שיפוץ בית הכל כלול – אצל חברת עוז בנייה ושיפוצים

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ בית הוא דבר שלא עושים כל יום אלא פעם אחת בחיים ולכן צריך להתכונן לכך בצורה טובה. 

יש הרבה מאוד היבטים שיש לקחת בחשבון לפני שאנחנו מתחילים בתהליך שיפוץ בית הכל כלול ולכן החלטנו לכתוב לכם מדריך מה צריך לעשות, אילו החלטות צריך לקבל ולמה יש להתכונן לפני שאתם מתחילים את השיפוץ. 

אנחנו בעוז בניה ושיפוצים מבינים כי כאשר אתם מתכוננים בצורה טובה לקראת תהליך השיפוץ הוא יעבור בצורה חלקה יותר וקלה יותר עבור כולם.

מה לעשות לפני שמתחילים את השיפוץ?

אז קודם כל לפני שאנחנו מתחילים במלאכת השיפוץ עלינו קודם כל להתחיל לשאוב רעיונות מכל מיני מקורות ולהבין איך אנחנו רוצים שהבית שלנו יראה.

 

שיפוץ בית הכל כלול
קיר בריקים בסלון מראה כפרי מנצח שיפוץ בית הכל כלול

מה לעשות לפני שמתחילים את השיפוץ?

אז קודם כל לפני שאנחנו מתחילים במלאכת השיפוץ עלינו קודם כל להתחיל לשאוב רעיונות מכל מיני מקורות ולהבין איך אנחנו רוצים שהבית שלנו יראה.

 על מנת לשאוב רעיונות נוכל ללכת לבתים של אחרים, נוכל להסתכל באינטרנט והכי חשוב, כאשר אנו רואים סגנון שאנחנו אוהבים, חשוב מאוד לצלם אותו או לשמור את התמונה במידה וראינו את זה ברשת האינטרנט.

 לאחר שיש לנו מספיק רעיונות הגיע הזמן לעלות את הדברים על השרטוט ולשם כך נצטרך  במקרים מסוימים להתייעץ עם אדריכל.

בחירת האדריכל היא כנראה אחת הבחירות הראשונות שעלינו לבצע ולשם כך כדאי לבחון את העבודות של אותו אדריכל ולראות האם הסגנון שהוא מעצב את הבתים מתאים לסגנון אותו אנו רוצים בבית שלנו. 

לחילופין ניתן להראות למספר אדריכלים בהם אנו מעוניינים את התמונות ששמרנו ולספר להם מעט על הסגנון שאנו רוצים לעצב את הבית ולהבין מהם אם הם יכולים לבצע את העבודה הזו ולראות סקיצות שלהם. 

לאחר שבחרנו את האדריכל הגיע הזמן להיכנס לעובי הקורה ולהתניע את תהליך השיפוץ. חשוב לציין שבחירה של אדריכל נחוצה רק כאשר אנו מתכננים לבצע שינויים קונסטרוקטיביים בבית ולבצע חלוקה מחדש של החללים בו וגם לא תמיד זה נדרש.

מתעניינים בשיפוץ, מחפשים חברה אמינה בעלת יתרונות שיועילו לכם. פנו עכשיו וגלו את יתרונות עוז בנייה ושיפוצים

למה עלינו לדאוג לפני תחילת השיפוץ?

כאשר אנו מבצעים שיפוץ בית הכל כלול ככל הנראה שלא נוכל לישון בבית שלנו במהלך השיפוץ ולכן עלינו לחשוב על מקום בו נוכל לישון עם המשפחה שלנו במשך מספר חודשים עד ששיפוץ הבית יושלם.

במידה ואנו עוברים לבית חדש הדבר ככל הנראה לא יהווה בעיה היות ונוכל ככל הנראה להמשיך לגור במקום בו אנו גרים אך במידה ואנו רוצים לשפץ את הבית בו אנו גרים כעת, נצטרך להתחיל לחפש אלטרנטיבה לדיור למספר חודשים במהלכם יתקיים השיפוץ.

אנו רואים כי בבתים רבים בכדי להימנע מהנושא של מעבר דירה לאור השיפוץ משפצים את הבית בחלקים, דבר שאנו בעוז בניה ושיפוצים חושבים שהוא לא נכון. לעניות דעתנו ומהניסיון שלנו, עבודה על חלקים שונים בבית במועדים שונים לא יוצרת תוצאות שיפוץ מיטביות וכמובן אי אפשר להתעלם מהעובדה שגם שיפוץ חלקי בבית יפריע לכלל בני המשפחה ולכן מומלץ לבצע את השיפוץ הכולל בכל חלקי הבית שימשך על פני מספר חודשים, אך לאחר מכן לא נצטרך לדאוג לנושא השיפוץ למשך שנים רבות.

חשוב לציין כי שיפוץ הבית בחלקים או בשלבים משפיע על המחיר ומייקר את השיפוץ באופן משמעותי.

כאשר אנו שוכרים דירה למשך תקופת השיפוץ, אנו ממליצים לשכור את הדירה מעט מעבר למשך השיפוץ המיועד כלומר, אם ההערכות של אנשי המקצוע הוא שמשך השיפוץ יהיה חמישה חודשים, אנו ממליצים לכם לשכור את הדירה למשך חצי שנה לאור העובדה שבמקרים רבים של שיפוץ בית הכל כלול ישנם לא מעט עיכובים עד שהקבלן מסיים לגמרי את העבודה.

שיפוץ אמבטיה יוקרתית ומודרנית

בחירת הקבלן

אבן דרך נוספת חשובה מאוד שאנו דואגים לשיפוץ בית הכל כלול הוא בחירה של הקבלן שיבצע את הפרויקט. ישנן שתי אפשרויות כאשר האחת היא לבחור קבלן מפתח שאחראי על כל תהליך השיפוץ מתחילתו ועד סופו ואייתו אתם מסכמים תאריך למסירת המפתח ממנו לקבלן אסור לחרוג, או לבחור מספר קבלני משנה שכל אחד יעשה את העבודה בתחומו בניגוד לקבלן מפתח שהוא אחראי לבחור את הקבלנים ולתאם ביניהם.

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה כאשר אם נבחר בקבלן מפתח אנו לא נצטרך להתעסק בנושא השיפוץ כלל וכל הכאב ראש של בחירת קבלנים, תיאום בין קבלנים, פתירת בעיות תוך כדי הבניה ועוד יפתרו על ידי. במידה ונבחר באופציה של קבלני משנה שכל אחד מבצע את עבודתו אנו נצטרך לבחור כמות גדולה מאוד של קבלנים לשיפוץ ואנו נצטרך להיות אלו שיתאמו ביניהם לאורך העבודה, דבר שייצור לא מעט כאב ראש סביב השיפוץ.

אנו ממליצים לכם להיפגש עם כמה קבלנים כאשר קודם כל נסו לקבל המלצות מאנשי מקצוע כמו האדריכל או האדריכלית אותם בחרתם לטובת הפרויקט, חברים שבנו או שיפצו בית או דירה לאחרונה וכדומה.

הצעת מחיר

לאחר שבחרתם את הקבלן הגיע הזמן לקבל הצעת מחיר כאשר אם יש לכם מספר קבלנים שאתם מתלבטים ביניהם ייתכן ועל פי ההצעות מחיר תצטרכו לבחור את הקבלן. בשלב הזה תצטרכו לבקש מהקבלן כתב כמויות מסודר עבור כל הליך השיפוץ ועליכם לדאוג שהוא יהיה מפורט ככל הניתן בכדי שהקבלן לא יגיע אליכם במהלך השיפוץ וידרוש סכום נוסף עבור משהו שלא הופיע שם.

את כתב הכמויות כדאי להכין ביחד עם האדריכל או מעצבת הפנים כדי לוודא שלא פספסנו שום דבר במסגרת הצעת המחיר אותה ביקשנו מהקבלן שלנו. דבר חשוב נוסף בהיבט של הצעת המחיר הוא שאנחנו בעוז בניה ושיפוצים, לאור הניסיון הרב שצברנו במרוצת השנים מבינים כי הצעת המחיר שתקבלו מהקבלן שלכם עלולה להשתנות לאור כל מיני דברים בלתי צפויים במהלך הפרויקט כמו למשל לאחר שמרימים את הרצפה רואים שהצנרת רקובה, דבר שגורם לעוד הוצאות לשיפוץ וכדומה. לכן, אנו ממליצים לכם להוסיף סכום של בין 15 ל-20 אחוז לעלות השיפוץ, סכום אותו אנו ממליצים לכם לשים בצד לכל מקרה שלא יבוא במהלך השיפוץ. עוד דבר חשוב בהיבט של העלויות הוא שימוש בבעלי המקצוע שלכם כאשר אתם קונים מוצרים עבור השיפוץ. לכל אדריכל או קבלן יש הנחות על מטבחים, כלים סניטריים, קרמיקות, שיש ועוד שעליכם לנצל. בסופו של דבר אותם בעלי מקצוע גם ירוויחו אחוזים מסך הרכישה שלכם אך עליכם לבחון עלויות במספר מקומות עם מספר בעלי מקצוע.

מה לעשות במהלך השיפוץ?

על מנת שהשיפוץ יתנהל על פי לוח הזמנים אותו אתם קבעתם ובדיוק על פי התוכנית אנו ממליצים לכם להיות חלק בלתי נפרד מהשיפוץ, לשאול שאלות, להיות מעורבים ואפילו ללמוד קצת על התהליך בעצמכם. ידע זה כוח. בנוסף, במידה ומדובר בשיפוץ בגובה של עשרות אלפי שקלים, מומלץ לשכור את שירותי של מפקח בניה שיהיה אחראי על ביצוע העבודה לפי התכניות ולפי התקנים.

אנחנו בעוז בניה ושיפוצים ביצענו הרבה מאוד פרויקטים של שיפוץ בית הכל כלול ואנו נשמח לתת לכם ייעוץ מתחיל הפרויקט ועד סופו, כולל ליווי אישי ומקצועי של טובי המומחים והקבלנים שלנו. אנו בטוחים כי בסופו של התהליך תהיו רוצים מרמת השיפוץ, הרמה המקצועית וכמובן, לא פחות חשוב, מרמת השירות האישי.

 

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ דירה

זמן שיפוץ בדירה משתנה בין דירה לדירה, ונבדל בעיקר בכמות החדרים ובהיקף הטיפול בבית. שיפוץ הכולל מקלחות, שירותים, מטבח, החלפת ריצוף, אינסטלציה, אלומניום, מיזוג ותוספת נקודות חשמל יארך בין חודש וחצי לחודשיים, בהיקפים קטנים יותר הכוללים צביעה ותיקונים קלים השיפוץ יארך בין שבוע לשבועיים. 

מחיר שיפוץ ממוצע לדירת שלושה חדרים קומפלט תנוע בין  50,000-90,00 ש”ח והיא תכלול הדבקת ריצוף, צביעה, שיפוץ מקלחות, חידוש או החלפת מטבח, החלפת דלתות פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!