שיפוץ משרד -משפר תפוקת עובדים ומגדיל הכנסות

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

כידוע, לסביבת עבודה נקיה, אסתטית ומעוצבת יש השפעה על רמת התפקוד של העובדים ועל איכות העבודה שילוב זה מביא תפוקה כלכלית גדולה יותר לבעלי המשרד.

משרד מעוצב ומרשים נותן תחושה טובה גם לנו הבעלים של המשרד אך גם לעובדים שלנו, ללקוחות ולכל מי שמגיע ומכיר לראשונה את המשרד שלנו.

המשרד הוא כרטיס הביקור המוחשי ביותר שלנו ולכן שיפוץ המשרד מאפשר לנו ליצור סביבת עבודה נעימה, משודרגת ומעוצבת. המראה ללקוחותינו רצינות ומקצועיות כמקום שאפשר לסמוך עליו.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בכל עבודות שיפוצים ומאגדת סל של שירותים תחת מטריה אחת.

שיפוץ משרד ביצוע הדמיות ללקוחות
שיפוץ משרד הנמכות גבס ותקרות אקוסטיות

 

דרכנו תוכלו לבצע שיפוץ נקודתי או כללי של המשרד, לחדש את הריצוף, לחלק את המשרד מחדש, ליצור פתרונות גבס יצירתיים כמו הנמכת תקרה, להתקין מערכות מיזוג ותאורה חדשניות, פתרונות אקוסטיים, חלונות זכוכית מרשימים ועוד מגוון של פתרונות עיצוביים ופרקטיים.

שיפוץ משרד למי זה מתאים ?

שיפוץ משרדים הוא תהליך שבתוכו מאוגדות מגוון רחב של פעולות מקצועיות. כל מי שרוצה לשדרג את המשרד שלו או את סביבת העבודה יכול לבצע שיפוץ משרד. הרעיון הוא לבצע את השיפוץ בהתאמה מושלמת למיתוג ולאווירה שאנחנו רוצים ליצור במשרד תוך התאמה לפעולות היומיומיות ולצרכי העובדים.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

שיפוץ משרד מתאים לכמה סוגי קהלים:

  1. משרדים שעדיין לא התחילו בהם פעילות ונפתחים בחודשים הקרובים
  2. חברה או עסק חדש
  3. משרדים קיימים שאינם מתמזגים בקו אחד עם הערכים, המטרות, המיתוג והסגנון העיצובי של החברה
  4. משרדים במצב רעוע בהיבט האסתטי בין אם זה קילופים של הקירות, בעיות רטיבות, בעיות במערכת האינסטלציה, רצפה ישנה ועוד…

טעויות שאנחנו רוצים להימנע מהן בשיפוץ משרדים

הטעות הראשונה שבעלי משרדים וחברות רבים עושים היא חריגה מהתקציב. החלומות ליצור עיצוב מרהיב לפעמים עולים על האפשרויות וזה עלול להוביל אותנו לבור כלכלי שאי אפשר לצאת ממנו. לכן, חשוב לתכנן את השיפוץ בהתאמה מושלמת לתקציב. הטעות השנייה היא חריגה בלוחות. זמנים. השיפוץ של המשרד לא אמור לעלות על פני כמה חודשים ולכן חשוב לאגד את התאריך מול הקבלן בחוזה עבודה מסודר. טעות נוספת שרבים עושים בשיפוץ משרדים היא לא לתכנן את השיפוץ כמו שצריך בשלבים. תכנון לקוי שוב גורם להוצאות כספיות שאנן מתוכננות. בנוסף, משרדים רבים לא לוקחים בחשבון התרחבות עתידית וזו שוב טעות שעלולה להוביל לשיפוץ נוסף בעוד מספר שנים. אם כבר משקיעים כל כך הרבה כסף, זמן, אנרגיה ומאמץ שווה לתכנן את השיפוץ שלב אחר שלב, להגדיר מטרות, תקציב, לבוא בתקשורת ישירה עם הקבלן ולהבין מה אנחנו הולכים לעשות בכל שלב ושלב של השיפוץ.

שיפוץ משרדים – איך זה מתבצע בשלבים?

הדבר החשוב ביותר בתהליך של שיפוץ באופן כללי ושיפוץ משרד באופן ספציפי הוא כל הנושא של תכנון השיפוץ. תכנון מצד אחד מאפשר לנו להבין מה המטרות שלנו במסגרת השיפוץ ובמקביל להגדיר תקציב מראש כדי להימנע מחריגות. ככל שנתכנן את השיפוץ בצורה עמוקה יותר, כך הסיכוי לטעויות קטן והסיכוי לעמידה בתקציב שהגדרנו מראש, עולה.

  1. הגדירו מראש מהן הסיבות שבגללן אתם מבצעים שיפוץ במשרד: אין מספיק מקומות אחסון, המזגן מכער את הנראות של החללים, האקוסטיקה גרועה, אין תאורה מתאימה, לא נעים לשבת, המשרד לא תואם את המיתוג של החברה, עמדת הקבלה איננה מרשימה ועוד…
  2. היעזרו בקבלן או בחברת שיפוצים שפועלת בסנכרון מלא עם מעצב פנים והציגו בפניו את המשרד עם הרשימה של הדברים שאתם רוצים לשנות במהלך השיפוץ. שתפו את העובדים ושאלו אותם מה מפריע להם במשרד ומה הם היו רוצים לשנות. למשל, ניתן להעביר שאלון לעובדים במייל שבמסגרתו אנו ממקדים את השיפוץ וכך מראש מעלים את רמת שביעות הרצון שלהם. הציגו בפני המעצב את האזורים המיועדים לשיפוץ.
  3. הגדירו תקציב מראש שכמובן יתאים להיקף השיפוץ שאתם מתכננים לעשות. המעצב יעזור לכם להבין האם יש התאמה בין דרישות השיפוץ לבין התקציב ולבצע התאמות כאלה ואחרות.
  4. ביצוע מדידות ועדכון נתונים במחשב. בשלב זה מבצעים שחזור של כל הבקשות, הצרכים והרצונות ומבצעים שרטוט. הרעיון הוא לייצר הנדסת אנוש אופטימלית ולהבין העמדה של הרהיטים והמוצרים השונים. כך אפשר להבין אילו רעיונות עומדים במבחן המציאות ואילו פחות.
  5. הלבשת תוכניות חשמל, אינסטלציה, הנמכת תקרה למיזוג אויר ותאורה, נקודות תאורה, נקודות מחשבים ומערכות מולטימדיה. שילוב בין התוכניות לבין המפרט מאפשר להגיע לרמת דיוק מאוד גבוהה, להזיז מה שצריך ולבצע התאמות.
  6. בניית מסמך כתב כמויות המאגד את כמות החומרים ומוצרי העבודה אותם יש לרכוש לשיפוץ לפי התכנון שעשינו.
  7. קובעים פגישת רכישות לכל הציוד ביחד עם הקבלן והמעצב.
  8. קובעים זמנים. מומלץ להוסיף לזמן שנקבע זמנים לעבודות גמר כמו התקנת מנורות, דלתות, חלונות וכדומה.
  9. חותמים על חוזה מול הקבלן.
  10. מתחילים לשפץ כאשר התהליך כולל ביקורות שטח של מנהל העבודה שנמצא כל הזמן בפרויקט ושל המעצב.

שיפוץ משרד עלויות

המחיר לשיפוץ משרד משתנה ותלויה באם אנו מעוניינים לבצע את השיפוץ במעטפת של המשרד או שמדובר בשיפוץ ממש מאפס. כשמדובר במשרד קיים, המחיר הממוצע לשיפוץ משרדים נע בין 1,300-1,700 שקלים למ“ר ברוטו. כשמדובר במעטפת או בשיפוץ של משרד מאפס, המחיר נע בין 2,700-3,500 שקלים למ“ר ברוטו. אחד הקריטריונים העיקריים שמשפיעים על עלות שיפוץ משרד היא רמת הגימור. כשהשיפוץ הוא ברמת גימור של משרד קיים החלוקה היא כזו:

  • רמת גימור בסיסית לשיפוץ משרד קיים – 200 – 700 שקלים למ“ר ברוטו
  • רמת גימור סטנדרטית לשיפוץ משרד קיים – 500 – 1,700 שקלים למ“ר ברוטו
  • רמת גימור גבוהה לשיפוץ משרד קיים 1,600 – 2,500 שקלים למ“ר ברוטו
  • רמת גימור בסיסית למעטפת 1,900 – 3,000 שקלים למ“ר ברוטו.
  • רמת גימור סטנדרטית למעטפת 2,700 – 3,700 שקלים למ“ר ברוטו.
  • רמת גימור גבוהה למעטפת 3,400 – 7,000 שקלים למ“ר ברוטו.

שיפוץ משרד – חברת קבלן או שכירת שירותי קבלנים בנפרד

ברגע שאתם בוחרים לשיפוץ המשרד שלכם חברה המאגדת את כל שירותי הבנייה והשיפוצים תחת קורת גג אחת, אתם נהנים ממגוון של יתרונות. בשונה מעבודה המתבצעת על קבלנים שאינם קשורים זה לזה וצריכים לסנכרן אחד עם השני גם בהיבט של ביצוע העבודות לפי שלבים וגם בהיבט של עמידה בזמנים, כשיש חברה אחת שמספקת לכם את כל השירותים, אין לכם בכלל מה לדאוג בקשר לזה. אף קבלן לא מתחייב לעבודות אחרות והכל מתבצע תחת מנהל עבודה אחד.

הסיכוי לליקויים וטעויות בזמן העבודה הוא נמוך משום שיש לוח זמנים מדויק וכולם עובדים אחד עם השני בסנכרון מלא. בנוסף, חברות המאגדות את כל השירותים מבינות את החשיבות של שיפוץ משרד מהיר משום שכמה שתחזרו מהר יותר לעבודה שגרתית, כך תמזערו את הנזק הכספי שאולי השיפוץ גורם. הבחירה בחברה המאגדת את כל שירותי הבנייה והשיפוצים תחת קורת גג אחת בעצם חוסכת לכם זמן יקר, הרבה מאוד כאבי ראש וגם מוזילה את עלות השיפוץ בעשרות אחוזים.

לפרטים נוספים אודות שיפוץ משרדים, צרו איתנו קשר ונשמח להגיע אליכם ולהבין באופן הכי מדויק את הצרכים שלכם, לגבש תכנית עבודה מסודרת ולהגיש לכם הצעת מחיר.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!