קירות אקוסטיים למשרדים – בנייה מהירה ואיכותית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חשבתם פעם כמה זמן אתם או העובדים שלכם נמצאים במהלך היום במשרד? טבעי שנרצה להעניק לעצמנו ולהם ובמיוחד ללקוחותינו את התחושה הטובה ביותר ולהנעים את זמנם ככל הניתן במהלך עבודתנו או ביקור אורחים.

אחת הדרכים הינה שיפוץ משרד והתאמתו בתפקוד לצרכים העכשוויים שלכם, בנוחות המשתמשים ובאווירה אשר מעניקה תחושה טובה לעובדים ורווח כספי לכם.

כמובן שאתם זקוקים לעבודת קבלן שיפוצים אמין, זמין ובעל מחיר משתלם הנותן גם אחריות על העבודה. הדבר האחרון לו אתם זקוקים הוא קבלן המגיע יום כל שלושה ימים לא לעבודה ואינו מתחשב בפעילות המשרד שלכם.

בחברתנו תקלו שירות אמין איכותי ובמחיר משתלם תוך שיתוף פעולה ביננו על מנת להקל על הפגיעה בעבודה השוטפת שלכם.

קירות אקוסטיים למשרדים התקנת קירות בעבודה
קירות אקוסטיים למשרדים התקנת קירות גבס בעבודה

במשרדים יש כמה בעיות עיקריות המצריכות פתרונות כגון קירות אקוסטיים למשרדים. הרבה פעמים שאנחנו נמצאים במשרד אנו חווים מעברי רעש, הד בחדרים השונים המעודדים היווצרות של המולה ורעשים, אי יכולת להאזין לצלילים במלוא האיכות שלהם כתוצאה מדיבורים ואפילו צעקות בחללים בהם מצויים אנשים רבים, רעשי מכונות כמו למשל מזגן, מחשבים וכדומה.

כמה פעמים יצא לכם להרגיש כאילו אתם שומעים את כל מה שמתרחש בחדר הסמוך לכם או אפילו זה שלידו? כל אלו פוגמים בכושר ובתפוקת העובדים שלכם שרעש זה מפריע ליכולתם להתרכז ובתפוקתם.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה לקהל לקוחותיה קשת רחבה של פתרונות אקוסטיים ובניהם בניית קירות אקוסטיים למשרדים במטרה לשפר את החוויה ואת השהייה בתוך המשרד לאורך כל שעות היום

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

איך מתבצע תהליך בניית קירות אקוסטיים למשרדים?

לפני שמתכננים את הקירות האקוסטיים חשוב לוודא:

שקירות החדר מגיעים לתקרת הבטון ולראות האם יש צורך בהשלמת תקרה חוסמת או תקרה עם מאפייני הקטנה של מעברי רעש.

לשים לב על חומרי בליעה אקוסטית הקיימים וכיצד ניתן להפחית את רמות הרעש.

לבדוק האם יש צורך בחיפוי חלקי של הקירות או התקרה בחומרי סופגי רעש.

לבדוק אם יש צורך לשדרג את רמת הבידוד בעזרת חוסמי רעשים.

לבדוק את השפעת החלונות בחדרים והאם חודר רעש מבחוץ למבנה.

לבדוק את הדלתות האם הם דלתות קרטון שלא מבודדות כמעט או דלתות כבדות בעלות בידוד משופר.

לבדוק כי החדרים אטומים כמו שצריך.

קירות אקוסטיים למשרדים

החשיבות של בידוד ואקוסטיקה טובה במשרד

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה שהיא די שגרתית וקורית כמעט כל יום במשרד שלנו. אנשים רבים מדברים בו זמנית, לקוח מקבל שיחת טלפון, פגישה של כמה אנשי צוות באחד המשרד, מכונת הפקס, המחשבים והמדפסות עובדים בו זמנית – אלו ועוד יוצרים סביבה רועשת הפוגעת ביכולת הריכוז של העובדים. זו הסיבה שיש חשיבות גבוהה מאוד לאקוסטיקה ולבידוד כמעט בכל משרד.

מה אפשר לעשות?

ובכן, זה מאוד תלוי במבנה של המשרד, איך הוא בנוי ואיפה הוא ממוקם. לעתים ניתן ליצור מחיצות בצד הפנימי של המשרד ועל הקירות בחדרים הסמוכים מה שמפחית את עוצמת הרעשים.

היום יש מגוון רחב של פתרונות המסייעים להפחית את עוצמת הרעש וליצור סביבת עבודה שקטה יותר. כל הפתרונות מיוצרים מחומרים סופגי רעשים ומאפשרים בלימה של גלי הקול בחלל. אחד החומרים הפופולאריים למטרה זו נקרא פוליאוריטן המבוסס פוליאסטר. החומר מגיע בגלילים או יריעות.

יש כל מיני צורות על היריעות כאשר כל צורה מתאימה לקולות בעוצמות שונות ותדרים שונים. בנוסף, ניתן ליצור קיר גבס ולהתקין סוג של מחיצה בין קיר הגבס לבין הקיר האורגינלי. המחיצה הזו עשויה חומר מבודד וזה בעצם מה שסופג את הקולות. פתרון נוסף שכדאי להכיר נקרא תקרה אקוסטית.

תקרה מונמכת אותה מייצרים מחומרים מבודדים ותרכובת גומי. כל הפתרונות הללו מיוצרים בטכנולוגיה סופר מתקדמת ואף משפרים את העיצוביות ורמת הגימור של החלל.

בניית קירות אקוסטיים למשרדים פתרון יעיל ומהיר לשיפור המצב הקיים!!!

רוצים לשמוע עוד מידע על פתרונות אקוסטיים והתקנת קירות אקוסטיים למשרדים? נשמח להגיע ישירות אל המשרד שלכם לפגישה מקצועית, לבחון את החלל ולהציע עבורכם תכנית לשיפור אקוסטיקה בצורה יעילה, נוח ומקצועית. תהליך שבסופו אתם והעובדים שלכם תרגישו הרבה יותר נוח, נעים ופחות רועש. השאירו את הפרטים באתר או התקשרו ונשמח לחזור אליכם במהרה ולתת הצעת מחיר חינם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

חלל האמבטיה הינו חלל רטוב. וככזה גבס רגיל אינו, עמיד. קיים גם גבס ירוק בעל עמידות למים, אבל גם עליו הייתי ממליץ רק במקומות שאין מגע מים ישירות. בעבר בחברתנו השתמשנו צמנטבורד. כבר תקופה שקיים עוד סוג של גבס בשוק, סוג שדי מבטל חלק מהחסרונות של צמנטבורד, וזהו הגבס הכחול: עמיד בתנאי חוץ וגשם ולפיכך הוא המלצתנו לשימוש בחללים רטובים כגון חדר אמבטיה.

  • גבס לבן המגיע בעוביים שונים ובאורכים שונים מתאים לעבודות פנימיות לא בחללים רטובים. חלש יותר מכלל הסוגים הקיימים.
  • גבס ירוק מתאים לאזורים שתיתכן בהם רטיבות. עמיד יותר וחזק יותר מגבס לבן. גבס זה לא אמור לעמוד בתנאים חיצוניים ואף לא במגע מים ישיר ותכוף.
  • גבס אדום מתאים לעבודות בעלות צורך בתקן אש. יתכן וידרשו כמה שכבות בכדי להגביר את זמן העמידות לפי תקן נדרש לכל חלל.
  • גבס כחול המילה האחרונה בגבס פלטה זו עמידה בתנאים חיצוניים ובמגע מים תכוף בניגוד לשאר סוגי הפלטות. נוכל להשתמש בה בתוספות בניה, בחדרי אמבטיה ועוד…

לכל מטרה בין אם זה לקירות או תקרות, שימושים חיצוניים ושימושים פנימיים, מקומות בעלי רטיבות או צורך בתקני אש. לצורך בידוד רעשים ובידוד חום וקור. לבניית קרניזים ואף ארונות ומידוף.

גבס מתאים לשימוש תעשייתי, משרדי וביתי. ולכן מתאים לכולם. רק מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע איזו פלטה ושיטת בניה מתאימה לכם.

רוב הפלטות המצויות בשוק אינן עמידות לתנאים חיצוניים ואל לנו לשיקולם לצרכי בניה חיצונית. אולם ישנה רק סוג גבס אחד המתאים לבניה חיצונית וזו הפלטה הכחולה. והיא מומלצת מאוד לבניה מהירה זולה ואיכותית.

קירות גבס מותקנים על מסגרת מתכת לרוב עם כי גם מסגת פנימית מעץ היא אופציה אבל יקרה יותר ולא מתאימה במקרים רבים.

שיטה אחת כוללת חיפוי קיר או תקרה בעזרת פרופיל אומגה וזו הדרך הטובה ביותר בחיסכון שטח הבנייה. הגבס בא רק בצד אחד. שיטה זו מתייחסת כי המשטח ישר ומוכן להתקנה אם זה לא המצב שיטה זו לא מתאימה.

שיטת הבניה משניי צדדים או מצד אחד בעזרת פרופיל מסילה ופרופיל ניצב. שיטה זו אינה נסמכת על משטח ישר אלא צפה, עומדת בזכות עצמה. שיטה זו מהווה את מירב הקירות הבנויים.

שיטת בנייה מחוזקת בעלת שימוש בפרופילים מתכת עבים יותר המאפשרים חוזק קיר גדול יותר.

כין ישנה הפלטה האדומה אשר מתאימה, חשוב לוודא מול יועץ מהם הדרישות ולפי כך לעבוד. יתכן וידרשו מספר שכבות של גבס אדום בהתקנה בשיטת הבנייה בכדי לעמוד בדרישות.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהטלוויזיה תיתפס על מסגרת ברזל או עץ ותהייה חזקה. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס טלוויזיות כבדות.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהרהיט ייתפס על מסגרת ברזל או עץ ויהיה חזק. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס רהיטים כבדים.

יתרונות קירות הגבס הינם רבים: החל מעבודה זולה, מהירה, חסכונית וירוקה ובעלת אפשרות להקטנת כמויות הפסולת. בנוסף שיטה זו יכולה להיבנות על קרמיקה בניגוד לרוב שיטות הבניה הכבדות.

בידוד נוצר מחללי אוויר כלואים בתוך חומר. ולכן קיר גבס אשר מחופה בפלטות גבס הינו קיר מבודד. רוצים להעלות את רמת הבידוד אין בעיה מומלץ תמיד להתקין חומר בידודי בתוך קיר הגבס כדי למנוע בצורה מיטבית מעבר רעש.

כן בוודאי אנו מראשוני החברות העובדות בגבס בארץ. עוד מימיו הראשונים בארץ. שיטת בניה זו מלווה אותנו ברוב עבודותינו. ואנו כאן למענכם בייעוץ ועבודה.

שיטה זו אידיאלית לבניה בעסקים שונים, רק התייעצו איתנו ונמליץ לכם על שיטת הבניה וסוג הפלטות המתאימים לכם.

רק חלק מסוגי הפלטות מתאימים: הפלטה הירוקה לא במגע מים ישיר. והפלטה הכחולה העמידה גם בתנאי חוץ.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!