שיפוץ ועיצוב דירה – הכל במקום אחד ומקצועי

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ ועיצוב דירה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות שיפוץ פנימי לבית כולל שיפוץ ועיצוב דירה והפיכתה לעיצובית, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות גמר שאנו מבצעים ולברר על עלות שיפוץ דירה המתאימה לכם.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

שיפוץ ועיצוב – הדרך לשפר וליעל את ביתכם

אם הגעתם לכאן, כנראה שהחלטתם לשפץ ולעצב את הדירה שלכם מחדש. כבר תקופה שאתם מתלבטים, שואלים את עצמכם לגבי תקציב, לא יודעים אם ללכת על שיפוץ קומפלט של הדירה כולה או להתמקד באזורים ספציפיים. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על שיפוץ ועיצוב דירה מהגדרת תקציב, דרך בחירת קבלן ועד תכנון השיפוץ של אחר שלב.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מתי כדאי לשפץ את הדירה?

ישראלים רבים שואלים את עצמם מתי לשפץ את הדירה שלהם. התשובה שלנו לשאלה הזו היא בקיץ. למה? גם משום שהרבה פעמים אנחנו נוסעים וזו הזדמנות טובה לשלב בין חופשה לבין שיפוץ, ככה לא נצטרך לעבור דירה לתקופה זו. בנוסף, בקיץ יש יותר שעות יום ולכן גם יותר שעות עבודה. חשוב לתאם עם הקבלן את תקופת השיפוץ מראה, שכן הקיץ נחשב לתקופה שבה הקבלנים מאוד עמוסים.

תכנון, תכנון ועוד הפעם – תכנון

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות הוא לתכנן את השיפוץ. ככל שהשיפוץ יהיה מתוכנן לפרטים קטנים יותר, ככה יהיו פחות הפתעות ופחות חריגות מהתקציב. חשבו האם אתם רוצים לשפץ את כל הדירה, לשבור קירות או רק לבצע שיפוץ נקודתי. שאלו את עצמכם האם השיפוץ יכלול עבודות גבס וחשמל, האם אתם מתכננים להחליף את גופי התאורה ונסו לכתוב על דף אפילו את העבודות הקטנות ביותר.

שיפוץ ועיצוב דירה

הכל מתחיל ונגמר בכסף

אחת הבעיות הכי גדולות שקיימות בשיפוצי דירות הוא העובדה שאנשים רבים חורגים מהתקציב, ויש כאלה שאפילו לא מגדירים תקציב מראש. ברגע שאתם חושבים על כל הרכיבים אותם יכיל השיפוץ בין אם זה שבירה של הקירות, החלפת החלונות והרשתות, החלפה של הדלתות ועד הריצוף, יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן את התקציב של השיפוץ. ניתן לעשות שימוש במחשבוני שיפוצים שעוזרים לשלב קריטריונים התואמים באופן ספציפי את השיפוץ של הדירה שלכם כמו הגדול והמיקום שלה.

בחירת קבלן שיפוצים לעבודת שיפוץ ועיצוב דירה

קבלו הצעת מחיר מפורטת מקבלן השיפוצים אותו בחרתם. כמובן שחשוב להשוות בין כמה קבלנים לפני שמגיעים להחלטה סופית. (יש באתר שלנו פוסט על בחירת קבלן שיפוצים). וודאו שהכל כולל הכל, אכן מופיע בהצעה הזו והשתדלו שאחרי שהתקציב סגור, לא לחרוג ממנו. דבר מאוד חשוב אחרי שבחרתם את הקבלן הוא הנושא של כתב כמויות. כתב הכמויות מפרט את כל העבודות והתהליכים שהשיפוץ מכיל. שימו לב! כתב הכמויות לא מחליף את החוזה שהוא מאוד חשוב וחייב להכיל את כל ההסכמות ביניכם לבין הקבלן.

שיפוץ ועיצוב דירה, יצירת חלל פתוח ומרווח

5 טיפים של זהב לשיפוץ דירה

  1. במידה ואתם לא תגורו בדירה שלכם בזמן השיפוץ, תקבלו פטור מארנונה. יש להגיש את הבקשה בצורה מסודרת לעירייה.
  2. שפצו את המטבח כך שיהיה פונקציונלי ונוח בהתאם לצרכים שלכם. הכירו את משולש הזהב של המטבח שעוסק במרחקים בין המקרר, הכיור והגז.
  3. שימו לב שהקבלן משאיר פתח בתחתית של ארונות המטבח בכדי שתהיה גישה לצנרת במצבים של תקלה.
  4. שימו לב שיש התאמה מושלמת בין גודל חלל המטבח לבין הארונות.
  5. השקיעו בעיצוב הדירה ובחרו מעצב או מעצבת פנים כחלק מהשיפוץ. הגדירו תקציב גם לנושא הזה.

 

שיפוץ ועיצוב דירה בעוז בנייה ושיפוצים

רוצים לשמוע עוד על שיפוץ ועיצוב דירה ואף לקבל ייעוץ מהמומחים שלנו ללא התחייבות? חברת עוז בניה ושיפוצים שיפצה ועיצבה במהלך השנים אלפי דירות בישראל. אנו מתחייבים לבחירת חומרי העבודה האיכותיים והטובים ביותר, עמידה בתקציב שנקבע מראש, אחריות על כל רכיב וביצוע העבודה בפועל, ללא פשרות וברמת גימור סופר גבוהה. כעת כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לסייע ולעזור לכם שלב אחר שלב.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!