שיפוץ מקלחות ושירותים – שדרוג הבית במקום הכי משפיע

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חזרתם הביתה מהעבודה ואתם חייבים חייבים להשאיר את יום העבודה מאחוריכם ולהירגע. מקלחת או אמבטיה הם התחלה לשינוי היום. ואין כמו מקלחת או חדר אמבטיה הנראים כחלק מבית מלון מפנק.

הדרך להגיע למצב זה מתחילה בעבודת שיפוץ מקלחות ושירותים בבית. והבאתם למצב מודרני, נקי, מעוצב ואם שינויים מיקומים וגדלים אשר ימצו טוב יותר את המקום הנתון. כמובן שעדיף תמיד לבחור ב: חברת שיפוצים אמינה ומומלצת, אשר מתמחה גם בתחום עבודת אינסטלציה.

עובדה מעניינת- דירות בעלות 2 חדרי מקלחת + שירותים נחשקות יותר בפני קונים פוטנציאלים בעת מכירת הדירה, כמובן כאלה שעברו שיפוץ מקלחות ושירותים ימכרו מהר יותר.

6 דגשים חשובים לשיפוץ מקלחות ושירותים:

השקיעו באיטום חדרי המקלחת והשירותים בעת השיפוץ זה ישתלם בהמשך.

תכננו נכון את הסידור והאחסון בחרו בעל מקצוע שידע לשפר ולייעץ בעיצוב.

במידת האפשר השקיעו באוורור מספק אם האוורור לא מספק אל תחסכו והתקינו וונטה.

היו אמיצים בבחירת אריחי הקרמיקה והארונות ישנם עוד צבעים מאשר צבעים בהירים.

דאגו לתאורה מספקת התאיר את החלל ועוד תאורה להאיר את המראה.

הגנו במקלחון או אמבטיון ומנעו השפרצת מים מאזור מקור המים.

שיפוץ מקלחות ושירותים מודרניים בוילה
שיפוץ מקלחות ושירותים בחדר הורים

כמה זמן אורך שיפוץ מקלחות ושירותים

זמן ממוצע לשיפוץ חדרי מקלחת או שירותים לא יכול להיות פחות משלושה ימים. מסיבות שיש הרבה הריסות ופינויים ועד צורך לבדוק את האינסטלציה לפני שמרצפים ולאטום. אבל הזמן אינו זהה בין מקלחת למקלחת ומושפע מכמה סיבות:

1) האם גרים בבית- בעת שיפוץ מקלחות ושירותים ישנו קושי לדיירי הבית לגור בבית, הדבר כן יכול להתאפשר כאשר יש עוד חדר מקלחת ושירותים שיכול לשמש את בעלי הבית בזמן השיפוץ. כמובן שהדבר יאריך את זמן השיפוץ בכיוון שהקבלן לא יוכל לעבוד במקביל על כל החדרים בבית. והזמן עלול להכפיל את עצמו.

2) גודל וכמות ההריסה- כמובן שגודל חדרי המקלחת והשירותים משפיע על משך השיפוץ כמו גם כמות ההריסה. בעבודת שיפוץ מקלחות ושירותים הריסת קירות כמו בעת הגדלת החללים או ביטול קירות מיותרים יוצר עוד פסולת ועבודה שלא בכל מקלחת קיימים.

3) מקצועיות המשפץ- שיפוץ מקלחות ושירותים מצריך הרבה אביזרים כגון אבזרי ביוב, צנרות מים קרים ,חיבורי אינסטלציה, כלים סניטריים, קרמיקות, דבקים, טיח, רובע, ארונות וכל שאר הציוד שיותקן על גבי הקירות החדשים. תכנון עבודה נכון יוביל שכבר בעת תחילת העבודה כל מה שצריך כבר יהיה בדירה וייבדק שהוא לא הגיע פגוע. עוד דבר הבוחן את מקצועיות המשפץ הינו איכות החומרים ה"שחורים" הכוונה לחומרי הבנייה וההדבקה, והצנרת המים שנבחרת לשיפוץ שהינה צנרת טובה מוכחת ואיכותית יותר.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

 

שיפוץ מקלחות ושירות הינו הספא הפרטי שלנו ואחד מתענוגות הקטנות של היום. השקעה נכונה ועבודה מקצועית תוביל לשנים של הנאה כמו גם העלאת מחיר הנכס במינימום סבל לכם. מעוניינים בעוד פרטים יעוץ חינם ועיצוב הספא הפרטי שלכם השאירו פרטים באתר או התקשרו ונשמח לעמוד לשירותכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ חדרים רטובים

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!