עבודות גבס מיוחדות – לעיצוב מושלם לבית ולעסק

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בביצוע עבודות גבס מיוחדות. אנו רואים בתחום עבודת גבס כסוג של יצירת אמנות ולכן אנו משקיעים המון זמן, מחשבה ויצירתיות בתהליך התכנון של כל עבודה המגיעה אלינו.

השילוב בין הניסיון הרב שלנו בעבודות גבס מיוחדות לבין הידע הטכני והמקצועי בעיצוב הבית מאפשר לנו ליצור מגוון רחב של עיצובים בגבס כמו עבודות גבס לחדר השינה, חדרי האורחים, חדרי הילדים, מסדרונות, עיצוב חדרים רטובים, מתן פתרונות אחסון יצירתיים ועוד.

למעשה, באמצעות גבס ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ולבצע בבית מהפך בעלות יחסית נמוכה בהשוואה לשימוש בחומרי בנייה אחרים.

אלו סוגי עבודות גבס מיוחדות אנו מבצעים עבור הלקוחות שלנו ?

  1. תקרה מרחפת בשילוב תאורת אווירת לד נסתרת ו/או גופי תאורה שקועים.
  2. תקרה אקוסטית.
  3. הנמכות תקרה.
  4. ארונות תצוגה או בגדים בשילוב מראות זכוכית צבועות ודלתות עשויות מזכוכית או מעץ.
  5. פינת מחשב נסתרת בשילוב מדפים.
  6. קרניזים במרכז החלל או בצדדים בשילוב תאורה ייחודית.
  7. מסתור מסילות ווילון עם תאורה נסתרת.
  8. עיצוב תקרות או קירות בכמה מפלסים.
  9. קירות מעוצבים לתערוכות וימי שיווק מיוחדים.
  10. חלוקת בית או דירה מחדש.
עבודות גבס מיוחדות
עבודות גבס מיוחדות

מדובר באחד התחומים אשר תפסו תאוצה של ממש בשנים האחרונות בעולם הבניה. העבודה בגבס מאפשר לנו לממש קשת רחבה של רעיונות עיצוביים לצד פתרונות הנדסיים. באמצעות הגבס ניתן לבנות קירות ומחיצות, ליצור מדרונות, לייצר נישות ופתרונות אחסון, לבנות תקרות ועוד. ניתן לבצע את עבודות הגבס בכל סוג של מבנה בין אם זה בית קרקע פרטי, פנטהוז, דירה בלב העיר או מבנה ציבורי. לעבודות גבס יש כמה יתרונות מרכזיים:

תהליך עבודה קצר ופשוט יחסית בהשוואה לחומרי עבודה אחרים.

  1. ידידותי לסביבה.
  2. מחיר נמוך בהשוואה לעץ למשל.
  3. משפר את רמת הלחות של הבית.
  4. אקוסטיקה טובה ומאפייני בידוד תרמיים איכותיים.
  5. רמת גמישות גבוהה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

עבודות גבס מעוצבות בחללים דקורטיביים

למעשה, ניתן ליצור עבודות גבס מעוצבות במגוון של חללים כמו הסלון, המטבח, חדר הרחצה וחדר השינה. תכנון עבודות גבס מאפשר לנו ליצור חללים מרשימים מבלי להיסחב עם שיפוצים ארוכים. כאמור, העבודה בגבס נחשבת למהירה, קלה וזולה יותר כאשר ניתן לבחור מבין קשת רחבה של עיצובים. העבודות עצמן מאפשרות לנו לחלק בין חללים ואף להוות פתרונות יצירתיים כאחסון או ריהוט.

תקרות מגבס – תקרת גבס או מה שנקרא הנמכת תקרה היא תהליך הנפוץ מאוד בעיקר בחלל הסלון. למעשה, אנו מוסיפים לוח גבס לתקרה שכבר ישנה, מה שיוצר סוג של הפרדה דקורטיבית בין החללים השונים, כמו למשל בין המטבח לבין הסלון. בנוסף, ניתן ליצור הנמכת תקרה כאשר אנו רוצים להסתיר את מערכות המיזוג או לשלב תאורה נסתרת. ניתן גם ליצור צבעים מיוחדים או צורות.

קירות גבס – בניית קירות גבס בתור עיצובים מיוחדים מגבס, הפכו לתהליך סופר פופולארי בשנים האחרונות. הקירות לרוב נועדו ליצור חלוקה פיזית בין חללים. גם כאן היתרונות באים לידי ביטוי בחיסכון אדיר בזמן, הוזלת השיפוץ והרבה פחות בלאגן. יחד עם זאת, ניתן לשלב בין הקירות עצמם חומר מבודד מרעשים ומחום כמו למשל צמר זכוכית או צמר סלעים. ניתן להכניס בין הרווחים של הקירות חוטים ואפילו צנרת אינסטלציה מה שיוצר מראה אחיד ונקי. בשונה מקירות בטון, כאן אין צורך בקדיחת חורים או חציבות.

פתרונות אחסון באמצעות עיצובים בגבס- ניתן לשלב פתרונות לתלייה, אחסון כמו מזנון מגבס, ספריה או מדפים. אפילו את הטלוויזיה ומערכת הסאונד ניתן לשלב בתוך המזנון וכך שוב להסתיר את החוטים במקום שהם יצוצו ברצפה או מאחורי הטלוויזיה.

קרניזים – סוג תוספת תלת מימד אותה מצמידים לפינות שבין התקרה לקירות. הקרניזים מוסיפים אלמנט עיצובי מרשים וגם מאפשרים לבצע הסתרה של חוטי חשמל או מערכת מיזוג. ניתן לבחור בין קרניז, עגול, מלבני ועוד כל מיני אפשרויות.

 

עלויות עיצובים בגבס

המחיר לעיצובים ועבודות דקורטיביות בגבס משתנה בהתאם לסוג העבודה, סוגי לוחות הגבס ורמת המורכבות שלה.
הצעת מחיר חינם !
  • תקרות גבס פריקות - בנויות מאריחי גבס או אריחים מחוררים. ניתן לשלב חומרים אקוסטיים ואפילו מערכות לכיבוי אשר. המחיר נע בין 180 - 300 ש“ח למ“ר.
  • מזנון - תלוי אם מדובר במזנון סטנדרטי, מזנון בשילוב זכוכית, עץ או מתכת - המחירים נעים בין 3,200 - 5,000 ש“ח למזנון.
  • תקרות גבס קבועות- תקרות תלויות בהמשך לתקרת הבית או צפות ללא חיבורים: בין 170 - 320 ש“ח למ“ר.
  • קירות גבס- 170 - 240 ש“ח למ“ר.
  • קרניז מגבס – 220 - 320 ש“ח למ“ר.
  • מדף גבס - 60 ש“ח למ“ר.
פופולרי

עבודות גבס מיוחדות עם – עוז בנייה ושיפוצים

רוצים לשמוע עוד מידע על עבודות גבס מיוחדות? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר. נשמח להגיע לנכס שלכם ולראות איך פתרונות הגבס יכולים לבוא לידי ביטוי בחללים השונים בביתכם כחלק בלתי נפרד משיפוץ הבית או כעבודה פרטנית בפני עצמה.

צפו במחירוני השיפוצים של חברת עוז בנייה ושיפוצים לשנת 2021

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

עבודות גבס מיוחדות הם פתרון עיצובי מרשים לכל מטרה: מאחסון פרטי תצוגה ועד תקרות מעוצבות משולבות תאורה. פתרון זה מתאים הן לבתים ודירות מעוצבות והן לעסקים המקלים קהל הוא למען עובדיהם. לפרטים נוספים וקבלת עיצובים מותאמים אישית אליכם פנו אלינו.

חומרים שניתן לשלב עם עבודות גבס הם בלתי מוגבלים. החומרים הנפוצים ביותר המשמשים לפרויקט מסוג זה הם זכוכיות, עץ , בריקים, קרמיקות, פולימרים, מתכת.

עבודת גבס מיוחדת היא נישה מאוד ספציפית של גבס. זה לא סתם כל סוג של עבודת גבס נפוצה. זה מיועד במיוחד ליצירת עיצובים מרשימים. לכן כל מחיר הינו מותאם אישית לפי מורכבות הבנייה. לפרטים נוספים צרו קשר.

עבודת הגבס יכולה להימשך בין מספר בודד של ימים לשבועיים בהתאם למורכבות העיצוב והכמות. כאשר מוסיפים על הגבס חומרים אחרים הזמן יעלה עקב הזמנת זכוכיות או ציפויים הדרושים מדידה מדויקת. לפרטים נוספים כנסו לאתר.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברה המציעה מגוון רחב של שירותי גבס לנכסים למגורים. החברה נמצאת בתעשייה למעלה מ-40  שנה והיא אחת מהעוסקות בבנייה בגבס הראשונות בארץ.

שירותי הגבס שמציעה עוז בניה ושיפוצים כוללים עבודות פנים, חוץ, דקורציה, תיקון ושיקום. בנוסף אנו מספקים ייעוץ אדריכלי, וכלל עבודות הבנייה והשיפוצים האחרות. לפרטים נוספים צרו קשר.

לגבס יתרונות רבים מאוד: ממחיר זול לבנייה, מהירות עבודה, חומר ירוק ידידותי לסביבה, בעל מגוון תכונות לפלטות להתאמה לשימוש, ניתן לעצב וליצור אלמנטים מרשימים, מבודד אקוסטי ותרמי מעולה כאשר מוכנס בידוד לתוכו.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!