עבודת ניקיון לאחר שיפוץ – תהליך חשוב למראה מושלם

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

סיימתם שיפוץ בית  או שיפוץ דירה קומפלט איך שלא מסתכלים עליו זה בלאגן. אבל אחרי הבלגאן, האבק, הלכלוך, סוף סוף הגיע הרגע עליו חלמתם.

כניסה לדירה או בית חדשים, משופצים ואסתטיים.

זה הזמן לנשום הרבה אויר ולהיכנס לשקט שאחרי הסערה. זה הזמן להתרפק על הספה הממוקמת בסלון החדש, ללחוץ על השלט ופשוט ליהנות.

אבל דקה אחת לפני כן, זה הזמן לביצוע עבודת ניקיון לאחר שיפוץ כדי שתוכלו להיכנס לבית נקי בלי שאריות של טיח, אבק, חלקי רובה וצבע.

עבודת ניקיון לאחר שיפוץ ניקוי ספות
עבודת ניקיון לאחר שיפוץ חומרי ניקוי

החשיבות של עבודת ניקיון לאחר שיפוץ

אין ספק כי אחרי שיפוץ חייבים להיעזר בחברה מקצועית המספקת עבודת ניקיון לאחר שיפוץ בעזרת חומרים ייחודיים וציוד מקצועי.

השיפוץ כלל עבודות כמו הריסה של קירות, בניה מחדש, עבודות צבע, טיח, עבודות קרמיקה, התקנת ארונות והרשימה עוד ארוכה, כל אחד והשיפוץ שלו. ומה יותר טוב שאלו שמבצעים עבורכם את עבודת הניקיון הם גם אלה ששיפצו לכם את הבית?

חברת ”עוז בנייה ושיפוצים“ זיהתה את הצורך ההולך וגובר של שירותי ניקיון מקצועיים ויסודיים עבור קהל לקוחותיה ולכן הצטיידה בכלים, בציוד ובמכשור המתקדמים בעולם כדי להבטיח שהלקוחות שלנו נכנסים לא רק לבית משופץ ומהמם, אלא גם לבית נקי.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מה היתרונות של עבודת ניקיון לאחר שיפוץ דרכנו?

אנו מלווים אתכם לאורך כל הפרויקט משלב התכנון של השיפוץ ועד עבודות הגמר ומסירת המפתח עם דגש על מקצועיות, שקיפות בתהליך ויסודיות. אנו מקפידים על שימוש בחומרי עבודה איכותיים ללא פשרות וללא עיגולי פינות וזה נכון גם לעבודות ניקיון לאחר שיפוץ. אנו מבינים את החשיבות של כניסה לבית נקי ואסתטי אחרי שיפוץ מסיבי.

בעיקרון, אנחנו מכירים כבר את הבית שלכם, כל אנשי הצוות שלנו שפועלים איתנו כבר שנים רבות היו חלק בלתי נפרד מהשיפוץ שלכם: קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה, קבלן גבס, נגר, עבדו אצלכם במהלך השיפוץ וכעת כשסיימו את העבודה, אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי שהדירה או הבית יהיו נקיים להפליא וכך לאפשר לכם להיכנס לבית עם ניחוח של חדש.

השירות כולל: פינוי פסולת כבדה וקלה, ניקוי יסודי של שאריות בניה, שאיבת נסורת מכל הארונות, ניקיון טיח וצבע, ניקיון חלונות, תריסים, פאנלים, שקעים ומפסקים, ניקיון גופי תאורה, ניקוי קרמיקות, אריחים וחיפויים, ניקוי חיטוי כיורים, אמבטיות וכלים סניטריים, ניקוי כל הארונות ופוליש.

לאחר התהליך תוכלו לעבור לבית חדש ונקי.

מדוע שווה להשקיע בשירות של עבודת ניקיון לאחר שיפוץ?

שיקולי זמן – מעבר לבית חדש או דירה אחרי שיפוץ מלווים בהמון תהליכים ופעולות שעלינו לדאוג שהן מתבצעות וזה בלי קשר לסידור הבית. עלינו לדאוג להובלה של הרהיטים החדשים והציוד האישי שלנו, עלינו לדאוג לכל מיני סידורים שקשורים לילדים, לעשות קניות ולמלא את המקרר, לקבוע עם כל הספקים כל ספקיות תקשורת, טכנאים שצריכים להתקין כל מיני דברים בבית וזו רק רשימה חלקית. לכן, הדבר האחרון שאנו צריכים להתעסק איתו במעבר הוא ניקיון של הנכס.

זה הרבה יותר מסתם ניקיון – כאמור, שיפוץ מביא איתו המון בלאגן ולכלוך וזה משהו שמנקה רגילה או אנחנו לא רגילים לעשות. יש צורך בציוד מקצועי, חומרי ניקיון ייעודיים ולכן מדובר בשירות שהוא MUST

עבודות ניקיון לאחר שיפוץ - כמה זה עולה?

הצעת מחיר חינם !
  • ניקיון דירת 3 חדרים 1,200 - 1,600 שקלים כולל מע“מ
  • ניקיון דירת 4 חדרים 1,400 - 1,800 שקלים כולל מע“מ
  • ניקיון דירת 5 חדרים 1,600 - 1,800 שקלים כולל מע“מ
  • ניקיון בית פרטי 2,500 כולל מע“מ
פופולרי

עבודת ניקיון לאחר שיפוץ עם עוז בנייה ושיפוצים

לעוד פתרונות, בתחומי הבנייה והשיפוצים, או לקבלת הצעת מחיר חינם ללא התחייבות פנו עכשיו דרך האתר או התקשרו ונשמח לענות.

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

היתרונות ניקיון דרכנו לאחר שיפוץ הם רבים. תהיה לך סביבה נקייה ובטוחה יותר. לא יהיה צורך לדאוג לגבי הניקיון של הבית או המשרד החדש שלך. אנחנו נעשה עבורכם את כל המשימות הכבדות, כך שתוכלו לעבור בראש שקט מבלי להתמודד עם הבלגן.

אנשי המקצוע של עוז בניה ושיפוצים מציעים מגוון שירותי ניקיון המותאמים לצרכים שלכם. אנחנו יכולים לספק לכם שירותי ניקיון נקודתיים, ניקיון שוטף או שירותי ניקיון עמוק המסירים את כל עקבות הלכלוך מהרכוש שלכם.

ישנן דרכים רבות לחסוך כסף בניקיון הבית. אתה יכול לשכור קבלן ניקיון מקצועי או עוזרת, אבל זה יעלה לך יותר כסף. אתה יכול גם פשוט לעשות את זה בעצמך ולקבל קצת עזרה מבני המשפחה או החברים שלך. עם זאת, זה ייקח את הזמן שלך ותצטרך להשקיע באספקה הדרושה.

אם אתה רוצה לחסוך במאמץ, אז שכירת חברת ניקיון או אותנו לאחר השיפוץ היא אופציה טובה יותר שכן תקבל ניקיון מקצועי עם כלים מתקדמים המותאמים לכל סוג של ניקוי.

מלבד תקציב ומה אנחנו רוצים להשיג בשיפוץ, חשוב לחשוב אלו רהיטים אנו שומרים ואלו אנו תורמים או זורקים. בנוסף חשוב לדעת כיצד אנו מאחסנים ומגנים על הריהוט שנשאר כך שלא יפגע במהלך השיפוץ וגם יפריע כמה שפחות למשפצים.

בחרתם בחברת ניקיון לאחר השיפוץ מצוין לכם אולם מבלי שסוכם מראש הקבלן אינו אחראי על הנזקים שעלולים להיגרם על ידי המנקה או חברת הניקיון. ניקוי הנכס לפני מסירותו אליכם דרכנו מבטלת את חיסרון זה ודרכנו תקבלו גם את הניקוי וגם את תיקון הליקויים במידה שיגרמו ולא יפגעו באחריות שאנו מוסרים לכם בסיום העבודה.

קיים סיכון בביצוע עבודת הניקיון לאחר השיפוץ בעצמך. לא תדעו באיזה סוג של חומרים להשתמש וכיצד משתמשים בתהליך ושעשויים לגרום לבעיות בריאותיות. הסרת חומרי בנייה לאחר שיפוץ מצריכה חומרים חזקים יותר ממה שמוכרים בחנות או בסופר.

הבעיה השנייה היא שאולי לא תוכל לנקות אותו כראוי. זה יכול להוביל להצטברות של לכלוך ולמשוך יותר לכלוך, מה שמוביל בסופו של דבר לצמיחת עובש או להישארות כתמי בנייה או נזק אפילו קבוע.

לפעמים אנו בוחרים לבצע ניקוי לאחר סיום קטע ככה שהזמן לא מוסף לאחר תהליך השיפוץ ולפעמים אנו מרכזים את תהליך הניקוי ליום או יומיים בסוף העבודה.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!