מערכות אזעקה לבית – אבטחה למשפחתכם במקום הראשון

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מערכות אזעקה לבית הן דבר שאנו צריכים להתקין רק בסיום של שיפוץ כללי או ביצוע עבודת בנייה בבית ונחשב לאחד הדברים האחרונים שנתקין אך ללא ספק אחד הדברים החשובים שיש לשים עליו דגש מרכזי ולקחת בחשבון מספר משתנים.

האזעקה היא למעשה אחד הכלים המרכזיים שבעזרתו אנו מבריחים פורצים לאחר שכבר פרצו לבית כאשר תפקידה כמובן הוא להלחיץ את הפורץ ולגרום לו לעזוב את המקום במהירות האפשרית ולא להמשיך את הפריצה אל הדירה.

ישנם מספר רב מאוד של מערכות אזעקה לבית כאשר לכל אחת יתרונות משלה וכל אחת באה על מנת לתת לנו מענה לצורך אחר. במאמר הבא נסביר לכם מעט על מערכות אזעקה לבית, על היתרונות שלהן  לצד מספר טיפים חשובים הקשורים בהתקנת אזעקה לבית שלכם.

מערכות אזעקה לבית
מערכות אזעקה לבית

סוגי אזעקות

ישנם שני סוגים של מערכות כאשר סוג אחד הוא מערכת אלחוטית והסוג השני הוא מערכת קווית.

אז מתי למעשה נרצה להתקין כל אחת מהן? כאשר אנחנו גרים בבית או דירה שכורה שאינם ממוגנים ואנו רוצים למגן אותו מחד אך מאידך לא צפויים להישאר בו לטווח הארוך נרצה מערכת שלפני המעבר שלנו נוכל לנתק אותה ולקחת אותה איתנו ולהתקין אותה בבית הבא שלנו. במידה וזה המקרה שלנו עדיף להתקין מערכת אלחוטית שכל שנצטרך הוא להחליף בה סוללות מידי פעם.

אם אתם בתהליך של בניית בית או שיפוץ מן היסוד של הבית שלכם ואתם עתידים להישאר לגור בבית הזה זמן רב ככל הנראה שהפתרון האידיאלי עבורכם הוא התקנה של מערכת אזעקה קווית כאשר הצנרת של כל המערכת יעבור בתעלות ייעודיות בקירות הבית וכך למעשה התוצאה תהיה אסטתית יותר.

מערכות אזעקה ועוד מגוון רחב של עבודות, תמצאו אצלנו במחיר משתלם ובאיכות מצויינת.

העלויות של המערכות הללו יחסית די דומות כאשר האלחוטית עלולה להיות מעט יקרה יותר כאשר למעשה כל מה שעליכם לחשוב לפני שאתם בוחרים את סוג המערכת הוא האם אתם עתידים לעזוב את הבית בעתיד הקרוב או לא. את האזעקות השונות ניתן כמובן לחבר למצלמות הבית ולקבל התראה בטלפון החכם במידה והופעלה אזעקה במערכות אזעקה מתקדמות יותר. 

האם עדיף להתקין צופר פנימי או חיצוני לאזעקה?

התקנת צופר פנימי או חיצוני למערכות אזעקה לבית הוא אחת השאלות היותר נפוצות שאנחנו נתקלים בהם כאשר לכל אחד יתרונות וחסרונות. צופר פנימי אומנם יהיה ככל הנראה מחריש אוזניים אך לפורץ יהיה יותר קל לנטרל אותו היות והוא פנימי. לכן. אם העדפנו צופר פנימי עלינו לראות כי אנו לא מתקינים אותו בכניסה לבית, מקום בו יהיה קל לפורץ לחבל בצופר במהירות, אלא מתקינים אותו במקום שהוא יחסית נסתר ולפורץ לא תהיה גישה קלה אליו, כלומר במקום מרוחק מהכניסה לבית ועדיף במקום גבוה יחסית. היתרון של צופר פנימי הוא שמחירו זול יותר יחסית לחיצוני. צופר חיצוני נחשב לעמיד יותר שכן הוא צריך להיות עמיד בתנאי מזג אויר חיצוניים. מתקינים רבים מעדיפים צופר פנימי לאור העובדה שכפי שציינו קודם לכן, ברגע שהצופר הוא חיצוני לפורץ יהיה הרבה יותר קשה לחבל בו וכך הוא כמובן לא יוכל להפסיק את האזעקה. יתרון מרכזי נוסף של צופר חיצוני הוא העובדה שניתן למקם אותו בצורה יעילה לרחוב ראשי או לכביש ראשי, דבר נוסף שיעזור לנטרל את הפורץ שכן שכנים או עוברי אורח לא יוכלו להישאר אדישים לאזעקה ויזעיקו את המשטרה שתגיע אל הבית, כאשר הדבר נכון במקרים שאנחנו מחוץ לבית כמובן.

לפרטים נוספים אודות התקנת מערכות אזעקה, צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לתת לכם מענה!.

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי חשמל ותקשורת

הצורך במערכות אזעקה בבית עולה בשנים האחרונות. ישנן סיבות רבות לכך שמערכת אזעקה תועיל לביתכם, אך החשובה שבהן היא שמערכת אזעקה יכולה להרתיע פורצים מלפלוש לביתכם. קיימות כיום מגוון מערכות אזעקה, וסוג מערכת האזעקה שתבחר יהיה תלוי בגורמים רבים, לרבות עלות, גודל והגנה. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל בכל הקשור לבחירת מערכת אזעקה לביתכם, עדיף שתתקין עבורכם גורם מקצועי. לכן נשמח שתפנו אלינו ונייעץ לכם.

להגנה ההיקפית בסביבת הבית יש כמובן יתרונות חשובים: היא מאפשרת לגלות את הפורץ עוד לפני שהספיק להיכנס לבית ולעשות נזק ואף עשויה לשמש ככלי מרתיע עבור פורצים. חיסרון שולי הוא שהגלאים החיצוניים חשופים יותר לאזעקות שווא.

ניתן להתקין כרטיס הרחבה לרכזת אשר מרחיב את האזורים השונים. כל אזור בבית שבו מותקן גלאי, נחשב לאזור אחר ובברירת המחדל יש בערך 8 אזורים. כמו כן יש מספר גלאי אזעקה מתקדמים עם מצב שבת, חייגן סלולרי ועוד.

יכולות להיות לכך סיבות רבות כמו בעלי חיים שמסתובבים בשטח הבית, צמחייה שזזה ונקלטת בגלאי וגם התקנה לקויה או חובבנית. לכן הקפידו להתקין גלאים המתאימים לתנאי חוץ או לתזוזת בעלי חיים ובחרו מתקין מקצועי ומיומן.

עלות התקנה של אזעקה לבית יכולה לנוע ממחיר של כ- 2,500 שקלים למערכת בסיסית ויכולה לטפס עד 10,000 שקלים ויותר למערכות מורכבות יותר. המחיר נקבע משני חלקים עיקריים: עלות המערכת (גלאים, סירנות וכו') והתקנת המערכת שבה המתקין מעריך את משך העבודה ואת העלויות הנוספות הנדרשות ונותן הצעת מחיר כוללת.

ההבדל הוא בעיקר בדרך ההתקנה של מערכת האזעקה, מערכת אזעקה קווית תצריך הכנת תשתית מתאימה בקירות הבית לעומת אזעקה אלחוטית שמתאימה להתקנה קלה מהירה ופשוטה יחסית.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!