הנחת צנרת חשמל בתקרה וברצפה

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הנחת צנרת חשמל בתקרה וברצפה

בחברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעים מגוון רחב של עבודות חשמל ללקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקיים,  הכוללות בין היתר הנחת צנרת חשמל בקירות, ברצפה ובתקרה. 

חברת עוז בניה ושיפוצים משתמשת במכשירים חדשנים המייעלים את תהליך העבודה ומקצרים אותו בצורה משמעותית. בנוסף חברתנו מחזיקה ציוד המגלה קופסאות חשמל שטויחו ולא מוצאים אותם, ומגלה נקודת קריעה בחוטים לאחר שנקדחו או נקרעו בהשחלה.

 

הנחת צנרת חשמל
הנחת צנרת חשמל ובדיקת חוטים פגומים

רוצים לדעת עוד על הנחה של צנרת חשמל בתקרה, קירות ורצפת הבית? כדאי לכם להמשיך ולקרוא את המאמר הבא.

מאפייני צנרת חשמל

צנרות חשמל המכונות מובילים מהוות חלק מתשתית החשמל במבנה, המשמשת להעברת חוטי חשמל המכונים מוליכים מנקודה אחת לשנייה ביעילות ובטחה.

הצנרת עצמה עשויה מצינורות של פלסטיק היכול להיות קשיח או גמיש, שבתוכם מושם חיווט החשמל באופן המגן מפני נזקים שונים כמו חבלות או לחות.

 

עבודת חשמל ועבודת שיפוץ מכל סוג
במקום אחד ובמחיר משתלם!!!

צנרת זו מתחברת אל קופסאות חיבור והסתעפות. יש עוד הרבה מונחים מקצועיים שתשמעו בעת הנחת צנרת חשמל במבנה, ובכדי שתבינו על מה מדברים כדאי להכיר לפחות חלק מהגדרות אלו. 

אם אתם לא מבינים על מה החשמלאי מדבר אל תהססו לשאול אותו. מדובר בהגדרות כמו אבזר, בדיקת מעיכה, התקנה גלויה, חשופה או סמויה, דרגת הגנה, טמפרטורה אופפת, כבל עילי, מבטח, מעגל סופי, מקום צימוד, ועוד.

חשיבות התקנה בטוחה של צנרת חשמל

יש חשיבות רבה להתקנה נכונה של צנרת חשמל במבנה, בהיותה קודם כל מספקת מענה בטוח לתשתיות החשמל, עם רמה גבוהה של עמידות ומזעור פגיעה במערכת החשמל לאורך זמן. בנוסף התקנה נכונה של צנרת חשמל תחסוך בעלויות עבודות אלו ותמנע עלויות יקרות נוספות בעתיד הנדרשות לשם תיקון ליקוים בצנרת החשמל. לכן חשוב לפנות רק לגורם מקצועי, מוסמך ואמין כחברתנו לביצוע עבודות של הנחת צנרת חשמל בביתכם.

התקנה נכונה ובטוחה של צנרת חשמל

בעת התקנת צנרת חשמל במבנה ישנם מספר כללי בטיחות שחשוב ליישם:

  • קודם כל יש לתכנן את הובלת הצנרת בקווים ישרים, היכולים להיות אנכיים או אופקיים. העובי של צנרת החשמל נקבע בהתאם לכמות הזרם שיעבור דרכה.
  • יש לשאוף לאורך מינימלי ככל שאפשר של הצנרת, עם העדפה לאורך קו שלא עולה על אחד וחצי מטר. בנוסף במקטעים ארוכים יש לדאוג להוספה של עוד קופסאות חיבור המקלות מעבר והשחלת חוטי החשמל.
  • חשוב להקפיד על מרווח של שלושה ס"מ לכל הפחות בין צנרת חשמל לצנרת של תקשורת או של מים.
  • אם ניתן לבחור בין העברת צנרת בקירות או ברצפה עדיף לבחור בקירות בגין סיכון של חדירת חול לצנרת ברצפה והיותה יותר חשופה לחבלות. במידה והצנרת כן נדרשת לעבור מתחת לריצוף יש להצמידה למשטח הבטון באמצעות פרופילים מיוחדים ממתכת, ואז לכסות את הצנרת בעוד שכבת הגנה של בטון בעובי של ס"מ אחד לכל הפחות, באופן ישר ואחיד, שאינו מפריע או פוגם בעבודות הריצוף.
  • התקנה של צנרת בתוך קירות קיימים נעשית על ידי פעולת חציבה באמצעות דיסק יהלום, כאשר לרוב החציבה מבוצעת לא לכל אורך הקיר אלא במספר נקודות דרכן מושחלת הצנרת לתוך הבלוקים של הבטון. אם מדובר בבית חדש, צנרת חשמל עדיף להתקין בתוך משטח הבטון ולא מעליו וכך למנוע נזקי מכרסמים.
  • כדאי להתקין בתי שקע ומתגים לאחר צביעה של המבנה וכך לשמור עליהם נקיים מצבע. כמו כן  בחדרים רטובים כמו חדר שירותים, מקלחת או מרתף יש להתקין בתי שקע עמידים למים.
  • במרבית המקרים הקוטר של צנרת חשמל יהיה עשרים מ"מ לכל הפחות, כאשר צינור המשך נדרש להיות בדיוק באותו קוטר כמו תחילת הצנרת, וכן יש לחבר צינורות אחד לשני באופן תקני על ידי קופסאות חיבור.
  • יש לדעת כי צנרת חשמל שעוברת מהקירות לרצפה נוטה להישבר ולכן טרם סגירת הקירות חשוב לבדוק את תקינות התשתיות, בייחוד בנקודות מעבר אלו.

עוז בנייה ושיפוצים – חברה מקצועית ומנוסה בתחום

לחברתנו יש ניסיון רב שנים בתחום עבודות חשמל, לרבות עבודת תשתיות של הנחת צנרת חשמל ברצפה, קירות ותקרה, כולל תקרה אקוסטית.

הניסיון ניכר בביצוע עבודות חשמל על ידי אנשים המוסמכים לכך בהתאם לדרישות התקן, עם ביצוע באופן מקצועי, איכותי ומדויק. כמו כן חברתנו מיומנת בביצוע עוד מגוון עבודות חשמל בבית, לרבות בדיקה והחלפה של לוחות חשמל, פתרון לבעיות עומס בקווי חשמל, התקנת גופי תאורה, שיוני והוספה של קווי חשמל, החלפה של מספקים ושקעים, ועוד.

להנחת צנרת חשמל בצורה מקצועית ופתרון בעיות

להנחת צנרת חשמל בקירות, תקרה ורצפה, לפתרון בעיות חשמל ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים בטלפון 050-5253695.

 

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת חשמל

תוכנית חשמל זו תוכנית אשר החשמלאי או יועץ החשמל מכינים עבורכם. תוכנית זו מסכמת את הצרכני חשמל של הבית או העסק ומיקומיהם. כמות הצריכה המיועדת שלהם. ומה לוח החשמל הנדרש בשבילכם.

בעת פריסת החיווט החשמלי של הבית שלך, יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. הראשון הוא בטיחות. אתה רוצה לוודא שהחוטים מבודדים היטב בצנרת תקנית, בעלי חיבורים תיקנים, ושאין סיכוי שהם נוגעים במים או שיש סיכוי להינזק. חשוב לתכנן את הפריסה כדי לוודא שהחוטים אינם מפריעים לשום התקנות או עבודות בידוד פוטנציאלית.

העסקת חשמלאי היא רעיון טוב אם אתה רוצה לעשות את העבודה כמו שצריך ואין לך את הזמן או הכישורים לעשות זאת. אולי אינך יודע מה לחפש בעת רכישת ציוד חשמלי, או אפילו כיצד לחבר את החוטים. זה המקום שבו חשמלאי יכול להועיל.

הזמנת חשמלאי תעזור לכם להימנע מסיכונים בטיחותיים ומנזקים אפשריים לרכוש ולחפצים שלכם. הם גם מבוטחים מפני כל תאונה שעלולה להתרחש בזמן שהם עובדים על מערכת החשמל בביתך.

שריפות חשמל הן סוג השריפות הנפוץ ביותר ואחראי ליותר ממחצית מכלל השריפות למגורים.

ישנן דרכים רבות להפחית את הסיכון לשריפות חשמל, אך אין פתרון אחד. אתה תמיד צריך להיות מודע למצב לוח החשמל והאביזרים חשמל בבית שלך ולוודא שהם לא ישנים מידי או שרופים. בנוסף מומלץ לוודא שיש לך גלאי עשן עם התראה תקין מחוץ לחדרי המגורים. לבדיקה והחלפה תוכלו ליצור קשר איתנו.

תוכנית חשמל ביתית היא מסמך המציג את הפריסה של מערכת חשמל וכיצד היא מחווטת. מי שמכין אותה היא יועץ חשמל או חשמלאי המוסמך לכך.

הוא כולל את המידע הבא:

-מיקום כל המתגים, כלי הקיבול, המתקנים והמכשירים בבית

-סוג החיווט המשמש לכל מעגל

-כיצד לכבות את החשמל לכל מעגל במקרה חירום

-כיצד לחבר מעגלים או מכשירים חדשים

-כיצד ליצור הארקת יסוד לכל חלקי מתכת שאינם מוארקים

חוט הארקה הוא חוט נחושת חשוף או עטוף בפלסטיק ירוק צהוב המעביר חשמל לאדמה. אמנם זה לא חלק מהותי שעוזר להפעיל מכשירים, אבל בלי אחד, סביר להניח שבעת זליגת חשמל או קצר במכשיר אנו עלולים להתחשמל.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!