עיצוב גינה בבית פרטי – עיצוב גינה קלאסית בבית הפרטי שלך

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מדוע גינה מעוצבת בבית פרטי מרגיעה?

גינה מעוצבת יכולה לספק השפעה מרגיעה על הנפש, ובמקביל לספק מרחב לפעילות גופנית ויצירתיות.

ניתן לעצב גינות בדרכים רבות, בהתאם למה שתרצו להשיג. זה יכול להיות נווה מדבר של רוגע או אזור שמעורר יצירתיות. זה יכול להיות גם מקום לגדל אוכל משלך או מקום לארח אורחים עם אזורי אוכל ושתייה בחוץ.

עיצוב הגינה שלכם חשוב כי הוא ייתן את הטון לשאר חלקי הבית שלכם. אם יש לך גינה יפה, זה יגרום לבית שלך להיראות יותר מזמין גם מבחוץ!

עיצוב גינה בבית פרטי ופרגולות למרפסת
דשא סינטטי ועבודת שתילת עצים ופרחים

כיצד להקים גינה מעוצבת בצורה מושלמת בבית הפרטי שלך

גן הוא מקום ליהנות מהטבע ולהירגע. הוא גם מספק מקום לפעילויות שונות כמו גינון, משחק או סתם ישיבה וקריאה.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו בעת עיצוב הגינה שלך הוא לבחור את המיקום הנכון של כל אזור. בשביל עצים וצמחים אתם רוצים לוודא שהם מקבלים מספיק אור שמש, בנוסף יש מקום לשבילי הליכה שיהיו נוחים ופרקטיים, חשוב שתהיה הפרדה בין הגינה לבין הבית שלך או למבנים אחרים למניעת סימני ונזקי רטיבות על המבנים.

השלב הבא הוא להחליט מה אתה רוצה בגינה שלך. ישנם צמחים רבים ושונים שאתה יכול לבחור מהם כולל פרחים, עצים, שיחים וכיסוי קרקע. כדאי גם לחשוב על גודל הגינה כי זה ישפיע על כמה זמן יש לכם להשקיע בגינון וניקיון בכל שבוע.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מעיצוב גינה שעומד בחלום ובתקציב שלכם!

הסוגים השונים של עיצובי גינות וכיצד הם שונים זה מזה

ניתן לחלק בגדול סוגים שונים של עיצובי גינות לשתי קטגוריות: “רשמיות” ו”בלתי רשמיות”. עיצוב גינות “רשמיות” בדרך כלל מתוכננות ומעוצבות בסגנון ספציפי, כמו איטלקי, צרפתי ויפני. ניתן להתייחס לסוגים אלה של גינות כאל "רשמיות" מכיוון שהם משתמשים בדפוסים גיאומטריים קפדניים, מדגישים בדרך כלל סימטריה וכוללים שבילים מוגדרים היטב המקשרים בין אזורי הגן הבודדים. לעתים קרובות הם משתמשים בצורות טבעיות, כגון עמקים, גבעות, מפלים או תצורות סלע. גנים רשמיים מכילים בדרך כלל פסלים שנועדו להיות מוערכים.

לעומתם אחת הדרכים להפוך את הגינה לטבעית יותר היא שתילת אותה בסגנון לא רשמי. זה יאפשר לצמחים לצמוח עם פחות מבנה ולהתמקד ביופיו של הטבע. . השיחים והפרחים לא ייחתכו בצורות ועיצובים כדי להיראות כמו גן רשמי. זה יאפשר תצוגה טבעית יותר של הצמחים שגדלים.

עיצוב גינה בבית פרטי מתוך מחשבה על הגן

חשוב לחשוב על הגינה כשמעצבים בית. אתם יכולים להפוך את הגינה שלכם למרווחת או צפופה ככל שתרצו, אבל היא צריכה להיות הרחבה של הבית ולא מחשבה שלאחר מכן. גינה מעוצבת תעניק לכם יותר מקום לגידול ותספק סביבה מרגיעה יותר. תוכלו לשתול צמחי תבלין כמו נענע וטימין היכולים ליצור אווירה של רעננות. הם גם קלים לטיפול וניתן להשתמש בהם לקישוט בפרחים באביב. רוזמרין הוא צמח טוב למטבח כי יש לו ריח מנטה שאולי תשתמשו בו בבישול. מלבד זה עצי נוי יכולים לספק אזורים מוצלים בגינה או כמחסום גדר כלפי שכנים והרחוב, ואין כמו עצי פרי כגון: לימון, תפוז, קלמנטינה, מנגו, אבוקדו ואפשר לגדל גם עצי פרי נשירים כמו שזיפים ותפוחים. שתילת עצי פרי נותנת נופח נוסף לגינה והיכולת לאכול וליהנות מפרי הגינה נותן תחושה טובה.

כיצד ליצור מסגרת גינה אינטימית עם דרישות תחזוקה נמוכות

תפאורה אינטימית לגינה היא מרחב שגורם לך להרגיש רגוע ושלווה. זה יכול להיות חלל חיצוני או חצר קטנה. להלן דרכים ליצור גינה אינטימית עם דרישות תחזוקה נמוכות:

1) בחר צמחים הדורשים פחות תשומת לב, כגון סוקולנטים, קקטוסים וטחבים. הם ידרשו פחות מים ודישון כי הם אוגרים מים בעלים או בגבעולים שלהם.

2) הוסף שכבת מונעת אידוי למשטח האדמה מסביב לצמחים כדי לסייע בשמירה על הלחות באדמה. זה גם עוזר לשלוט בעשבים שוטים על ידי מניעת נביטה שלהם דרך פני השטח.

3) שתלו שיחים או עצים קטנים לאורך ערוגת הגינה שלכם כדי לספק פרטיות מהשכנים או העוברים ושבים על שבילים מתחת למרפסת שלכם.

אל תתקעו בפרטים! הנה איך לתכנן את עיצוב גן החלומות שלך ב-7 שלבים

הדרך הטובה ביותר ליצור את עיצוב גינת החלומות שלך היא על ידי ביצוע 7 השלבים הבאים.

1. דע מה אתה רוצה מהגינה שלך

2. בחרו את הצמחים והפרחים המתאימים לעיצוב שלכם

3. קבעו את גודל הגינה שלכם והקצו שטח בהתאם

4. החליטו על צורת הגינה שלכם

5. תכננו כיצד תנצלו את החלל בגינה שלכם

6. חשבו כמה זמן וכסף יש לכם להשקיע בפרויקט הזה

7. תכנן ציר זמן להשלמה

הסודות של יצירת סגנון גן יפני קלאסי בנווה המדבר בחצר האחורית שלך

הגן היפני הוא אחד מסגנונות הגן היפים בעולם. הוא הפך לפופולרי בכל העולם, ולמרות שמקורו לא כאן, זה סגנון שכולנו יכולים לקחת על עצמנו בגאווה. הסודות ליצירת סגנון גן יפני קלאסי בנווה המדבר בחצר האחורית שלך הם: – השתמש בחלל קטן כדי ליצור תחושה אינטימית – צור שבילים המובילים למרחבים שלווים – הוסף תכונות מים ואלמנטים טבעיים כגון במבוק וסלעים

– מצא השראה בטבע ובצורות של צמחים מקומיים

– לשתול מגוון צבעים

– צור שכבות בגינה שלך

עיצוב גינה בבית פרטי – עם עוז בניה ושיפוצים

חברת עוז בנייה ושיפוצים עוסקת במגוון תחומים המקיפים את כל שלבי השיפוץ מעיצוב גינה בבית פרטי ועד צביעת דירה וכל מה שבדרך . לפרטים נוספים אודות שיפוץ ביתכם, דירתכם או בית העסק שלכם, פשוט השאירו את הפרטים שלכם באתר או התקשרו 050-5253695 ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות והצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות בנושא עיצוב ותכנון הגינה

הגן הקלאסי הוא בדרך כלל סימטרי ובעל פריסה רשמית. הגן המודרני הוא בדרך כלל א-סימטרי ובעל פריסה לא רשמית. תוכלו לקבל דרכנו עיצובים מרשימים בהתאם לטעם שלכם. כנסו למאמר וגלו מידע שימושי.

ישנן דרכים רבות לגרום לבית שלך להרגיש כמו בית חלומות. אתה יכול להוסיף כמה מהדברים האהובים עליך לגינת הבית , או שאתה יכול לשנות את הפריסה והעיצוב של הגינה שלך. כך או כך, יהיה קל יותר להרגיש שזה מקום שאליו אתה שייך אם יש בו כמה מהדברים שעושים אותך מאושר.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב גינה מודרנית הוא המטרות שלך. מה אתה רוצה להשיג עם החלל? האם אתה רוצה שזה יהיה מקום שבו אתה יכול להירגע וליהנות מהטבע, או שאתה רוצה שזה יהיה מרחב רשמי יותר? לאחר שענית על שאלה זו, התחל לחשוב אילו צמחים וצבעים מתאימים ביותר למטרה זו.

גינות מודרניות מעוצבות לרוב במגוון טקסטורות, צבעים וצורות על מנת ליצור חלל אסתטי מעניין ומרגיע כאחד. זה אומר שאין כללים מוגדרים לאילו צמחים צריכים להיכנס לגינה שלך – פשוט נסה דברים שונים עד שתמצא משהו שמתאים לטעם שלך! אנו ממליצים להתייעץ עם מתכנן גינות כמונו להגעה למצב אופטימלי עבורך.

הגן בסגנון אנגלי המסורתי הוא לרוב חלל גדול עם מדשאה פתוחה, מגוון עצים, שיחים ופרחים. גינות אלו מתוכננות לרוב לצפייה מהבית ויש להן מוקד מרכזי בגינה, בדרך כלל מזרקה או פסל.גינות אנגליות מסורתיות נוטות להיות סימטריות בעיצוב וזו הסיבה שהם מתאימים ביותר לחללים רשמיים או לנכסים גדולים.

הגן הצרפתי מקושר באופן מסורתי יותר למרחבים רשמיים כגון שטחי הארמון בוורסאי בצרפת. גנים אלו תוכננו לפעילויות נינוחות כמו הליכה סביבם תוך התפעלות מהצמחים והריחות שהם מכילים. גנים צרפתיים כוללים לעתים קרובות שבילים ישרים ארוכים המובילים אותך דרכם אשר יכולים

סגנון גינה הוא פילוסופיה עיצובית שמכתיבה כיצד יש לעצב גינה. זה יכול להיות רשמי, לא רשמי, נטורליסטי, או כל שילוב של אלה. היתרונות והחסרונות של סגנונות גינה שונים אינם סותרים זה את זה. יכול להיות שיש יתרון לסגנון אחד אבל חסרון לאחר. לדוגמה, הגנים הרשמיים יפים ומטופחים אך דורשים תחזוקה רבה יותר מאשר סגנונות אחרים.

צמחים הם דרך מצוינת לייפות את הגינה שלך ולהוסיף לה קצת חיים. הם מגיעים בצורות, גדלים וצבעים רבים ושונים. ישנם גם סוגים רבים ושונים של צמחים שניתן להשתמש בהם בגינה. חלק מהצמחים הללו כוללים:

– עצים

– שיחים

– פרחים

– עשבים

– גפנים

– חיפויי קרקע

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!