שיפוץ דירה בבית משותף- בחרו בחברה הנכונה לכם ולבניין

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ דירה קומפלט בבית משותף שונה בתכלית מעבודת שיפוץ וילה או בית קרקע. הסיבה העיקרית לכך היא שיש כל מיני דברים שצריך לשים אליהם לב, בעיקר כי עוד אנשים גרים בבניין בזמן שמתבצע שיפוץ בדירה שלכם.

הרכוש שמחוץ לדירה הוא משותף ולכן כדי לא להכעיס את שאר הדיירים, מאוד חשוב לשים לב למרחב הזה שהוא ציבורי.

למשל, תוך כדי השיפוץ, הלובי חייב להישאר נקי ומסודר, כך גם חדר המדרגות, תהליכי ההריסה והפינוי אם יש כאלה חייבים להתבצע כמו שצריך ועל פי החוקים של הבניין ושל העירייה, מה גם מאוד משנה מה החוקים אומרים (בכל עירייה זה שונה).

יש לשים לב לשעות שבהן עובדים. למשל, לא נרצה לבצע עבודות הריסה או התקנה של מטבח ביום שישי באחת בצהריים כשלשכנים שלידנו יש תינוק אותו מנסים להרדים.

שיפוץ דירה בבית משותף עיצוב מודרני מולבן
שיפוץ דירה בבית משותף קרניזים גבס עם תאורה

מה ההבדל בין קבלן המספק את כל השירותים לבין קבלן העובד עם קבלני משנה?

ובכן, בשונה מקבלנים רבים אחרים אשר עובדים עם קבלני משנה נוספים ואינספור בעלי מקצוע, אצלנו תוכלו לקבל את כל השירותים הקשורים לשיפוץ הדירה שלכם תחת קורת גג אחת.

למעשה, כך אתם נהנים מסנכרון מושלם בלוח הזמנים ללא היווצרות של בעיות או תקלות תוך כדי השיפוץ כתוצאה מחוסר תיאום של בעלי מקצוע, משהו שכל הזמן קורה.

בנוסף, העובדה שכל השירותים מאוגדים במקום אחד מאפשרת לבצע את השיפוץ בהדרגה, לפי השלבים הנכונים, מבלי לעקב תהליכים, ככה שהכל מתבצע בזמן, ללא עיקובים ובמקצועיות רבה.

 

שיפוץ דירה בבית משותף- איך זה מתבצע בפועל?

אחרי שנבין את הצרכים והמטרות שלכם מהשיפוץ, נוכל לגשת לתהליך התכנון של השיפוץ כולל ביצוע מדידות. זה הזמן לקבוע כתב כמויות, להבין איך כל שלב בשיפוץ מתבצע בפועל, מהם חומרי העבודה הנדרשים לביצוע הפרויקט ולקבוע לוחות זמנים.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מהם השלבים בשיפוץ דירה?

במידה ומדובר בשיפוץ כללי המרכיב את מרבית עבודות השיפוץ, ריכזנו עבורכם כמה מהשלבים העיקריים.

  1. הריסות – שלב קריטי הנפרס על פני כמה ימי עבודה אינטנסיביים. שלב זה משתנה ותלוי בהיקף העבודה. זה השלב שבו הורסים קירות, מסירים קרמיקות, ריצוף קיים שרוצים להחליף, מפרקים מטבחים, ארונות וכדומה. תפקידו של הקבלן לספק מכולה, אליה הכל מפונה.
  2. בניה – בניית קירות חיצוניים לוקחת זמן רב ולכן משך שלב זה תלוי גם כן בהיקף העבודה.
  3. עבודות אינסטלציה – טיפול בצנרת קיימת או החלפה שלה. מזיזים נקודות מים וביום, מרכיבים אינטרפוצים, אוטמים את חדרי הרחצה והאמבטיה, מכינים אותם לחיפוי וריצוף. שלב זה בדרך כלל נמשך 7-10 ימים.
  4. עבודות חשמל – לרוב יתבצעו במקביל לשלב הקודם. בשלב זה חוצבים בקירות ומעבירים נקודות חשמל. בשני השלבים הללו מומלץ להיעזר בייעוץ אדריכלי.
  5. ריצוף וחיפוי – מתחילים מהרצפה בין אם זה שיש, קרמיקה או פרקט ועוברים לחיפוי הקירות. מניחים רובה ומחפים. שלב זה נמשך בין 4-6 ימים.
  6. הכנת קירות לצבע או הנחת טפטים – חושפים סדקים בכל חלל, סותמים חורים, מריחת שפכטל, שפשוף ויישור של הקירות, צביעה והנחת טפטים. שלב זה נמשך בין 8-12 יום, תלוי במצב הדירה.
  7. התקנות ופינשים – התקנת כלים סניטריים בחדרי האמבטיה, התקנה של כל מוצרי הנגרות ואביזרי המטבח, תיקונים.

 

רוצים לשמוע עוד מידע על שיפוץ דירה? השאירו את הפרטים שלכם באתר או התקשרו ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות. עם הצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירה

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!