שיפוץ מקלחת קומפלט – שיפוץ מורכב צריך להיעשות במקצועיות ללא פשרות

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

כאשר אנו רוצים לשפץ רק חלק מהבית שלנו ולא דווקא שיפוץ כללי, לעיתים קרובות יהיה זה דווקא שיפוץ של חדר המקלחת או שיפוץ חדר אמבטיה והפיכתו לחדר מקלחת לפני שאנחנו משפצים חדרים אחרים.

אין ספק שחדר המקלחת צריך להיות פרקטי, נוח אך גם מפנק היות וזה החדר אליו אנו מתעוררים כל בוקר לשטוף פנים ולצחצח שיניים ומסיימים כל ערב עם מקלחת מפנקת.

חדר המקלחת הוא החדר שבו אנו נטענים באנרגיה מחודשת לקראת היום שמגיע ומסיימים את היום בשטיפת כל הדאגות והמחשבות מראשנו.

בנוסף, להיותו חלל חשוב ומהותי הוא גם חדר בבית שמאוד קל יחסית לשפץ, בעיקר בהיבט הקוסמטי, גם אם יש בידנו תקציב יחסית נמוך לשיפוץ.

שיפוץ מקלחת קומפלט כולל התקנת מקלחון בהזמנה
שיפוץ מקלחת קומפלט, שיפוץ אמבטיה מחיר

מחיר שיפוץ מקלחת קומפלט יכול לנוע בין מחירי שיפוץ יחסית נמוכים ועד השקעה גדולה מאוד, כאשר כל שעלינו לעשות הוא להגדיר מסגרת תקציב לשיפוץ ולאחר מכן להתחיל ולתכנן אותו לפרטי פרטים ולרמת עיצוב.

אנחנו בחברת עוז בנייה שיפוצים מתמחים בשיפוץ מקלחת קומפלט וביצענו פרויקטים רבים כאלה ולכן נוכל לעזור לכם בפרויקט השיפוץ מתחילתו ועד סופו כאשר תחילת התהליך יהיה בתכנון נכון וצמוד שלכם ביחד עם הקבלנים שלנו וליווי מלא תוך כדי השיפוץ.

בדיקת החלל לפני שיפוץ

נדבך נוסף חשוב מאוד כאשר אתם עושים את התהליך יחד עם חברת שיפוצים מנוסה הוא שבשלב בו אתם מגדירים מה אתם רוצים להחליף ולשפץ הקבלן שמוביל את השיפוץ גם יבצע הערכת מצב של כלל חדר המקלחת כולל דברים נסתרים של צנרת, איטום ועוד דברים שיהיה עליכם להחליף במסגרת השיפוץ על מנת להימנע מכשלים בעתיד הקרוב שיחייבו אתכם בשיפוץ נוסף. במאמר הבא הכנו לכם את המדריך המלא לשיפוץ מקלחת קומפלט בו נסביר לכם מה אפשר להחליף ולשפץ במסגרת השיפוץ, מי מבצע את השיפוץ וכמה הוא יעלה לכם.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

תכנון של שיפוץ מקלחת קומפלט

אחד הדברים החשובים ביותר במסגרת השיפוץ הוא תכנון המרחב הכללי של חדר המקלחת כאשר לוקחים בחשבון את המרחב הקיים ובודקים כיצד ניתן למקסם את השטח הריק על מנת לאפשר תזוזה נוחה ברחבי המקלחת כאשר חלק מהשיטות הן החלפת האמבטיה במקלחון, דבר שמאפשר לנו להגדיל את השטח בו מתקלחים ואף במקרים מסוימים להגדיל את שטח המקלחת.

דבר נוסף שניתן לעשות לעיתים הוא לתכנן שני כיורים, דבר שמקל מאוד במידה ויש בני בית רבים שצריכים את הכיורים בשעות הבוקר. כדאי לתכנן מראש את תהליך השיפוץ במטרה להשיג מיקסום של שטחי האחסון בחדר המקלחת וזאת על מנת למנוע בלאגן בחדר המקלחת מחד ולמנוע מצב בו יש ארונות מיותרים מאידך. דבר נוסף שעלינו לתכנן בקפידה הוא את נושא החשמל בחדר המקלחת כאשר עלינו לתכנן את התאורה והמיקום שלה, למשל תכנון תקרת גבס צפה עם תאורה שקועה או נסתרת וכדומה. עלינו לדאוג כי התאורה תהיה מיטבית בעיקר באזור המראה והכיורים ומספקת גם באזורים האחרים של חדר המקלחת. בנוסף עלינו לתת את הדגש גם על נקודות חשמל מתאימות במיקומים נוחים על מנת לתת מענה לטעינת מכשירי חשמל כמו פלאפונים ומכונות גילוח ומכשירי חשמל כמו פן, מברשת שיניים חשמלית, בייבי ליס וכדומה.

סגנון עיצוב של מקלחת במסגרת שיפוץ מקלחת קומפלט

כאשר אנו משפצים את חדר המקלחת אנחנו יכולים לנצל את ההזדמנות הזו בכדי לשנות את סגנון העיצוב של חדר המקלחת שלנו בין אם ברצוננו לישר קו עם סגנון העיצוב של הבית ובין אם ברצוננו לשנות את הסגנון העיצוב הקיים של המקלחת ולתת לה גוון ייחודי. באמצעות משתנים רבים בחדר המקלחת ניתן להשיג כל סגנון עיצוב שרק נרצה כאשר אם למשל נרצה להשיג סגנון עיצוב כפרי נוכל לעשות זאת בקלות באמצעות נגרות עץ שאותה נשמור בצבעים חמים של עץ טבעי, כיור עגול בולט, כלים סניטריים ייחודיים בעיצוב וינטג׳, קרמיקה לרצפה וחיפוי קרמיקה לקירות בעיצוב ייחודי. ניתן להשיג גם כמובן עיצוב של חדר מקלחת בגוון מודרני יותר באמצעות שימוש בנגרות עם גימורים מעוצבים יותר וסגנון של צבעים נקיים ובהירים יותר, כלים סניטריים מודרניים ועוד מגוון רב של אמצעים.

מי מבצע שיפוץ מקלחת קומפלט?

לביצוע עבודת של שיפוץ מקלחת קומפלט תוכלו לשכור את שירותיהם של מספר קבלנים כאשר תצטרכו ככל הנראה קבלן נגרות, קבלן אינסטלציה במידה ועליכם להחליף צנרת, אינסטלטור שיתקין את הכלים הסניטריים, חשמלאי וקבלן ריצוץ לחיפוי המקלחת. כל אותם קבלנים יצטרכו לעבוד בסינרגיה שאותם אתם תצטרכו לנהל או לבחור קבלן שיבצע את כלל העבודה. החיסרון בבחירת מגוון קבלנים הוא הכאב ראש של הסנכרון ביניהם כאשר החיסרון בבחירת קבלן כולבויניק הוא שתחום ההתמחות שלו הוא אחד וייתכן כי בתחומים האחרים העבודה שלו תהיה בינונית. במקום זה אתם יכולים לעשות לעצמכם את החיים קלים ולבחור חברת שיפוצים שתבצע עבורכם את שיפוץ המקלחת קומפלט והיא זו שתהיה אחראית למעשה על התיאום בין הקבלנים. בנוסף ליתרון הזה שבו אתם חוסכים את כאב הראש של השיפוץ, חברת השיפוצים גם תוכל להשיג עבורכם הנחות משמעותיות ברכישת הכלים הסניטריים, הקרמיקה, מוצרי החשמל וכדומה.

למה עלינו לשים לב בתהליך של שיפוץ מקלחת קומפלט?

כאשר אנחנו מבצעים תהליך של שיפוץ המקלחת קומפלט עלינו לשים לב למספר דברים חשובים כאשר הראשון הוא איטום איכותי של המקלחון או האמבטיה. במידה והחלפנו את הקרמיקה וחיפוי הקיר במקלחון עלינו לוודא כי בסוף השיפוץ קבלן הקרמיקה או איש איטום מבצעים עבודה של איטום בדגש של כל המישקים, שאלו הם הרווחים בין האריחים, על מנת למנוע מצב בו האזורים שבאים במגע ישיר עם המים נוצרת נזילה דרך הקירות לאחד החדרים האחרים או לשכנים, דבר שעלול לגרור שיפוץ נוסף. דבר נוסף שעליכם לשים אליו לב הוא הגבס בו נעשה שימוש בחדר המקלחת שלכם. במידה ואתם מחליטים על תקרת גבס תלוי או צפה במקלחת שימו לב שנעשה על ידי הקבלן שימוש בלוחות גבס ייעודיים לחדרים בהם יש לחות ורטיבות גבוהה. הדבר יעזור לכם לשמור על השיפוץ שלכם לאורך זמן וידאג שלא תצטרכו לבצע שיפוץ נוסף לאחר זמן מה בו הגבס יצבור לחות ורטיבות.

כמה עולה שיפוץ מקלחת קומפלט?

כפי שציינו קודם לכן תוכלו לבצע שיפוץ מקלחת קומפלט בשלל תקציבים ולכן עליכם להגדיר מראש מה תרצו לעשות במסגרת בשיפוץ וכך נוכל לדעת מה צריכה להיות מסגרת התקציב שלכם. ניתן לשפץ את המקלחת שלכם בתקציב של עד 20 אלף ש״ח שכולל הריסה של המקלחת הקיימת, פינוי הפסולת, שיפוץ המקלחון, התקנת כלים סניטריים חדשים, ביצוע עבודת איטום והחלפת הריצוף והחיפוי הקיים.

במידה ונבחר באופציה בתקציב שכזה רמת הגימור של המוצרים תהיה בינונית ככל הנראה. אם נרצה את אותה עבודה עם כלים סניטריים איכותיים יותר וחומרים עם רמת גימור גבוהה יותר העבודה תעלה בין 30 ל-40 אלף ש״ח. במידה ונרצה להוסיף אלמנטים של נגרות לאחסון לאזור הכיורים כמו גם תקרת גבס העלות הכוללת עלולה לטפס לכ-60 אלף ש״ח בהתאם לרמת הגימור אותה נרצה כמובן.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ חדרים רטובים

ראשית צריך להסיר חלקי רובע רופפים, או אף לחרוץ את כל הקיר עם סכין יפנית או כלי ייעודי. לאחר מכן יש להסיר עם אקונומיקה כתמי עובש במידה ויש, המידה והצטברה אבנית על הקרמיקה והחריצים השתמשו בחומר מסיר אבנית וקרצפו את הקיר. רק כאשר הקיר ייבש לחלוטין מרחו רובע חדשה בגוון המתאים בעזרת שפכטל. לאחר התייבשות חלקית של החריצים, השתמשו בספוג רטוב העבירו על כל החריצים והקרמיקה בעדינות והסירות עודפי רובע. על דאגה עדין יישארו "ענני" חומר וברגע שהם יתייבשו שפשפו עם סקוץ' לבן או סקוץ' מקצועי וייעודי לעבודה. אין להשתמש בסקוץ' ירוק או אדום הם ישאירו גרגירים טבועים ברובע.

עובש נוצר ממקור רטיבות כלשהו בין עם זה נזילה משכן או בעיית התעבות כתוצאה מחוסר אוורור או אוורור לא מספק. ישנם צבעיים ייעודים לחדרי מקלחת ואמבטיה אשר מוגדרים עמידים יותר לבעיות עובש. אולם זה טיפול בתסמינים לא בבעיה. מומלץ או לדאוג לאוורר יותר, במידה ואפשר לפתוח חלון גדול  יותר או הפתרון היותר קל להתקין וונטה שתמשוך אוויר מחדר האמבטיה החוצה. וונטה נותנת פתרון שלא מצריך שינוים חיצוניים או עבודה יקרה.

שאלה זו מאוד מושפעת מהתקציב שלכם ומרצונותיכם. לכן כל האמור פה הוא רק ממוצע של העבודות השוטפות שלנו מול בחינה  שלנו מול מחירי השוק. שיפוץ חדר מקלחת יעלה בין 16,000 ש"ח – 30,000 ש"ח.

עבודה זו כוללת מגוון רחב של עבודות בתוכה: החל מעבודות הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, אלומניום, דלתות, איטום, קרמיקה, רובה, התקנות שונות ועוד…

האופציה המושלמת זה חדר רחצה גדול ומרווח המכיל את שניהם. לא כולנו יכולים להרשות זאת מפאת שטח נתון ותקציב. לכן הפתרון הוא פשרה. האם אתם אוהבי מקלחת או אוהבי אמבטיה. האם יש לכם מגבלה פיזית להיכנס לאמבטיה או שאתם אוהבים להתפנק באמבטיה. וגם האם יש לכם ילדים קטנים שאוהבים אמבטיות.

מלבד היתרון העיצובי והמראה הנקי. לחפות את הקירות בקרמיקה לכל גובהם מקל בניקוי, לא צובר אבק ולא מצטבר עובש בפינות. לעוד טיפים מועילים קראו את המאמר.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!