פתיחת סתימות ביוב – זמינות מהירה ומקצועיות לפתרון הבעיה

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

סתימות בביוב הן אחת הבעיות המטרידות ביותר שקיימות במרחב הביתי כאשר לעיתים הן קורות במרחב של הדירה או הבית ולעיתים בצנרת של בניין המגורים בו אנו מתגוררים. כיאה למערכת שעובדת רבות, מערכת ביוב ביתית לעיתים סובלת מכשלים כאשר הכשל נפוץ יותר הוא סתימות.

לעיתים הסתימות בביוב הן חד פעמיות אך לפעמים הן חוזרות על עצמן מסיבות כאלה ואחרות בעיקר במערכות ביוב ישנות יותר שיש בהן בלאי טבעי עם השנים.

כיום בשוק יש מגוון רב של פתרונות שכל מטרתן הוא אפיון הסתימה בעוד שלאחר האפיון ישנם מספר דרכים בהם נוכל לפתוח את הסתימה. כאשר אתם מזמינים אינסטלטור או קבלן אינסטלציה לפתור את בעיית הסתימה שיש לכם בביוב

 

אישה מתוסכלת מסתימת ביוב בכיור פתיחת סתימות ביוב על ידי מומחים
עבודת התקנת צינורות ביוב בבית פרטי

חשוב שהוא יבין בדיוק מהי הבעיה והיכן נמצאת הסתימה ואת זה הוא יעשה באמצעות ההסבר שלכם כמובן, עם ניסיוננו המקצועי אך גם בעזרת בדיקות שיערוך בשטח בטרם יוגש למלאכת פתיחת הסתימה.

איך ניתן לבצע פתיחת סתימות ביוב?

על מנת לבצע פתיחת סתימות ביוב ביעילות עלינו להתאים את האמצעי שעמו נפתח את הסתימה לסוג הסתימה שעומדת מולנו.

כפי שציינו הדבר הראשון שעל האינסטלטור לעשות הוא אפיון של הסתימה בעזרת כל הכלים שעומדים לרשותו, הן בעזרת הניסיון והן בעזרת כלים ייעודיים, ולאחר האפיון לגשת לפתיחת הסתימה.

אחת הדרכים הפשוטות יחסית היא הדרך הישנה והמוכרת של פתיחת סתימה באמצעות מוט ארוך שבסופו ישנו וו או ספירלה שתפקידה להוציא את העצמים שמפריעים לצנרת.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מעבודה מקצועית ואיכותית לשנים רבות משיפוץ או תיקון מערכות ביוב!

במקרים בהם השיטה הזו אינו מתאימה ואנו זקוקים לכלים כבדים יותר או לפתרון שינוע לעומק הצנרת נוכל להשתמש בפתרון של משאבת מים בלחץ גבוה. המשאבה מחוברת לספק מים ומזריקה למעשה מים בלחץ גבוה בהספקים שונים על מנת לשחרר את הסתימה על ידי דחיפה של גורם הסתימה לכיוון קו הביוב של הרחוב כאשר פתרון זה יעיל במקרים של סתימות קשות יותר שלא ניתן לפתוח בצורה ידנית.

דרך נוספת לפתיחת סתימות ביוב היא באמצעות ביובית שזהו רכב ייעודי עם משאבת מים בלחץ גבוה וכלים ייעודיים נוספים שמאפשרים לנו לפתוח סתימות קשות מאוד. במידה וכל הפתרונות הללו לא מתאימים לפתיחת הסתימה שלנו היות והיא סתימה קשה כמו פסולת בנייה שהצטברה בצנרת או שורשים וצמחים שחדרו אליה נוכל לבצע פתיחת סתימות ביוב באמצעות רובוט ייעודי מיוחד שתפקידו הוא לכרסם דרך אותם עצמים שמפריעים לזרימה תקינה של הביוב בצנרת.

כיצד ניתן לשמור על צנרת ולמנוע סתימות ביוב?

אחת הבעיות המרכזיות שבגינם אנו רואים את ההיווצרות של הרוב המכריע של הסתימות ביוב אותם אנו מגיעים לפתור היא דווקא בגין תרבות שאינה עולה בקנה אחד עם שמירה על צנרת הביוב. בדיוק כמו שאנו שומרים בקפידה על יתר חלקי הבית על מנת למנוע את עייפות החומר עלינו לעשות אותו דבר בדיוק עם הצנרת והביוב וכך נוכל למנוע סתימות רבות בעתיד, לשמור על הצנרת ובעיקר לחסוך כסף רב.

אחת הבעיות המרכזיות היא שאנשים חושבים שצנרת הביוב יודעת לעמוד בכל לחץ ובכל חומר שנזרוק אליה.

כך למשל אנו רואים אנשים רבים זורקים לביוב מגבונים לחים, טמפונים וציוד הגייני אחר שלא נועד לעבור בביוב וגורם לסתימות בו ולכן מומלץ להשליכם לפח האשפה.

בנוסף גם כאשר אנו זורקים לכיור שמן טיגון שבו השתמשנו לבישול אנחנו גורמים לנזק שכן הוא גורם להצרה של הצנרת בטווח הארוך, דבר שמעודד סתימות. לכן, בראש ובראשונה עלינו לשמור על צנרת הבית ולהתנהג עימה בצורה חכמה ואחראית וכך נוכל למנוע חלק גדול מהסתימות שמתרחשות לנו במרחב הביתי אך בעיקר להימנע מהוצאות מיותרות על פתיחת סתימות ביוב.

בניית מערכת ביוב ביתית עם חברת עוז בנייה ושיפוצים

לפרטים נוספים אודות פתיחת סתימות ביוב באופן היסודי, היעיל והמקצועי ביותר תוך שימוש בידע ובטכנולוגיות מתקדמות, צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון 050-5253695 ונשמח לתת לכם מענה.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי אינסטלציה

עלות הזמנת אינסטלטור לתיקון נזילה תלויה בחומרת הנזילה ובסוג בעיית האינסטלציה. ככל שהדליפה חמורה יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. גם סוג בעיית האינסטלציה יכולה להשפיע על העלות. לדוגמה, אם יש לך צינור שדולף מים לתקרה שלך, זה יהיה יקר יותר מאשר אם יש לך רק נזילה קטנה שמגיעה מהברז במטבח שלך.

לפרטים נוספים כנסו למאמר

בעיית אינסטלציה יכולה להיות קלה כמו ברז דולף או חמורה כמו צנרת שהתפוצצה. ישנם סוגים רבים ושונים של בעיות אינסטלציה, אך לכולן יש דבר אחד במשותף צריך בעל מקצוע אשר יבין את חומרת הבעיה כולה וייתן פתרון מתאים.

בעיות אינסטלציה נפוצות כוללות:

– ברז דולף – ניקוז סתום – צנרת התפוצצה – אסלה נוזלת – הצפת שירותים

לבחירת אינסטלטור טוב באזור שלך. ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירה. חשוב לבחור מישהו מורשה ומבוטח, ובעל ניסיון בסוג בעיית האינסטלציה שיש לכם. כדאי גם לוודא שהשרברבים זמינים כאשר אתם צריכים אותם ושיש להם רקורד של ביקורות טובות של לקוחות.

עבודות האינסטלציה הנפוצות ביותר כוללות:

– תיקון ברזים דולפים

– החלפת אסלה שבורה

– תיקון קו ביוב או ביוב סתום

– החלפת צינור מדיח כלים או התקנת מדיח כלים חדש

לא, לא כדאי לנסות להתקין אינסטלציה ללא מומחה אינסטלציה. עדיף להזמין מומחה אינסטלציה ולבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה. נשמח שתפנו אלינו הצעת מחיר חינם

הכל תלוי בהיקף, לתיקונים קלים כמו החלפת ברז תוכלו לפנות לכל סוג של אינסטלטור לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת בכל הבית מומלץ לפנות לחברת שיפוצים שתעשה לך את כלל העבודות. נשמח שתפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר חינם.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!