עיצוב ושיפוץ משרד – השקעה משתלמת לתפוקה מרבית מהמשרד

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חללי עבודה מעוצבים – שיפור תפוקה מעובדים מרוצים

בחיי היום יום של עובדים ומעסיקים רבים, המשרד מהווה חלק משמעותי מאוד. ואפילו רובנו נמצאים במשרד עוד יותר מאשר בבית. לכן אנו צריכים לשאול כיצד ניתן להפוך את חללי העבודה למקומות נעימים, פרודוקטיביים ולא לחללים מעייפים ומשעממים. 

עיצוב ושיפוץ משרד בחיי היום יום

סביבה נעימה ותומכת עבודה תשפר את תפוקת העובדים, תשדר אמינות ללקוחות שמגיעים כמעין כרטיס ביקור לרושם ראשוני מכם. אין זה הזוי לומר שחלק מהצלחת חברה תמונה במשרדים ואיכותם.

שיפוץ ועיצוב משרד
שיפוץ ועיצוב משרדים

תפקיד הנראות של המשרדים בחיי החברה

לנראות תפקיד חשוב מאוד מכרטיס הביקור לאורחים שכבר כתבנו עליו ועד לתחושת השייכות של העובד לחברה. לכמה העובד תופס ומעריך את מקום עבודתו ואף שומר ומשקיע בו. 

עיצוב ושיפוץ משרד כמו כל עסק אחר בימנו זה לא טרנד חולף אלא חלק ממיתוג החברה ומה אתם מנסים לשדר ללקוחותיכם, לספקים כמו לעובדים ולכם.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

שיפוץ ועיצוב משרד

כמה זמן לוקח תהליך עיצוב ושיפוץ משרדים ?

בעת קבלת ההחלטה לשפץ חשוב לתכנן ולתאם מול הקבלן כמה דברים:

  1. משך זמן השיפוץ- במשרדים עוד יותר מאשר בבתים משך זמן השיפוץ הוא קריטי, כל פגיעה בתפקודיות העובדים מתווספת לעלות העבודה בחוסר תפוקה של העובדים. לכן חשוב לסכם את כלל העבודות ואת שלבי העבודה כמו גם אם צריך לעשות עבודת לילה שצריכה להיות מתואמת עם הקבלן. כמובן שצריך להילקח בחשבון שכירות במקום ישן וחדש אם מחליפים משרד.
  2. אזורי  העבודה – תיאום מול העובדים מתי עובדים בכל אזור ומתי יש לפנות חדר ולהעבירו כדי שתוכל להתרחש בחלל זה שיפוץ וכמובן שאי אפשר לעבוד עליהם. וגם על אזורים שבהם הקבלן יוכל לאחסן ציוד וחומרים לשיפוץ.
  3. תקופת עיצוב ושיפוץ משרד- האם זה מתרחש בחורף שזמני ההתייבשות של חומרים איטית יותר, או כחלק מחופשת עובדים בה המשרד פעיל חלקית או סגור לחלוטין. זה בהחלט שיקול שבעלי משרדים יעדיפו לשקול. גם אם כלל העבודות לא הסתיימו בימי החופשה סביר שהאזורים הקריטיים לתפקוד המשרד יהיו מוכנים בתכנון נכון.
  4. הכנה מקדימה לפני שיפוץ המשרד- סיכום תאריך שיפוץ עתידי יאפשר לקבלן השיפוצים להכין את כל הדרוש לו ואת זמני האספקה, והכל בכדי שלא ייווצרו חוסרים שלא מאפשרים עבודה. כמו כן חשוב לוודא זמינות הקבלן כמו לקחת התחייבות של עבודה שוטפת.
  5. בחירה בקבלן שיפוצים מתאים – לא כל קבלן שיפוצים יוכל או ירצה לתת מענה לשעות עבודה לא רגילות ובכלל שיפוץ משרד שונה בתהליכים מאוד משיפוץ בית.

כמובן שכל עסק ומשרד הוא אחר, זמני לחץ שונים, תקופות לחץ שונות צורת עבודה שונה ובכל זה צריך להכניס קבלן שיפוצים ועובדים. כימה והבנה הדדית יאפשרו  עבודה מוצלחת, עיצוב ושיפוץ משרד מרהיב ונוח. אז כמה זמן העבודה תיקח, זה תלוי בכל הגורמים ובדרך הביצוע שלהם ועוד..

שלבים חשובים בתהליך עיצוב ושיפוץ משרד

  1. כוונה והתחלת תהליך – זיהוי בעיתיות בחללים הישנים כגון: הפרעות וחוסר נוחות בעבודה, חלוקת חדרים לא נוחה, עיצוב שלא מעביר את המסר שאתם רוצים, מערכות שלא מתפקדות טוב וצורך במשרד גדול יותר כל אלו חלק מהגורמים המתניעים את התהליך וחשוב לזהותם.
  2. בחירת מעצב וקבלן- שיפוץ קטן אולי לא ידרוש מעצב, ומצד שני יש חברות שמסוגלות לספק עבודה כוללת מעצב. ויש שיפוצים הדורשים מעצב ויועצים שונים בנוסף לקבלן מבצע.
  3. הכנת תוכניות ועבודה עם כתב כמויות- חשוב מאוד לבחור את בעלי המקצוע הנכונים אשר יתנו גם פירוטים על מה וכמה מבצעים.
  4. ביצוע ביצוע ביצוע – גמר העבודה שהקבלן מסוגל להביא מהווה את רוב ההצלחה. תוכניות ותכנון כבודם במקומם מונח אבל אם הביצוע לא טוב אז גם תוכניות מעולות לא יעזרו. בחרו קבלן בעל ניסיון והמלצות.
  5. ניקוי המשרד – לאחר השיפוץ הוסיפו שעות מנקה, שכרו חברת ניקוי או פנו לקבלן שיש לו גם אמצעים להחזירכם לעבודה בצורה נקייה וטובה.

 

עוד טיפ לפני הסוף: חשבו רחוק תכננו חללים שיאפשר לכם לגדול, להתפתח ולהשתנות כפי שרק אתם צריכים. הכינו מספר רב של נקודות עבודה של חשמל ותקשורת בכדי שחדר גדול של איש אחד בעתיד יכול להיות חדר לשניים או לשנות מיקום פינת העבודה. חשבו על נוחות ועל תפקוד וכן על פינות אוכל וקפה ראויים לעובדים ואורחים.

עוז בנייה ושיפוצים בעלת ניסיון של מעל 40 שנה בתחומי השיפוצים ומספקת שירותי עיצוב תכנון וביצוע ברמה גבוהה. מעוניינים שנגיע לתת הצעת מחיר חינם התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולהגיע לפגישה בזמן שנוח לכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

עיצוב ושיפוץ משרדים יכולים להיות דרך מצוינת לשפר את הפרודוקטיביות של משרד. זה גם יכול לעשות את העבודה יותר נוחה לעובדים.

השלב הראשון בעיצוב משרדים הוא להבין את צרכי החברה ואת תרבות החברה. זה יעזור לקבוע איזה סוג של שטח יעבוד הכי טוב עבורם.

ישנם יתרונות רבים לעיצוב ושיפוץ משרדים, חלקם כוללים: יותר אור טבעי, אקוסטיקה משופרת, תקשורת טובה יותר, פרטיות מוגברת, ארגונומיה משופרת ואיכות אוויר טובה יותר.

לפרטים נוספים כנסו למאמר וצרו קשר איתנו.

ישנן סיבות רבות מדוע תרצו לבצע שינויים בחלל המשרד שלכם. יכול להיות שאתם צריכים מראה מעודכן, או שיש חבר צוות חדש שמצטרף לצוות, או אפילו שאתם פשוט מרגישים שהגיע הזמן לשינוי. לא משנה מה הסיבה שלך לרצונך לבצע שינויים, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל ואיזה סוג של עזרה מקצועית אתה עשוי להזדקק.

במאמר זה, נחקור כמה מהסיבות מדוע אנשים עשויים לרצות לבצע שינויים, וכיצד הם יכולים להחליט לאיזה סוג עזרה מקצועית הם זקוקים כאשר עושים זאת.

נבחן גם כמה סוגים שונים של אנשי מקצוע שעשויים לעזור בכל שינוי הנדרש – בין אם זה עיצוב פנים או ייעוץ אדריכלות, או משהו ספציפי יותר כזה כחברה שמספקת את כלל הפתרונות מעיצוב ותוכניות ועד גמר מרשים.

חלל המשרדים הוא מקום בו אנשים מבלים את רוב זמנם. חשוב להפוך את חלל המשרד לסביבה נוחה לעבודה.

עיצוב משרד טוב יעזור לשפר את הפרודוקטיביות והיצירתיות במקום העבודה. זה גם יעזור להגביר את שביעות רצון העובדים, שהיא חיונית להגברת הפרודוקטיביות הכוללת. לעיצוב ושיפוץ נכון ומועיל לעסק נשמח שתפנו אלינו.

יש הרבה דברים שכדאי לזכור בעת שיפוץ משרד. הנה כמה מהדברים שכדאי לקחת בחשבון:

– גודל ופריסה של המשרד

– סוג העבודה שתתבצע במשרד

– מספר האנשים שיעבדו במשרד

– תאורה

– רמות רעש

– טמפרטורה

מגמות עיצוב מקום העבודה בשנת 2022 יהיו תלויות בענף ובסוג העבודה. למשל, משרד שמיועד לעבודה יצירתית יהיה בעל מערך מאפיינים עיצוביים שונה ממשרד המיועד לעבודה אדמיניסטרטיבית או משרדית.

באופן כללי, מגמת עיצוב מקום העבודה הפופולרית ביותר בשנת 2022 הולכת להיות תוכניות קומה פתוחות. מדובר במשרדים ללא קירות או תאים ובמקום זאת יש להם שטח גדול בו העובדים יכולים לנוע בחופשיות ולשתף פעולה זה עם זה.

הדרך הטובה ביותר לשפץ משרד היא ליצור חלל שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי. זה עשוי לכלול הוספת גופי תאורה חדשים, רהיטים או אפילו יצירות אמנות.

כדי להפוך את המשרד לפונקציונלי יותר, שקול להוסיף שטח אחסון לאספקה, שולחנות עבודה עם עמדות טעינה למחשבים ניידים ועוד שקעים לחיבור מכשירים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!