צביעה חיצונית לבית פרטי – למראה מושלם מכל הכיוונים

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

כל בית דורש תחזוקה וכולנו מכירים את השאלות והחששות שמלוות אותנו כשאנחנו מחליטים סוף כל סוף לקחת על עצמנו פרויקט שיפוץ ולחפש בעל מקצוע לעבודת צביעה חיצונית לבית פרטי.

מדובר למעשה בעבודת צביעה של בית שנעה בין שבועיים לחודש בממוצע, כאשר מדובר למשל בבית פרטי בו שתי קומות. בפוסט הבא בחרנו לספר לכם על השלבים של צביעה חיצונית של בית, על החשיבות של בחירת בעל מקצוע יסודי ועל החומרים שמתאימים לביצוע עבודה זו.

לפני שנתאר את השלבים השונים בתהליך של צביעה חיצונית לבית פרטי, חשוב להסביר את החשיבות בבחירת קבלן שיפוצים מקצועי לתהליך.

אין זה משנה אם החלטתם לצבוע את החלק החיצוני של הבית כחלק בלתי נפרד מעבודת שיפוץ כללי של כל הבית או שמדובר בתהליך נקודתי של צביעת בית חיצונית, הדבר החשוב ביותר הוא בחירת חברת צביעה או קבלן שיפוצים מקצועי לביצוע העבודה.

צביעה חיצונית לבית פרטי
צביעה חיצונית לבית פרטי

צביעת קיר חיצוני מתקלף מצריך איטום חיצוני לבית

עם השנים, החלק החיצוני של הבית נחשף למפגעים כמו שמש, רוחות, לחות, יובש, מים, לעתים אף תזוזות של האדמה וזה גורם להמון בעיות כמו רטיבויות, סדקים, קילופים של הקירות, בעיות איטום.

כדי שלא יקרה מצב שתוך חודשיים בערך מהרגע שהצביעה יסתיימה שוב נוצרים סדקים, קילופים ובעיות רטיבות, עליכם לבחור היטב את הקבלן שמבצע את העבודה.

בית גדול לצביעה או בית פשוט לצביעה זה לא משנה, העדיפות היא לבעל מקצוע שמבין גם באיטום קירות חיצוניים כדי שאם יש בעיית רטיבות כתוצאה מחדירה של מים דרך הקירות החיצוניים, דרך הגג או אפילו מהחלק התחתון של הקירות, הוא יעלה על זה בזמן, יאתר את מקור הבעיה, יתקן אותה ורק אז יתחיל בתהליך הצביעה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

בחירת צבע חיצוני לבית ושלבי צביעה חיצונית של בית

קירות חלקים או קירות מחוספסים ?

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של צביעה חיצונית הוא לבדוק האם מדובר בקירות חלקים או מחוספסים, שכן מידע זה משפיע על תהליך הניקוי והצביעה. בשלב 6 נסביר על חומרי הצביעה המומלצים היום, בהתאם לסוג הקיר. ניתן להתרשם דרך רשת האינטרנט וסרטונים בתחום על איך נראה קיר חיצוני חלק לעומת קיר מחוספס כדי שתבינו את ההבדלים בהיבט של המראה והסגנון העיצובי.

שלב 1- פיגומים לעבודת צביעה חיצונית

שלב זה הוא בעצם השלב המקדים לעבודה עצמה ומטרתו להקל ולייעל תהליכים בהמשך. יש לא מעט פינות ואזורים שקשה מאוד להגיע אליהם עם סולם רגיל למשל או שצריך לחזור למקום זה מספר פעמים, ולכן מרכיבים פיגומים לתקופת העבודה. זה יכול להיות פיגום טייחים תיקני קבוע או פיגום נייד. קריטי לבחור בקבלן שמתמחה בהקמה של פיגומים או כזה שמביא בעל מקצוע עבורו, שכן הליך זה עלול לפגוע בגינה באופן קיצוני שיהיה קשה מאוד לשקם.

שלב 2 – שטיפת הקירות בלחץ מים גבוה והסרת שכבות רופפות מהקירות

שלב זה הוא שלב הניקיון של הקירות. עם השנים קירות חיצוניים בבית סופגים לכלוך, אבק, לחות וישנם אזורים מתפוררים ולכן מדובר בשלב שהוא קריטי להמשך. בלי לבצע שלב זה בצורה יסודית ומקצועית, תהליך צביעת בית פרטי מבחוץ לא ייצא כמו שצריך ורמת הגימור שלו תהיה לקויה, משך חיי השיפוץ עלול לרדת משמעותית עקב צביעה על קיר מלוכלך או מאובק. אנו בחברת עוז בנייה ושיפוצים עושים שימוש במכונה מיוחדת בלחץ מים גבוה המסייעת לנקות את כל הקירות החיצוניים והסרת חלקי קיר רופפים.

שלב 3 – גירוד הקירות והכנתם לתיקונים

בשלב זה מבצעים גירוד ידני של כל האזורים הנדרשים ואם יש צורך נהוג גם לבצע שטיפה חוזרת. שלב זה נמשך בין 1-3 ימי עבודה, תלוי בגודל הבית כמובן.

שלב 4 – עיטוף השבילים והצמחים

שלב זה מתבצע לפני תהליך הצביעה ומטרתו לשמור על השבילים, המדרגות והאזורים שיכולים להיפגע מתהליך צביעת בתים חיצונית. כאן נכנסת החשיבות של בחירת מומחה צבע ולא איזה חאפר שטוען שהוא צבעי מדופלם, שכן יכול להיגרם נזק של ממש לאזורים הללו ואחר כך המלאכה תהיה רבה, מורכבת וגם יקרה. ותכלול ללא כוונה מקדימה עבודת פיתוח חיצוני לבית פרטי.

שלב 5 – תיקוני טיח ושיקום בטון

לפעמים, עבר כל כך הרבה זמן מתהליך הבנייה של הבית, שהגיע מצב שהברזלים בתוך הבטון שתפקידם לייצב את הבית בעצם מתפרקים ומתמלאים בחלודה. אם זה המצב, כדאי לנצל את תהליך הצביעה ולבצע שיקום של הבטון ולמרוח ממיר חלודה או חומרים מתקדמים יותר על הברזלים ולעצור את תהליך הקורוזיה. לאחר מכן לטייח באחד מחומרי שיקום בטון מתקדמים כגון סיקה רפ פאוור לתיקון פגמים בבטון עד 5 ס"מ עובי או סיקה רפ לתיקון פגמים בבטון של עד 3 ס"מ.

שלב 6 – בחירת אחד מסוגי צבע חיצוני לבית פרטי

זהו למעשה שלב הצביעה שמתבצע גם כן בשלבים. את חומרי הצביעה כאמור בוחרים לפי סוג הקיר. כשמדובר בקיר מחוספס, כדאי לבחור בצבע מיוחד המכונה מ.ד. מדובר בצבע אקרילי איכותי על בסיס מים אשר מתאים במיוחד לצביעה של קירות חיצוניים. במידה והקיר הינו חלק, נבחר בצבע סופר גמיש או מקבילים. צבע זה בעל ציפוי גמיש עם יכולת גישור גבוה על סדקים, הוא עמיד בקרינת UV ומונע חדירה של מים למבנה. לפני שעוברים לשכבה הסופית, נבחר בצבע בסיס מקשר כמו למשל פרימר X. לשיפוץ מושקע יותר נבחר ציפוי של הקיר עם חיפוי אבן שמעניק לקיר גימור ברמה גבוהה ומראה עיצובי ומרשים ומאריך את חייו. או חיפוי עם שליכט חיצוני לבית פרטי המגשר קירות סדוקים.

שלב 7 –  צביעת קירות חוץ בהתזה או צביעת קירות עם גלגלת צבע.

לכל אחד מסוגי השיטות בעת יתרונות וחסרונות המשפעים על ההחלטה הסופית: התזת צבע בקירות חיצוניים מהווה שיטת עבודה מקצועית ואיכותית ביותר, שיטת זו מיטבית לעבודת צביעת קיר חיצוני שפריץ עקב יכולתה למלא את כל הנקבוביות של השפריץ. התזת צבע בקירות חיצוניים מתאימה למשטחים חלקים כדוגמא צביעת קיר בטון חשוף או קירות בעלות רמת גימור גבוהה.

צביעה חיצונית לבית פרטי, סוגי שפכטל חיצוני

צביעה חיצונית לבית פרטי מחיר

חברת עוז בנייה ושיפוצים מפרסמת את כל מחירי עבודת צביעת בית ישן, צביעת בית חדש, צביעת וילה, צביעת בית דו משפחתי או צביעת בית פרטי במושב.

  • איטום קירות חיצוניים מחיר 100 -450 ש"ח למ"ר תלוי מצב הקיר
  • כמה עולה טיח לבית 200 מטר 60 -200 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת בית פרטי החל מ 40 ש"ח למ"ר
  • עלות צביעה למטר החל מ 40 ש"ח למ"ר
  • צביעה חיצונית של בית מחיר 60 -80 ש"ח למ"ר
  • צביעה בהתזה מחיר 40 – 80 ש"ח למ"ר
  • צביעת וילה מחיר החל מ 40 ש"ח למ"ר
  • צביעת קירות חוץ מחיר 60 -80 ש"ח למ"ר
  • שליכט חיצוני לבית פרטי החל מ- 80 ש"ח למ"ר
 

צביעת בית מחיר

חברת עוז בנייה ושיפוצים מכלילה במאמר זה גם מחירי שיטות צביעה ומחירי עבודת טיח.

  • מחיר טיח לבית פרטי 60 -200 ש"ח למ"ר.
  • מחיר שיקום בטון כולל סיתות שטיפה ופינוי פסולת  350 – 500 ש"ח
  • מחיר צביעת יסוד לקיר פגוע 50 – 200 ש"ח למ"ר.
  • מחיר שליכט אקרילי 30 – 150 ש"ח למ"ר
  • תוספת פיגום קבוע מחיר 5000 – 8000 ש"ח לבית פרטי כולל אישורים
  • מחיר צביעת פרגולות כולל שיוף 130 – 180 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת מ.ד (צבע תיקני חיצוני) 50 – 180 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת קיר בטון חשוף 30 – 120 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת סופר גמיש 60 -90 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת סופרקריל 40 – 60 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת ארגז רוח ללא עלות פיגום 60 – 100 ש"ח למ"ר
  • צביעה בהתזה מחיר 40 – 80 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת סורג חלון 200 -30 ש"ח
  • שפכטל חיצוני מחיר למטרת החלקה בשני שכבות 50 – 80 ש"ח למ"ר
  • מחיר קילוף שפריץ כולל תיקונים והחלקת הקיר 200 – 300 ש"ח למ"ר
  • מחיר צביעת קיר שפריץ 150 -20 ש"ח למ"ר

המחירים משתנים בהתאם לסוג החומרים, גודל הבית, מורכבות העבודה ותיקונים. מחירים אלו הם אומדן בלבד והמחיר יקבע בשטח בעת הצעת המחיר.

עלות צביעת בית פרטי

לסיכום, צביעת וילה מבחוץ היא עבודה מורכבת הדורשת ידע, ניסיון ומקצועיות רבה על כל שלביה. כשהתהליך מתבצע בצורה מקצועית, הצביעה יכולה אפילו להעלות את ערך הנכס וכמובן לשפר את איכות החיים של כל בני הבית הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט העיצובי.

 

פיגומים לצביעה חיצונית

חברת עוז בנייה ושיפוצים – המומחים לצביעת וילות ו- צביעת בתים פרטיים

  1. ניסיון של שנים בתהליכי צביעה מורכבים
  2. פתרון בעיות בשטח בזמן אמת
  3. מאגדים את כל הקבלנים וכל שירותי הבניה והשיפוצים תחת קורת גג אחת
  4. מומחים של שנים בתחום לרבות מומחי אינסטלציה, חשמל, איטום, בידוד, בניה קלה ועוד
  5. שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובחומרי צבע איכותיים בלבד
  6. רמת גימור מושלמת
  7. אחריות

פיתוח חיצוני לבית פרטי

לאחר השלמת צביעת הבית, כעת זה הזמן לפיתוח הגינה הסובבת והשלמת אזורים שנפגעו לצורך הצביעה או לעיצוב גינה חדשה קומפלט. בחברת עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לקבל את כלל העבודות במקום אחד לשביעות רצונכם.

צבע חיצוני לבית פרטי תמונות מבית עוז בנייה ושיפוצים

רוצים לשמוע מידע נוסף על צביעה חיצונית לבית פרטי ? צביעת קירות חיצוניים או בכלל על צביעת קירות בבית? מתלבטים ולא בטוחים מתי זו התקופה הטובה ביותר לעשות צביעה לבית? מעוניינים בעבודת עיצוב בית חיצוני קומפלט? השאירו את הפרטים שלכם באתר או התקשרו 050-5253695 ונשמח לענות לכם על כל השאלות ולתת הצעת מחיר חינם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת צביעה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!