התקנת דלת כניסה – התקנות דלתות בטיחותיות ועיצוביות

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

התקנת דלת כניסה בטיחותית או / ו עיצובית

דלת כניסה היא פרט חשוב בבית שלכם מבחינה עיצובית ומבחינה בטיחותית.  על דלת כניסה להיות ברמה גבוהה בעלת מנעול ברמה גבוהה המקשה על שיפול מפתחות. בעלת כיווני נעילה מרובים לשני המשקופים ולתקרה. מומלץ שיהיה תהיה מבודדת רעש, חום וקור. והשאר זה הסגנון העיצובי שלכם ומה שאתם רוצים לשקף במראה כהמשכיות של הפנים של הבית \ דירה. במאמר הבא נפרט כל מה שאתם צריכים לדעת על דלתות כניסה והתקנת דלתות כניסה.

 

שיפוץ הכל כלול שיפוץ עד המפתח בשבילכם התקנת דלת כניסה
התקנת דלת כניסה

סוגי דלתות כניסה

דלתות כניסה או דלתות חוץ מתחלקות לשני סוגים עיקריים דלתות כניסה מעץ ודלתות כניסה מפלדה. בשניהם יש מגוון רחב של עיצובים ודוגמאות כיד הדמיון והכסף שתבחרו להשקיע. לבחירתכם יהיה רמת העיצוב, פרזול נוסף, מסגרות דקורטיבית, פתיחת חלון בדלת ואלמנטים נוספים. המבחר הרב מאפשר לכם להתאים את מחיר הדלת ככזה שיתאים לכם.

דלתות כניסה מעץ

דלת כניסה מעץ משדרת חום ויוקרה, משתלבת בצורה טבעית בכל עיצוב בית כפרי, דלתות עץ משמשות בעיקר בישראל כדלתות של ווילות ובתים פרטיים. דלת עץ פחות עמידה מדלת פלדה לפגעי מזג האוויר לכן מומלץ להתקינה תחת גג שיגן עליה מפגיעת גשם וכמו כן יגן אליה משמש קופחת. העדיפות לוותר על דלת עץ בכיווני מערב ודרום המאיצים את השחיקה בדלתות אלו. מחירן של דלתות כניסה מעץ משתנה מסיבות של רוחב הפתח, גובה הפתח, רמת העיצוב והאבזור המחיר ההתחלתי לא פחות מ 3500 ₪ לדלתות פשוטות ברמת העיצוב.

דלתות כניסה מפלדה

קיימים מגוון רחב של שמות בעצם לאותו הדבר כך שלא יבלבלו אתכם דלת ממתכת היא דלת פלדה- דלתות אלו ידועות בחוזק שלהם ויכולות הנעילה המגוונות העולות על דלתות העץ. דלתות הפלדה מצויות כמעט בכל דירה, הן מגיעות במגוון צבעים ועיצובים. הדלתות הפשוטות יותר מגיעות בציפוי טפט אשר נוטה להתקלף עם הזמן, דגמים יוקרתיים יותר כבר נצבעים בצבע בתנור ברמה גבוהה מאוד הנותנות גם עמידות ושמירה על המראה לתקופה ארוכה יותר. דלתות אלו עמידות יותר כנגד פגעי נזקי מזג האוויר אבל גם אליהם מומלץ לא להיות חשופות ישר לגשמים ושמש ישירה מחיר דלת פלדה מתחיל בסביבות ה 2300 ₪ ומעלה.

התקנת דלתות חדשות, הדרך הכי טובה לשדרוג הבית, התקנת דלתות איתנו , רווח מתמשך בשבילכם !!!

גודל דלת כניסה

ברוב הדירות הגודל הוא הגודל הנקבע על ידי הקבלן שבנה את הבניין לכן נמצא דלתות מטר רוחב על גבי גובה קבוע לכל הבניין. המשחק מתחיל לרוב בבתים פרטים בו הלקוח או המעצב קבע את הגודל.  דלתות ניתן להזמין בגדלים קבועים או בדלת בהזמנה אישית לכל גודל שתרצו.

  • דלת כניסה רגילה כנף אחת תהיה בגודל של 100 ס"מ – 120 ס"מ
  • דלת כנף וחצי בעלת צד קטן קבוע או נפתח תהיה ברוחב של 130 ס"מ – 155 ס"מ
  • דלת כניסה בעלת שני כנפיים נפתחות תהיה בגודל של  170 ס"מ – 2.20 ס"מ
 

מיגון דלת הכניסה שלכם

בדלתות מערכת המיגון מורכבת משני מערכות נפרדות האחת היא הצילינדר  הניתן להחלפה והמנעול הפנימי של הדלת הוא מורכב פנימית ואינו ניתן לשינוי.. תמיד תוכלו להתקין בנוסף או במקום מערכות קודן, מערכות זיהוי מתקדמות או צילינדר כספת נוסף. רוב החברות מתאימות את מוצריהן לכלל הדלתות שבשוק.

צבעי דלתות הכניסה

כאמור דלת הכניסה שלכם היא הפתח העיצובי של הבית שלכם. רבים בוחרים בלבן עקב הממלכתיות של הצבע אולם חסרונו הגדול היא הלכלוך הבולט ומודגש עליו לכן רבים החלו לבחור גוונים כהים יותר של אפורים ושחורים. אולם על תהססו לבחור בגווני הכחול ובגווני האדומים שיוצרים כניסה מיוחדת ובלתי נשכחת.

עלות דלתות כניסה

התקנת דלתות כניסה במקצועיות למניעת פריצה קלה של הדלת ובטחון בעלי הבית ודיריו.
הצעת מחיר חינם !
  • דלתות פלדה בכיסוי טפט עולות בסביבות ה- 2000 ₪ - 2500 ₪ כולל התקנה
  • לרוב לדלתות סטנדרטיות המצויות במלאי זמן האספקה הוא כמעט מידי ועלותן בסביבות 2500 ₪
  • כאשר תזמינו דרכנו או דרך נגר דלת בהתאמה אישית עלות התקנת הדלת תהיה לפחות 1000 ₪
  • גופי הדלתות לרוב מקבלות אחריות של חמש שנים אם כי על הצילינדר האחריות פחותה.
  • מומלץ לרוב להתקין את דלתות הכניסה סמוך לסיום מועד השיפוץ בכדי למנוע נזקים לדלתות.
פופולרי

התקנת דלתות כניסה בחברת עוז בנייה ושיפוצים

חברת עוז בנייה ושיפוצים מספקת את כלל פתרונות הבנייה בכלל ענפי השיפוצים והבנייה בכדי להוזיל, לזרז וליעל את תהליך השיפוץ והכל במקצועיות ואיכות ללא פשרות. להצעת מחיר חינם פנו אלינו דרך האתר או התקשרו עכשיו 050-5253695

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת נגרות

התקנת דלתות כניסה דרכנו יכולה לעזור לכם לקבל את הדלתות האיכותיות ביותר ואת שירות ההתקנה. אנו מציעים מגוון רחב של דלתות כניסה כגון פלדה, עץ ואלומיניום. לפרטים נוספים צרו קשר.

מחיר הדלתות יהיה תלוי בגודלן, בעיצובן ובאיכות החומרים בהם נעשה שימוש. יש הרבה סגנונות שונים של דלתות לבחירה. הם נעים בין דלת פשוטה עם פנל בודד ועד לעיצוב מורכב עם פנלים וחלונות מרובים. עלות הדלת נקבעת גם לפי גודלה.

לפרטים נוספים כנסו לאתר וצרו קשר.

ישנה אחריות של שנה דרכנו על כל משמעות ההתקנה. אחריות נוספת מגיעה מהיצרן שקובע לפי סוג מה האחריות על המוצר המגיעה. לפרטים נוספים צרו קשר.

ישנם חומרים רבים המשמשים לייצור דלתות כניסה. אלה כוללים זכוכית, עץ, ומתכת. להזמנת דלתות כניסה צרו קשר.

דלת כניסה היא הדבר הראשון שהמבקרים שלכם יראו כשהם מגיעים לביתכם. חשוב שתקדישו זמן כדי לוודא שהוא אסתטי ומסביר פנים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת דלת כניסה, כולל סגנון, צבע, חומר ועלות.

ללא קשר למזג האוויר, אנו ממליצים שדלת כניסה לא תעמוד בשמש ישירה ולא ירד גשם ישירות אליה. כמובן שהיא אמורה להיות עמידה אולם, בדלתות פלדה בעלי טפט הוא דוהה ומתקלף, דלתות פלדה צבועות עמידות יותר אבל הצבע ידהה ויקבל כתמים. דלתות אלומיניום עמידות יותר אבל יש יותר סיכוי למעבר לחות ובידו פחות טוב. דלתות עץ עלולות לדהות ולהיסדק כתוצא מלחות וחום. לפרטים איך ניתן להגן על דלת הכניסה בעלות נמוכה פנו אלינו

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!