עבודות גבס בבית – בין כל הפתרונות שתחפשו אצלנו

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מעוניינים לשפץ או לתכנן את הבית מחדש ומחפשים חברה המתמחה בביצוע עבודת גבס בבית ? 

חברת עוז בנייה ושיפוצים היא בין החברות הראשונות בישראל שהחלו לעשות שימוש בגבס.

אנו מספקים מגוון של פתרונות יצירתיים בגבס לרבות ספריות גבס, מזנונים, פינות עבודה, ארונות תצוגה בשילוב זכוכית, עץ, מראות וצביעה דקורטיבית.

התהליך מתבצע בהתאמה אישית תוך בחינת החלל, בדיקת הצרכים שלכם, הצגת התוצאה בתוכנת הדמיית תלת מימד.

למה דווקא עבודות גבס בבית?

לעבודה בגבס שלל יתרונות. ראשית העלויות של חומר הגבס ולוחות הגבס נמוכות בעשרות אחוזים בהשוואה לכל עבודת שיפוץ מכל סוג שהוא.

בנוסף, עם גבס ניתן ליצור כל כך הרבה סוגים של מוצרים והוא מעניק לנו גמישות עיצובית אינסופית. יתרון נוסף של עבודה גבס בבית היא בהיבט של קיצור זמן השיפוץ.

עבודות גבס בבית ניתן לבצע תוך מספר ימים בלבד. מדובר בעבודה יחסית ללא הרס משמעותי ובעידן של היום ניתן להוריד משמעותית כמויות האבק הנוצרים. יש המון סוגים של לוחות גבס כך שבקלות ניתן לבחור את הלוחות המתאימים בהתאם לצרכים שלכם, לחלומות העיצוביים שלכם וכמובן על פי התקציב העומד ברשותכם.

עבודת גבס בבית במרתף בית
עבודות גבס בבית פרטי

מה ניתן ליצור עם עבודות גבס בבית?

תקרות גבס עם או ללא תאורה

הנמכת תקרה לצורך הסתרת מזגן, חוטי תקשורת וחשמל

קירות ומחיצות ללא אבק ופסולת במחיר נוח ומשתלם במיוחד וכך לשנות את החלוקה הפנימית של החלל, להוסיף חדרים וליצור מחיצות אקוסטיות

קרניזים בשילוב גופי תאורה ופתרונות עיצוביים נוספים

מזנונים, ספריות ופתרונות אחסון

חיפוי לקירות

נישות לטלוויזיה

 

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

אנו מציעים שלל עיצובים דקורטיביים בגבס המיוחדים ליכולת עבודות גבס בבית, הדירה או המשרד. כל השירותים ניתנים תחת קורת גג אחת, כך שתוכלו לשלב גם עבודות צבע, תכנון ועיצוב תאורה, שיפוץ חללים כללי או ממוקד, עבודות חשמל, אינסטלציה ועוד.

למעשה, ניתן ליצור אינספור עיצובים בגבס הנחשב היום לחומר גמיש ונוח לעבודה המאפשר חיסכון בזמן, ניקיון בתהליך תוך תכנון וביצוע ברמה הגבוהה ביותר. במקום להשקיע עשרות ומאות אלפי שקלים בתהליך בנייה רגיל, בהשקעה מינימאלית ניתן לעצב את הבית מחדש מבלי להתפשר על איכות, רמת עמידות וגימור. 

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

בנייה בגבס נחשבת לבנייה ירוקה כלומר בבניית בתים הנעשית על ידי שימוש בגבס כחומר עיקרי את מקבלים נקודות עמידה בבנייה ירוקה. בנוסף אתם נהנים מבנייה מהירה יותר, בעלות נמוכה יותר ובגמר מצוין. בנייה בגבס במהלך שיפוץ גם כן מהירה יותר, זולה יותר, ומסיפה פחות משקל על המבנה מהוספת קירות בנויים מבלוקים והיתרון הגדול שלה שניתן לבנותה על גבי מריצוף ללא הריסתו.

קירות גבס חיצוניים הם סוג חדש של קיר חיצוני שעשוי מחומר מרוכב. הם מיועדים לשימוש בבנייה למגורים וניתן להתקין אותם על כמעט כל סוג של בסיס יציב. קירות אלו עמידים לוונדליזם, פגעי מזג האוויר ובעלי יתרונות בידוד טובים יותר משל בלוקים מסורתיים.

ישנם יתרונות רבים בשימוש בבניית גבס בבית. ראשית, זה חסכוני. גבס זול וקל להתקנה. ניתן להתאים את סוג הפלטות לעמידות בתקן אש, עמידות בלחות, פלטות דקות לתקרה קלה, פלטות גבס חיצוניות, פלטות מחוררות, פלטות אקוסטיות ועוד. ניתן להתאים בבחירה נכונה את התכונות שלהם והעיצוב שלהם לכל מטרה שנבחר. אפילו נוכל להזמין עבורכם פלטות מכופפות לעיצובים מגבס מיוחדים ברמת גימור מצוינת. לפרטים נוספים צרו קשר.

הבעיה הנפוצה ביותר של אנשים במפגש עם בנייה בגבס, הינה שרמת הביצוע אינה מספיק טובה או שהתאמת הפלטה לשימוש לא הייתה נכונה או מיטבית. ביצוע לא טוב יוביל למעבר רעידות ורעשים בין החדרים, בידוד לא מספק שהוכנס לקירות יוביל למעברי חום וקור וכמו כן גם רעשים, חיסכון מועט בכסף לקבלן יוביל לבניית בפלטות שלא מתאימות למיקום שהם הוצבו בו. כל אלה מקנים לחומר הגבס שם רע כאשר בעצם זהו חומר מהפכני בשיטת הבנייה המהירה והזולה בארץ. לפרטים כנסו למאמר וצרו קשר ונשמח לסייע.

זה תלוי בגודל העבודה, בכמות שיש לבצע ובמרוכבות. אבל סתם כדי ליידע בזמני העבודה קיר 3 *2 ייקח בערך יומיים לא מלאים בכדי לבצע בגלל זמני הייבוש של החומרים.

עבודת הגבס בבית לא כל כך יקרה. עלות עבודת הגבס בבית תהיה תלויה במספר גורמים כמו גודל השטח לבנייה, סוג הגבס וכמה עבודה נדרשת להשלמת פרויקט זה. מאמר זה מספק סקירה כללית של מה שכדאי לדעת על עלויות הבנייה בגבס והגורמים שיכולים להשפיע עליהן.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!