מערכות אזעקה לעסקים – פתרון הכרחי לכל עסק

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אחד הדברים החשובים ביותר עבור העסק שלכם הוא הגנה עליו. כיום יש סכנות רבות מפני גנבים ופורצים ועל מנת למגן את העסק שלכם בצורה נכונה חשוב מאוד לברר על מערכות אזעקה לעסקים כמו גם על התקנת מצלמות אבטחה לעסק,

כאשר השילוב בין השניים הוא קריטי וחשוב מאוד על מנת שתוכלו להשלים מעגל הגנה על העסק כולו. השילוב של אזעקה ומצלמות אשר יותקנו במהלך שיפוץ משרד ככל הנראה ימנע מכם הרבה עוגמת נפש של פריצות לתוך העסק היות ושני אלו משמשים להרתעה בפני פורצים וגנבים שנמנעים מפריצה לעסקים אשר הם רואים שממוגנים היטב.

מערכות אזעקה לעסקים
מערכות אזעקה לעסקים

כאשר נדבר גם על זה בהמשך. גם אם תתקיים בעסק שלכם פריצה ייתכן ותוך כדי הפריצה הגנבים יתחרטו לאחר שישמעו את האזעקה ויברחו מהמקום לאחר שיראו כי אין ביכולתם לנטרל את האזעקה ולכן לא ניתן להמעיט בערכן של מערכות אזעקה לעסקים.

דגשים בהתקנת מערכות אזעקה לעסקים

אז כפי שכבר ציינו האזעקה היא נדבך חשוב מאוד בהגנה על העסק שלכם וחשוב מאוד שתדאגו להגנה שכזו עבור העסק שלכם. ישנם מספר סוגים של אזעקות כאשר השניים שנדבר עליהם היום היא אזעקה בעלת צופר פנימי ואזעקה בעלת צופר חיצוני.

אחד היתרונות הבולטים שיש לאזעקה בעלת צופר חיצוני הוא העובדה שאנו יכולים למקם אותה מחוץ לעסק כאשר היא מופנית לרחוב. אז קודם כל צופר חיצוני מתאים בהחלט לעמידה בכל תנאי מזג האוויר השוררים בחוץ כגון אבק, חול וכמובן גשמים וברד.

מערכות אזעקה לעסקים ועוד עבודות רבות אחרות באיכות, עמידה בזמנים והפרעה מיותרת לעבודה השוטפת שלכם תמצאו כאן בחברתנו.

העובדה שהצופר ממוקם מחוץ לעסק ומופנה כלפי כביש ראשי או רחוב הומה אדם כאשר במידה והאזעקה מופעלת, הרבה אנשים יוכלו לשמוע אותה ולהזעיק את המשטרה או לחילופין הפורצים יבינו את הסכנה ומיד יברחו.

בנוסף כאשר הצופר הוא חיצוני יהיה יותר קשה לפורצים לאתר אותו וכתוצאה מכך יהיה להם קשה מאוד לנטרל את הצופר.

דגשים בהתקנת מצלמות לעסקים

אחד הדברים היותר חשובים כאשר אנו ממגנים את העסק שלנו במצלמות הוא לחשוב איך ניתן לקבל תמונה טובה של כל החלקים בעסק שלנו, וכיצד נוכל למקם את המצלמות ברחבי העסק שלנו בצורה המיטבית ביותר. תחשבו על כל פינה וכל מחסן על מנת שגם אם אתם יושבים במשרד או בבית תוכלו לקבל תמונת מצב טובה של מה קורה בעסק שלכם מבחינת העובדים, מבחינת הלקוחות וכמובן במידה ויש פריצה לעסק שלכם, תוכלו לעלות על זה באופן מיידי.

דבר חשוב נוסף בוא למגן אזורים רגישים בעסק שלכם כמו את איזור הקופה למשל שכדאי שתהיה עליה מצלמה על מנת למנוע גניבות של עובדים וגם על מנת להגן על העובדים שלכם מפני ניסיונות של לקוחות לרמות אותם במקרים של עודף או דברים הקשורים בכסף. בנוסף, במקרה של פריצה יהיה קל מאוד לזהות את הפורצים ולתת את ההקלטות למשטרה על מנת שתוכל לחפש את הפורצים ולתפוס אותם. בנושא הזה חשוב מאוד להשקיע ב- DVR איכותי שידאג שנוכל לראות את ההקלטה של המצלמות שלנו באיכות גבוהה. לעיתים אנו רואים איכות צילום גבוהה אבל לאחר מכן שמסתכלים על הקלטה של קטע מה-DVR האיכות נפגעת מאוד, וזה כתוצאה מ- DVR שאינו מקליט באיכות מספיק גבוהה.

לפרטים נוספים אודות מערכות אזעקה לעסק, צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם ולענות לכם על כל שאלה.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי חשמל ותקשורת

יש היום הרבה מערכות אזעקה בשוק. זה יכול להיות קשה לבחור את הטוב ביותר עבור העסק שלך.

 

מאמר זה יספק לכם כמה טיפים ועצות כיצד לבחור את מערכת האזעקה הטובה ביותר עבור העסק שלכם. אני גם אתן לך רשימה של שלוש מערכות אבטחה פופולריות שלדעתי כדאי לשקול עבור העסק שלך.

עלות התקנת מערכת אזעקה משתנה בהתאם לסוג מערכת האזעקה הרצויה, כמה חיישנים אתם צריכים והאם תרצו להשתמש בשירות ניטור או לא.

גלאי אבטחה לעסקים משמשים לאיתור ומניעת פשעים. ניתן לסווג אותם לשלושה סוגים:

-מצלמות אבטחה

-גלאי תנועה

-גלאי אינפרא אדום

היתרונות של מערכת אזעקה לעסקים הם רבים. היתרון הראשון הוא שהוא יכול להרתיע גנבים פוטנציאליים על ידי כך שהבניין נראה תפוס. זה יכול לגרום להם לחשוב פעמיים לפני שהם מנסים לפרוץ פנימה. מערכות אזעקה מספקות גם תחושת ביטחון ושקט נפשי לעובדים, ללקוחות ולמבקרים אחרים. מערכת אזעקה תגדיל את הסיכוי לתפוס גנב או תוקף בשעת מעשה, וזו בשורה מצוינת עבור כל בעל עסק שנפגע בעבר מפשע.

מערכות אזעקה הן אחד מאמצעי האבטחה החשובים ביותר שיכולים להיות בעסק שלך. הם חיוניים כדי להבטיח שהעסק שלך מאובטח, ואתה יכול להיות בטוח שמערכת האזעקה תשמור על רכושך בטוח.

למרות שמערכות אזעקה עשויות להיראות כמו תהליך מסובך, זה למעשה די פשוט להקים מערכת אזעקה עבור העסק שלך. הדבר היחיד שאתה צריך לעשות הוא להתקשר לאיש מקצוע שיעזור לך בהתקנה ויחבר אותם לקו הטלפון שלך.

אחד הגלאים הנפוצים ביותר הוא גלאי הנפח. גלאי הנפח קיים בגרסה פנימית וחיצונית, והוא מאפשר לזהות תנועה על ידי שינויים בטמפרטורה. לכן, הוא אינו מאפשר תנועה חופשית במקום שבו הוא נמצא בזמן שהאזעקה מופעלת. מאותה סיבה חשוב גם ליידע את המתקין במקרה שיש בעלי חיים בבית, כדי שיידע להתקין את הגלאים המתאימים, שלא ייצרו אזעקות שווא.

שתיים הסוג השני של גלאים נקרא גלאי וילון. גלאי וילון ממוקם על פתח (לרוב, חלון) מצידו הפנימי או החיצוני והוא מזהה חדירה על פי שינוי בטמפרטורה. גלאי וילון פנימי מאפשר להתריע על פריצה, רק אחרי שהפורץ נכנס לתוך שטח החלון, לעומת גלאי וילון חיצוני שמתריע כבר בניסיון החדירה.

כיום, רוב המתקינים ממליצים על הגנה היקפית שתגן על הבית עוד לפני שנגרם נזק של ממש. עם זאת, חשוב לגבות את ההגנה ההיקפית במספר גלאים פנימיים, למקרה שהגלאים החיצוניים לא יפעלו. ההמלצה היא בייחוד על גלאי וילון פנימיים, שיאפשרו לכם להסתובב באופן חופשי בתוך הבית, גם כשמערכת האזעקה מופעלת (בלי להתקרב יותר מדי לחלון, כמובן).

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!