איך לשדרג דירה מקבלן ? האם מסירת הדירה מהקבלן מספיקה כדי לעבור לגור?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איך לשדרג דירה מקבלן ? שדרוג מקיף לבית בעלויות נמוכות

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בניה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים. כוללת הצעות ויכולות איך לשדרג דירה מקבלן.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

קיבלתם דירה מקבלן מה נשאר לעשות : עיצוב דירה מקבלן

מזל טוב! קיבלתם את הדירה שקניתם מקבלן והמתנתם תקופה ארוכה עד למסירתה. איזה כיף ומזל טוב אבל האם ניתן לעבור לגור מידית בדירה? האם ניתן לשדרג דירה מקבלן ? איך ניתן לבצע שדרוג מטבח קבלן במאמר זה נפרט מה לרוב קורה בדירות חדשות וכמה טיפים מעולים שיסבירו לכם איך להתנהל נכון.

זה לא חדש שבמדינתנו קבלנים רבים מחפשים את האיזון בין למסור פרויקט שנראה טוב ירשים וימכור, אולם בד בבד רצונם העיקרי הוא להוריד עלויות בנייה כמה שיותר. בכלל הדירות החדשות עבודות הגמר שזה הטיח והצבע לא ברמה גבוהה ואף לעיטים ברמה גרועה מאוד. ישנם קבלנים שאף יקשו ויתנגדו לשדרוגים שתרצו במהלך הדרך ואף יקבעו רף מחיר גבוהה מאוד לתוספות שתבקשו או יאסרו שינוים בשלבים מוקדמים.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

שדרוג דירות מקבלן, התקנת מטבח ושיש

מה לרוב תצטרכו לעשות לפני המעבר לדירת קבלן ?

בעלי דירות לרוב יאלצו לבחור ולהתקין מזגנים בנכס, לבנות הנמכות גבס למיזוג, מקלחונים וארונות אמבטיה בתור בסיס על מנת לעבור לגור. פעמים רבות ישנם שינויים או דברים שנגרעו מעבודת הקבלן עקב אי הסכמה על מחיר או פריטים שהקבלן לא עובד עם המותגים שבחרתם ולא היה מוכן לספק ולהתקין. במידה ולא התפשרתם והמתנתם עד לרגע המסירה לשדרג דירה מקבלן, זהו הזמן שלכם לעצב את ביתכם כפי ראייתכם. פה השמים הם הגבול ניתן לבצע עיצוב פנים דירה חדשה מקבלן או לשדרג בעבודת צביעת דירה חדשה מקבלן להוסיף נקודות חשמל, שינויי קרמיקה, דלתות פנים חדשות, מטבח חדש ועוד עיצובים מרשימים שיעבירו את אפקט ה"וואוווו".

טיפ מועיל: בסיום העבודות רצוי להביא חברת ניקיון או לבקש מהקבלן שיעשה ניקיון לכל הבית. לקבלן שיפוצים יש יתרון בביצוע הניקיון כיוון שהוא יכול לתקן צבע נקודתית במידה ונפגע או התלכלך ובכלל טוב שהאחריות שלכם במקום אחד.

אז למה לבצע שדרוג דירת קבלן ?

  1. הבית ריק לחלוטין קל לקבלן בנייה ושיפוצים לעבוד ללא משפחה שגרה בדירה וללא ציוד. העבודה מהירה יותר כי אין צורך להזיז ציודים וגם קל יותר להביא עבודה ברמה גבוהה יותר שהדירה לא פגועה והקירות חדשים.
  2. עלות שיפוץ יחסית לבית חדש משמעותית נמוך משיפוץ בית יד שנייה, אין צורך להחליף אינסטלציה ולרוב לא תשברו קרמיקות. והחלונות אלומיניום חדשים. ועוד…
  3. כל עוד לא עברתם לגור הסבל שלכם מתהליך השיפוץ נמוך משמעותית, אתם לא גרים שם, לא סופגים את האבק וכל הציוד שלכם לא מתלכלך.
  4. קל לנקות ברמה גבוהה ללא הציוד והארונות, ניתן להביא מכונת קרצוף לרצפה להסרת כל חומרי הבניה של הקבלן ועבודת השיפוצים שעשיתם.
  5. בבחירת קבלן שיפוצים טוב ומקצועי ניתן לשפר את רמת הגימור בבית ולהעלות את ערך הבית. מבית סטנדרטי למשודרג.
 

עלות שדרוג מטבח קבלן

שדרוג מטבח קבלן יכול להיעשות לפעמים במהלך הבנייה ויכול להעלות לכם בין 30,000 ועד 80,000 ש"ח למטבח קומפלט. אומנם תקבלו זיכוי קטן מהקבלן אבל תדעו שבעת שדרוג מטבח על ידכם גם הוא מקבל תשלום על כך כמו כן על כל שינוי קטן תשלמו מחיר מטבח חדש לגמרי. לאחר שהקבלן מסר את הדירה תוכלו לפנות לקבלן שיפוצים והוא יכול להציע תוספת מטבח למטבח הקיים מבלי לפרק את החלקים הקודמים בעלות של בין 1000 – 10,000 ש"ח תלוי בגודל תוספת המטבח. הוא יכול להציע לכם גם מטבח חדש מעוצב הכולל גם שינויי צנרת וחשמל בדירה.

היתרונות הרבים בבחירת קבלן שיפוצים אחד לעבודת שדרוג דירת קבלן:

לבחירת בעל מקצוע אחד שיעשה את עבודת השיפוץ ושדרוג ישנם אין ספור יתרונות החל מניהול נכון של השיפוץ ותזמון העבודות, ועד הקלה רבה בעומס עליכם במסירת המפתח לקבלנים שונים. ובעיקר במקרה של עבודה שבוצעה ברמה שאתם חשים שלא תואמת את התשלום שלכם או שבמקרה שנפגע הקיר או דלת (יכול לקרות) ברגע שהזמנתם במקום אחד את העבודה ישנה האחריות של קבלן השיפוצים לשלמות כלל העבודות ולא לדוגמא הצבעי הפיל סולם על הדלת וקרה נזק, ברור שאנשי הדלתות לא יחליפו כי הם מסרו עבודה גמורה והצבעי לכו תריבו איתו והוא יגיד שזה מישהו אחר.

טיפ מועיל: הישארו מעודכנים הגיעו וראו בעצמכם את טיב העבודה וודאו שהיא עולה בקנה אחד עם רצונכם. תיקונים שתדרשו עכשיו יקלו על קבלן השיפוצים לתקן מאשר בגמר העבודה. וודאו בנוסף שהקבלן שיפוצים מבצע בדיקות של מערכת המיזוג מנזילות גז, האינסטלציה במידה שנעשה שינוי ועוד.

צביעת דירה חדשה מקבלן

לכאורה נשמע מיותר, למה תצטרכו לצבוע דירה חדשה מקבלן, ובכן הצבע המתקבל מקבלן הינו לבן ולא תמיד איכות הצביעה מספקת את בעלי הדירה. ההבדלים בין איכות הצביעה והחומרים בהם קבלני שיפוצים איכותיים  לפעמים בעלי הפרש איכות גדול. צביעת דירת קבלן תאפשר לכם לסגנן את הבית, לצבוע תקרות מזגנים מיני מרכזים, לצבוע חדרי ילדים בגוונים מעוררי שמחה וכן גם את חדר הורים ניתן לשפר. והיתרון הגדול הדירה ריקה מה שמוזיל עלויות ומקצר זמני שיפוץ רגיל. כמו כן זהו רק שיפוץ קוסמטי ברובו בעל עלות נמוכה.

שדרוג דירת מחיר למשתכן

למידינתנו פרצה תוכנית חדשה בעשור האחרון שנקראת מחיר למשתכן. משמעותה שזוגות רבים יכולים לקנות דירה מתחת לשווי השוק אבל תחת הגבלות שונות. למשל אין ביכולתם לשנות כלום בדירתם במהלך הבנייה והרוב יקבע לפי חוקי התוכנית ללא בחירת הקונים ובלי התיקרות הדירה. לכאורה מצב סביר לרוכשים צעירים, אבל אפס יצרתיות ואפס התאמה לאותם זוגות. בלית בררה נשאר להם רק לפנות לאפיקי שיפוץ לאחר הבנייה אם זה בתהליכי עיצוב דירת מחיר למשתכן קומפלט לכל הדירה ואם זה התמקדות בתהליך שדרוג מטבח קבלן מחיר למשתכן שהוא לרוב יהיה מינימאלי ולא מספק את הרוכשים בעלי המשפחות. איך לשדרג דירה סטנדרטית מקבלן ועוד כולל עיצוב פנים לדירת קבלן תוכלו לקבלן בחברתנו במחירים משתלמים לזוגות צעירים.

למה כדאי לקחת את חברת עוז בנייה ושיפוצים לעיצוב דירה מקבלן?

כל האמור מלמעלה נכון לחברתנו עוז בנייה ושיפוצים. כלל עבודות הקשורות לשדרג דירה מקבלן נמצאות במקום אחד החל מהתקנת מזגן ובנית קירות ותקרות גבס, התקנת דלתות, עבודות חשמל ואינסטלציה ואף הזמנת ארונות בגדים לחדרים. אחריות העבודה נמצאת במקום אחד. היכולת לייעץ ולתכנן עם אדריכל פנים עובד החברה. אמינות ומסירות בהגעה כל יום לעבודה בדירה וסיום מהיר של השיפוץ. צוות מקצועי בשלל תחומים. יכולת שיפור לרמת הגמר גבוהה ועוד. צרו קשר באתר או התקשרו ונגיע לתת הצעת מחיר ויעוץ ראשוני חינם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירה

שיפוץ בתים יכול להיות מרתיע ויקר, אבל הם לא חייבים להיות. בעזרת קבלן תוכלו לבצע שדרוגים ושיפוצים בדירה שלכם שישפרו את המראה, הנוחות והערך שלה. מצביעת קירות והחלפת ריצוף ועד להתקנת מכשירי חשמל חדשים או אפילו הוספת דק או מרפסת מעוצבת, ישנן דרכים רבות שבהן קבלנים יכולים לעזור לך להפוך את הדירה שלך לבית החלומות שלך. במאמר זה נסקור כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של שדרוגים ושיפוצים שקבלנים יכולים לספק לדירות.

עוז בנייה ושיפוצים היא אחת החברות המנוסות ביותר במתן שדרוגים ושיפוצים לדירות. עם למעלה מ-45 שנות ניסיון בתעשייה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי לגרום לדירה להיראות נהדר. אנו מתמחים בכל דבר, החל מתיקונים קלים ועד שיפוצים גדולים, תוך הקפדה על השלמת כל העבודה עם חומרים איכותיים ואומנות. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעבוד איתך בצמוד על מנת להבטיח שהדירה שלך תיראה בדיוק כמו שדמיינת אותה. עם הידע והמומחיות הרבים שלנו, אנחנונ בטוח נספק לכם את השדרוג או השיפוץ המושלם עבור הדירה שלכם.

מתכננים לשדרג את הדירה בעזרת עוז בניה ושיפוצים? אם כן, כדאי שתדעו שקיימות הנחות מיוחדות למי שבוחר להשתמש בשירותינו. בין אם זו הנחה חד פעמית או מבצע מתמשך, בעוז בניה ושיפוצים יש משהו לכל אחד. מתעריפים מוזלים על עלויות העבודה ועד להצעות בלעדיות על חומרים, יש לנו הטבה לכל מי שמחפש לשדרג את הדירה שלו. אז אל תפספסו את החיסכון ונצלו את ההנחות המיוחדות הקיימות כשאתם משתמשים בעוז בניה ושיפוצים לשדרוג הדירה שלכם עוד היום!

שדרוג דירה אצל קבלן יכול לקחת בין מספר ימים לחודשים בהתאם להיקף הפרויקט. משך הזמן הנדרש לשדרוג כזה נקבע לרוב על פי גודל ומורכבות העבודה הדרושה, כמו גם כל ההיתרים או הבדיקות הדרושים. קבלנים בדרך כלל מספקים אומדן לכמה זמן ייקח פרויקט מסוים, לכן חשוב לדון בכך מראש לפני החתימה על חוזים. בנוסף, קבלנים יכולים בדרך כלל לספק הנחיות כיצד להכין את הבית לשדרוג, מה שעשוי לזרז את התהליך.

שדרוג דירה יכול להיות דרך מצוינת להוסיף ערך לבית שלכם ולגרום לו להיראות מסוגנן יותר. עם זאת, חשוב לדעת אילו חומרים וטכניקות מתאימים ביותר לעבודה. משימוש בצבעים וטפטים מיוחדים ועד להתקנת ריצוף חדש, ישנן דרכים רבות לשדרג דירה. במאמר זה נדון בחומרים ובטכניקות השונות שניתן להשתמש בהן לשדרוג דירה על מנת לשוות לה מראה מודרני ואטרקטיבי יותר.

פרויקט שדרוג דירה הוא משימה גדולה הדורשת תכנון וביצוע קפדניים. מדובר במגוון פעילויות כגון הריסה, התקנת מתקנים חדשים, צביעה ועוד. כדי להבטיח את השלמת הפרויקט בזמן, חשוב ליצור לוח זמנים צפוי לסיום העבודה. לוח זמנים זה צריך לכלול משימות כמו השגת אישורים וחומרים, תזמון בדיקות והבטחה שננקטים כל הצעדים הדרושים להשלמת הפרויקט בצורה יעילה. על ידי יצירת לוח זמנים צפוי לסיום פרויקט שדרוג דירה, תוכלו להבטיח שהפרויקט שלכם יסתיים בזמן ובמסגרת התקציב.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!