כמה עולה שיפוץ כללי לבית ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

כמה עולה שיפוץ כללי לבית ? תשובה לשאלה זו תקלו מאיתנו בצורה מקצועית ביותר

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

כמה עולה שיפוץ כללי לבית ? זו שאלה חשובה שיכולה לתת אומדן כללי בלבד ללא ביקור בשטח

הצעת המחיר טובה המשתלמת לכם, חייבת לכלול הן את העלויות הכלליות של כל שלב בשיפוץ לצד הכמויות בכל שלב, הן את שיטת היישום והן את לקוחות רבים שואלים אותנו שאלה מאוד כללית. כמה עולה שיפוץ כללי לבית. לצערנו, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית והתשובה לכך פשוטה. שיפוץ כללי מורכב ממגוון של אלמנטים ומאפיינים אשר משפיעים על המחיר הסופי. זה כמו לשאול כמה עולה מכונית. יש מכונית יד רביעית שתעלה לנו 20,000 שקלים, מכונית יד שניה שתעלה לנו 100,000 שקלים ויש מכונית חדשה בטווח מחירים מאוד רחב.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

גם בשיפוץ כללי מנעד המחירים גדול מאוד ויש לא מעט דברים שמשפיעים על המחיר. למשל…

מה גודל הדירה או הבית?

כמה חדרים עוברים שיפוץ?

מה בדיוק השיפוץ כולל?

 

הנה כמה דוגמאות לתהליכים המשפיעים על כמה עולה שיפוץ כללי לבית.

  1. פירוק והריסה
  2. שיפוץ מטבח
  3. שיפוץ חדר אמבטיה ושירותים
  4. החלפה של מערכת החשמל
  5. החלפה או תיקון של מערכת האינסטלציה
  6. עבודות טיח
  7. עבודות גבס
  8. הדבקה של טפטים או צביעה של הקירות
  9. חיפויים
  10. החלפת גופי תאורה
  11. עבודות נגרות
 

כמה עולה שיפוץ כללי לבית – חשוב לברר לפני שסוגרים עבודה

במקביל, יש עוד כל מיני דברים שמתווספים לשיפוץ כמו למשל ייעוץ אדריכלי, ייעוץ עיצוב פנים, עיצוב גינות, ייעוץ תאורה שלא כל קבלן כולל במחיר של השיפוץ כמובן.

דבר נוסף שמפריד בין שיפוץ בעלות יחסית נמוכה לשיפוץ בעלות גבוהה הוא החומרים שאנו בוחרים לכל תהליך בשיפוץ. אם נחזור לדוגמא של המכונית, מאזדה 6 תעלה הרבה פחות מ-BMW. יש הבדל מאוד גדול במחיר לאם נבחר לבצע הדבקה של טפטים במקום לצבוע את כל הבית מחדש או אם נלך על רצפת קרמיקה לעומת שיש או פרקט עץ מלא.

איך תדעו שמדובר בקבלן שיפוצים מקצועי?

ובכן, אין ספק שסוגיית המחיר משפיע באופן ישיר על רמת המקצועיות של הקבלן. קבלן שיתן לכם הצעת מחיר בטלפון מבלי לבקר בנכס ומבלי להבין באופן מדויק מה השיפוץ כולל ומה הציפיות שלכם, לא מבצע את עבודתו בצורה מקצועית, בלשון המעטה. דבר נוסף שמראה על מקצועיות, יסודיות ואכפתיות למקצוע בא לידי ביטוי בעד כמה הצעת מחיר מפורטת.

החומרים שנבחרו לביצוע העבודה כולל לוחות זמנים. כל שינוי ולו הקטן ביותר, גורם גם לשינוי במחיר הסופי של הצעת המחיר.

דבר נוסף שמעיד על מקצועיות ושקיפות מלאה של הקבלן הוא חוזה עבודה מסודר הנחתם בין שני הצדדים. החוזה בא להסדיר את כל התנאים בין שני הצדדים והוא מגן עליכם באופן חוקי במקרים שבהם הקבלן לא עומד בהתחייבויות שלו. החוזה מעגן תחומים הקשורים ללוחות הזמנים של השיפוץ, לאיך התשלומים מתבצעים בפועל ובאיזו תדירות, אחריות של הקבלן על העבודה, פירוט מדויק של עבודות השיפוץ ומה הן כוללות ועוד.

רוצים לשמוע עוד מידע על שיפוץ כללי? מחפשים קבלן שמאגד את כל השירותים תחת קורת גג אחת מבלי להסתבך עם כמה אנשי מקצוע? חולמים על שיפוץ מסודר, מאורגן ברמת גימור סופר גבוהה ואחריות מלאה על כל שלב בתהליך ? עם שנים של ניסיון ואהבה אינסופית לתחום אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל השאלות. 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות בנושא שיפוץ בית

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!