שליכט צבעוני מחיר – מה היתרונות ומה המחיר האמיתי בשוק הישראלי

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שליכט צבעוני מחיר על גבי גדר

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לברר על שליכט צבעוני מחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מה ההבדל בין שליכט של פעם לחיפוי שליכט צבעוני של היום

בעבר הלא מאוד רחוק היה נחשב שליכט מלט לאחד מחיפויי הקיר הפופולריים ביותר וראיה לכך זה שאם תסתובבו מעט ברחבי הארץ תוכלו למצוא לא מעט מבנים ישנים בהם החיפוי קיר החיצוני הוא משליכט על בסיס מלט. לאחר מכן השליכט יצא מהאופנה וכלל לא ראינו אדריכלים או קבלנים משתמשים בו והחליפו אותו חיפויי שיש, חיפויי אלומיניום, עץ ועוד מגוון רב של חומרים.

לאחרונה אנו רואים לא מעט אדריכלים וקבלנים דווקא מחזירים עטרה ליושנה ואף עושים שימוש בשליכט סינטטי לחיפוי החיצוני של מבנים אך עם טוויסט קטן של שליכט צבעוני. השליכט צבעוני נמכר לצרכן במחיר הגון ומביא עמו מגוון רב של יתרונות עבור המבנה שלכם שעליהם נדבר מעט בהמשך אך המגמה כיום ברורה היות והשליכט הצבעוני הפך להיות הבחירה הפופולרית עבור כל מבנה אותו אנו נרצה לחפות בצורה מרהיבה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מה היתרונות של שליכט צבעוני מחיר?

לתחום עבודות שליכט צבעוני יש מספר יתרונות מרכזיים על פני חומרים אחרים איתם ניתן לבצע חיפוי קירות חיצוניים כאשר קודם כל מובילה הפונקציונליות של החומר. השליכט הצבעוני נחשב לחומר יעיל בהיבט של איטום ובידוד, שכן הוא מגשר על כלל הסדקים במבנה תודות לגמישות שלו והוא מהווה שכבת הגנה אולטימטיבית עבור הקיר שלכם. 

יתרון נוסף של השליכט הצבעוני הוא הגמישות הרבה בעיצוב שלו על פני הקיר. ניתן ליישם את החומר על הקיר במגוון טקסטורות ובמגוון רב של צבעים, דבר שנותן לנו גמישות רבה בעיצוב החלק החיצוני של הבית שלנו. היתרון האחרון עליו נדבר הוא כמובן איך לא, המחיר של שליכט צבעוני בתור חיפוי קיר. קודם לכן הזכרנו חומרים אחרים שהחליפו את השליכט המיושן כמו למשל חיפוי שיש, חיפוי אלומיניום, עץ ועוד. אותם חומרים שנעשה בהם שימוש לטובת חיפוי קירות חיצוניים גורמים לעלייה חדה מאוד בעלויות, בעוד שימוש שליכט צבעוני לא רק מקנה לנו יתרונות רבים אלא גם עולה לנו הרבה פחות מכל סוג של חיפוי קיר אחר.

כיצד לבחור קבלן שליכט צבעוני ? – שליכט צבעוני תמונות

לאחר שהחלטנו כי אנו רוצים שהחיפוי של הבית יעשה באמצעות שליכט צבעוני עלינו לשים לב למספר דברים. קודם כל עלינו לבחור בקפידה את סוג השליכט אותו נרצה ליישם, שכן העיצוב של השליכט עצמו ישפיע רבות של עיצוב הבית. לאחר מכן חשוב מאוד שנבחר קבלן שליכט צבעוני מנוסה ביישום של שליכט צבעוני על גבי קירות חיצוניים היות וזה יכול להיות ההבדל בין רמת גימור איכותית לרמת גימור בינונית. בקשו מן הקבלן לראות פרויקטים אחרים אותם הוא ביצע באמצעות שליכט צבעוני בקשו לראות תמונות שליכט צבעוני מעבודות קודמות ואל תהססו ללכת לבקר באותם מקומות כדי לראות את התוצאה בהיבט איכות העבודה אך גם בהיבט העיצוב.

חזית בית משוקמת על ידי שליכט צבעוני

לאחר כן במהלך העבודה חשוב להקפיד על עבודת הכנה איכותית של הקיר, שכן אם למשל צריך לקלף שליכט ישן יש לעשות זאת בצורה יסודית כדי שאנו נבטיח שהשכבה החדשה של השליכט תוכל להיות מיושמת על הקיר בצורה טובה. במידה ועבודת ההכנה של הקיר לא תהיה איכותית אנו עלולים לראות תוצאה של שליכט לא אחיד לאחר מכן או קילופים בשליכט החדש, זמן קצר לאחר גמר העבודה.

אלו חברות מספקות שליכט צבעוני?

המוצרים המוכרים ביותר בתחום השליכט הצבעוני הם: שליכט צבעוני טמבור ו- שליכט צבעוני נירלט שניהם באיכות מעולה ואנו עובדים לפי דרישת לקוח כמו כן ישנה עוד חברה בעלת שם בתחום השליכט הצבעוני וזו דקוליין עם מוצרים באיכות מצוינת גם כן.

מה מחיר שליכט צבעוני למטר ?

חשוב לדעת שלצורך עבודת שליכט אקרילי על בית פרטי יש צורך להקים פיגום קבוע אשר מתומחר בנפרד ולרוב פיגום נייד לא מספק את תהליך העבודה והתוצאה לא תהיה מקצועית.

מחיר טיט אקרילי (סינטטי) – מחיר יישור קירות ותיקון פגמים לפני שליכט אקרילי. טיט אקרילי CASA NOVA של נירלט מהווה בסיס לשליכט ואינו מצריך שכבת בסיס מקשרת. כמו כן משמש לעבודת יישור קירות שפריץ והכנתם לשליכט אקרילי. המחיר מתחיל ב 70 ש"ח למ"ר כולל עבודה.

שליכט צבעוני מחיר למטר משתנה כמובן בהתאם לצבע או לטקסטורות ויחל ב-100 ויגיע עד 200 ש״ח למ״ר. במחיר נכלל שליכט צבעוני מחיר עבודה.

קיר שליכט בחברת עוז בנייה ושיפוצים

אנחנו בחברת עוז ושיפוצים מתמחים כל סוגי הבנייה והשיפוצים ואנו נשמח לייעץ לכם כיצד תוכלו לייחד את החיפוי החיצוני של הבית שלכם ולחפות אותו בשליכט צבעוני איכותי מאחת החברות המוכחות כטובות בשוק. תוכלו לקבל דרכנו הצעת מחיר חינם ללא התחיבות התקשרו עכשיו 050-5253695 ובקשו את עוז גדעון או השאירו את הפרטים באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם. 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי צביעה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!