פיתוח חיצוני לבית פרטי – הקמת גינות חדשות בבתים פרטיים

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בית פרטי הוא הגשמה של חלום שהופך למציאות עבור חלק גדול מהישראלים. בעוד דירה קיימת על מבנה הנבנה לגובה, בית פרטי נבנה על הקרקע ומקיפה אותו גינה.

פיתוח חיצוני לבית פרטי הוא תהליך ארוך, מורכב, הדורש ידע מקצועי, ניסיון והבנה עמוקה, לא פחות מאשר החלק הפנימי של ביתנו.

הרי כולנו חולמים על גינה שלווה, פסטורלית שיהיו בה את כל הפסיליטיז והפתרונות התואמים לצרכים שלנו הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית. במקביל, אנו רוצים שהחלק החיצוני של ביתנו יהיה יעיל, חסכוני ויתאים לסגנון חיינו.

ומכל אלו יוצא שרק בעל מקצוע המתמחה בכלל השירותים יוכל לתת מענה מושלם לסוג עבודת בנייה ובתחום עיצוב ותכנון גינות הקשורים בתהליכים אלו.

פיתוח חיצוני לבית פרטי
פיתוח חיצוני לבית פרטי

תהליך פיתוח חיצוני לבית פרטי

רוב הבתים בהם לקחנו חלק פעיל בתכנון הפיתוח החיצוני נחשבים לכאלה עם גינות גדולות יחסית.

יש כל כך הרבה דברים שעלינו לקחת בחשבון לרבות פינות ישיבה, אזורים מרוצפים, אזורים מקורים, אזורי משחק לילדים ועוד.

כאשר אנו מתחילים את תהליך הפיתוח עלינו להתייחס לגודל הגינה, למאפיינים שלה ולצרכים של בני הבית. יש כמה מרכיבים חשובים בתהליך פיתוח חיצוני לבית פרטי.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מפיתוח חיצוני שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

תכנון מרכיבי הגינה- כל אחד בנפרד וכולם ביחד

שערים וגדרות – מה שמקיף את הבית ומשיג סוג של הפרדה בינינו לבין השכנים ובין הגינה לבין הכביש זה שערים וגדרות. איזה שער תרצו? חשמלי או ידני? מעץ או מאלומיניום? גדר במבוק טבעי או ברזל?

דקים – ישראלים רבים מחפשים לשלב בחצר ביתם חומרים טבעיים, שכן השילוב הוא פשוט מושלם ויוצר הרמוניה. ניתן לבחור בין דק טבעי לדק סינטטי ויש לתכנן תשתית ולהתייחס למגוון של פרמטרים בתהליך.

פרגולות – זו יכולה להיות פרגולת עץ גושני מרהיבה, פרגולת אלומיניום מודרנית או אפילו שילוב של השניים. גם כאן דרוש תכנון קפדני שכן הפרגולה תשרת אותנו לאורך שנים ומדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת.

ריצוף חיצוני ויצירת שבילים – עץ, גרנוליט, אבנים משתלבות, בטון מוחלק.

בריכת שחיה

מאיפה מתחילים?

השלב הראשון בתכנון פיתוח חיצוני בבית פרטי תלוי במענה לשאלה – מה גודל הגינה ואיך היא מחולקת? זה בדיוק הזמן להבין את חלוקתם של המפלסים השונים, להתייחס לתשתיות הקיימות בגינה מבחינת מערכת המים, שרוולי השקיה ומערכת חשמלית. כדאי להתייחס גם למיקום הגינה ביחס לשמש ולמאפייני הסביבה לשלבים הבאים בהם נקבע איזה שתילים, צמחים ועצים אנחנו רוצים לשתול.

אנחנו בעוז בנייה ושיפוצים ממליצים להתייחס גם לשאלה קריטית האם יש כבר אלמנטים הקיימים בגינה שלנו שאנו מעוניינים לשמר או שאנחנו מפתחים אותה ממש מאפס. בנוסף, איזה תקציב עומד לרשותנו בתהליך והכי חשוב מה הייתם רוצה שיהיה בגינה שלכם?

הנה כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם:

פתרונות המתאימים לחלק החיצוני של הבית מבחינת תחזוקה

התייחסות לשאלה האם יש בבית ילדים קטנים ובעלי חיים

התייחסות לגינה שתתאים לנו גם שנים קדימה

תכנון הגיוני וחכם של מערכות החשמל וההשקיה

בחירת צמחים שיהפכו את הגינה שלנו לפרקטית

תכנון גינה שתתפתח בצורה האידיאלית בהתאם לתנאים הפיזיים של החצר

שילוב בין עיצוב, אווירה והרמוניה

חולמים לגינה מושלמת? חברת עוז בנייה ושיפוצים תכננה ופיתחה מאות גינות וחצרות לקהל הישראלי בכל רחבי הארץ. נשמח לסייע לכם בתהליך, לבנות ביחד אתכם תקציב בהתאם לצרכים, לרצונות ולחלומות שלכם ולבחור ביחד אתכם את המוצרים והמערכות המתאימים לחלק המהותי והחשוב בבית החלומות שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל דבר.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

צפו במחירוני השיפוצים של חברת עוז בנייה ושיפוצים לשנת 2021

שאלות ותשובות בנושא עיצוב ותכנון הגינה

עלויות הפיתוח החיצוני של בית פרטי תלויות בגודל, במיקום ובסוג הנכס.

פיתוח חיצוני כולל הוספת מטחי ריצוף, שתילת עצים ופרחים, דשא או דשא סינטטי, פרגולות בריכות ועוד.

תהליך קבלת האישור לבצע פיתוח חיצוני בבית פרטי לעיטים נדרש ולעיטים לא לפי החוק. במידה וכן נדרשים אישורים התהליך יכול להיות ארוך. לכן מומלץ להתייעץ איתנו מה כן תוכלו לבצע ולמה דרוש אישור.

באופן כללי כן אולם ישנם דברים המצריכים היתר וישנם דברים שדרושה מקצועיות כדי למנוע טעויות ובזבוז כספים למשל: שיפועי המגרש, ניקוזים, חלוקת גבהים ומדרגות בגינה, שטחים מרוצפים ביחס לשטחי גינה ואדמה ועוד…

גן הוא מקום להירגע בו, ליהנות מרגע של שקט ושלווה, אבל גם מקום לחיות בו. זה גם הרחבה של מרחב המחיה שלנו.

הגורמים שישפיעו על עיצוב הגינה הם רבים:

– הצורה והגודל של הקרקע הזמינה

– כיוון הבית ביחס לשמש

– רמת הפרטיות הרצויה

– הסגנון או הנושא שאתה רוצה להשיג

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כאשר מפתחים בית פרטי עם גינות חדשות הוא מה אתם רוצים שהבית והגינה יהיו. מחפשים עיצוב קלאסי או מודרני? האם זה בית מגורים או בית המשלב משרד? איזה סגנון אדריכלות אתה מעדיף? אלו הן חלק מהשאלות שצריך לענות עליהן לפני שמתחילים כל פרויקט.

שנית, חשוב לחשוב איזה סוג של צמחים ועצים תרצו בגינה שלכם. יש לקחת בחשבון גם את האקלים, כמו גם את התקציב שלך. לבסוף, אל תשכחו לקחת בחשבון את גודל הנכס שלכם וכמה מקום פנוי לשתילה.

בית פרטי ישן עם גינה חדשה הוא שילוב מושלם של עבר והווה. לבית הישן יש קסם משלו, בעוד שהגן מספק לו מגע מודרני יותר ויעיל יותר.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!