כמה עולה שיפוץ דירה ? התאמת מחיר לצרכים שלכם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

כמה עולה שיפוץ דירה שיפוץ דירה לפני ואחרי

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות גמר שאנו מבצעים. כמו גם לברר על כמה עולה שיפוץ דירה שמתאים לכם.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

כמה עולה שיפוץ דירה – שאלה שנשאלת שוב ושוב

שיפוץ נחשב לאחד הפרויקטים הכי מורכבים בחיינו. בממוצע משפחה נוהגת לשפץ את דירה אחת ל-15-20 שנה. אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם לפני שמחליטים לבצע שיפוץ היא כמה עולה שיפוץ דירה. במדריך הבא נציג בפניכם איך לתכנן את עלות שיפוץ, כיצד להימנע מהוצאות מיותרות ואפילו ניתן לכם טיפים שיעזרו לכם להוזיל את עלות השיפוץ בעשרות אחוזים. אבל לפני כן:

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מדוע חשוב לתכנן את עלויות שיפוץ דירה?

לתכנון תקציב לפני שיפוץ יש כמה סיבות עיקריות:

  1. לחרוג זה ממש מיותר, לא כולנו עשירים: לא פעם אנו שומעים משפטים כמו ”שיפוץ הוא בור ללא תחתית“, ”כשמתחילים שיפוץ אי אפשר לדעת איפה ובכמה זה ייגמר“, ”שיפוץ הוא עסק יקר שמי שאין לו כסף בצד לא יכול להיכנס אליו“ ועוד. אז זה ממש אבל ממש לא בהכרח חייב להיות נכון. אם לוקחים בחשבון את העלויות לפני השיפוץ ומבינים היטב ולעומק מהם הצרכים שלנו, מה חובה ומה פחות חשוב, בהחלט אפשר להגדיר תקציב ולהימנע מחריגות מיותרות שמכניסות אותנו להוצאות שאנחנו אחר כך לא יודעים כיצד לצאת מהן.
  2. עושה סדר בבלאגן ברגע שיש לנו תקציב מסודר ואנחנו יודעים כמה כסף ממש אנחנו משקיעים בכל פעולה ובכל תהליך, זה בהכרח אומר שאנחנו מבינים את שלבי השיפוץ, יודעים מראש כמה זמן כל שלב אמור לקחת, מתי השיפוץ מתחיל, מתי הוא מסתיים וככה אין הפתעות לא צפויות.
  3. כתב כמויות, חוזה, קבלן שמבין מה אנחנו רוצים, לוחות זמנים: שיפוץ ללא תקציב פותח מקום לחוסר הבנות רבות. ברגע שיש לנו תקציב, הכל מפורט בכתב הכמויות, הקבלן יודע בדיוק מה מתבצע ויש שקיפות מלאה בין שני הצדדים. כשאין תקציב, נהיה סלט שלם ואי אפשר לדעת איפה מתחילים ואיפה מסיימים.

טעויות נפוצות שמייקרות את עלות השיפוץ

הטעות הראשונה והנפוצה ביותר היא שאנשים מחליטים לחלק את השיפוץ לשלבים. שיפוץ בשלבים גורם לטלאים, שבירות מיותרות ומריחות בזמן העבודה. לכן, עדיף תמיד ככל הניתן לשפץ בו זמנית ולא לחלק את השיפוץ לשלבים. טעות נוספת שלא מעט אנשים עושים היא ממשיכים בשיפוץ למרות שהם החליטו מראש על תקציב וזה כמובן מתכון לבור כלכלי. אותם אנשים אומרים לעצמם ”אם אנחנו כבר בתוך השיפוץ, בואו נחליף גם את זה ואת זה“… לפעמים, לא באמת יש בכך צורך. הרי כולנו חולמים על סלון שנראה ממש כמו דירה אותה צילמו במגזין נחשב בפריז, אבל מה יש לעשות, המחירים של כל דבר כך כך גבוהים ולא תמיד זה אפשרי. אם כבר עוסקים במה כדאי ומה צריך, בשיפוץ מאוד חשוב להישאר ראליים וכאן שוב נכנסת לתמונה ההחלטה כמה אנחנו רוצים להשקיע!

כמה עולה שיפוץ דירה אישה חושבת כמה עולה שיפוץ דירה

ממה מורכבת העלות של שיפוץ דירה?

העלות של שיפוץ דירה מורכב מכמה מאפיינים עיקריים:

  1. עלות קבלן – עבודות הריסה, בניה, אינסטלציה, חשמל, ריצוף וצבע- לאחר שיש לכם ביד את התכניות של השיפוץ, תקבלו כתב כמויות המפרט את כל העבודות הנדרשות בביצוע השיפוץ בדירה. כתב הכמויות הוא מסמך קריטי ואז אתם יכולים להשוות באמצעותו בין כמה קבלנים או כמה חברות שיפוצים. לאחר שבחרתם קבלן תמיד אפשר שוב לעבור על ההצעה ולראות מה אפשר לעשות כדי שתוכלו לעמוד בתקציב במידה וחרגתם ממנו.
  2. פרופילי אלומיניום/ברזל בלגי לחלונות כולל תריסים ורשתות- מומלץ לתכנן רשימת אלומיניום כדי להבין אילו תריסים, חלונות ורשתות אתם רוצים בכל הדירה. בשיטה זו תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר מכמה קבלני אלומיניום.
  3. מערכות מיזוג –להיתעץ עם ספק מערכות מיזוג ולהחליט על מערכת המיזוג שהכי מתאימה לכם. היום יש קשת רחבה של אפשרויות החל ממערכת מיני מרכזית לכל הדירה, דרך מערכת מורכבת ועד יחידות מפוזרות בכל החללים.
  4. נגרות, מטבח, ארונות של החדרים, נגרות של חללים רטובים – גם כאן שווה לקבל כמה הצעות מחיר ולהשוות את ההבדלים בין חברות לבין נגר פרטי. הוסיפו לעלות גם את העלות השיש או אבן הקיסר ואת עלות מוצרי החשמל.
  5. נגרות אמנותית – רהיטים, שידות, ספריות וכדומה – כאן נכנסים לרשימה ארונות הבגדים, שידות, ספריות, שולחנות עבודה ושידות. גם כאן יש את האופציה לפנות לנגר או לקנות מוכן מחנות רהיטים.
  6. ריהוט נלווה – מערכות ישיבה, ריהוט גינה, מיטות ועוד
  7. דלתות – יש אינספור סוגים של דלתות החל מכאלה בצביעה בתנור, דרך דלתות עם עמידות למים. גם כאן ניתן לבחור בין ספק מוכר וידוע לבין עבודת נגר שתייקר משמעותית את עלות הדלתות. קחו בחשבון גם את דלת הכניסה לבית.
  8. תאורה – הפרידו בין תאורה פונקציונלית, תאורה גבס ותאורה עיצובית המשדרגת את האווירה בכל חלל. בשלב הראשוני ניתן לתכנן רק את התאורה הפונקציונלית ולחכות במידת האפשר עם הגופים המעוצבים.
  9. ריצופים, חיפויים וכלים סניטריים – קבלו הצעת מחיר מ-2-3 ספקי כלים סניטריים עבור כל האמבטיות, המקלחונים, הריצופים והחיפויים שאתם צריכים לשיפוץ. העלות כאן תלויה מאוד במה שתבחרו כמובן.
  10. עיצוב, סטיילינג ויועצים נלווים- בדרך כלל לעיצוב וסטיילינג יש לקחת בחשבון משהו כמו 5%-10% מערך הפרויקט כולו.
  11. שונות – סעיף זה נועד למערכות נוספות שהחלטתם לשלב בשיפוץ כמו חשמל חכם, מערכת קולנוע ביתי, אזעקות, מערכת אבטחה במעגל סגור, קמין ועוד.
 

טיפים שיסייעו לכם להוזיל את עלות השיפוץ

  1. בחרו חברת שיפוצים המרכזת את כל השירותים תחת קורת אחת – כאשר בוחרים לשפץ את הבית יש שתי אפשרויות. האחת היא לפנות לקבלן מפתח שבעצם אחראי על ניהול הפרויקט ואז אתם בוחרים את בעלי המקצוע בעצמכם. לעבודה בצורה כזו יש כמובן יתרונות אבל גם לא מעט חסרונות. האופציה השניה היא לבחור חברת שיפוצים המרכזת את כל השירותים וכל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת לרבות קבלן ראשי, מנהל עבודה, קבלן חשמל, אינסטלציה, גבס, צבע ועוד. כך אתם למעשה יכולים להוזיל את עלות השיפוץ בעשרות אחוזים ולהשקיע את הכסף בדברים אחרים.
  2. נסו לרכז כמה שיותר קניות במקום אחד כך הכוח לגבי המחיר עובר אליכם – עדיף לרכוש כמה שיותר דברים במקום אחד. לפעמים לקבלן או לחברת השיפוצים שתבחרו יש קשרים של שנים וזו עוד שיטה לנצל את הקשרים האלה ולהוזיל עלויות.
  3. תכננו את השיפוץ לפרטי פרטים – ככל שתתכננו את השיפוץ יותר זמן, ככה תבינו באילו מקומות אתם יכולים לחסוך ותמנעו מצבים של בלתמים והפתעות.
  4. מה שאפשר לדחות ויכול להמתין, שקלו בחיוב- אם יש דברים שלא קשורים בהכרח לשיפוץ כמו החלפת ריצוף או החלפת מטבח, שווה לשקול לדחות אותם לאחרי השיפוץ.
  5. חייבים לשבור? חשבו על זה שוב! – לא כל קיר כדאי לשבור. כדי לשבור קירות חשוב שתהיה לכך סיבה ולכן שווה להיעזר באדריכל שיצדיק את ההרס המייקר משמעותית כל שיפוץ.

 

שיפוץ דירה עם חברת עוז בנייה ושיפוצים

חברת עוז בנייה ושיפוצים מלווה פרויקטים שלמים כבר עשרות שנים. נשמח לסייע לכם לתכנן את השיפוץ הבא שלכם, לבנות ביחד אתכם תקציב מסודר בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם, להגיש לכם כתב כמויות (יש לנו צוות מעצבי פנים) ולהגשים לכם את כל החלומות תוך עמידה בתקציב שהוגדר ובלוחות הזמנים שנקבעו מראש.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!