שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע כל סוג של שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי במחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מתי מבצעים שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי

בבתים רבים מבקשים לבצע שיפוץ אך ורק של חדר המקלחת בכדי לשדרג אותו, אך בעיקר בכדי לשדרג את אורח החיים שלנו.

אין ספק שחדר האמבטיה הוא אחד הפינוקים הגדולים ביותר שצריכים להיות בבית שלנו לצד חדר השינה ולכן יש להשקיע בו רבות לא רק בהיבט העיצובי אלא גם בהיבט הפונקציונלי כדי שיהיה נוח עבורנו.

אנו בעיקר רואים שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי לידה של תינוק חדש במשפחה, שכן אנו נרצה אולי אמבטיה יותר גדולה על מנת שיהיה יותר קל לרחוץ את הפעוטות וגם כדי שיגדלו תהיה להם אמבטיה גדולה לשחק בה בזמן המקלחת.

לפעמים כשהילדים כבר גדולים או עזבו את הבית ואין יותר צורך באמבטיה גדולה ולכן תוחלף האמבטיה במקלחון גדול בעיקר כדי להתקלח בצורה פשוטה יותר וגם כאשר אנו מסתכלים על הגיל השלישי כדי שיהיה קל יותר בעת הזקנה להיכנס ולצאת מן המקלחת בבטחה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אילו שיפוצים אנו רואים בעיקר?

השיפוץ הכי נפוץ בדרך כלל לו אנו נדרשים הוא שיפוץ של החלפת האמבטיה במקלחון וכפועל יוצא שיפוץ של שאר חלקי חדר האמבטיה.

כפי שציינו קודם לכן האמבטיה נוחה מאוד בעיקר כשיש ילדים קטנים בבית. יחד עם זאת האמבטיה תופסת מקום רב ובמידה ונחליף אותה במקלחון גם נקבל שטח רב להתקלח וגם נפנה שטח בחדר האמבטיה לטובת דברים אחרים כמו הגדלת שטחי אחסון, הגדלת הנגרות, הוספת מכשירי חשמל ועוד.

מעבר להחלפת האמבטיה במקלחון אנו גם רואים הרבה מאוד בתים מנצלים את השיפוץ בכדי להחליף את הכלים הסניטריים, לעשות חידוש לנגרות או להחליפה לגמרי ועוד.

לעומת זאת ישנם גם לא מעט בתים שמסתפקים בהחלפת האמבטיה במקלחון איכותי ואת יתר חדר האמבטיה הם משאירים כפי שהוא לכן שיפוץ האמבטיה לפני ואחרי נראה יחסית אותו דבר פרט לאלמנט של המקלחון והעובדה שפתחנו מעט את המרחב של חדר האמבטיה.

עיצוב חדרי מקלחת קטנים

שיפוץ אמבטיה מקיף

שיפוץ מקיף גם הוא אופציה טובה עבור בתים רבים שרוצים לבצע שדרוג לבית או לעלות את ערך הנכס שלהם, אך התקציב שיש בידם אינו גבוה והם יכולים כעת לשדרג רק חלק מן הבית.

כך נוכל לבצע שיפוץ לכלל חדר האמבטיה כאשר בין היתר נחליף את האמבטיה הישנה באמבטיה חדשה לגמרי או מקלחון, החלפה לגמרי של כלל חלקי הנגרות, החלפה של הכיור והברז וכמובן לבסוף החלפה של האסלה הקיימת באסלה תלויה ואף אפשרות להוסיף אסלה סמויה בתוספת של הכנת גבס מתאימה.

תמורת סכום לא גבוה במיוחד תוכלו להשיג כיום לא מעט מוצרים סניטריים איכותיים וגם קרמיקה חדשה שיחדשו באופן מוחלט את הנראות של חדר האמבטיה.

שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי מצב אחרי

שינויים בשיפוץ אמבטיה לפני ואחרי

אין ספק שחדר האמבטיה צובר בלאי רב ביחס לשאר חדרי הבית שכן הרטיבות והלחות משפיעים גם על הקירות שצוברים עובש ולעיתים גם סדקים כמו גם בלאי לנגרות כמובן. החלפה של כל חדר האמבטיה ללא ספק ייצור מראה חדש ורענן לחלל שלנו כאשר גם שיפוץ קוסמטי יכול לשדרג אותו אך עלינו לעשות את השיפוץ בצורה חכמה כדי שהאמבטיה תיראה במיטבה לאחר השיפוץ וכדי שזה לא יראה כאילו רק שמנו פלסטר על כל הפגמים.

אנחנו בחברת עוז בניה ושיפוצים מתמחים בכל סוגי שיפוצי האמבטיה ואנו נשמח לייעץ לכם כיצד לשפץ את חדר האמבטיה בצורה יסודית שתתאים היטב לקו העיצובי של שאר חלקי הבית ולשדרג את איכות החיים שלכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת שיפוץ אמבטיה

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!