שיפוץ חדר שירותים – נוחות ויופי ללא פשרות

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בבתים בהם יש חדר שירותים בנוסף למקלחת המרכזית, מדובר ביתרון בולט שמצד אחד מפחית את העומס בחדר האמבטיה המרכזי ביום יום ומצד שני מעניק לאורחים אפשרות לגשת לשירותים בצורה נוחה תוך שמירה על פרטיותנו.

הוספת חדר שירותים בבית

דמיינו לעצמכם בוקר של כייף והרבה בלאגן בבית עם חמש נפשות בו יש רק מקלחת ושירותים אחד. כולם צריכים להתפנות, כולם צריכים לצחצח שיניים ולשטוף פנים וזה יוצר כאוס שלם.

בבתים כאלה הרבה פעמים ניתן להוסיף חדר שירותים נוסף כדי להוריד קצת את העומס בבקרים ובערבים, או בבתים שכבר יש בהם חדר כזה, פשוט לשפץ אותו. מדובר בעלות לא גבוהה של שיפוץ אשר משדרגת את הבית כולו.

שיפוץ חדר שירותים בדירה להשכרה
שיפוץ חדר שירותים והתקנת דלתות

משפחות רבות מספרות על איך הוספת חדר שירותים או שיפוץ של הקיים שדרג את החיים בבית ושיפר את איכות החיים בצורה משמעותית הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט העיצובי. כמובן מומלץ לבחור חברת שיפוצים מומלצת לבצע את עבודות שיפוצים בביתכם.

בשנים האחרונות עיצוב חדר שירותי האורחים הפך לסוג של אמירה בקרב מעצבים ואדריכלי פנים. יש היום מגוון רחב של פתרונות שהופכים את החלל הזה ליוקרתי, ממש כמו בבית מלון חמישה כוכבים או מסעדת יוקרה.

כדי לשפר את המראה העיצובי של חדר השירותים ניתן לשלב ניאגרות סמויות או כאלה התלויות בגובה, לעשות שימוש בחיפויים מעוצבים כמו למשל חיפוי דמוי עץ, חיפוי בעיצוב רטרו, ריצוף צבוע, חיפוי דמקה שחור לבן המעניקים לחלל מראה ייחודי ויוקרתי.

בנוסף, ניתן למרוח כל מיני חומרים מיוחדים על הקירות עיצוביים. גם בכלים הסניטריים יש מקום ליצירתיות רבה אשר מוסיפה למראה העיצובי של החלל. למשל ניתן להתקין כיור בעמידה על משטח, ממש כמו סוג של קערה דקורטיבית או משטח עשוי קוריאן ללא חיבורים, עם זכוכית עליו עומד כיור או כמשטח שהכיור חלק ממנו, לשדרג את סיפון הכיור הפשוט ולהתקין במקומו סיפון בציפוי כרום מבריק ועוד.

השלבים הטכניים של שיפוץ חדר שירותים

כשמדובר בשיפוץ חדרי השירותים, אנו מקפידים על תכנון וביצוע מדויקים עד לפרט האחרון. הבנייה מתבצעת בשלבים מסודרים ומותאמים מולכם, החל מבניית הבסיס והאיטום ועד לגימור האופנתי. כל שלב מתוכנן ומבוצע על פי רף האיכות הגבוה של התקציב והעיצוב.

עיצוב פנים ואסתטיקה

לא רק הפונקציונליות חשובה, אלא גם המראה. נעניק לחדרי השירותים את המראה הייחודי שמשקף את אופייך וסגנונך האישי. מהצבעים ועד לחומרי הגימור, נעבוד יחד כדי ליצור סביבה שמתאימה ונוחה לך.

טיפים פרקטיים לשיפוץ חדרי השירותים

מרחב פונקציונלי ונוח

חשוב לחשוב על הפונקציונליות בכל פרט. נשתף את ניסיון רב השנים כדי להבטיח שהסידור וההצגה של חדרי השירותים יהיו בדיוק כפי שאתה מעוניין – פרקטיים ונוחים.

הפרטים הקטנים עושים את ההבדל

אנחנו מתעקשים על הפרטים הקטנים כי הם אלו שיוצרים לשיפוץ את האיכות המרשימה. מהגומחות האלגנטיות ועד לסרגלי המתכת בפינות, אנו דואגים שכל האספקטים יושגו בשילוב מושלם.

תכנון תקציבי וניהול עלויות

משקל כלכלי

ההוצאות לא צריכות להיות מסתיימות בפרויקט. אנו נעזור לך לתכנן תקציב נכון שיתאים לך וישאיר אותך מרוצה.

בקרת עלויות וניהול

נמקד במעקב אחר ההוצאות, ונמצא פתרונות לשלב את החומרים והמוצרים האיכותיים ביותר בתקציב המותאם לך. אצלנו, איכות ואכפתיות הם בראש הרשימה.

אנו נשמח לסייע לך בפרויקט השיפוץ ולהציע את המיטב שבנינו. אל תהסס ליצור קשר לשאלות נוספות ולהתייעץ איתנו בכל שלב.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

טיפים פרקטיים לעבודת שיפוץ חדר השירותים

בדומה לחדר האמבטיה והמטבח, גם חדר השירותים מוגדר כחלל רטוב, בעקבות מערכות המים והביוב שקיימות בו ולכן חשוב לבצע איטום לרצפת הבטון, עוד לפני הנחת הריצוף. בנוסף, במידה ואין חלון, מה שקורה הרבה פעמים בדירות, יש צורך לבחון פתרונות אוורור אחרים כדי למנוע הופעה של רטיבות.

חשוב לזכור שלא תמיד ניתן להתקין אסלה סמויה. אסלה סמויה דורשת יותר מקום מאסלה רגילה או אסלת מונובלוק (אסלה שהניאגרה הינה חלק מהאסלה והיא מחרס ולא תלויה מעל) ולכן בחללים קטנים, לא תמיד אסלה כזו תתאים. חשוב להתייחס גם לבחירת הדלת בחלל זה. למשל, ניתן לשנות את המראה העיצובי בהשוואה לשאר הבית ולבחור בדלת משולבת זכוכית או וויטראז‘ עיצובי אחר. אנו ממליצים על דלת שמותקן בה מנעול "תפוס פנוי" שמצד אחד מאפשר נעילה ללא מפתח שהולך לאיבוד ומצד שני יכולת לפתוח מבחוץ בעת מצב שילד נתקע או מצב חירום אחר.

גם כאן, בדומה לשיפוץ חללים אחרים בעבודת שיפוץ חדר שירותים נדרש בעל מקצוע מנוסה. אחד הדברים הכי חשובים הוא שבעל המקצוע יבצע בדיקה של שיפועי הניקוז במערכת הביוב ויוודא שאין נזילות לפני תהליך החזרת החול וריצוף המשטח. לחברת עוז בנייה ושיפוצים ניסיון עשיר ורב שנים בביצוע כל עבודות השיפוצים. אנו מספקים ייעוץ הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט העיצובי במטרה להתאים את תהליך השיפוץ לכל אחד ואחת מלקוחותינו. אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ חדרים רטובים

אנחנו יכולים להציע ייעוץ אישי שיתאים את העיצוב הפנימי לסגנון ולצרכים שלך, בהתאם להעדפות הצבעים, החומרים והפרטים הקטנים.

אנו נעזור לך לתכנן תקציב מדויק המתאים לך. נבצע מעקב יסודי אחרי ההוצאות ונמצא את הדרכים לשלב את החומרים האיכותיים בתקציב המותאם לך.

תשובה: בהחלט! אנחנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות שיפוצים, כולל תכנון אדריכלי, פיתוח גינה, ועוד. נשמע את הצרכים שלך ונמליץ על הפתרון הטוב ביותר לך.

כן, אנחנו מתעקשים על שירות מקיף. אנו זמינים לתיקוןים ואחזקה לאחר השיפוץ כדי לוודא שכל פרט מושלם ובמצב הטוב ביותר.

אתה יכול ליצור קשר איתנו בטלפון 050-5253695 או באמצעות האי-מייל ozgid77@gmail.com. אנחנו נשמח לעמוד לרשותך ולספק לך את ההתייעצות המותאמת ביותר לצרכיך.

אבן בטוח! אנחנו מתמחים גם בשיפוץ חדרי אמבטיה ומוכנים לתכנן ולבנות את האמבטיה שתמיד חלמת עליה.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!