התקנת מטהרי מים – לא נשאיר אף לקוח עם עבודה שלא יוכל לעשות בחברתנו

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לאחר שנים של ניסיון בתור חברת שיפוצים ועבודה בתחום קבלן אינסטלציה בפרט.

הגענו למסקנה שעוד ועוד ישראלים מבינים את החשיבות הקיימת בהתקנת מסנן מים דירתי.

מדובר במוצר הכרחי כמעט בכל בית, דירה או בית עסק המסייע להיפטר מלכלוכים, חיידקים, בקטריות, מתכות ואף מסייע להפחית משמעותית את הצטברות של האבנית הנוצרת ופוגעת במכשירי החשמל שלנו.

למעשה, התקנת מטהרי מים מביאה איתה מגוון של יתרונות נוספים ביניהם:

חיסכון במקום בגין רכישת בקבוקי מים מינרלים,

התקנת מטהרי מים בבית, דירות ועסקים
פילטרים מתחת לכיור בתהליך התקנה מהירה

שמירה על המאזן האקולוגי הסביבתי (פחות פלסטיק בעולם שלנו) לצד הנאה ושיפור איכות החיים עם מים נקיים, טריים ובריאים.

אם תחשבו על זה לעומק תגלו שיש לא מעט פעולות שאנו מבצעים ביום יום שלנו עם מים:

שותים מים בין אם מים רגילים ובין אם בתוך שתיה קפה כמו קפה או תה

מקלחת

שטיפת פנים, צחצוח שיניים

ניקיון הבית

כביסות, הדחת כלים

ועוד…

התקנת מטהרי מים, וגם תחזוקה והחלפת פילטרים בעוז בנייה ושיפוצים הבחירה הנכונה בשבילכם !!!

איך נדע איזו מערכת טיהור מים להתקין?

קיימים בשוק סוגים שונים של מסנני מים המתאימים לסוגי התקנות שונות. לרוב אנו נתקלים במערכות פנים דירתיות אותן ניתן למקם יחסית בקלות מתחת לכיור המטבח,

פילטרים בכניסת הדוד כפילטר ייעודי או בכניסה לדירה כפילטר חיצוני. בכל אופן, לפני שבוחרים מסנן מתאים, חשוב לשים לב אילו רכיבים המסנן מסנן, איזו סוג התקנה מתאימה, זאת במטרה לתת מענה לצרכים שלנו. אנו נשמח לסייע לכם בבחירת המערכת המתאימה לכם.

הניסיון עושה את שלו, מטהרי מים של המותג EVERPURE

מניסיון שלנו ומתגובות מדהימות מקהל הלקוחות שלנו, אנו ממליצים על התקנת המערכת EVERPURE. המערכת משולבת בחברות מובילות כמו קוקה קולה, מקדונלדס וסטארבקס. המוצר מגיע עם אחריות מלאה של היצרן. יש כמה מערכות פופולאריות כמו למשל מערכת טיהור ביתית תת כיורית למים צלולים ובריאים עם יכולת סילוק של ריחות, טעמי לוואי, כלור, עופרת וכדומה. בנוסף, ישנה מערכת חדשה בשוק הנקראת MC והיא מתאימה לחיבור ראשי לברז המטבח, כלומר רק ברז ראשי אחד המוציא מים מסוננים.

עלות התקנת מטהרי מים נעה בין 250-700 ₪ תלוי סוג הפילטר והאם צריך להתקין ברז בנוסף.

כמובן שניתן לשלב גם מערכות אחרות בהתאם לבחירתכם ולבצע פעולות נוספות הקשורות למערכות המים בבית.

לפרטים נוספים אודות התקנת מערכות לטיהור המים, צרו איתנו קשר דרך האת או בטלפון ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי אינסטלציה

עוז בנייה ושיפוצים היא חברת בנייה הפועלת כבר למעלה מ-40 שנה. אנו מציעים מגוון שירותים, כולל מטהרי מים.

להתקנת מטהרי מים בעוז בנייה ושיפוצים יתרונות רבים. החל מביצוע עבודות מקדימות, עבודות נוספות בבית ולקבל את כל השיפוצים עד רמת המפתח עבורכם. לפרטים נוספים צרו קשר.

תהליך ההתקנה של מטהרי מים הוא לעתים קרובות מסובך. תהליך ההתקנה של מטהרי מים יכול להיות קשה עבור הרבה אנשים, בגלל היעדר מקום או הבנה בחלקים הדרושים בנוסף למטהר או בעבודות נוספות כמו קידוח חור לברז מטהר בשיש ועוד. לכן ברוב המקרים זו עבודה לבעל מקצו אחראי ואמין. לפרטים נוספים צרו קשר.

מטהר מים הוא מכשיר שמסיר מזהמים מהמים. הוא עושה זאת באמצעות מסנן פחם פעיל להסרת כימיקלים, כלור וחומרים אחרים. עלות מטהר מים משתנה בהתאם לסוג המטהר וגודל היחידה. לפרטים וייעוץ כנסו לאתר וצרו קשר איתנו.

סוגים שונים של מטהרי מים משמשים למטרות שונות. חשוב לדעת מה ההבדל ביניהם וכיצד הם עובדים כדי להיות מסוגלים לבחור נכון. ישנם שני סוגים עיקריים של מטהרי מים: נקודת כניסה ומתחת לדלפק. מטהרי נקודת כניסה מותקנים לרוב בכניסה לדירה או לבית, בעוד שמטהרים מתחת לדלפק מותקנים מתחת לכיור מטבח.

מסנני מים לנקודת כניסה נועדו לסנן את כל המים הנכנסים לביתכם מהאספקה העירונית שלכם. בדרך כלל יש להם קיבולת גדולה יותר והם יכולים להסיר יותר מזהמים מאשר דגם מתחת לדלפק. תחת דגמי דלפק, לעומת זאת, סנן מי ברז לפני שהם נכנסים לברז המטבח או ליצרנית הקרח במקרר. הם נוטים להיות קטנים יותר בגודלם ומסננים לכלוך דק יותר ומשפרים טעם המים.

סינון הוא השיטה הטובה ביותר למי שלא רוצה להשתמש בכימיקלים או להרתיח את המים שלהם כל הזמן, אבל זה דורש השקעה ראשונית בציוד כמו מסננים שונים. מטהרי מים הם פריט חובה בכל בית. הם מספקים מי שתייה נקיים בכל עת ועוזרים לך לחיות אורח חיים בריא יותר. היתרונות של שימוש במטהר מים במטבח הביתי הם כדלקמן:

– הוא מספק מי שתייה נקיים ובריאים בכל עת

– זה גם עוזר לך לנהל אורח חיים בריא

– זה מייתר את הצורך לקנות מים בבקבוקים שהם יקרים ומזיקים לסביבה

שיטות טיהור מים הן רבות ומגוונות. ישנם שלושה סוגי טיהור עיקריים: הרתחה, טיפול כימי וסינון.

הרתחה היא השיטה הנפוצה ביותר לטיהור מים. זה דורש כמות גדולה של אנרגיה כדי לחמם את המים לטמפרטורה גבוהה מספיק שהורגת את כל המיקרואורגניזמים המזיקים שבהם.

טיפול כימי משמש כאשר הרתחה אינה אפשרית או כאשר אינך רוצה להשתמש בו על בסיס קבוע בגלל תופעות הלוואי שלו. ישנם כימיקלים רבים המשמשים למטרה זו אך לכולם יש רמות שונות של יעילות ובטיחות למאכל אדם. פילטרים ביתיים משמשים בשיטת סינון וריכוך המים. לפרטים נוספים קראו את המאמר.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!