עיצוב בית בהתאמה אישית – לכל לקוח

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מעוניינים בתכנון, ייעוץ אדריכלי, מבקשים לעצב ולשפץ את ביתכם בהתאמה אישית מלאה?

עם חברת עוז בנייה ושיפוצים תזכו בכתובת אחת לכל צרכי התכנון, השיפוץ ועיצוב הבית בהתאמה אישית, מה שיחסוך לכם את הצורך בהשכרת שירותי אדריכל או מעצב פנים, ויוזיל את עלויות השיפוץ תוך עמידה מול אדריכל פנים מוסמך העובד בחברה.

כל זאת עם הליך מקצועי המבוצע בשקיפות מלאה מולכם, תוך מחויבות להיצמדות לתוכניות, עמידה בלוחות הזמנים ומסגרות התקציב, וברמות ביצוע וגימור גבוהות וללא פשרות.

עיצוב בית בהתאמה אישית
עיצוב בית בהתאמה אישית

חשיבות היבט עיצוב הבית בהתאמה אישית לשיפוץ

בעת בניית בית חדש לכולם ברורה החשיבות של שירותי אדריכל, מעצב פנים או שילוב של השניים.

אבל כשזה מגיע לשיפוץ, רבים עדיין טועים לחשוב שיש להם את הכלים והיכולת לתכנן מחדש את המרחב כך שיתאים לצרכיהם, ושהם יכולים להעביר את הצרכים האלו לקבלן השיפוצים.

בפועל, לעיתים קרובות לאדם הפרטי אין את הידע, הכלים והניסיון הנדרשים לעיצוב מחודש של הבית, ולתרגום רצונותיו וצרכיו לכדי תוכנית עבודה ושיפוץ מעשית

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

לכן, לא אחת הליכי שיפוץ המבוצעים ללא ייעוץ מקצועי של מעצב מסתיימים במפח נפש ובאכזבה מהתוצר הסופי.

איזה בעל מקצוע מתאים לעבודה?

לפני שאנו בוחרים בבעל המקצוע המתאים, עלינו להבין האם יש צורך באדריכל או שאנו יכולים להסתפק בשירותי של מעצב פנים.  כאשר מדובר בשינויים קונסטרוקטיביים והעברת תהליכי השיפוץ להיתרים, לרוב יש צורך באדריכל. יחד עם זאת, כאשר אין צורך בהיתרים, בהחלט ניתן להיעזר במעצב פנים מקצועי.

איפה הבעיה?

רבים נרתעים משירותים אלו בגין עלותם הגבוהה, המייקרת את עבודת השיפוץ. כאן חברתנו נכנסת לתמונה עם כתובת אחת משתלמת לכל צרכי השיפוץ ועיצוב הבית בהתאמה אישית מלאה.

עיצוב הבית בהתאמה אישית – תפקידו של מעצב הפנים בשיפוץ

תהליך השיפוץ עלול מעט לבלבל אותנו, בעיקר כאשר אין לנו את כל הידע והכלים בתחום הענק הזה שנקרא שיפוץ הבית או שיפוץ העסק. למעשה, עבודת המעצב מתחלקת למגוון שלבים כאשר בראש ובראשונה המעצב אמור להפוך רעיון או חלום למציאות. על מעצב הפנים להבין קודם כל את הצורך הקיים או הצרכים הקיימים אצל בני הבית או אצל האדם שעושה שימוש בחלל הספציפי אותו אנו משפצים ומעצבים וליישם את זה בפועל.

על המעצב לשנות את החלל הקיים או החללים הקיימים בהיבט של הריהוט, הטפטים או בחירת הצבעים, התאורה והרהיטים. בפועל, עליו לפרט את תהליכי העבודה ולתאר את השימוש בכל חלל וחלל, לבדוק ולמדוד את המבנה, לקבוע לוחות זמנים כדי שניתן יהיה להשלים את הפרויקט בזמן, לערוך את התכניות, לפתח עיצובים, לבחור חומרים ולפקח על הנעשה בפועל.

למעשה, מעצב פנים אמור ליצור מחדש חללים קיימים ועליו לחשוב על כל הבית בתור מכלול. המעצב ישים דגש על סדר החללים באופן צמוד, עיצובם על פי סגנון משותף, אווירה, כדי שהכל יבוא אחד עם השני בהרמוניה.

מדוע לשלב מעצב פנים בפרויקט שלנו?

מראש, כאשר אנחנו בוחרים לשפץ את הבית, אחת הסיבות העיקריות לכך היא משום שהבית לא נותן מענה מלא לצרכים שלנו. מעצב פנים ידע לקחת כל חלל בנפרד ולהתייחס לכל החללים ביחד ולהפוך את הבית למשהו מיוחד. זה הרבה יותר מסתם לבחור פרקט או אריחי קרמיקה. מעצב פנים מקצועי ידע להתייחס לקשת רחבה של קריטריונים כמו צבעים, מרקמים, תאורה טבעית ותאורה מלאכותית, גודל החללים בבית, תקציב וביחד לבצע את הבחירות שהכי מתאימות לנו. עיצוב זה עולם שלם שמי שלא מכיר אותו לעומק, עלול לבצע בחירות שגויות. 

היתרונות של מעצב פנים מקצועי כחלק מתהליך השיפוץ

כשאנו בוחרים חברת שיפוצים שחלק מהצוות שלה כולל גם מעצב פנים, אנחנו מרוויחים מכל הצדדים. מצד אחד, כל השירותים נמצאים תחת קורת גג אחת ואין אנו צריכים לרוץ אחרי קבלנים ובעלי מקצוע ומצד שני אנחנו גם משפצים את הבית על פי הצרכים החדשים שלנו ועל פי התקציב שברשתנו וגם מתאימים את השיפוץ לסגנון העיצובי המועדף עלינו.

שירותי ייעוץ לעיצוב פנים – כמה זה עולה?

לאחר שהחלטתם לגבי מעצב כזה או אחר, הצעת המחיר חייבת להיות מפורטת לכלול את כל השירותים עליהם סיכמתם בפגישה עם המעצב, המעצבת או האדריכל. הכנת תכניות עבודה מפורטות, כמות הפגישות בפועל, שירותי עיצוב החללים, כתבי כמויות, ליווי לתהליכי קניה ועוד. את התשלום למעצב או למעצב נחלק על פי קצב ההתקדמות של הפרויקט, ממש כמו עם הקבלן. העלויות לשירותי ייעוץ וליווי על ידי מעצב פנים נעים בין 2,500 שקלים לחלל אחד ויכולים להגיע גם ל-30,000 שקלים לעיצוב של הבית כולו. בין השאר התהליך כולל:

תכנית בניה מפורטת, סגנון עיצובי ודרישות של הלקוח, מיזוג אויר, נישות גבס, תאורה ועוד

תכנית הריסה, חשמל, אינסטלציה

נגרות למטבח, ארונות אמבטיה, משטחים, פרזולים, נגרות קבועה ועוד…

בחירת צבעים, חומרי חיפוי, רהיטים

ועוד…

מענה לכל צרכי התכנון, העיצוב והשיפוץ

שלא כמו קבלני שיפוץ אחרים, עם חברתנו תזכו בכתובת אחת לכל צרכי העיצוב והשיפוץ של ביתכם בהתאמה אישית מלאה. אנו מחזיקים בכל הידע המקצועי והאקדמי הנדרש לתכנון ועיצוב הבית מבחינה אסטטית ופרקטית כאחת, לצד ניסיון עשיר בתחום והכרות עם ספקים רלוונטיים ואמינים. באמצעות כלים אלו וביחד עמכם נבין מהם הרצונות, הצרכים וההעדפות שלכם, מהן מסגרות התקציב לפרויקט, מהו סגנון החיים שלכם, אילו חללים בבית אתם מבקשים לשנות ומה להשאיר, מהם סדרי העדיפויות שלכם, אילו שירותי ייעוץ נוספים יש לקבל ומהי התוצאה הסופית שאתם רואים לנגד עיניכם. ביחד נבחן את הבית כמכלול וכל חלל בבית בנפרד בכדי לספק פתרונות עיצוב מתאימים ביותר, שיבואו לידי ביטוי בסוג החומרים, שיטות בניה, גוונים דומיננטיים, תכנון המרחב וסגנון עיצובו.

לא משפצים בית בכל יום ואם כבר עושים את זה, אז עד הסוף.

לשירותי שיפוץ ועיצוב הבית בהתאמה אישית תחת כתובת אחת, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים בטלפונים 050-5253695 ובאתר.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!