שיפוץ חדר אמבטיה בנס ציונה – נוחות ועיצוב בלי פשרות

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ חדר אמבטיה בנס ציונה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, ביחוד שיפוץ חדר האמבטיה בנס ציונה שלכם באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

שיפוץ חדר אמבטיה בנס ציונה – הדרך המושלמת לפנק את עצמכם

מחפשים קבלן שיפוצים לשיפוץ חדר אמבטיה בנס ציונה? חברת עוז בנייה ושיפוצים שמחה לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון!!! עם ניסיון רב שנים בתחום השיפוצים אנו מתחייבים לתהליך שיפוץ יעיל, איכותי, מקצועי מבלי להתפשר על אף שלב בדרך תוך עמידה מלאה בלוחות הזמנים שנקבעו בתחילת השיפוץ.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

המשמעות של חדר האמבטיה לבית ולנו

אז בואו נתחיל. ובכן, אין ספק כי שיפוץ חדר אמבטיה נחשב לאחד מתהליכי החידוש והשיפוץ הפופולאריים בישראל. מדובר בחדר בו אנו מעבירים חלק קטן מאוד מהיום שלנו ובכל זאת יש לו תפקיד חשוב ומהותי הן בהיבט של הצורך הבסיסי להיות נקיים ורעננים, אך גם בהיבט של התחושה האישית שלנו. מי מאיתנו לא היה רוצה להתחיל ולסיים את היום בתחושה שהוא נמצא בבית מלון עם כל הפינוקים שמסביב? מסתבר שעם תכנון נכון אפשר לעשות את זה. 

קטן אבל המון פרטים

אמנם ברוב הבתים והדירות בישראל, חדר האמבטיה נחשב לקטן באופן יחסי לשאר הבית ועדיין, כחלק בלתי נפרד מתהליך של שיפוץ, יש המון דברים שחשוב לשים לב אליהם. 

שיפוץ חדר אמבטיה – כמה זמן זה לוקח?

ובכן, יש הבדל משבירה של כל הקרמיקה והחלפה שלהן לבין שיפוץ של כל חדר האמבטיה קומפלט. יש חשיבות מאוד גבוהה לתכנון של חדר האמבטיה וכדאי להבין בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות ואיך היינו רוצים שחדר האמבטיה ייראה וירגיש בסוף השיפוץ. תכנון מקדים מסייע למנוע מצב של חוסר התאמות בין הקבלן לבנכם, למנוע דברים בלתי צפויים וכמובן מאפשר לעמוד בתקציב השיפוץ. 

מהם השלבים בשיפוץ חדר אמבטיה?

ובכן, בשלב הראשון ניגשים לעבודות האינסטלציה והצנרת. מדובר בשלב סופר קריטי אשר ישפיע בטווח הארוך על איכות השיפוץ. 

אנו מקפידים לעבוד עם חומרי העבודה האיכותיים ביותר בתחום האינסטלציה במטרה למנוע נזילות, סתימות ושאר בעיות במערכת. מדובר בשלב קריטי משום שאינסטלציה טובה יכולה להחזיק בין 20-30 שנה. לעומת זאת, טיפול לקוי במערכת יכול ליצור בהמשך המון בעיות.

אנו ממליצים לכם בחום להשקיע בהחלפת תשתית האינסטלציה כי הרי בכל מקרה מרימים את הריצוף ומחליפים הכל. תשתית זו כוללת צנרת של מים קרים, צנרת של מים חמים ותשתית ביוב. בשיפוץ חדר אמבטיה אנו מחליפים את כל התשתית מה שימנע בעתיד פיצוצים ודליפות. 

בשלב השני עוברים להתקין את האמבטיה או המקלחון. מאוד חשוב לשים דגש כאן על התכנון ולבחור את האמבטיה או המקלחון גם בהתאם לצרכים שלנו (ילדים, מבוגרים וכדומה) אך גם להתייחס לגודל החלל. בשלב הבא אוטמים את הרצפה ומניחים את הריצוף. לאחר מכן עוברים לחיפוי הקירות בקרמיקה. 

אנו ממליצים לחפות את הקירות עד הסוף עם קרמיקה ולא להשאיר טיח משום שכך מפחיתים בצורה משמעותית את הסיכוי לסימני רטיבות ועובש כתוצאה מאידוי ללא אוורור מספק. 

השלבים הבאים כוללים התקנה של הכיור והאסלה, צביעה של הקירות וגימורים אחרונים. 

למה אנחנו נתאים לשיפוץ חדר אמבטיה בנס ציונה?

לחברת עוז בנייה ושיפוצים ניסיון רב שנים בכל אחד ממקצועות הבנייה הרלוונטיים לתחום זה,חברתנו נשענת על לקוחות החוזרים אלינו בעבודה משותפת לאורך שנים בכל תקלה. בנוסף מיקום העסק קרוב מאוד לנס ציונה ובתחום הפעילות שלנו מה שמוזיל לכם עלויות מרחק מקבלנים אחרים הרחוקים יותר.  רוצים לדעת עוד על שיפוץ חדר אמבטיה? לא בטוחים מה לעשות ואיך? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לכם ולענות על כל השאלות. 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ חדרים רטובים

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!