שיפוץ דירה קומפלט באשקלון

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ דירה קומפלט באשקלון

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים ושיפוץ דירה קומפלט, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מחפשים חברה מקצועית לשיפוץ דירה קומפלט באשקלון? 

אנו שמחים לבשר לכם כי הגעתם בדיוק למקום הנכון ! כאשר מחליטים לשפץ את הבית, אחת ההתלבטויות שמלווה את רובנו היא ההחלטה האם ללכת על שיפוץ קומפלט או אולי לפרק את השיפוץ ולעשות אותו בשלבים. בפוסט הבא בחרנו להקל עליכם ולסייע לכם להבין מהי ההחלטה הכי טובה עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

רשימת המשאלות לשיפוץ דירה קומפלט באשקלון 

נניח שהיה לכם תקציב בלתי מוגבל לשנות את ביתכם ולהפוך אותו לבית שתמיד חלמתם שיהיה לכם. בתור התחלה, עוד לפני שתחליטו האם לשפץ את הבית כולו או לפרק את השיפוץ לשלבים, הכינו רשימת משאלות. עברו בבית חלל חלל והחליטו מה הייתם רוצים לשנות בו. האם אתם רוצים להחליף בחדר האמבטיה את האריחים? לשבור קיר במטבח וליהנות סוף סוף ממטבח חדשני ומודרני? האם חשוב לכם שהדירה תצבע מחדש או לחלק מחדש את הדירה? 

שימו לב לפרטים הקטנים

תוך כדי שאתם עורכים את הרשימה שלכם חשוב לשים לב למצבו הנוכחי של הבית, מצב אשר ישפיע באופן ישיר על העלות של השיפוץ. למשל, האם אתם צריכים להחליף את מערכת האינסטלציה והחשמל. כאשר בוחרים לשפץ את האמבטיה, מומלץ מאוד לשלב גם החלפה של מערכת האינסטלציה מה שיאפשר לנו ליהנות משיפוץ לטווח הארוך ולא לגרום לכך שעוד כמה שנים שוב נצטרך לבצע שיפוץ נקודתי. עבודת אינסטלציה טובה ואיכותית תחזיק מעמד שנים רבות. 

שימו דגש על הצרכים

חשבו האם בכל חלל יש מענה מלא לצרכים שלכם. האם הייתם רוצים לשלב עוד מקומות אחסון, האם הבית מתאים לכמות הנפשות. לפעמים שווה להסתכל קדימה ולקחת בחשבון את העובדה שהילדים גדלים והצרכים שלהם והדרישות משתנים כל הזמן. בנוסף, שווה להתייחס גם לנושא העיצובי ולבחור שפה עיצובית שתתאים לכל הבית. 

ומה לגבי התקציב?

אין בכלל ספק שהתקציב מהווה גורם מרכזי ומהותי בכל קבלת ההחלטות לגבי השיפוץ. אין ספק, שאם כבר מחליטים לשפץ, שיפוץ דירה קומפלט הרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית. בדרך כלל, שיפוץ קטן גורר בתוכו עוד שיפוץ ועוד שיפוץ. 

עם האוכל הרבה פעמים בא התיאבון. בנוסף, כמעט כל עבודה מביאה איתה גם הוצאות עקיפות ולכן במידת האפשר אנו ממליצים לכם לבצע כמה שיותר תהליכים בו זמנית. אחד היתרונות של שיפוץ קומפלט בא לידי ביטוי ברמת הגמישות מבחינה תקציבית. שיפוץ קומפלט מאפשר לנו לבצע תכנון כלכלי יעיל, נכון ואף לפרוס את התשלומים במידת הצורך. 

כמובן, שגם בשיפוץ דירה קומפלט יש דברים שאפשר לדחות בין אם זה רכישה של ריהוט חדש, מוצרי חשמל, תאורה, אביזרים, ווילונות וכדומה. למעשה, כל מה שקשור לתהליך הלבשת הבית לא חייב להתבצע בזמן השיפוץ. 

רוצים לקבל מידע נוסף על שיפוץ דירה קומפלט ? מתלבטים מה לעשות עכשיו ומה לדחות? לא בטוחים לגבי הגמישות בתקציב? עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הבניה והשיפוצים, נשמח לסייע ולייעץ לכם בכל מה שקשור לתהליך של שיפוץ כללי ולנסות להבין ביחד אתכם כיצד ניתן להוזיל עלויות מבלי לוותר על החלומות שלכם ומבלי להתפשר על איכות השיפוץ ורמת הגימור. צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות. 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירה

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!