שיפוצים חכמים: לוחות גבס להחלקת קירות פגומים

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איטום חדר אמבטיה ציפוי קירות בפלטות נגד מים,לוחות גבס להחלקת קירות

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע הדבקת לוחות גבס להחלקת קירות ולכל מטרה ועוד סוגי בנייה רבים ומגוונים באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

שיטות מתקדמות להחלקת קירות פגומים באמצעות לוחות גבס

בתחום הבנייה והשיפוצים, ייתכן שקירות פגומים או סדקים חוזרים מהווים אתגר. במאמר זה, נציג שיטות מתקדמות להחלקת קירות פגומים באמצעות לוחות גבס, ונעזור לך להבין כיצד לבצע את התהליך בצורה יעילה ומקצועית.

האם חיפוי בלוחות גבס תופס הרבה שטח מהחדר?

ובכן נראה לנו בעין כאילו הציפוי מוריד הרבה משטח החדר, חוץ ממקרים של חדרים קטנים מאוד ההשפעה הינה זניחה רק 1.5 ס"מ עובי בחיפוי קיר. אבל עם יתרון גדול שהקיר מיושר וללא סדקים ושאר הבעית שקשה לטפל בדרך אחרת. 

שלבים בטיפול פגמים בעזרת לוחות גבס

  1. אבחון מדויק: לפני התחלת התהליך, עלינו לבצע אבחון מדויק של הקירות הפגומים. זיהוי הסדקים והפגמים בשלב התכנון יאפשרו לתת פתרון מתאים וכלכלי ויעזור לנו לתכנן את הטיפול המתאים ביותר.
  2. הכנה תקינה: חשוב לפנות את השטח ולהסיר כל חומר זר כמו אבק, בליטות משמעתית ומסמרים וברגים. כמו כן יש להוציא את הפנלים לשם התקנה חדשה מאוחר יותר. חייבים לוודא שהשטח נקי ויבש לפני התחלת פעולת ההדבקה.
  3. הדבקת הלוחות: לוחות הגבס הם כלי אידיאלי להחלקת קירות פגומים. ניתן להדביק אותם על השטח באמצעות דבק מתקדם המתאים לחומר הגבס. השיטה הראשונה: היא הדבקה באמצעות דבק אבקתי שמערבבים אותו עם מים ומורחים אותו על הפלטה והקיר. שיטה וותיקה וקצת בעיתית לעיטים כמו גם שהיא לקוחת שטח נוסף על העובי דבק. השיטה השנייה: היא הדבקה באמצעות קצף פולאריטני מיוחד לפלטות גבס. הקצף הפלאריטני מהווה הדבקה מהירה מאוד,חזקה מאוד והוא תופס מינימום מקום בעבודה נכונה.
  4. מילוי חיבורים: במקרה שנרצה לצבוע בסיום יש למרוח שפכטל ייעודי לפי מקום העבודה להחלקת החיבורים והפינות בגבס. במקרה שנרצה לחפות בקרמיקה לאחר מכן אין צורך לבצע שלב זה.
  5. חיפוי וצביעה: לאחר שהלוחות גבס מותקנים והדבק התייבש בשיטה הראשונה לפחות יום אחרי, בשיטה השנייה לאחר רבע שעה בלבד, ניתן להתקדם לשלב הגימור. השלב כולל החלקת הקיר כך שהלוחות ישתלבו באופן טבעי עם שאר הקיר ועם עצמם בשכבה נוספת, ליטשו וצביעתו. או שניתן כבר לחפות את הקיר בקרמיקה תוך שאנו מורחים ומסרקים גם את הקיר וגם את האריח.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

הדבקת לוחות גבס על קיר

הדבקת לוחות גבס על קיר היא דרך קלה ומהירה לשדרג את המראה של הקיר, ליצור נישות או ארונות קיר, או פשוט להסתיר פגמים.

לפני שאתם מתחילים, חשוב להכין את הקיר כראוי. כלומר להסיר חלקים רופפים, מסמרים וברגים, בליטות שונו. ובעיקר לנקות מאבק ושומנים.

לאחר שהקיר מוכן, תוכלו להתחיל בהדבקת לוחות הגבס. לוחות הגבס צריכים להיות מחוברים זה לזה בעזרת דבק המיועד לגבס. דבק הגבס האבקתי מוחל על הקיר בעזרת מרית, ולאחר מכן לוח הגבס מונח על הדבק. אופציה שניה הינה קצף פולאריטני מהיר ייבוש ומקצר זמני עבודה זו ההמלצה שלנו.

לאחר שהלוח מונח, יש ללחוץ עליו בחוזקה כדי  לוודא שהוא נדבק לקיר. אם יש צורך לחתוך את לוח הגבס לגודל הרצוי בעזרת סכין גבס או לבצע חורים לפני ההדבקה.

לבסוף, יש לתקן את הקצוות של לוח הגבס בעזרת שפכטל ייעודי. לוחות הגבס יבשים לעבודה בשיטת הקצף הפולאריטני תוך רבע שעה בלבד. ייבוש סופי תוך כמה שעות, ובסופו של דבר תוכלו לצבוע את לוח הגבס בצבע הרצוי, או לחפות אותו בקרמיקה, טפטים ועוד.

הדבקת לוחות גבס לתקרה

הדבקת לוחות גבס לתקרה היא דרך קלה ומהירה לשדרג את המראה של התקרה, ליצור נישה או פשוט להסתיר פגמים.

התהליך דומה מאוד להדבקת לוחות גבס על קיר, אך יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

ראשית, חשוב להשתמש בלוחות גבס המיועדים להתקנה על תקרה. לוחות אלה הם דקים יותר וקל יותר להדבקתם על התקרה.

פעולה זו דורשת כלים מקצועיים ועבודה מקצועית לשם ביצוע הדבקת לוחות גבס לתקרה.

לוחות גבס לחיפוי חיצוני

לוחות גבס לחיפוי חיצוני הם פתרון יעיל לבידוד הבית. לוחות הגבס מונעים מעבר של חום וקור, ומסייעים לשמור על טמפרטורה נעימה בבית.

לוחות גבס לחיפוי חיצוני עשויים משכבת גבס בציפוי נייר מיוחד ועוד תוספים ההופכים את הלוח לעמיד בתנאי חוץ. חוץ מזה זו שיטה טובה בקירות קטנים להעלים פגמים וסדקים חוזרים.

לוחות גבס לחיפוי חיצוני מותקנים על גבי קירות הבית בעזרת קצף פולאוריטני ואם צריך אפשר להוסיף ברגים. לאחר ההתקנה, יש למרוח על לוחות הגבס שכבת שפכטל חיצוני ועליו או שליכט אקרילי או צבע.

לוחות גבס לחיפוי חיצוני הם פתרון יעיל ובטוח לבידוד הבית והעלמת פגמים. הם קלים להתקנה ועמידים לאורך זמן.

קבלן גבס, הדבקת לוחות גבס להחלקת קירות פגומים

איך ניתן לחבר פלטות גבס לקירות לשם החלקה?

חיבור פלטות גבס לקירות במטרה להחליק א לצפות את הקירות יכול להתבצע בכמה שיטות. הנה שלוש הדרכים הנפוצות לחבר פלטות גבס לקירות:

  1. פרופיל מתכת (אומגה):

שימוש בפרופיל זה עשוי לכלול פרופיל קיר אשר מחובר לקיר באמצעות ברגים ודיבלים איכותיים. לאחר ההצמדה של הפרופיל, פלטות הגבס מונחות על הפרופיל ומוברגות לו הפרופיל מסייע להבטיח שהפלטות יישארו יציבות וברמת שטח חלק. אולם הם מושפעות מאוד מהקיר שמאחוריו ועם הקיר עקום כך גם קיר הגבס יהיה עקום.

  1. הדבקה צמנטית:

בשיטה זו, הפלטות גבס מודבקות לקירות באמצעות דבק צמנטי. תחילה, יש למרוח גושי דבק על גבי הקיר. לאחר מכן, מצמידים את הפלטות והן מודבקות לקירות. חשוב לבצע פעולה זו בצורה אחידה וברמה, כך שהפלטות יישארו בגובה אחיד ומיושרות והחיבור יהיה חזק.

  1. הדבקה פוליאוריטנית (PU):

הדבקה הפוליאוריטנית היא שיטה מתקדמת וחזקה לחיבור חומרים שונים, כולל גבס, למשטחים שונים. בשיטה זו, משתמשים בדבק פוליאוריטני המותז על פלטת הגבס ונצמיד לקיר אותו נרצה לחפות. לאחר מכן, הם מחוברים ביחד והדבק הפוליאוריטני מתייצב במהירות (רבע שעה) ונוצרת חיבור מאוד חזק וקשה.

לוחות גבס להחלקת קירות פגומים – עוז בניה ושיפוצים

בעזרת שיטות ההחלקה המתקדמות שצינו למעשה, אפשר להעביר את הפרויקט שלך לשלב הבא. השיפוצים והבנייה הם משימות מרתקות, ולבסופם ניתן לראות את השיפור הגדול שנעשה בחדרים בעלי קירות הפגומים. כדי לקבל ייעוץ נוסף או לביצוע הדבקה מקצועית וטובה, אנו כאן כדי לסייע לך.

אנחנו חברת עוז בנייה ושיפוצים, ואנחנו נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה, ייעוץ או ביצוע. אל תהסס לפנות אלינו:

טלפון: 050-5253695 (עוז גדעון)

אי-מייל: ozgid77@gmail.com

אתר: https://oz-shiputsim.co.il/

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

התהליך כולל אבחון, תכנון, ייעוץ, ציפוי קירות פגומי וגמר נבחר עליהם.

  • גבס לבן המגיע בעוביים שונים ובאורכים שונים מתאים לעבודות פנימיות לא בחללים רטובים. חלש יותר מכלל הסוגים הקיימים.
  • גבס ירוק מתאים לאזורים שתיתכן בהם רטיבות. עמיד יותר וחזק יותר מגבס לבן. גבס זה לא אמור לעמוד בתנאים חיצוניים ואף לא במגע מים ישיר ותכוף.
  • גבס אדום מתאים לעבודות בעלות צורך בתקן אש. יתכן וידרשו כמה שכבות בכדי להגביר את זמן העמידות לפי תקן נדרש לכל חלל.
  • גבס כחול המילה האחרונה בגבס פלטה זו עמידה בתנאים חיצוניים ובמגע מים תכוף בניגוד לשאר סוגי הפלטות. נוכל להשתמש בה בתוספות בניה, בחדרי אמבטיה ועוד…

עיקרון מתן הצעת מחיר חינם. נותן ללקוח את היכולת לבחור את הקבלן השיפוצים הנכון לביצוע העבודה. אנו כאן כדי להעריך את המצב ולהמליץ לכם על דרך העבודה הנכונה.

גבס מתאים לשימוש תעשייתי, משרדי וביתי. ולכן מתאים לכולם. רק מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע איזו פלטה ושיטת בניה מתאימה לכם.

רוב הפלטות המצויות בשוק אינן עמידות לתנאים חיצוניים ואל לנו לשיקולם לצרכי בניה חיצונית. אולם ישנה רק סוג גבס אחד המתאים לבניה חיצונית וזו הפלטה הכחולה. והיא מומלצת מאוד לבניה מהירה זולה ואיכותית.

קירות גבס מותקנים על מסגרת מתכת לרוב עם כי גם מסגת פנימית מעץ היא אופציה אבל יקרה יותר ולא מתאימה במקרים רבים.

שיטה אחת כוללת חיפוי קיר או תקרה בעזרת פרופיל אומגה וזו הדרך הטובה ביותר בחיסכון שטח הבנייה. הגבס בא רק בצד אחד. שיטה זו מתייחסת כי המשטח ישר ומוכן להתקנה אם זה לא המצב שיטה זו לא מתאימה.

שיטת הבניה משניי צדדים או מצד אחד בעזרת פרופיל מסילה ופרופיל ניצב. שיטה זו אינה נסמכת על משטח ישר אלא צפה, עומדת בזכות עצמה. שיטה זו מהווה את מירב הקירות הבנויים.

שיטת בנייה מחוזקת בעלת שימוש בפרופילים מתכת עבים יותר המאפשרים חוזק קיר גדול יותר.

זה תלוי באורך הפרויקט ובמה שצריך כמובן בהרמוניה עם הלו"ז שנקבע. אנו דואגים לסיים במהירות ובאיכות מיטבית.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!