שיפוץ משרדים בגדרה – קבלן שיפוצים מומלץ…

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ משרדים בגדרה עיצוב ונוחות לעובדים בנכס מעלה תפוקה ורווחים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים הקשורים בעסקים ומשרדים באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם כולל שיפוץ משרדים בגדרה. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מעוניינים בשיפוץ משרד ? חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בשיפוץ משרדים בערים ויישובים שונים ברחבי הארץ 

לרבות גדרה, רחובות, ראשון לציון, נס ציונה והסביבה.

אם חושבים על זה עד הסוף מבינים כי אנו והעובדים שלנו נמצאים כל שעות במהלך היום במשרד ולכן הנראות שלו חשובה הן מבחינת האווירה שאנו מעניקים לחללים השונים והן לתהליכים נוספים.

כשנעים לנו להיות במקום מסוים אנחנו יותר פרודוקטיביים, יותר יעילים והרבה יותר שמחים ואנרגטיים.

עם ניסיון של שנים בתחום השיפוצים, נשמח לסייע בעבודת השיפוץ במשרדיכם על כל שלביה לרבות תכנון החלל מחדש מבחינה עיצובית ופרקטית, שבירת קירות, פירוק פרקטים ושטיחים, פינוי פסולת, ישור ריצפה והכנה לפרקט או ריצוף חדש, עבודות צבע, חשמל ואינסטלציה עבודות ניסור בטון, יצירת חלל פתוח, תכנון ועיצוב חדר ישיבות ועוד. אנו מתאימים את תהליך השיפוץ לפי הצרכים המדויקים שלכם והתקציב העומד ברשותכם.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

 שיפוץ משרדים בגדרה – כדאי להכיר

שיפוץ משרד הינו תהליך מורכב. כדי שהשיפוץ יצא בדיוק כמו שאנחנו רוצים, עלינו לתכנן אותו לפרטים הכי קטנים. בין אם מדובר בשיפוץ מסיבי ובין אם כזה של חלל אחד או מה שנקרא שיפוץ קוסמטי, צריך להבין מה בדיוק עושים בכל שלב ועם אילו חומרי עבודה נעבוד.

לפני שמתחילים בעבודת השיפוץ עלינו לשאול שאלות חשובות כמו למשל:

  1. מה היינו רוצים לשנות בחלל?
  2. מה דחוף לנו יותר ומה פחות?
  3. האם יש צורך בתכנון וחלוקה מחדש של המשרד?
  4. האם נרצה לתכנן מחדש את מערכת החשמל?
  5. האם נרצה לשלב גם תהליכים עיצוביים או שיפוץ בלבד?
  6. לאחר שהבנו מה אנחנו רוצים לעשות בשיפוץ עלינו להגדיר תקציב..
  7. בהמשך נרצה להבין איך אנחנו משלבים בין הפונקציונאליות של החלל לבין הנראות האסתטית שלו.
 

שלבים הבאים בשיפוץ משרדים

  1. יישום התהליך ובניית תכנית שיפוץ. הכנת מפרט, הצעת מחיר וכדומה.
  2. בניית לוח זמנים.
  3. בחירת החומרים.
  4. חשיבה על סגנון עיצובי וצבעים.

טיפים חשובים שכדאי ליישם בתהליך של שיפוץ משרדים

שימו דגש על תכניות לטווח הארוך – ממש כמו בבית או דירה, כדאי לחשוב קדימה. שאלות כמו אילו תהליכים או שינויים אתם צפויים שהחברה תעבור בעתיד הקרוב חשובות מאוד לשיפוץ. אם למשל אתם מתכננים להוסיף מחלקה לחברה שלכם או להעסיק כמות גדולה של אנשים, זה משהו ששווה לקחת אותו בחשבון.

שתפו את העובדים- לאורך התהליך כבר אמרנו עד כמה חשוב שלעובדים שלנו יהיה נעים להיות בחלל. לכן, לפני שהשיפוץ מתחיל, כדאי לשאול אותם שאלות כמו מה דעתם על השיפוץ, אלו אלמנטים הם היו רוצים שיבואו לידי ביטוי, מה הם היו רוצים שיהיה במשרד שאין כרגע ועוד. שיתוף זה בעצם יגרום לכך שרמת שביעות הרצון שלהם תעלה מלכתחילה.

יעדים ברורים – הבינו היטב מה יכלול השיפוץ ובמה אתם רוצים להתמקד כמו למשל האם חשוב לכם לרכוש רהיטים איכותיים ארגונומיים, האם אתם רוצים חדר ישיבות יוקרתי וכדומה.

רוצים לשמוע עוד מידע על שיפוץ משרדים בגדרה? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או לצלצל למספר 050-5253695 ונשמח להגיע למשרד שלכם ולסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב בהתאם לצרכים ולתקציב העומד ברשותכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!