איך לשפץ בלי לשבור קירות ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בררו איתנו איך לשפץ מבלי לשבור קירות ואיך דקורציה בגבס עוזרת לכם

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. תוכלו לברר דרכנו גם איך לשפץ בלי לשבור קירות.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

איך לשפץ בלי לשבור קירות בבית – שיפוץ במינימום לכלוך ונזק ללא שבירת קירות בדירה

רבים בקרב הציבור הרחב נוטים לדחות את שיפוץ הבית משום שכיום רווחת מאוד התפישה שלפיה לא ניתן באמת לשפץ בית בלי לשבור קירות להיגרר להוצאות כבדות. בנוסף לכך, דיירים רבים מאמינים כי תהליך שיפוצים בהכרח גורם לפגיעה בהתנהלות השוטפת של הבית ובהכרח כרוך בכמויות של אבק, חומרי בנייה, פועלים רבים ועוד. אם גם אתם מאמינים כי אכן כך הם פני הדברים, אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נגלה לכם איך לבצע שיפוץ בית ישן בלי לשבור קירות , בלי להיכנס להוצאות כבדות ובלי לקחת סיכונים מיותרים. קריאה נעימה. 

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

איל לשפץ את ביתך בלי לשבור קירות, עבודת גבס מומלצת למקרה זה

איך לשפץ בלי לשבור קירות – שיפוץ במינימום לכלוך ונזק

רבים בקרב הציבור הרחב נוטים לדחות את שיפוץ הבית משום שכיום רווחת מאוד התפישה שלפיה לא ניתן באמת לשפץ בית בלי לשבור קירות להיגרר להוצאות כבדות. בנוסף לכך, דיירים רבים מאמינים כי תהליך שיפוצים בהכרח גורם לפגיעה בהתנהלות השוטפת של הבית ובהכרח כרוך בכמויות של אבק, חומרי בנייה, פועלים רבים ועוד. אם גם אתם מאמינים כי אכן כך הם פני הדברים, אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נגלה לכם איך לבצע שיפוץ בית ישן בלי לשבור קירות , בלי להיכנס להוצאות כבדות ובלי לקחת סיכונים מיותרים. קריאה נעימה.

איך לשפץ בית ישן בלי לשבור קירות ?

שיפוצים הם למעשה הגדרת מטרייה רחבה במיוחד שתחתיה ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של פעולות שונות שחלקן פשוטות מאוד. לא תמיד צריך לשבור קירות בתהליך שיפוצים שכן לעתים מדובר בשיפוץ אסתטי ושטחי בלבד. למעשה, גם צביעה מחדש של הדירה והדבקת מדבקות קיר מעוצבות בחדרי השינה נכללות תחת ההגדרה של שיפוצים ויכולות ליצור שינוי לא פחות גדול באווירת הבית משיכול ליצור שיפוץ הכולל שינוי של חלוקת החלל על ידי שבירת קיר.

חשוב להבחין אפוא בין שיפוצים המבוצעים לצרכים קוסמטיים או עיצוביים לבין שיפוצים המבוצעים לצרכים פרקטיים, כמו למשל הרחבת חדר השינה, פתיחת המטבח לסלון או איחוד בין חדר השירותים לחדר המקלחת. כל עוד מדובר על שיפוץ קוסמטי במהותו, שבירת קירות מיותרת לחלוטין.

דוגמאות לסוגי שיפוצים שלא מצריכים שבירת קירות:

להלן כמה דוגמאות לשיפוצים הרלוונטיים הן עבור דירה בבניין מגורים והן עבור שיפוץ בית פרטי שלא כרוכים בשבירת קירות ועדיין מסוגלים לגרום לשינוי משמעותי מאוד בעיצוב חלל המגורים:

  • החלפת אלמנטים מרכזיים במטבח – כמו למשל ידיות של מגירות, דלתות של ארונות או ברזים – באלמנטים מעוצבים ומיוחדים, יכולה לגרום לשינוי של ממש בחוויית הבישול.
  • החלפת הריצוף או חיפוי הקיר – יכולה לגרום לכל אופי הבית להשתנות מן הקצה אל הקצה תוך זמן קצר מאוד ותוך השקעה כספית לא גבוהה.
  • החלפת גופי תאורה – על ידי החלפת גופי התאורה בגופי תאורה מודרניים ובגופי תאורה מוסתרים, ניתן ליצור שינוי דרמטי במיוחד במראה החלל. את השינוי ניתן לבצע בכל חדר בבית, החל מהמטבח וכלה בסלון ללא שבירת קירות ובחדר השינה של ההורים.
  • החלפת דלתות הפנים ומסגרות החלונות – די בהחלפת חלונות העץ בחלונות אלומיניום כדי לשנות את האווירה בבית בצורה דרסטית והדבר נכון גם בנוגע להחלפת דלתות הקבלן הפשוטות בדלתות פנים מעוצבות. באותה נשימה יש להזכיר גם את דלת הכניסה לבית, שבניגוד למה שרבים נוטים לחשוב, הינה בעלת השפעה מכרעת על האווירה בחלל המגורים.

אם בכל זאת החלטתם לשבור קיר בבית מהו מחיר שבירת קיר ?

  • עלות שבירת קיר גבס או עלות פירוק קיר גבס נע סביב ה 40 ש"ח למטר בכמויות גדולות המחיר יורד במקום עם הרבה פינות או קונסטרוקציות מורכבות המחיר עולה.
  • עלות שבירת קיר בלוקים עובי 10 ס"מ נעה בין 2500 – 3500 ש"ח תלוי בגודל ולא כולל שינוי חשמל ואינסטלציה כמו גם תיקוני תקרה קירות ורצפה.
  • עלות שבירת קיר בלוקים עובי 20 ס"מ נעה בין  3500 – 4500 ש"ח תלוי בגודל ולא כולל שינוי חשמל ואינסטלציה כמו גם תיקוני תקרה קירות ורצפה.
  • עלות שבירת קיר בטון יכול להיות יותר בעיתי ועל כל שבירה כזו יש להתייעץ עם מהנדס שיאשר שבירה כזו בצורה בטוחה ומה יש לתקן ורק לאחריו קבלן יוכל לתת הצעה רלוונטית לעבודת שבירת קיר מחיר משתלם.

שיפוץ מקיף לבית בלי לשבור קירות – עוז בנייה ושיפוצים

לקבלת פרטים נוספים לגבי איך לשפץ בית בלי לשבור קירות ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום השיפוצים, אתם מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 050-5253695 עוד היום עם חברת שיפוצים עוז בנייה ושיפוצים המחזיקה בוותק של יותר מ 40 שנה בתחום השיפוצים ומתן הצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כלליים

לעוז בניה ושיפוצים ניסיון של למעלה מ-45 שנים בענף השיפוצים. אנחנו עבדו על מגוון פרויקטים החל משיפוץ מגורים בקנה מידה קטן ועד שיפוצים מסחריים בקנה מידה גדול. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מוקדש למתן שירותים איכותיים תוך הקפדה על פרטים ושביעות רצון הלקוחות. מתכנון ועיצוב הפרויקט ועד לניהול תהליך הבנייה, אנו מחויבים לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו.

שיפוץ בית הוא תהליך מרגש, אבל זה יכול להיות מרתיע כשלא רוצים לשבור אף קירות. למרבה המזל, ישנם טיפים וטכניקות רבות בהן תוכלו להשתמש כדי לשפץ מבלי לשבור קירות. החל מארגון מחדש של רהיטים והוספת צבעי צבע חדשים ועד לשימוש במראות וטפטים, הטיפים והטכניקות הללו יכולים לעזור לכם לשנות את החלל שלכם מבלי לשבור קירות. עם הגישה הנכונה, אתה יכול ליצור מראה חדש ויפה לבית שלך מבלי לדאוג לתיקונים יקרים או בלגן.

שיפוצים מבלי לשבור קירות הם דרך מצוינת לעדכן את הבית שלך ללא הבלגן והעלות הכרוכים בשינויים מבניים גדולים. עם זאת, יש עדיין כמה מגבלות למה שניתן להשיג מבלי לשבור קירות. מאמר זה יבחן את האפשרויות השונות הזמינות לשיפוצים מבלי לשבור קירות ויתווה את המגבלות של שיטות אלו. כמו כן, נחקור כמה מהדרכים היצירתיות שבהן בעלי בתים יכולים לעשות שימוש בחלל הקיים שלהם כדי ליצור מראה ותחושה מודרניים יותר בבתיהם.

שיפוץ הבית ללא שבירת קירות יכול להיות דרך יעילה לעדכן את המראה והתחושה של החלל מבלי להשקיע בשינויים מבניים יקרים. סוג זה של שיפוץ כולל שימוש בתכונות קיימות כגון ארונות, מתקנים וריצוף, כמו גם שימוש ברעיונות יצירתיים למיקום רהיטים וסכמות צבעים. השלכות העלות של שיפוץ מסוג זה עשויות להשתנות מאוד בהתאם להיקף הפרויקט, אך הוא בדרך כלל זול הרבה יותר מפרויקטים מסורתיים של שיפוץ הכוללים פירוק קירות או ביצוע שינויים מבניים גדולים אחרים. על ידי ניצול התכונות הקיימות ויצירתיות עם אלמנטים עיצוביים, בעלי בתים יכולים לחסוך כסף ועדיין להשיג את התוצאות הרצויות להם.

שיפוצים יכולים להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר מדובר בשבירת קירות. אבל זה לא חייב להיות ככה. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו להשלים שיפוצים מבלי לשבור קירות בשבריר מהזמן שהיה לוקח אחרת. במאמר זה, נסקור כמה מהדרכים בהן תוכלו להשלים שיפוצים מבלי לשבור קירות במהירות וביעילות. נבחן את מקרי השימוש בכלים שונים, כיצד לתכנן את הפרויקט כראוי וטיפים לביצוע העבודה ביעילות.

עוז בניה ושיפוצים היא חברה המתמחה בשיפוצים ללא שבירת קירות. אנו מציעים הצעות חינם לשיפוצים, המאפשרות לבעלי בתים לחסוך זמן וכסף בעת שיפוץ בתיהם. עם צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו, עוז בנייה ושיפוצים יכולה לספק ללקוחות שירותים איכותיים, חסכוניים ויעילים כאחד. ההצעות החינמיות שלנו כוללות מגוון שירותים כמו צביעה, התקנת ריצוף, אינסטלציה, עבודות חשמל, התקנת קיר גבס ועוד. עם ההצעות החינמיות שלהם לשיפוצים מבלי לשבור קירות, הלקוחות יכולים לקבל את התוצאות הרצויות מבלי לדאוג לעלויות הכרוכות בשיטות שיפוץ מסורתיות.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!