סוגי פתיחת שערים… שתוכלו לבחור.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

סוגי פתיחת שערים לבתים פרטיים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לברר על סוגי פתיחת שערים ולבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

האם יש הבדל בין סוגי פתיחת שערים ? ובמה בחירה מושכלת תעזור לנו

בשוק קיימים מספר סוגי פתיחת שערים, ברובם דורשים עבודת מסגרות ברזל אולם חלקם עשויים מחומרים אחרים גם כדוגמאות עץ ופלסטיק חלקם תואמים לתקן הישראלי וחלקם לא. חלקם יפתור בעיות עקב חוסר מקום אבל לא יעברו בדיקת טופס 4 בבנייה חדשה, ועם זאת רוב הסיכויים שאף אחד לא יבוא בטענות לאחר בדיקות טופס 4 או בבנייה ישנה.

הקריטריונים שינחו אותנו בבחירת סוגי פתיחת שערים השונים הוא: כמה מקום יש לנו, האם יש לנו קיר ששער הזזה יכול להחליק בצורה מקבילה לו ולא לחסום שער הולכי רגל או שביל, או אם הסיכון ששער יפתח החוצה  הוא גדול והאם יש לנו גג שסוגי שערים אחרים יכולים להיות תלויים ממנו.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

שערי גלילה

שערים אלו עובדים על עיקרון שמנוע מגלגל את השלבים הקטנים סביב מוט, לחיצה על השלט יגרום לפתיחת ולסגירת השער, ישנם כאלה החוסכים ומשתמשים במנוע חלש של תריסי וויטרינות מנוע זה לא יעמוד בלחץ של מספר הפתיחות והסגירות והוא יקרוס מהר מאוד, לכן יש להתקין מלכתחילה מנוע מתאים. ניתן לקבל שערים אלו באלומיניום או במתכת צבועה, בשוק קיימים צבעים בשלל גוונים והבחירה על לפי דרישת הלקוח. פרט חשוב ביותר, התקנת השער מחייב בניית מסגרת וכיסוי עליון להגן על המנוע.

שערי פתיחה

שערים אלו באים במגוון חומרים: עץ, מתכת, אלומיניום ובעיצובים שונים כיד הדמיון החופשי, שערים אלו עובדים על עיקרון של ציריים בדיוק כמו הדלת הביתית. בדרך כלל משמשת כדלת פתיחה לאנשים, אך ניתן להתאימה לכניסת רכב, ניתן להוסיף מנוע. חשוב לדעת כי במקרה שבוחרים להתקין שער זה לרכב ישנה בעיתיות, פתיחה הדלת נעשית כלפי חוץ לרחוב, והיא אינה תקנית (עלולה לפגוע באנשים), ובאם הופכים את הציר לפתיחה פנימית, יש להקצות חניה ארוכה מאוד מכפי הפתיחה לחוץ.

שערי הזזה

שערים אלו מורכבים ממסגרת ברזל, ניתן להוסיף עיצובים ושילובים שונים, שער זה נע על גבי מסילה ומצריך מאיתנו אורך כפול בעת הפתיחה, שערי הזזה משמשים הרבה בתעשייה ועסקים, קיימים גם בבניה הפרטית.

שערים מתרוממים

שערים אלו בדומה לשערים של חניונים, מתאימים יותר לבתי מגורים גבוהים שהדירים בוחרים למנוע כניסת רכבי זרים לחניה. חסרונם העיקרי של שערים אלו שאינם מונעים מעבר אנשים ואינם סוגרים למבט. היתרון הוא המחיר הזול יחסית והפתרון הפשוט שהם מציעים.

שערים נמשכים

מפרקיים, משטח אחיד, שערים אלו מהווים את הדור הקודם שלפני שערי הגלילה, הם מורכבים מרצועות בודדות או ממשטח יחיד, הנמשכים כלפי מעלה על ידי מנוע וחוט או מנוע וציר, בנוסף קיימים סוגים נוספים הבנויים על קפיצים המושכים את השער מטה בעת ההורדה. השער מצריך כיסוי עליון למניעת פגיעה במנוע, שערים אלו מגיעים במגוון עיצובים וצבעים.

מחפשים שער מתלבטים בין סוגי פתיחת השערים הקיימים היום בשוק, מעוניינים בחברה אשר עוסקת במסגרות ובניה וכל מה שמסביב כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם ממש בקרוב.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה

כן בהחלט ניתן דרכנו לשלב יציקות בטון עם סוגי עבודות אחרות. 

זה תלוי בחמישה גורמים:

  1. האם זו בנייה חדשה או תוספת בניה.
  2. תקציב
  3. האם בנייה כבדה היא בכלל אופציה?
  4. מהירות העבודה
  5. כמות הפסולת שצריך לפנות

עלות יציקת בטון בחצר עולה כ 200 ש"ח למטר מרובע כאשר המחיר הסופי קורה בשטח על ידי המבצעים.

החל מ150 ש"ח למטר מרובע בין עם זה קיר פנימי או חיצוני.

אישורי בנייה תצטרכו לקבל בכל חריגה מהגבולות המבנה המאושרות. כלל העבודות שלפי ההיתר או הפנימיות בתוך ביתכם כמובן שראוי להתייעץ עליהם עם בעל מקצוע אולם מבחינת החוקיות הם מותרות.

הדברים הנפוצים ביותר הינם: פרגולות, דקים, מחסנים גדרות ופרקטים. כמובן שניתן אפילו לבנות בתים שלמים אולם שיטה זו אינה נפוצה בארץ שלנו אבל עדין יש לא מעט בתים הבנויים בארץ בשיטה זו. 

ישנם מחסנים מוכנים הבנויים מעץ, הם מעט יותר יקרים בהשוואה למחסני פלסטיק עם כי הרבה יותר עמידים וחזקים. באשר לבנייה מותאמת אישית תמיד אפשרי אבל כדאי להשוות מחירים לעומת בניה מחסנים מפנלים מבודדים. כמובן שמחפשים אופי אין מה להשוות.

ראוי לבחון בכל פרויקט מה כדאי וכלכלי לביצוע ומה האופי שאנו מחפשים. פרגולות אלומניום הינם קלות יותר ועמידות יותר בהשוואה לבנית פרגולה מעץ אולם המחיר גבוהה יותר כי החומר יקר יותר. לכן זה רק לשיקולכם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!