הכל על שיפוץ בית פרטי

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הכל על שיפוץ בית פרטי שיפוץ חיצוני ופנימי

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ ומוכרת גם כ: חברת שיפוצים בראשון לציון, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

שיפוץ בית פרטי – הפיכת הבית לחלום שלכם

כל בית פרטי זקוק לשיפוץ אחת לתקופה מסוימת. מטרת השיפוץ היא בראש ובראשונה להעלות את ערך הנכס ולשפר את איכות החיים, אך קיימת גם משמעותית בטיחותית לתהליך מן הסוג הזה. שיפוץ בית פרטי היא הזדמנות מצוינת לשקם עמודים, לחדש ולצבוע את המעטפת באמצעות גמר שליכט אקרילי, גמר חלק או חיפוי אבנים וגם לבצע איטום קירות וגגות. מעבר לכך, השיפוץ כולל סל שירותים רחב ומגוון. בחברתנו תוכלו למצוא פתרונות שיתנו מענה על שיפוץ בית פרטי.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

תוכלו לקרוא כאן הכל על שיפוץ בית פרטי שחברתנו מבצעת!

  1. עבודות ריצוף וחיפוי: חיפוי אבן, גרניט פורצלן, פסיפס.
  2. צביעת בית: צביעה חיצונית ופנימית למטרות אסתטיקה והגנה על הבית.
  3. אינסטלציה: החלפת בריכות ביוב דולפות, החלפת מערכת המים והביוב בתוך הבית.
  4. חשמל: תוספת נקודות, טיפול במערכת חשמל ישנה, החלפת אביזרים והתקנת מנורות.
  5. שיפוץ שבילים חיצוניים: שיפוץ שבילי גישה ורחבות סביב הבית עם קרמיקות, אבנים משתלבות או גרנוליט.
  6. שיפוץ חניות: שיפוץ החנייה ופרגולה ושער שיגנו על הרכבים החונים.
  7. חידוש גינה: והקמת מערכות השקיה ודישון.
  8. ועוד…

 

מתי מבצעים שיפוץ בית פרטי?

יש כמה שיקולים שיכולים לעזור לבעלי בתים ישנים להחליט על הצורך בשיפוץ בתים פרטיים:

  1. פגעי מזג אוויר – בית פרטי ישן החשוף לפגעי מזג האוויר עלול לצבור נזקים בלתי הפיכים. בנוסף, יש בתים פרטיים במישור החוף הנתקפים בכלורידים. מלח הנישא מכיוון הים ויוני כלור גורמים לפגיעה במעטפת הבית הפרטי. אפשר לראות בהרבה בתים ישנים נשירה של טיח וצבע כתוצאה מהתהליכים הללו.
  2. פגיעה בצנרת – בעלי בתים המתקינים מזגנים ללא ביצוע צנרת מסודרת סובלים מתופעה של רטיבות על קירות החוץ. רטיבות דורשת טיפול מיידי של אנשי מקצוע ושיפוץ יסודי ומאסיבי. קירות הסופגים אתה לחות גורמים לטיח ולצבע להתנפח ולצבור עובש.
  3. מפגעים חזותיים – כדאי לבצע שיפוץ בית פרטי ישן כאשר ישנם מפגעים חזותיים שלא ניתן לטפל בהם בצורה אחרת. יש גבול לכמות הפעמים בהן ניתן לצבוע את הבית מבחוץ. כיום כבר לא מומלץ להסתפק בטיפול בברזל, בצביעה מחדש או בקילוף טיח מתפורר. עבודות בסיסיות אלו עמידות למספר שנים בלבד ולרוב הן גוררות הוצאות בלתי רצויות.

שיפוץ בתים פרטיים – כמה זה עולה?

אפילו מבחינה כלכלית משתלם לבצע שיפוץ בית פרטי. במקום לשאת בהוצאות חשמל גבוהות הנובעות מבידוד לקוי או לסבול מירידה באיכות החיים, ניתן להקצות תקציב חד פעמי ולערוך שיפוץ יסודי. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע מראש ולשמוע רעיונות על שיפוץ המתאים לאופי הבית והשכונה. במידה ומדובר על שיפוץ בית ישן, ניתן לערוך את השיפוץ תוך תיאום מול הרשות העירונית ובכפוף לתווי התקן.

לאחר שהסברנו על שיפוץ בית פרטי – ברצוננו להסביר כיצד אנו מסוגלים להועיל לכם, חברת עוז בניה ושיפוצים, מתמחה בכל עבודות השיפוצים משיפוץ בתי פרטיים וחידוש בית פרטי חיצונית בצביעה, גינון, גדרות וחומות, שערים, שבילים ועוד ובחלקו הפנימי אנו מבצעים הדבקות ריצוף, אינסטלציה, חשמל, פרקטים, החלקת קירות, מטבחים ועוד…

מעוניינים בחברה אשר תוביל את עיצוב הבית שלב אחד קדימה אל עבר בית חלומותיכם ומציאה פתרונות לשיפוץ בית פרטי שלכם . השאירו הודעה באתר או התקשרו ונשמח לסייע

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ בית

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

שיפוץ בית פרטי יכול להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אך גם דורש תכנון וביצוע קפדניים. מעדכון המטבח ועד הוספת חדר אמבטיה חדש, יש אינספור דרכים להפוך בית קיים למשהו חדש ומשופר. בעזרת שיפוצים נכונים תוכלו לגרום לבית שלכם להיראות טוב יותר, להרגיש נוח יותר ואף להעלות את ערכו. במאמר זה, נחקור כמה מפרויקט השיפוץ הפופולריים ביותר עבור בתים פרטיים ונדון כיצד הם יכולים לעזור לך ליצור חלל שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי.

עוז בניה ושיפוצים היא ספק מהימן של שירותי שיפוץ בתים. אנו מספקים הצעות מחיר משתלמות לכל סוגי הפרויקטים, החל מתיקונים קטנים ועד שיפוצים בקנה מידה מלא. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מחויב לספק את איכות הביצוע הגבוהה ביותר במחירים תחרותיים. כדי לקבל מאיתנו הצעת מחיר משתלמת, פשוט מלא את הטופס המקוון שלנו ואחד המומחים שלנו ייצור איתך קשר עם הצעת מחיר מותאמת לפי הצרכים שלך. נשמח לעזור לך להגשים את חלומות שיפוץ הבית שלך!

עוז בניה ושיפוצים הוא מקור מהימן לשירותי שיפוץ בתים. אנו מציעים מגוון שירותים שיעזרו לכם להפוך את הבית שלכם לבית החלומות שלכם. מבנייה חדשה ועד שיפוץ, יש לנו את המומחיות להגשים את החזון שלך. בין אם אתם מחפשים שיפוץ מטבחים או עדכוני חדר אמבטיה, הצוות שלנו יכול לספק את הפתרון המושלם בתקציב ובזמן. עם אנשי המקצוע המנוסים שלנו, אנו יכולים להתמודד עם כל דבר, מחיווט חשמלי ועד צביעה והתקנת ריצוף. עם עוז בניה ושיפוצים אתם יכולים להיות בטוחים שבית החלומות שלכם יהפוך למציאות!

עוז בנייה ושיפוצים עוסקת בתחום הבנייה והשיפוצים למעלה מ-45 שנים. במהלך תקופה זו, אנו השלמנו פרויקטים רבים, החל מבתי מגורים ועד מבנים מסחריים. אנו עבדנו על מגוון פרויקטים כמו שיפוץ מטבחים, הוספת חדרים חדשים למבנים קיימים ובניית בתים מותאמים אישית מהיסוד. אנו גם סיפקנו שירותי עיצוב פנים לרבים מלקוחותינו. עם הניסיון והמומחיות שלנו , אנו מסוגלים לספק עבודה באיכות גבוהה העונה על צרכי לקוחותינו.

עוז בנייה ושיפוצים ידועה במחויבותה לחומרים ועבודת יד באיכות גבוהה. תוך התמקדות חזקה בבקרת איכות, החברה דואגת שכל החומרים המשמשים בפרויקטים הבנייה והשיפוץ יהיו ברמה הגבוהה ביותר. מחומרי בניין עמידים ועד לגימורים מסוגננים, עוז בנייה ושיפוצים מתגאה במתן ללקוחות מוצרים מעולים שיחזיקו מעמד לאורך שנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!