ניסור וקידוח בבטון – עבודה לבעלי מקצוע איכותיים בלבד

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יציקות בטון הינו מרכיב הכרחי ברוב עם לא בכל סוגי הבנייה בישראל. מרבית בתי הדירות והקרקע שופעים בקירות בטון וברצפות בטון. 

לבטון ישנם יתרונות רבים שלא נפרט כעת. אולם  מה קורה שצריך לפתוח דלת  בקיר בטון, חלון בקיר חיצוני או פתח בתקרה למדרגות.

פתיחת פתחים חדשים בבטון

ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לפני בחירת קבלן שיפוצים מבצע ואף קבלת הצעת מחיר לפתיחת פתח בבטון:

בטון הרבה פעמים נמצא באלמנטים המוגדרים נושאי משקל בבניין ובבית למשל  בקירות ממ"ד, בקירות הדף, בעמודים וקורות היקפיים של הבית. 

ניסור וקידוח בטון בשטח
ניסו וקידוח בבטון לכל מטרה

אולם יש מקרים שקיר הבטון או רצפת הבטון אינה אלמנט נושא משקל. ואפשר לפתוח אותה ללא סכנה מבנית. כמובן שחובה להתייעץ עם מהנדס שיקבע מה מותר ואיך. ולבצע עם חברה מוכרת ואחראית. במידה ועברתם כל זאת אין מניעה להוריד את הבטון המניעה היחידה היא על האיך.

עקרונות הורדת משטח הבטון בצורה נכונה

לסוג עבודה זאת יש להתכונן ולתכנן מראש ורק לאחר מכן יש להתחיל את העבודה בין ההכנות נמנים הסעיפים הבאים:

  • פינוי חפצים ועטיפה – פינוי שטח נרחב מחפצים ומכשולים לעבודה ולעטוף את כלל הרהיטים למניעת כניסת אבק כבד. עבודת הניסור מלווה באבק או במים בוציים שכיבו את האבק
  • התייחסות להערות המהנדס – כל מה שקבע המהנדס יש לבצע בדיוק רב לפי התהליכים שאותם הוא קבע.
  • סימון מדויק – עבודת הניסור היא עבודה פיזית קשה, צריך לסמן בדיוק ובצורה ברורה מה יש לחתוך ואיך.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

  • בחירת האמצעים הנכונים לחיתוך –  על הקבלן לדאוג שבידיו ישנם כלל הכלים אשר ידרשו לשיים את החיתוך כולל מספר מכונות שחלקן לגיבוי ואף מספר דיסקים לחיתוך. על הכלים להתאים לעובי החיתוך ולשיטת ההסרה הנדרשת. אסור שייווצר מצב שהקבלן הלך ורק חלק מהמטח שכבר הפך להיות מסוכן נחתך. כמו כן יש להימנע ככל האפשר מעבודת קונגו אשר מרעידים את המבנה ועלולים לזעזע חלקים אותם לא נרצה להחליש.
  • בדיקת תשתיות חבויות – בתוך הקירות והתקרות עוברים צנרות מים חשמל וגז עלינו לוודא שבעת החיתוך לא יחתכו אותם צנרות ויגרמו נזקים ויסכנו את הדירות במבנה ואת העובדים. במידה וכן עוברים תשתיות עלינו להתייחס עליהם לפני תחילת החיתוך.
  • משקל הבטון המוסר – לבטון משקל רב אפילו לחתיכה של חצי מטר מרובע יש משקל רב מאוד. עלינו לוודא שחתיכות נופלות לא יזעזעו את המבנה, ישברו ריצופים או יפלו לקומה מתחת דרך הבטון. יש להוריד בזהירות רבה בשיטות שונות אשר ימגנו וימנעו נפילת חלקים גדולים.
  • פינוי פסולת – כאמור פסולת כבדה מאוד, מלכלכת מאוד, ובעלת ברזלים בולטים שיכולים לשרוט את המעלית ולפגוע בדיירים צריך לשקול שיטות פינוי. אשר יבצעו בחלקים קטנים ועדיף בשיטות חיצוניות מהמבנה ובצורה בטוחה. כמו כן יש לוודא שהפסולת מפונת בצורה חוקית לאתר ולא נזרקת בציידי הדרך.
  • ביצוע עבודות משלימות – רבות החברות אשר יתנו  לכם פתרונות  ניסור וקידוח בטון ואף פינוי הפסולת. אולם מעטות החברות אשר יצנו לכם פתרון מלא כלומר. חברות שגם ינסרו ויקדחו וגם יתקינו או יבנו גרמי מדרגות, יתקינו דלתות, יטיחו ויצבעו אץ הבית ועוד…
  • מהירות וזמינות – כמובן שבכל עבודה למהירות ולזמינות יש השפעה על הסבל שלכם ועל העלות הכספית. ובטוח שהיתם מעדיפים עבודה המשכים ללא הפסקות ומרדפים אחרי בעלי מקצוע. בטח בתחום מסוכן ומלכלך שמונע המשך עבודה כמו ניסור וקידוח בבטון.

 

חברת עוז בנייה ושיפוצים שמה דגש כבר שנים רבות על מתן פתרונות משלב התכנון ועד מסירת העבודה המלאה. תוך זמינות מתחילת העבודה ועד סיומה ומתן אחריות מקיפה. לקבלת הצעת מחיר חינם וייעוץ בשטח חינם פנו אלינו דרך האתר או התקשרו ונשמח לסייע.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת הריסה ופינוי

הדרך הטובה ביותר לחתוך חור בבטון היא באמצעות מקדח כוס יהלום. ניתן להשתמש במקדח כדי לחתוך את הבטון להעביר דרכו צנרות כמו צנרת מיזוג, צנרת מיזוג ועוד.

קידוח בטון הוא תהליך המשמש להסרת בטון ממבנה או מקטע יציקה. הכלים המשמשים לתהליך זה הם:

1) קונגו (או פטיש פנאומטי)

2) מקדחת יהלום

3) דיסקים למכונות חיתוך

4) שרשרת יהלום למכונת ניסור בטון

כמובן שכל מכשירים אלו בחברתנו מכבים אבק או מחוברים לשואב אבק כדי להקטין את הלכלוך ולשמור על בריאותנו.

חיתוך חור בבטון אינו משימה קלה. יש צורך בתכנון וביצוע קפדניים כדי להבטיח שהחור ייחתך בצורה ובגודל הרצויים. לפני תחילת תהליך החיתוך, ודא שברשותך כל הכלים הדרושים כגון מסור, מקדחה, משקפי בטיחות ואטמי אוזניים. כמו כן יש לוודא שאין צנרות גז, מיזוג, חשמל או מים העוברים באזור החיתוך.

לשם בירור אנו משתמשים בכלים מתוחכמים וחדישים לגלותם לפני ביצוע פתיחת פתח או חור בבטון.

ניסור בטון הוא תהליך של פירוק בטון בעזרת להב יהלום. תהליך זה מהיר יותר מחיתוך בטון, הכולל פירוק בטון בעזרת להב מסור עגול. הניסור גם חסכוני יותר מחיתוך מכיוון שהוא דורש פחות עבודה וציוד. כמו כן ציוד זה לרוב הוא דרישת מהנדס בכדי למנוע זעזועים למבנה.

ניסור בטון הוא תהליך הכולל חיתוך בלוקים של בטון לחתיכות קטנות יותר. דיכוי אבק הוא תהליך שמשתמש בחרירים כדי להתיז מים על מכונת הניסור כדי לשמור על האבק.

ניסור בטון הוא תהליך חשוב מכיוון שהוא עוזר לחתוך קוביות בטון לחתיכות קטנות יותר. דיכוי האבק חשוב גם מכיוון שהוא שומר על האבק, מה שמגן על העובדים ועוזר למנוע תאונות.

ישנם מספר כלים שניתן להשתמש בהם לפתיחת חורים בקירות בטון.  אנו משתדלים להתאים את הכלי הנכון לכל מטרה בכדי לתת את התוצאה הטובה ביותר לדרישה הקיימת. מעוניינים בעבודה הכוללת הסרת בטון כנסו לאתר ופנו אלינו.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!