אודותינו – קבלן שיפוצים מומלץ – עוז בנייה ושיפוצים

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

קבלן שיפוצים מומלץ – עוז בנייה ושיפוצים

עוז בנייה ושיפוצים היא חברת שיפוצים מומלצת הרשומה בהתאחדות הקבלנים בישראל. החברה פועלת למעלה מ-40 שנה בתחום השיפוצים בישראל. עבודותינו בנוסף היא על טהרת עבודה עברית.

בתחילת שנות ה- 2000 הבנו את הקשר הישיר בין עבודות שיפוצים לבין עולם העיצוב והאדריכלות, לכן החלטנו להרחיב את הפעילות לתחום זה. החל משנת 2022 התחלנו בתהליך הכשרה שיעניק לחברתנו יכולות תכנון הנדסיות על ידי עובד החברה.

אודותינו עוז בנייה ושיפוצים:

החברה עוסקת בתהליך השיפוץ על כל שלביו החל מתכנון ובנייה בכל חלקי הבית, החנות והמשרד דרך עבודות הריסה ופינוי לצד שיפוץ כל החללים השונים בבית ועד פינישים המדויקים ביותר במטרה להגיע בכל פרויקט לרמת גימור סופר גבוהה, ולשביעות רצון הלקוח. אנו רואים בכל שיפוץ או עבודה שמגיעה אלינו הזדמנות להגשים חלום ללקוחותינו. ההבנה כי הלקוח משקיע את מיטב כספו בפרויקט גורמת לנו כחברה להבנה: שמעבר לבקשותיו המידיות של הלקוח, לתת מחשבה איך החלל ישמש את הלקוח בעתיד, ואם מה שסוכם הוא הפתרון המיטבי או שניתן להוסיף משהו או לשנות משהו ולהטיב עם הלקוח לשנים רבות.

אודותינו חברת עוז בנייה ושיפוצים קבלן שיפוצים מומלץ
קבלן שיפוצים מומלץ בשבילכם לשיפוץ מושלם !

קבלני משנה OUT כל השירותים תחת קורת גג אחת IN !

בשנים הראשונות שלנו הבנו את הבעיה המרכזית בעולם הזה שנקרא שיפוצים. בהתחלה היינו נעזרים בבעלי מקצוע וקבלני משנה עד שראינו לכמה צרות זה גורם.

לכן, ככל שהזמן עבר ועם הניסיון, החלטנו לאגד את כל השירותים שאנו מעניקים לקהל לקוחותינו תחת קורת גג אחת ללא שכירת שירותים של קבלני משנה. כל תחום והמומחה שלו.

אנחנו ממש לא מאמינים בצורך להזמין כמה בעלי מקצוע ולכן אנחנו מספקים את כל הפתרונות עבור הלקוחות שלנו תחת מטריה אחת. במטרה להביא כל פרויקט לרמת גימור גבוהה תוך עמידה בלוחות זמנים שנחשבת אצלנו לכלל ברזל!.

קבלני שיפוץ מומלצים מהן התכונות שחשוב לחפש ?

מציאת קבלן שיפוצים מתאים היא משימה לא פשוטה. ישנם משתנים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון, כמו מחיר ואיכות העבודה, אבל לא רק המלצות אישיות מלקחות קודמים, הצעת מחיר מפורטת ומי הם עובדי הקבלן ומה מקצועיותם. אנו בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאמינים שיש לקיים את כלל הפרמטרים האלה בכדי לתת שירות טוב ומקצועי ביותר לכל לקוחותינו. ההבדל בין קבלנים שמעניקים שיפוץ מלא לבין בעלי מקצוע המעניקים פתרון בודד הוא גדול הן באיכות הביצוע והיכולת להתמודד עם אתגרים המשלבים כמה מקצועות שונים, מהירות העבודה ומתן פתרון מיטבי וכולל לצורך. כל בעלי המקצוע בחברת עוז בנייה ושיפוצים הינם עובדי החברה ואנו מספקים את כלל הפתרונות הדרושים לביצוע פרויקט השיפוץ שלכם.

למה עוז בנייה ושיפוצים ראויה להיות קבלן שיפוצים מומלץ ?

החברה מבצעת את כל סוגי השיפוצים למבנים קיימים לרבות עבודות איטום, צביעה, התקנת פרקט, החלפת ריצוף עבודות חשמל, התקנת דלתות, עבודות אלומיניום מיזוג ואינסטלציה. והכל תחת הסכם ומפרט עד לרמה הקטנה ביותר. מה שמבטיח לכם שקט נפשי וידיעה ברורה מה סוכם וכמה, ללא שטיקים של חאפרים המייקרים עבודה שסוכמה לאחר תחילת העבודה.

ידע זה כוח, ניסיון זה המון כוח

כל עובדי החברה למדו את התחום לעומק באקדמיה. גדעון עוז מחזיק בתעודת חשמלאי, תעודת מתקין מזגנים והחברה משווקת מורשה מטעם טורנדו. ערן עוז מחזיק בתעודת אדריכל פנים מאז 2010 והחל בשלת 2022 הכשרת הנדסאי בנייה או בשמו האחר הנדסאי אזרחי במגמת קונסטרוקציה מה שיעניק לחברתנו בעתיד הקרוב יכולות תכנון ואישורים שיקיפו כל דרישה החל מתוספת בנייה ועד בניית בית פרטי קומפלט. אנו עובדים בתחום משנת 1977 כך שאנחנו מכירים את העולם הזה על כל פרטיו. היינו מראשונים שהתחילו לעבוד בעבודות גבס בישראל. אנו מקפידים על תכנון מדויק בכל עבודה שאנו מבצעים במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר. שיפוץ זה לא משהו שעושים בכל יום. והרבה משאבים כספיים מושקעים בדבר הזה ולכן תמיד נבחר לשים את עצמנו במקומות של הלקוח במטרה להקל ליעל ולחסוך לכם עד כמה שאפשר, לבצע את העבודה בצורה נקיה, יסודית, מהירה ומקצועית. לשביעות רצונכם, כי בסופו של דבר נאמנות של לקוח מרוצה מאתנו, ומילה טובה שתצא הם הרווח שלנו. כל אלו ועוד הופכים אותנו לקבלן שיפוצים מומלץ בשבילכם.

איך בוחרים קבלן שיפוצים מומלץ?

שיפוצים הם בדרך כלל פרויקט יקר וגוזל זמן. עם זאת, קבלן אמין יכול להפחית משמעותית תחומים אלו. קבלן שיפוצים מקצועי בעל מוניטין טוב, עומד בזמנים, מציע מחירים תחרותיים ומבטיח איכות ביצוע מעולה. צריך להיבחר לפרויקט שיפוץ. הסיבות שהיתרון בשכירת שיפוצניקים מומלצים הוא כה גדול ונובע מיכולתם: לתכנן את תהליך הבנייה, לחשב כמויות חומרים וכלים סניטרים שיש להביא מבעוד מועד לאתר, לסנכרן בין שלבי ביצוע הפרויקט ושלבי העבודה השונים. להתאים את דרך השיפוץ ללקוחות כלומר האם גרים בבית, האם זה משרד מתפקד ובאיזו מהירות הגיונית יש להשלים את הפרויקט. בנוסף קבלן שיפוצים טוב מחזיק עובדי חברה שעוסקים בתחומים ואינו נאלץ להסתמך על קבלני משנה רבים המקבלים תשלום לפי משימה או התקנה או פר יום עבודה מה שמיקר מאוד את עלות העבודה. חלק מהיתרונות שאנו מצעים בנוסף לכל אלו הם אספקת חומרים על ידינו ובכך אתם מקבלים אחריות מורחבת, ראש שקט מבחינת כמויות להזמנה וזמני הגעת החומרים לאתר וגם מחירים אטרקטיביים כיוון שבמשך יותר מ – 40 שנים יצרנו קשרי עבודה עם ספקים רבים

איך נראית הצעת מחיר לשיפוץ בחברת עוז בנייה ושיפוצים ?

הצעת מחיר בחברת עוז בנייה ושיפוצים תכלול את כל העבודות הקשורות בתהליך השיפוץ ותוצג לפי חלוקה לאזורים המיועדים לשיפוץ. הצעת המחיר המוענקת על ידי חברתנו הינה חינם ללא התחייבות ומגיעה לאחר פגישת ייעוץ באתר. מטרת הצעת המחיר הינה לתת הערכה מדויקת ככל הניתן על עלות השיפוץ. הצעת המחיר תגובה בחברתנו בשלב השני לאחר הסכמת הלקוח להמשך עבודה על ידי מפרט טכני.

איך נראה כתב כמויות לשיפוץ בחברת עוז בנייה ושיפוצים ?

כתב כמויות או מפרט טכני מגיע מחברתנו מפורט וכולל את כל העבודות וכל ההתקנות וכל החומרים אותם אנו מספקים עד רמת הידיות וברזי הניל, כדי שתדעו בדיוק מה אתם מקבלים מחברתנו. הצעות קטנות יכולות ששלב המפרט ( כתב הכמויות) גם כן יהיה ללא עלות אולם בהצעות מורכבות וגדולות אנו מחייבים על שלב זה בצורה סמלית כיוון שלוקח לנו ימים לפעמים להשלימם, ובעת ביצוע העבודה דרכנו אנו מזכים את הלקוח במחיר ששולם על המפרט הטכני זהו סוג של הטבה המוענקת ללקוחותינו. בסיום העבודה אנו מקיימים ישיבת סיכום אתכם הלקוחות שלנו ובו אנו עוברים סעיף סעיף ומראים לכם את כלל הסעיפים שבוצעו לפי המפרט. כמובן שלא את הכל ניתן להראות בשלב הסופי לכן כדאי שתגיעו לביקורים בצורה שוטפת לראות את כל שלבי הביצוע וקבלת הסברים מה נעשה ומה חשיבותו לתהליך.

קבלני שיפוצים מומלצים

תהליך שיפוץ עם קבלן שיפוצים – עוז בנייה ושיפוצים

אם אתם רוצים לשפץ את שטח המשרדים, הבית או הבניין המסחרי שלכם ואין לכם זמן או מומחיות לעשות זאת בעצמכם, אז אולי הגיע הזמן להזמין קבלן שיפוצים. קבלנים אלה יכולים להיות שותפים מצוינים בסיוע לך לקבל את המראה והתחושה של החלל שלך שאתה מחפש.

לרוב פרויקטים של שיפוץ שונים אחד מהשני בהתאם למה שאתה רוצה לעשות, גודל הבית או הנכס שלך וכמה זמן יש לך לבצע את הפרויקט. וזה לא נדיר שבעלי בתים מרגישים המום מהסיכוי לשיפוץ בית או משרד. יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל ומה השלבים הכרוכים בתהליך. למרבה המזל, ישנם מספר קבלנים מקצועיים ואנחנו ביניהם הזמינים לייעוץ ויכולים לעזור לאנשים לעבור את התהליך ללא בחירות רעות או טעויות.

שיפוץ בית או משרד יכלול בדרך כלל את השלבים הבאים:

– לחקור מה אתה רוצה לעשות ובאיזה אזורים לטפל

– איסוף מידע על קבלנים ומעצבים והזמנתם לפגישת ייעוץ

– העסקת קבלן או צוות עיצוב לפרויקט.

– תכנון התקציב שלך והבנת מה משתלם לך בהתבסס על התקציב שלך

– הערכת מגוון חומרים לשיפוץ הבית, כלים ומכשירי חשמל שאולי יהיה צורך בהם.

– בחירת אפשרויות ריצוף ועיצובי טפטים.

– רכישת החומרים הנוספים הדרושים

– צביעת הבית שלך למראה חדש ורענן .

העלאת ערך הדירה לאחר שיפוץ עם קבלן שיפוצים מומלץ

לשיפוץ דירה יש לא רק את היכולת להעלות את ערך ההשקעה שלך אלא יש לו גם יתרונות נוספים. שיפוצים מקצועיים יכולים ליצור הפחתה בצריכת האנרגיה ויוצרים סביבה חיובית יותר למגורים ותפקוד. ערך נכס מוגדל לאחר שיפוצים ושיפוץ מקצועי וחכם יוצרים סביבה חיובית יותר לכם, מה שיכול להוביל לעלייה בערך הנכס לאחר השיפוץ. שיפוץ בית של 100,000 שקל יכול בקלות להעלות את ערך הבית ב-10-20%. במקרים מסוימים, שיפוצים יכולים להביא את הבית הישן שלך לשווי שוק ובאחרים הם עשויים להיות פשוט דרך טובה להביא מחיר שוק גבוה יותר עבור בתים שאינם נמכרים במלוא הפוטנציאל שלהם. זה אומר שאתה יכול לראות עלייה בהערכה של הנכס שלך אם תחליט לבצע שיפוצים.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מחירון שיפוצים כללי להתרשמות ראשונית

כמה יעלה לי שיפוץ בית? כמה יעלה לי שיפוץ דירה? כמה יעלה לי שיפוץ משרד? ועוד...
הצעת מחיר חינם !
  • מחיר שיפוץ קוסמטי לדירה 300 ₪ – 600 ₪ למ"ר
  • מחיר שיפוץ קומפלט לדירה 1200 ₪ - 2000 ₪ למ"ר
  • מחיר שיפוץ יוקרתי לדירה 2000 ₪ - 5000 ₪ למ"ר
  • מחירי שיפוץ בית פרטי עבודה קוסמטית פנימית 300 ₪ - 600 ₪ למ"ר
  • מחירי שיפוץ בית פרטי מקיף פנימי 1200 ₪ - 3000 ₪ למ"ר
  • מחירי שיפוץ בית פרטי יוקרתי 2000 ₪ - 5000 ₪ למ"ר
  • מחיר שיפוץ משרד 400 ₪ - 1200 ₪ למ"ר
  • מחיר שיפוץ בית עסק קומפלט או חנות 150 ₪ -600 ₪ למ"ר
פופולרי

חומרים וכלים לפרויקט שיפוץ

אנו מקפידים לעבוד עם חומרי העבודה הטובים ביותר בשוק. תמיד נציג בפני הלקוח כמה אופציות ונמליץ על האיכותית ועל המשתלמת ביותר. למשל, בתחום האינסטלציה אנו עובדים עם האביזרים המתקדמים ביותר במטרה למנוע נזילות עתידיות. אנו עושים שימוש באביזרי חשמל, דבקים מיוחדים, דבקי קרמיקה ועוד מגוון של פתרונות המייעלים את תהליך העבודה ומבטיחים עבודה איכותית לאורך שנים, חוסכים זמן ומאפשרים לנו להשיג תוצאות טובות יותר בפחות מאמץ.

עוז בנייה ושיפוצים קבלן שיפוצים מומלץ

כשאנחנו לוקחים על עצמנו שיפוץ לא משנה מה גודלו, לא נעבוד עם לקוחות נוספים במקביל. נתחיל, נסיים ורק אחר כך נעבור הלאה לפרויקט הבא. ואתם מרווחים את מירב צומת הלב, עבודה רצופה וזמינות לאורך כל משך השיפוץ. 

לסיכום חברת עוז בנייה ושיפוצים מאמינה: בסטנדרט גבוה לאיכות שיפוץ ברמה גבוהה

חברת עוז בנייה ושיפוצים הינה חברה וותיקה ומרכזית בענף כבר למעלה מ-40 שנה. החברה מעסיקה עובדים מיומנים שמתגאים בעבודתם. זו הסיבה שחברת עוז בנייה ושיפוצים מאמינה בסטנדרטים גבוהים לשיפוצים באיכות גבוהה הן בבנייה חדשה והן בשיפוץ בית ישן. חומרים המסופקים ובשימוש עוז בנייה ושיפוצים הינם באיכות גבוהה ומהמובילים במשק השיפוצים, לא משנה גודל הפרויקט או היקפו עוז בנייה ושיפוצים תבחר את החומר המיטבי לבצע את העבודה איתו. עוז בנייה ושיפוצים נוסדה על אתיקה ערכית חזקה. החברה מאמינה ביושר ויושרה ולכן היא מתגאה במציאת פתרון העונה על צרכי הלקוח עם מחיר הוגן לכל פרויקט.

מעוניינים בשיפוץ לבית, דירה, משרד או חנות. הגעתם למקום הנכון עוז בנייה ושיפוצים היא מוגדרת על פי לקוחותינו: קבלן שיפוצים מומלץ במרכז ובישראל. לעוד פרטים צרו קשר עכשיו דרך האתר או בטלפון, ונגיע להצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

שאלות כלליות בתחומי שיפוצים:

האחריות על העבודה כולה שמבצע הקבלן נתונה ללקוח מהקבלן המבצע. כמובן שהלקוח יהיה אחראי על התשלום עבור כל השירותים שניתנו. חברה טובה נותנת שירות טוב ואחריות אמתית. כנסו לאתר כדי להבין את היתרונות של עוז בנייה ושיפוצים.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט איזה סוג עבודה אתה רוצה לעשות בבית או בנכס או בעסק שלך. אולי תרצה לבצע עבודות נגרות, צביעה או גינון, או אולי אתה צריך להתקין גג חדש לגמרי או תוספת שנבנתה על הבית שלך. לאחר שקבעתם זאת, זה יקל עליכם להחליט מי יתאים ביותר לתפקיד הנדון.

קבע את היקף העבודה היקף העבודה הוא הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת שכירת קבלן. צריך להיות ברור מה כולל הפרויקט, מה אתם מצפים מהקבלן וכמה זמן זה אמור לקחת.

קבע עיתוי וציפיות חשוב שיהיה לך מושג כמה זמן יש לך לפרויקט הזה ומתי אתה צריך אותו. זה יעזור לך לקבוע אם קבלן מתאים לצרכים שלך או לא.

בדוק את הכימיה עם הקבלן, האם הוא אמין? האם ההצעה שלו מקיפה?

הדרך הקלה ביותר לקבל הערכות מקבלנים היא להיכנס לאינטרנט. ישנם אתרים רבים המציעים הערכות מחיר מקבלנים בחינם. בנוסף הדרך הטובה ביותר למצוא את הטוב ביותר עבורך היא על ידי מחקר מעמיק באינטרנט וחיפוש אחר ביקורות ודירוגים של החברה.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל למצוא קבלנים באזורך. אחת הדרכים היא להשתמש במנוע חיפוש כמו גוגל או בינג ולהקליד "קבלני שיפוצים בקרבתי". דרך נוספת היא לבקר באתרים כמו דפי זהב או B144 בהם תוכלו למצוא חוות דעת על קבלנים ולקרוא על הניסיון שלהם. אבל כמובן שהגעתם למקום הנכון כנסו לאתר וצרו קשר נשמח לשמוע מכם.

יש הרבה טעויות שאנשים עושים כאשר מחפשים קבלן. למשל, אין להם מושג ברור מה הם רוצים ועל מה יעבוד הקבלן, לא לתקשר את הציפיות שלהם בצורה ברורה, ולא להבין את מערך הכישורים של הקבלן.

הדרך הטובה ביותר להימנע מטעויות אלו היא ליצור רשימת דרישות לפני שתתחיל לחפש קבלנים. רשימה זו צריכה לכלול את החזון שלך עבור הפרויקט וכל מועדים שיש לך בראש. אתה צריך גם להיות מסוגל לבטא את הציפיות שלך בצורה ברורה כדי שלא יהיה בלבול לגבי מה שאתה רוצה שייעשה. כנסו ובדקו אותנו ונשמח לעזור.

קבלן שיפוצים מומלץ במרכז הוא קבלן בעל ניסיון וידע בתחום השיפוצים, המציע שירותים איכותיים במחירים הוגנים. כדי למצוא קבלן שיפוצים מומלץ במרכז, ניתן להיעזר באחד מהבאים:

  • המלצות מאנשים שאתם מכירים: אם אתם מכירים אנשים שהזמינו שיפוצים לאחרונה, בקשו מהם המלצות על קבלנים.
  • בדיקת ביקורות באינטרנט: תוכלו למצוא באינטרנט ביקורות על קבלנים שיפוצים, אשר יעזרו לכם לקבל מושג לגבי איכות העבודה והשירות שלהם.
  • פנייה לארגון מקצועי: ארגונים מקצועיים, כגון לשכת הקבלנים, יכולים לספק לכם רשימה של קבלנים שיפוצים מומלצים במרכז.

כאשר אתם בוחרים קבלן שיפוצים מומלץ במרכז, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • ניסיון וידע: ודאו שהקבלן בעל ניסיון בתחום השיפוצים, במיוחד בתחום שבו אתם מעוניינים לבצע את השיפוץ.
  • מקצועיות: ודאו שהקבלן מקצועי ומיומן, ועובד עם חומרי גלם איכותיים.
  • שירות: ודאו שהקבלן מספק שירות לקוחות טוב, והוא זמין עבורכם לכל שאלה או בעיה.
  • מחיר: קבלו הצעת מחיר ממספר קבלנים, כדי להשוות מחירים ולקבל את העסקה הטובה ביותר.

על ידי שימוש בטיפים אלו, תוכלו למצוא קבלן שיפוצים מומלץ במרכז, אשר יבצע את השיפוץ שלכם בצורה מקצועית ואיכותית.

 

קבלן שיפוצים מומלץ בדרום הוא קבלן בעל ניסיון וידע בתחום השיפוצים, המציע שירותים איכותיים במחירים הוגנים. כדי למצוא קבלן שיפוצים מומלץ בדרום, ניתן להיעזר באחד מהבאים:

  • המלצות מאנשים שאתם מכירים: אם אתם מכירים אנשים שהזמינו שיפוצים לאחרונה, בקשו מהם המלצות על קבלנים.
  • בדיקת ביקורות באינטרנט: תוכלו למצוא באינטרנט ביקורות על קבלנים שיפוצים, אשר יעזרו לכם לקבל מושג לגבי איכות העבודה והשירות שלהם.
  • פנייה לארגון מקצועי: ארגונים מקצועיים, כגון לשכת הקבלנים, יכולים לספק לכם רשימה של קבלנים שיפוצים מומלצים בדרום.

כאשר אתם בוחרים קבלן שיפוצים מומלץ בדרום, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • ניסיון וידע: ודאו שהקבלן בעל ניסיון בתחום השיפוצים, במיוחד בתחום שבו אתם מעוניינים לבצע את השיפוץ.
  • מקצועיות: ודאו שהקבלן מקצועי ומיומן, ועובד עם חומרי גלם איכותיים.
  • שירות: ודאו שהקבלן מספק שירות לקוחות טוב, והוא זמין עבורכם לכל שאלה או בעיה.
  • מחיר: קבלו הצעת מחיר ממספר קבלנים, כדי להשוות מחירים ולקבל את העסקה הטובה ביותר.

על ידי שימוש בטיפים אלו, תוכלו למצוא קבלן שיפוצים מומלץ בדרום, אשר יבצע את השיפוץ שלכם בצורה מקצועית ואיכותית.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!