איך לשפץ דירה שכורה – טיפים מועילים לשיפוץ דירה בשכירות

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שפוץ הכל כלול, שיפוץ עד המפתח ואיך לשפץ דירה שכורה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. כולל מידע וייעוץ איך לשפץ דירה שכורה שתתאים לכם בזול.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

איך לשפץ דירה שכורה ? זו שאלה שמעסיקה הרבה שוכרים ומשכירים בישראל

הרבה מאוד אנשים מעוניינים לעשות שיפוץ דירה ישנה בה הם גרים או בזו שאליה הם מתעתדים להיכנס, על מנת להתאים אותה לצורכיהם בצורה האופטימאלית. כשמדובר בדירה שנמצאת ברשותם זה הרבה יותר פשוט, שכן הם יכולים לבצע שינויים ככל העולה על רוחם – כל עוד הם מתבצעים באישור, כמובן. כשמדובר בדירה שכורה, הרבה שוכרים מוותרים על השינוי, כי הם צריכים לקבל את האישור של בעל הבית, שהרבה פעמים נדרש לטובת העניין וכמו גם ההוצאה הכספית הנלווית. 

שוכרים בדרך כלל לא מעוניינים להיכנס להוצאות לא קטנות שיידרשו מהם, כנראה, גם כדי לשנות וגם כדי להחזיר את המצב לקדמותו. אז איך לשפץ דירה שכורה שתרגישו בה בבית? מבלי להסתבך כלכלית ועם בעל הבית. ועוד מידע בנושא צביעת דירה בסיום שכירות.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

איך ניתן לשפץ דירה שכורה?

אמנם, אם אתם מתגוררים בדירה שכורה כנראה שלא תוכלו לשבור קירות או להוסיף חדרים, אבל יש מספיק דברים אחרים שכן תוכלו לעשות, כדי לעשות את הדירה הרבה יותר מתאימה לצרכים ולהעדפות האישים שלכם. למשל צביעת דירה שכורה או אפילו פרקט בדירה שכורה.

 

לפניכם מספר טיפים לשיפוץ דירה שכורה ו- עיצוב דירה שכורה :

  1. צבע, זה כל הסיפור – לפעמים צביעה של קיר או שניים בבית, תעשה את ההבדל בין דירה שנראית ישנה ומוזנחת, לדירה שנראית חדשה ומלאה באור. ניתן לעשות שימוש בצבעים לא סטנדרטיים, כגון אפרסק, תכלת או אפילו אדום, ולהשיג אפקט מיוחד ומרשים, שלא רואים כל יום.
  2. שיפוצים "בקטנה" – אז אמנם כשאתם גרים בדירה שכורה אתם לא יכולים להרחיב את חדר האמבטיה או את חדר השירותים, אבל אתם בהחלט יכולים לשדרג אותם כך, שיהיה בהם הרבה יותר נעים. כך למשל, באמצעות החלפה של כלים סניטריים – אסלות, כיורים ואגני אמבט, תוכלו ליהנות מחדרי אמבטיה ושירותים שנראים ממש כמו חדשים.
  3. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – אם, למשל, תצבעו את דלת הבית בצבע לא סטנדרטי, או תקימו פינת עציצים ירוקה באחת מפינות הבית, תוכלו לשדרג פלאים את מראה הדירה. כל מה שצריך הוא לחשוב באופן יצירתי, ואז – השמיים הם הגבול.
  4. בחירת רהיטים קצת אחרת – בחירת רהיטים לא סטנדרטיים יכולה לשדרג מאוד את מראה הדירה שלכם. כך למשל, אם תבחרו בשולחן סלוני עם דוגמה של שש-בש, שחמט או משחק שולחני אחר – תשיגו אפקט מרשים ביותר; אם תבחרו מזנון סלוני מדורג – תהפכו את הסלון להרבה יותר מיוחד.
  5. חיפויי פנים – תוספת של חיפוי קירות באבנים, למשל, יכול לשדרג מאוד את מראה הדירה. אמנם צריך לקחת בחשבון שייתכן שתצטרכו להחזיר את המצב לקדמותו בסיום חוזה השכירות, ולכן הדבר מתאים רק במקרה של שכירות לתקופה ארוכה, אולם בכל מקרה העלויות היום בהחלט מאפשרות גם לחפות וגם להסיר את החיפוי, אם בעל הבית יבקש.
  6. והכי חשוב – אל תהססו לבקש. הרבה פעמים גם בעל הבית חושב על שיפוץ דירה, אבל לא עושה זאת משיקולים אישיים שלו. אם אתם תבקשו לעשות זאת על חשבונכם, הדבר יכול לשמר את ערך הנכס ואפילו להעלות אותו, כך שמאוד יכול להיות שהוא יגיד לכם כן.

צביעת דירה שכורה מחיר

הכל תלוי בגודל הדירה ובמצבה, בהתייחס שלרוב הדירה תהיה ריקה בשלב זה לדירת 2 חדרים המחיר יתחיל ב 1200 ש"ח רק לקירות הבית בלבן. דירת שלושה וארבע חדרים יעלו יותר מכך.
 

איך לשפץ דירה שכורה עם חברת עוז בנייה ושיפוצים

לפרטים נוספים פנו לחברת השיפוצים עוז בנייה ושיפוצים בטלפון 050-5253695 או השאירו פרטים באתר ונחזור במהרה. הצעת מחיר חינם ללא התחייבות מובטחת.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כלליים

עוז בניה ושיפוצים הינו עסק בבעלות משפחתית המתמחה במתן שירותים מקצועיים לשיפוץ דירות שכורות. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, החל מריצוף וצביעת קירות ועד שיפוץ מטבח וחדר רחצה. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעבוד איתך כדי ליצור את החלל המושלם עבור הנכס להשכרה שלך. אנו שואפים להפוך את התהליך לקל וללא מתח ככל האפשר. עם המוצרים והשירותים האיכותיים שלנו, אנו מבטיחים שהנכס להשכרה שלך ייראה במיטבו!

שיפוץ דירה שכורה היא משימה מרגשת אך מרתיעה. זה מצריך תכנון ותקצוב קפדניים כדי להבטיח שהשיפוץ יתנהל בצורה חלקה ובמסגרת התקציב. בעת שיפוץ דירה שכורה, יש לקחת בחשבון מספר שיקולי עלות כגון עלויות עבודה, עלויות חומרים, היתרים ומיסים. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את העלות של רהיטים ומוצרי חשמל שאולי צריך להחליף או לשדרג במהלך תהליך השיפוץ. הבנת כל שיקולי העלות הללו תעזור לכם לקבל החלטות מושכלות בעת שיפוץ הדירה להשכרה שלכם.

אם אתם מחפשים חברה אמינה ומנוסה שתטפל בפרויקט השיפוץ שלכם, אז עוז בנייה ושיפוצים היא הבחירה המושלמת. עם למעלה מ-45 שנות ניסיון בענף הבנייה, יש לנו את המומחיות לספק תוצאות באיכות גבוהה העונות על הצרכים שלך ועולות על הציפיות שלך. מייעוץ עיצובי ועד סיום הפרויקט, עוז בניה ושיפוצים תעניק לכם שירות מקצועי המותאם לצרכיכם האישיים. אנו מציעים מגוון שירותים כגון עיצוב פנים, תוספות לבית, שיפוץ מטבח, שיפוץ חדרי אמבטיה, התקנת ריצוף, שירותי צביעה ועוד. עם מחויבותם למצוינות ולשביעות רצון הלקוחות, אתם יכולים לסמוך עליהם שיספקו לכם פרויקט שיפוץ שיימשך שנים.

כאשר מדובר בשיפוץ דירה שכורה, ישנם כמה שיקולים מיוחדים שאתם צריכים לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שאתה מכבד את זכויות הדיירים שלך ולא עושה שום דבר שעלול לגרום לנזק או להכניס אותך לצרות משפטיות. כמו כן, צריך לשקול האם השינויים שתבצעו יביאו ערך מוסף לדירה וכמה הם יעלו. לבסוף, כדאי לחשוב כמה זמן יימשכו השיפוצים והאם הם שווים את הזמן והמאמץ. עם שיקולים אלו בחשבון, שיפוץ דירה שכורה יכול להיות חוויה מועילה.

עוז בנייה ושיפוצים היא חברת בנייה ושיפוצים אמינה ואמינה שיכולה לסייע לכם בכל צרכי השיפוץ שלכם. עם צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו, אנו יכולים לספק לך ציר זמן מדויק להשלמת הפרויקט שלך. אנו נעריך את היקף העבודה הדרושה להשלמת הפרויקט, נדון איתך בתוכניות התכנון, ולאחר מכן נספק לך ציר זמן משוער להשלמה. עם שנות הניסיון שלנו בתעשייה, אנו שואפים להשלים פרויקטים בזמן תוך מתן תוצאות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר.

שיפוץ דירה שכורה יכול להיות משימה לא פשוטה שכן מדובר בביצוע שינויים בנכס ללא כל התחייבות ארוכת טווח. עם זאת, עם קצת תכנון ותקצוב קפדניים, תוכלו לחסוך הרבה כסף בפרויקט השיפוץ שלכם. במאמר זה נספק מספר טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף בעת שיפוץ דירה שכורה. החל ממציאת חומרים ועבודה במחירים סבירים ועד להפקת המקסימום מהריהוט והאביזרים הקיימים, נדון באסטרטגיות שונות שבהן תוכלו להשתמש כדי לוודא שפרויקט השיפוץ שלכם מוצלח וגם חסכוני.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!