות ביותר בשוק, עובדים עם היצרנים, המשווקים והמותגים המובילים בישראל ובעולם בתחום זה.
  • רמת גימור גבוהה- אנחנו מקפידים על רמת גימור סופר גבוהה שתשפיע על איכות השיפוץ והמראה הכללי של כל חלל.

 

למידע ופרטים נוספים אודות שיפוץ דירות בראשון לציון, צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה ובקשה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!