ניקוי ושטיפה בלחץ מים גבוה – לניקוי משטחי רצפה וקירות

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת: ניקוי ושטיפה בלחץ מים גבוה, עבור לקוחות מוסדיים, עסקיים ופרטיים, תוך שימוש בציוד מתקדם ורב עוצמה.

בזכות הציוד המשוכלל והמומחיות הרבה של עובדינו אנו מסוגלים לבצע ניקיון איכותי ולספק פתרון יעיל גם נגד לכלוך עיקש ממוסכים, בתים משותפים ובתים פרטים לאחר שיפוץ כללי ונזקי זמן שהצטברו במשך שנים.

ניקוי משטחים נעשה בחברתנו על ידי כמה  מכשירים, כל אחד בעל מיוחדות אחת ומהווה פתרון אחר. החל ממכשירי לחץ מים שונים 50 בר חשמלי, 110 בר חשמלי ו220 בר בנזין. המפעילים מאקדח לחץ ועד עגלת שטיפה למשטחים אופקיים.

ניקוי ושטיפה בלחץ מים גבוה
ניקוי ושטיפה בלחץ מים גבוה

 

בנוסף חברתנו מחזיקה מכשיר מחמם מים, מתיז ושואב בפעם אחת בשילוב עם חומרים מקצועיים לכל מטרה, ממיס כל לכלוך ומריפודים, שטיחים וחיטוי חדרי שירותים ומקלחות ומשטחים עדינים. מכונות קרצוף יהלום, קרצוף קרמיקות ופוליש קריסטלי לריצוף בטון ושיש.

הטכנולוגיה המובילה לשירותכם

על מנת ליישם את התוצאות הטובות ביותר, אנו בחברת עוז בניה ושיפוצים מבצעת עבודות ניקוי ושטיפה בעזרת מכונת לחץ מים מתקדמת המגיעה ללחץ של 250 בר, וזאת ללא צורך בחשמל באזור הניקוי. ציוד זה מאפשר ביצוע עבודות בכל מקום, לרבות עבודות גובה, לניקוי של קירות וחיפויים חיצוניים, גגות וכיו"ב. כמו כן, אנו עושים שימוש בשורה ארוכה של חומרי ניקוי מן השורה הראשונה, לטיפול ולניקוי של כל סוגי המשטחים וסוגי הלכלוך.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מתי כדאי לבצע: ניקוי ושטיפה בלחץ מים גבוה?

הניקוי בלחץ גבוה נעשה פופולארי בשנים האחרונות. זאת בשל יעילותו ועלותו הנוחה. כאשר ניקוי זה מתבצע על ידי אנשים מיומנים, הוא מסוגל לתת מענה כמעט לכל לכלוך ובכל מצב. כך, למשל, אנו מספקים שירותים אלה במקרים כגון:

  1. ניקוי של משטחי בטון במוסכים ובעסקים, כחלק מטיפול תקופתי או עקב לכלוך קשה.
  2. ניקוי קירות ורצפות אבן, שיש וקרמיקה, חיצוניים, מלכלוכים כגון פסולת בנייה, פיח, שמנים, פסולת יונים ונזקי צמחים.
  3. ניקוי רעפים שהושחרו עם הזמן, או סובלים מפטריות, ולהחזירם למצב נקי ואסתטי. טיפולים כאלה מאריכים את חייהם של הרעפים וחוסכים את העלויות הכרוכות בהחלפת הגג.
  4. ניקוי של בריכות ביוב משורשים, ופתיחת סתימות בקווים ביתיים וחיצונים עד לבריכת הביוב הראשית.
  5. ניקוי גרנוליט – להרחקה של לכלוך המצטבר בין חלקיקי החיפוי, תוך שמירה על מראהו ועל רמת האיטום.
  6. ניקוי רצפות בטון

 

לבירור מה נוכל לעזור לכם נשמח אם תתקשרו או השאירו פרטים באתר ונגיע לבחון ולייעץ מה שיטת הניקוי המומלצת לכם מבין מגוון החומרים והמכונות שבשרותינו.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

השימוש הנפוץ ביותר בניקוי מים בלחץ גבוה בענף השיפוצים הוא ניקוי משטחי מבנה. זה כולל בטון, לבנים, מתכת וטיח. ניתן להשתמש בניקוי מים בלחץ גבוה למטרות שונות כמו הסרת גרפיטי מלבנים או משטחי מתכת וניקוי קירות ורצפות לפני ובמהלך שיפוץ.

לחץ מים גבוה אינו רעיון חדש. זה שימש לניקוי דברים במשך עשרות שנים. עם זאת, תהליך הניקוי במים בלחץ גבוה עדיין אינו בשימוש נרחב על ידי בעלי עסקי שיפוצים על פי שהוא נדרש לביצוע העבודה.

מקרי השימוש למים בלחץ גבוה הם רבים ומגוונים, אך אחת הדרכים הנפוצות ביותר להשתמש בהם היא לצורך הסרת לכלוך ולכלוך ממשטחים קשים כמו מדרכות ושבילים.

התשובה לשאלה היא כן, יש הבדל. הכל תלוי בסוג החומר שצריך לנקות.

מים קרים עדיפים לניקוי לכלוך קל או ממשטחים עדינים. מים חמים, לעומת זאת, יכולים לשמש לניקוי כתמים ולכלוך קשה שמים קרים לא יכולים להסיר.

מים בלחץ גבוה הם דרך מצוינת לנקות ולשטוף משטחים. ניתן להשתמש בו להרבה דברים כמו ניקוי רכבים, הסרת שומנים מקירות ורצפות, שטיפת חלונות ועוד. זה גם הרבה יותר בטוח משיטות ניקוי אחרות כי זה לא צריך שום כימיקלים או דטרגנטים.

להלן כמה מהיתרונות של שימוש במים בלחץ גבוה:

– זה מהיר – מים בלחץ גבוה יכולים לנקות משטחים בשניות בלבד

– זה יעיל – זה מנקה ללא שימוש בכימיקלים או חומרי ניקוי

– זה בטוח – אין סיכונים של כימיקלים מזיקים לחדור לאוויר או להיבלע על ידי בני אדם

בכל הנוגע לניקוי בלחץ גבוה, ישנם כלים רבים שאנו משתמשים בהם. ישנם כאלה המשמשים למטרות ספציפיות כמו מכונת שטיפה בלחץ לניקוי כללי ומקרצפת עבור עבודות כבדות יותר. כמו גם מכונות המחממות את המים להסרת כתמים קשים

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!