קבלן איטום גגות – חברה מקצועית ואמינה לטיפול שישפיע לטווח ארוך

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

התסריט בו אנו יושבים בחורף בסלון הבית  הפרטי שלנו ופתאום מזהים נזילה מהגג לאחר הגשם הראשון של העונה הוא תסריט שכולנו לא היינו רוצים לקחת חלק בו. לכן מומלץ טרם החורף להזמין קבלן איטום גגות.

רטיבות במבנה לא רק נזק למבנה אלא גם תברואתי

מעבר לכך שהדבר גורם לחוסר נוחות גבוהה מאוד בבית עקב הנזילה והצורך בתיקון של איטום הגג, כמו גם תיקון התקרה והקירות שנפגעו כתוצאה מן הנזילה, אלא גם מדובר במפגע תברואתי, שכן לעיתים המים שהצטברו על הקיר יוצרים עובש ופטריות אותם אנחנו ושאר בני הבית צריכים לנשום עד שיסתיים התיקון כולו.

 

קבלן איטום גגות מרוצפים
קבלן איטום גגות רעפים

כל האי נעימות שזה עתה תיארנו לכם הייתה יכולה להימנע אילו רק היינו משתמשים בשירותיו של קבלן איטום גגות איכותי. רבים טוענים כי אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר במהלך שיפוץ או במהלך בניית בית חדש הוא קבלן איטום.

שבמהלך העבודה שלו צריך לדאוג לא רק לאיטום הגג אלא גם לאיטום הקירות החיצוניים וגם להמליץ לנו כיצד לנהוג עם מערכת האיטום בבית כמו למשל המלצה על הצבת מרזבים, איטום חדרי מקלחת ואמבטיה, המלצה על תחזוקה של האיטום אחת לכמה שנים בהתאם לאיטום שאותו הוא יישם וכדומה.

איך נבחר קבלן איטום גגות מומלץ?

במידה ואנו זקוקים לקבלן איטום גגות בין אם במסגרת בניית בית חדש ובין אם לביצוע תחזוקה שוטפת של האיטום שלנו רצוי לעבוד על פי הכללים הבאים:

ראשית, עלינו לנסות לחפש המלצות של קבלני איטום איכותיים ואמינים כאשר רצוי שלא נחפש אנשים שביצעו עבודות איטום זה עתה אלא חברים או קרובי משפחה שביצעו עבודות איטום באמצעות אותו קבלן לפני שנתיים או שלוש ויכולים להעיד כי עבודת האיטום אותה הוא ביצע נשארה איתנה בפני הגשמים ולא נגרם מצב של רטיבות או חדירת מים. 

לאחר שאספתם המלצות וודאו כי לאותו קבלן בו בחרתם יש תעודת אוטם מורשה, דבר שמעיד על מאין תו תקן על איכות העבודה של אותו אוטם. כך תוכלו להבין בקלות איזה אוטם הוא בעל מקצוע איכותי ומי חאפר שעושה עבודות איטום על הדרך. 

לאחר מכן, וודאו מהי תקופת האחריות אותה נותן לכם קבלן האיטום על העבודה אותה הוא עושה בבית שלכם. ישנם קבלנים שיתנו לכם אחריות ארוכה יחסית, דבר שיעזור לכם בעתיד במידה ותהיה נזילה בבית שלכם. לבסוף, כמו בכל דבר, מומלץ להשוות את המחירים ואת תוקף האחריות אותם מציעים קבלני האיטום אליהם פניתם ורק לאחר ביצוע כלל השלבים הללו לבחור קבלן איטום גגות.

כמה זמן האחריות על איטום ?

התשובה משתנה בין סוגי האיטום השונים אבל קבלן איטום מומלץ, יכול לספק לכם עד 10 שנים של שקט למשל באיטום גג בטון ביריעות ביטומניות. לכן בעת בחירה בקבלן איטום צריך להתייחס לוותק הקבלן ולהמלצות אותם קיבל בעבר הקרוב והרחוק. קבלני איטום מומלצים כנראה יבצעו איטום איכותי ורב שנים שיקנה לכם שקט מנזילות. צריך לשים לב גם לסוגי ההתמחות של אותו קבלן ישנם הבדלים גדולים בין סוגי האיטומים והטיפולים השונים לכל משטח החל מ: איטום חלון, איטום חדרי רחצה, איטום מרפסת, איטום גג מרוצף, איטום גג רעפים, איטום מרתף, איטום יסודות בית פרטי ואיטום גג בטון. לא כל קבלן איטום גגות יטפל גם ביסודות מבנה או במרפסת מרוצפת.

3 טיפים לבחירת קבלן איטום גגות

  • בחרו קבלן איטום בעל ניסיון ומורשה
  • וודאו שקבלן האיטום מעניק אחריות ובדקו האם היא משתווה לקבלנים נוספים
  • בדקו את הצעת המחיר לראות שהמחיר הוגן

הכנות הדרושות לאיטום גגות ישנים ודולפים

  • בדיקת תקינות מרזבים ושחרור סתימות במרזבים.
  • איטום זמני של המרזבים בגג למניעת חדירת פסולת בעת הפירוק והאיטום שיגרמו לסתימת הצנרת.
  • ניקוי יסודי של הגג מברזלים, שיירי בנייה, פסולת ציפורים, צמחייה, איטום יישן מתקלף או מנופח ועוד…
  • התזת מים על שטח הגג ובדיקת שיפועי ניקוז הגג.
  • ייבוש הגג בימים ללא גשם ולתת לו זמן להוציא את הלחות שבו.
  • תיקון שיפועי הגג והרולקות במידת הצורך על ידי טיט צמנטי עם דבק אקרילי.
  • תיקון סדקים והתקלפויות לפני תחילת איטום כללי לגג
  • השמת חומר האיטום הנבחר כולל שכבת ייסוד מקשר ועבודה לפי הגדרות היצרן והתקנים.
 

כמובן שתהליכים יכולים להשתנות עקב מצב הגג, הבעיות שבו, ועוד מהרבה גורמים המצריכים בדיקה בשטח

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מתי כדאי לאטום או לבדוק את הגג בטון שלנו?

לעתים קרובות אנו חושבים שכדאי לנו לאטום את כל הסדקים והצבע בבתים שלנו לאחר חורף, אבל האם אנחנו באמת רואים את היתרונות אלו גם באיטום?

התשובה היא לא.

חשוב לבדוק את הגג וויזואלית לפני כל חורף כולל פתיחת מרזבים וצינורות ניקוז מסתימות ולוודא שלא נוצרה בלייה בשכבת האיטום של הגג. מים שיחדרו לגג במהלך חורף גם אם תאטמו את הגג אחרי החורף יישארו כלואים בין שכבת האיטום לבין התקרה שלכם וייקח עד מספר שנים עד שתיפטרו מסימני הלחות. לכן מומלץ להקדים תרופה למכה ולא ההיפך.

בנוסף חשוב לציין כי איטום מצוין נבחן לאורך החורפים הבאים, לא רק חורף אחד.

גג הוא לא רק גג. זה החלק הכי חשוב ויקר בבית שלך.

איטום הגג שלך הוא הדרך הטובה ביותר להגן עליו מתנאי מזג אוויר קיצוניים ולהאריך את תוחלת חייו. איטום עוזר למים ולרוח להחליק מעל פני הגג ומונע היווצרות נזילות בפנים הבית שלך, מה שמגביר את יעילות האנרגיה שאתם מבזבזים במיזוג.

איטום גג עם ציפוי ביטומני

ביטומן הוא חומר שחור ודביק המשמש בגגות. ניתן להשתמש בו כדי לאטום את הגג כאשר הוא דולף או כאשר הוא זקוק לתיקון.

חומר זה שימש במשך מאות שנים כדי להגן על גגות מפני נזקי מים.

היריעות מונחות לרוב על גבי הגג ומתוחות על פני כל שטח הגג ועלות גם לקירות המבנה מעט. זה מונע מים לדלוף פנימה ולפגוע בכל רהיטים או פריטים אחרים.

יריעות ביטומניות לאיטום גגות הן שיטה פופולרית ליצירת איטום גגות קבוע. הם פתרון נוח ונוח לשימוש, אבל מה כדאי לדעת עליהם?

יריעות ביטומניות אוטמות את הגג על ידי יצירת משטח אטום למים עם החומר דמוי הזפת שלהן. זה מונע ממים להיכנס או לצאת מהגג. החומר גם עמיד בפני אש וזה מצוין להגנה על הבית מתנאי מזג אוויר קשים. יריעות ביטומניות יחזיקו עד 15 שנים בטיפול ותחזוקה נאותים.

איטום גג פוליאוריטן

פוליאוריטן הוא סוג של פלסטיק. הוא משמש במוצרים כמו צבעים, פלסטיק וחומרי איטום. חומרי פוליאוריטן נמצאים גם בחומרי קירוי.

חומרי פוליאוריטן גמישים ועמידים. הם גם עמידים בפני כימיקלים ובליה. זה הופך אותם לבחירה מצוינת עבור יישומי איטום גגות שצריכים להיות מוגנים מפני תנאים קשים כמו חום גבוה או משקעים כמו גשם או שלג.

איטום פוליאוריטן הוא חומר רב-תכליתי שמתקבע במהירות ומספק הגנה לאורך זמן לגג. חומרי איטום פוליאוריטן הם נוזלים או מוצקים שניתן ליישם בשכבה אחידה או להתיז בצורה מסוימת. ציפוי זה אוטם את הגג מפני מים, אוויר ולחות כדי לשמור עליו מפני כל צורה של פגיעת מזג אוויר.

כפי שכולנו יודעים שנזילות בגגות הן בעיות נפוצות כשמדובר בהידרדרות של כל בניין, אז אנחנו צריכים משהו שיכול לעזור לנו להגן על הגגות שלנו טוב יותר מאי פעם

בתעשיית הגגות, איטום הפוליאוריתן הוא טכניקה נפוצה. ניתן לעשות זאת על ידי ריסוס או הברשה. חומר האיטום מיושם על התפרים והתדירויות יחסית תכופות ובעלות נמוכה יחסית כדי להבטיח שהמים לא יוכלו לעבור.

מתי מומלץ לבצע עבודות איטום?

אם תשאלו כל קבלן איטום גגות מתי כדאי לבצע את עבודות האיטום בגג שלכם כנראה שהרוב המוחלט יגיד לכם פה אחד שהזמן המועדף בהיבט של תזמון ביצוע העבודות הללו הוא דווקא בחודשי הקיץ.

הסיבה המרכזית לכך שעדיף לבצע את עבודות האיטום דווקא בקיץ היא לאור העובדה שבחודשי הקיץ קל יותר לבצע את האיטום, שכן קודם כל כל החומר אותו ניישם יתייבש מהר יותר ובעיקר העובדה שאין גשמים והרבה יותר קל לעבוד על הגגות.

סיבה נוספת היא כי במהלך החורף כל אותם אנשים שלא ביצעו תחזוקה שוטפת לאיטום של הגג שלהם נזכרו לקרוא לקבלן לאיטום גגות ולכן הזמינות של קבלני האיטום בחורף יורדת וכפועל יוצא המחירים עולים. לכן, מומלץ מאוד לתאם תחזוקה שוטפת או בדיקה של האיטום בחודשי הקיץ וכך להימנע מכשל באיטום במהלך החורף. אנחנו

קבלן איטום גגות עוז בנייה ושיפוצים

בחברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחים בכל סוגי האיטום, כולל איטום גגות באמצעות שלל פתרונות ואנו משלבים זאת עם מגוון עבודות בנייה ושיפוץ שונות. אנו נשמח לבצע עבורכם כל עבודת איטום ולה תצטרכו. לקבלת הצעת מחיר חינם , התקשרו 050-5253695 או השאירו הודעה באתר ונשמח להגיע לבחון את הגג שלכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות בנושא איטום במהלך עבודות שיפוצים

קודם כל מומלץ לבדוק לפחות פעמים בשנה את הגג ומצבו אם לא יותר.

בייחוד לפני הגשמים הראשונים.

חשוב לבדוק מדי פעם את פתחי הניקוז שנמצאים על הקרקע שאין זרימת מים מהגג.

לא יכולים לבדוק בעצמכם הזמינו קרוב משפחה, שיבדוק במקומכם או בעל מקצוע שייעץ לכם בצורה מקצועית.

איטום גג רעפים  יכול להתבצע בשני דרכים למען פתרונות שונים לבעיות שונות.

האחת נזילה משבר ברעפים, או מפינות משטחי הרעפים שמצרכים בדיקה ותיקון נקודתי לבעיה.

השנייה זה איטום מחדירת טיפות מועטות, אבק, קרינה, חום ומזיקים. על ידי התקנת שכבת בידוד מתאימה מתחת לרעפים.

ישנם 3 סוגי כשלים נפוצים אשר פגעים בגג הבטון ומצרכים תחזוקה:

  1. הטבע – השמש, גשם, רוח, לכלוך עצים, וחיות (ציפורים חתולים) כל אלו מעלים לכלוך, שוחקים את הגג מלכלכים אותו ופוגעים בו. לבדם הם מצרכים בדיקה שנתית לפחות ותחזוקה לפי הצורך
  2. פיצוצי צנרת מים – כמויות רבות של מים הנשפכים בלחץ על הגג או פיצוץ של דוד עלולים לחפש את כל החרירים או הכשלים באיטום ולהרחיבם עד כדי בעיה דחופה מלבד הטיפול בפיצוץ המים.
  3. הגורם האנושי – אנשים העולים על הגג יכולים להפיל כלים או מתקנים אשר על הגג ולפצוע את הבידוד. הדברים אשר אנו מניחים על הגג יכולים ללחוץ על שכבת האיטום וליצור בעיות גם כן.

כביכול הוספת שכבה חדשה על שכבה ישנה אמורה לאטום את הגג. ואכן עקרונית זהו המצב כאשר השכבה העליונה במצב מושלם אולם במקר של כשל ולו הקטן ביותר. חדירת המים תגיע גם לשכבה מתחת וככה הלאה.

איטום חדר רטוב  זו חובה בכל שיפוץ מקלחת ואמבטיה. זו חובה עד כדי כך שנכתב תקן מחמיר בנושא המחייב קבלנים לבצע זאת.

מטרת האיטום הינה למנוע מעבר מים לשאר חלקי הבית ואף למנוע מעבר מים לדירות אחרות או לשטח המשותף של הבניין.

כן הדבר אפשרי אך יש להתייעץ איתנו לפני קבלת ההחלטות.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!