התקנת גופי תאורה – עבודה משלימה הנותנת תמונה מלאה לשיפוץ איכותי

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

כאשר אנו בונים את הבית שלנו או מבצעים שיפוץ כללי או אף חידוש הבית חשוב לשים דגש כבר בשלב תכנון הבנייה או לכל הנושא של התקנת גופי תאורה.

התקנה נכונה של גופי התאורה ברחבי הבית יכולה לשנות את פני הבית לטוב ולרע.

אנו נתקלים  בבתים שהתקנת גופי התאורה כחלק משלבי עבודת חשמל שונות שינתה את פניהם מן הקצה אל הקצה.

כאשר בית שכן הושקעה בו מחשבה ותכנון סביב נושא התאורה ניתן לראות שהשיפוץ והאפקטים שהתאורה נותנת לשיפוץ הבית תורמים רבות לנראות שלו.

התקנת גופי תאורה באזורים ציבוריים
התקנת גופי תאורה בדירה לאחר שיפוץ

בחירת גופי תאורה

על מנת להגיע לתוצאות מיטביות בכל נושא הקשור בחשמל ובגופי תאורה חשוב מאוד לקבל שירותי ייעוץ בנושא מחשמלאי מוסמך עוד בשלב התכנון, טרם התחלנו את השיפוץ.

הסיבה שנרצה להיוועץ עם החשמלאי טרם התחלת השיפוץ עצמו היא לאור העובדה שתכנון נקודות החשמל בבית וצנרת החשמל של הבית תלויות באילו סוגים של גופי תאורה נרצה למקם באזורים השונים בבית וכך גם הקווי חשמל שנעביר בצנרת ברחבי הבית מהלוח הראשי.

לא אחת נתקלנו במקרים בהם לאחר השיפוץ בעלי הדירה לא היו מרוצים מהתוצאות של התקנת גופי התאורה כאשר לעיתים הגופים לא פיזרו להם אור בצורה מיטבית ברחבי הבית ולעיתים פשוט המיקום לא התאים להם מבחינה אסתטית …

עבודת חשמל ועבודת שיפוץ מכל סוג
במקום אחד ובמחיר משתלם!!!

במקרים כאלו אנו נצטרך לבצע התקנה מחדש של גופי התאורה וככל הנראה גם של הצנרת של החשמל, דבר שיגרור שבירה של הקיר. שבירה של הקיר ושינוי של צנרת החשמל זהו הדבר האחרון שאנחנו רוצים להגיע אליו אחרי שיפוץ מקיף של הבית שכן זה גורר עוד עבודות קוסמטיקה רבות, תיקון הקירות לאחר מכן ועוד הרבה מפגעים פוטנציאליים לשאר החלקים של הדירה.

היתרונות של שימוש בחשמלאי מורשה בתהליך התכנון

בראש ובראשונה היתרון המרכזי של שימוש בייעוץ של חשמלאי מורשה הוא העובדה שכפי שציינו קודם לכן אנו מבצעים את הפרויקט בצורה נכונה ועם מחשבה קדימה. למעשה, כך נדע להתאים גופי תאורה לכל חלל ולנצל את המיקום של גופי התאורה לטובתנו בכך שיתנו כמה שיותר אור למרחב גדול יותר. על ידי כך שנבצע את הפרויקט בצורה נכונה אנו מבטיחים לעצמנו שלא נצטרך לבצע שינויים והתאמות לאחר גמר הפרויקט וכך נימנע מהריסת התקרה וקירות הבית לאחר השיפוץ.

יתרון נוסף של שימוש בחשמלאי מוסמך עוד בשלב התכנון של הפרויקט הוא הוזלה משמעותית בעלויות. מעבר לתכנון אקונומי וחכם יותר של נקודות החשמל וגופי התאורה נוכל לחסוך גם בעלויות גופי התאורה עצמם. במידה ונרכוש אותם בעצמנו אנו ככל הנראה נשלם מחירים מלאים על גופי התאורה שנרכוש, אך אם נעשה את זה באמצעות חשמלאי ככל הנראה נשלם פחות.

מחיר התקנת גופי תאורה בבית

כמובן שכל מה שמעניין ישראלים זה לקבל עבודת התקנת גופי תאורה מחיר משתלם. לכן החלטנו לפרסם את המחירים באתר לעיונכם:
ייעוץ מקצועי חינם !
  • מחיר מינימום ביקור טכנאי 250 ₪
  • מחיר התקנת גוף צמוד תקרה 150 ₪
  • מחיר תליית גוף תאורה 200 ₪
  • התקנת גוף תאורה מורכב 300 ₪
  • התקנת גופי תאורה לגינה 150 - 300 ₪
  • התקנת ספוט תאורה 50 ₪
פופולרי

התקנת גופי תאורה בבית – עם עוז בנייה ושיפוצים

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בתכנון והתקנת גופי תאורה מכל הסוגים. נשמח לסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב וללוות אתכם החל משלב התכנון כפי שציינו קודם בו נבחר את גופי התאורה, את הסוג שלהם והמיקום, דרך הקניה ועד שלב ההתקנה. אנו מתחייבים: התקנת גופי תאורה מחירים מעולים ומשתלמים, לתוצאות מדהימות ולשינוי המראה של כלל הבית או הדירה באמצעות גופי התאורה אותם נבחר. במקביל אנו נמצאים בקשר עם כמה מהחברות, המשווקים והספקים המובילים, מה שיסייע להוזיל משמעותית את העלויות. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה על כל שאלה.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת חשמל

גופי תאורה כאלו נדרשים במקומות חיצוניים או בחללים רטובים לדוגמא במרפסות, בגינה, וכמובן בחדרי האמבטיות.

גופי תאורה מוגני מים נמדדים על פי תקן IP, מדד מוסכם על עמידות הגוף לחדירת מים. ככל שהמספר הצמוד לIP גדול יותר כך הגוף מוגן יותר לחדירת מים. לגוף חיצוני לא נבחר פחות מ-IP68

לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לסייע.

כל התקנת גוף תאורה בבית, במשרד או בעסק מחייבת חשמלאי המוסמך לכך לכל גורם אחר אסור להתעסק בחשמל. לפרטים נוספים לגבינו ולגבי עבודת החשמל אותה תוכלו לקבל מחברתו צרו קשר ונשמח לסייע.

קודם כל נבחר גוף תאורה שעיצובו מתאים לנו, הדבר הבא שיש לבדוק זה האם הגוף מתאים מבחינת IP למקום שאנו רוצים להתקין אותו, מומלץ לראות מה סוג הנורה הקיימת ואף אם היא תואמת לעיצוב, חשוב לבדוק מה עוצמת הארה ובאיזה גוון האור, האם זו תאורת אווירה או תאורה ראשית. תבדקו האם הגודל הפיזי לא מפריע לדברים אחרים בחלל. לייעוץ נוסף כנסו לאתר וצרו קשר איתנו.

כמו כל דבר ישנו אורך חיים לכל מוצר, עם הזמן תאורת לד נחלשת ומאבדת מחוזקה. תאורת לד מכילה דרייבר (ספק כוח) שלפעמים הוא זה שהתקלקל ולא כל הגוף וניתן להחליפו. לפרטים נוספים כנסו לאתר.

תוכלו למצוא גופי תאורה: צמודי קיר, תלויים, שקועים, או צמודים לתקרה. להתקנת גופי תאורה או לכל עבודת חשמל כנסו לאתר וצרו קשר.

מחירי התקנה מקצועית אינו מחיר בשמים. ההבדלים הם בין אם קוראים לגוף אחד או כמה גופים, במורכבות הגופים שיש להתקין, ובגובה ההתקנה הדרושה. המחירים משתנים ממחיר הבסיס בכמה עשרות שקלים ועד כמה מאות שקלים בלבד.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!