התקנת מערכות אינטרקום לבית פרטי – תקשורת ובטחון בבית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

התקנת אינטרקום לבית פרטי

אחד הדברים החשובים ביותר בבית שקשורים למערכת האבטחה שלו, הוא בחירת והתקנת מערכות אינטרקום לבית פרטי.יש לכך המון משתנים ועלינו לקחת מספר דברים בחשבון לפני שאנחנו מחליטים איזו מערכת כדאי לנו להתקין. מערכת האינטרקום שלנו היא למעשה הסינון הראשוני שמתקיים על הנכנסים לבית שלנו.

מערכות האינטרקום מהווה הגנה ואמצעי לפרטיותם של כלל יושבי הבית ולכן חשוב שנשקיע בה מחשבה ונבין ביחד עם קבלן שיפוצים שלנו מה בדיוק אנחנו רוצים להשיג ממערכת האינטרקום שנתקין כחלק בלתי נפרד מתהליך עבודת חשמל בבית.

התקנת מערכות אינטרקום לבית פרטי
התקנת מערכות אינטרקום וקודן לבית פרטי

 במאמר הבא נספר לכם כל מה שרציתם לדעת על התקנת מערכות אינטרקום לבית פרטי ועל כל היתרונות שלה ובנוסף נציג בפניכם כמה טיפים חשובים שכדאי להכיר.

מערכות אינטרקום שונות

ישנם סוגים רבים של מערכות אינטרקום כיום בשוק עם מגוון רב של פתרונות אבטחה שנועדו להגביר את תחושת הביטחון של יושבי הבית.

אחד הפתרונות היותר טובים והנפוצים בשנים האחרונות במערכות האינטרקום הביתיות הוא אינטרקום עם מצלמה.

העובדה שיש מצלמה שנותנת ליושבי הבית תמונה של מי שמצלצל באינטרקום נותנת לנו תחושת בטחון ואנו נוכל לזהות כמובן בצורה טובה ומהירה יותר מי נמצא מאחורי הדלת.

 

התקנת אינטרקום ועבודות חשמל שונות ועוד סוגי עבודות רבים ושונים בעוז בנייה ושיפוצים.

יתרון מרכזי נוסף של אינטרקום עם מצלמה הוא שאנו לא חייבים למעשה לענות לאינטרקום אלא רק לפתוח מצלמה, ואם אנו לא מעוניינים להכניס את אותו אדם לביתנו, פשוט נוכל  שלא לענות לו באינטרקום והוא יחשוב שאין אף אחד בבית. מערכת נוספת שניתן להתקין או לשלב עם הקודמת היא הוספת קודן לפתיחה מהירה של הדלת. הקודן נותן לנו עוד אלמנט של בטחון שכן רק דיירי הבית ומשפחה יודעים מהו הקוד והדבר כאמור מונע מהאנשים לא רצויים להיכנס לשטח הבית הפרטי שלנו ושומר על הפרטיות שלנו.

ישנו את הפתרון הקלאסי שהוא אינטרקום עם שפופרת שבו אנו עונים מנקודה אחת או יותר בבית למי שמצלצל בחוץ מבלי יכולת לראותו כמובן אלא רק לשמוע אותו ולפתוח. כיום זהו פתרון שלאט לאט הולך ונעלם שכן העלויות שלו יחסית זהות לעלויות של מערכת עם מצלמה. המערכות המתקדמות יותר היום מאפשרות לנו צפייה בוידיאו של המצלמה של האינטרקום דרך הסמארט פון וכך גם לפתוח את השער מבלי שנצטרך לתת קוד לבעלי מקצוע העובדים בשטח הבית שלנו ובכך למעשה אנו מגנים על הביטחון והפרטיות של הבית בצורה המקסימאלית שכן גם ניתן לבצע מעקב של כניסות ויציאות מהבית ולשמור אותו על הטלפון החכם.

מה עלינו להכין בשלב הבנייה עבור התקנת מערכות אינטרקום לבית פרטי?

עלינו לשים לב למספר דברים כאשר אנו כמובן צריכים לתאם הכל עם קבלן השיפוצים שלנו ולהסביר לו בדיוק מה אנו צריכים בהיבט של תשתית עבור מערכת האינטרקום. בראש ובראשונה אנו נצטרך תשתית תקשורת עבור האינטרקום בין האזור של השער לאזור כניסת הבית. במידה ונרצה לחבר מספר נקודות בבית לאינטרקום של הכניסה לבית נצטרך להכין גם את זה בעזרת תשתית חשמלית ותשתית של תקשורת, כאשר זוהי צנרת שצריכה לעבור כמובן בתוך הבית. בהיבט החשמלי נצטרך לחבר תשתית חשמלית במשקוף של שער הכניסה או דלת הכניסה עליה מותקן האינטרקום. על מנת שההתקנה תתבצע בצורה טובה ומקצועית עליכם לבחור חברה שמבינה בהתקנת מערכות אינטרקום לבית פרטי ומכירה את כל הפתרונות, ותעזור לכם לבחור את הפתרון המיטבי עבורכם ועבור הבית שלכם.

מעוניינים לשמוע מידע נוסף על מערכות אינטרקום, מצלמות ואזעקה לביתכם? צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לתת לכם מענה מלא על כל השאלות.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי חשמל ותקשורת

מצלמה במערכת אינטרקום יכולה לשמש למגוון מטרות. זה יכול לשמש כדי לראות מי בדלת, כדי לפקח על הילדים, או אפילו כדי לתפוס פולשים הביתה.

זה מספק שקט נפשי להורים שנמצאים בעבודה ורוצים לדעת מה ילדיהם זוממים בזמן שהם לא בבית. כאשר יש לך מצלמה בדלת הכניסה שלך, אתה יודע שהילדים שלך בטוחים ושלמים.

אתה יכול גם להשתמש בו כמכשיר אבטחה נגד פורצים פוטנציאליים. אם מישהו פורץ לביתך בזמן שאתה לא שם, הוא ייתפס בעדשת המצלמה ויהיו לך ראיות נגדו כאשר הם ייעצרו על ידי המשטרה.

מערכות תקשורת מבוססות IP הופכות פופולריות יותר במקום העבודה. עם זאת, ישנם כמה סיכונים פוטנציאליים הקשורים לטכנולוגיה זו. לדוגמה, אם מישהו פורץ למחשב שלך וגונב את כתובת ה-IP שלך, הוא יוכל לשלוח מיילים מחשבונך מבלי שתדע על כך.

על מנת למנוע סיכונים אלו, חשוב לשמור על המידע האישי שלך בטוח ולא לאחסן נתונים רגישים במחשב שאינו מאובטח.

תהליך התקנה טיפוסי עבור מערכת אינטרקום מבוססת IP הוא תהליך בן שלושה שלבים:

השלב הראשון הוא התקנת מערכת האינטרקום מבוססת ה-IP במיקום הרצוי. השלב השני הוא להגדיר את מערכת האינטרקום מבוססת ה-IP עם רשת ואספקת חשמל. השלב השלישי הוא חיבור מערכת האינטרקום מבוססת ה-IP למצלמת מעקב וידאו אחת או יותר, מנעולי דלתות ו/או התקנים אחרים דרך חיבורי Ethernet או Wi-Fi.

מערכות אינטרקום מבוססות IP הופכות פופולריות בבתים, במשרדים, בבתי ספר ובמקומות ציבוריים אחרים מכיוון שהן מאפשרות למשתמשים לתקשר זה עם זה ולשלוט במכשירים שונים מרחוק מכל מקום. לפרטים נוספים ועבודה מקצועית פנו אלינו.

מערכת אינטרקום מבוססת IP היא מכשיר המאפשר תקשורת דרך רשת. היתרונות של מערכת אינטרקום מבוססת IP הם:

  1. קלה להתקנה ולשימוש – ניתן להשתמש בו ברגע שתקבלו אותו ולא צריך שום שירות התקנה מקצועי.
  2. היא מציעה פיצ'רים רבים – כמו וידאו, קול והעברת נתונים, מה שהופך אותה למושלמת לשימוש מסחרי.
  3. ניתן לחבר אותה לכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט – כמו מחשב נייד, טאבלט, או סמארטפון כך שתוכלו לתקשר עם כל אחד בעולם בכל עת.

מערכות אינטרקום משמשות לאפשר תקשורת בין חדרים שונים בבניין או בין החדרים לכניסה. חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של מערכות אינטרקום בשוק כוללים:

  1. אנלוגי – אלו הם כמה מהסוגים העתיקים ביותר של מערכות אינטרקום והן משתמשות בחוט נחושת כדי להעביר קול למרחקים. ניתן למצוא אותם בבתים ובניינים רבים שנבנו לפני 1990.
  2. דיגיטלי – אלה חדשים יותר מאשר אנלוגיים והם משתמשים בכבלים סיבים אופטיים, כבלים קואקסיאליים או קווי טלפון כדי להעביר קול למרחקים. הם יקרים יותר מאלה אנלוגיים אבל הם מספקים איכות צליל ברורה יותר ויש להם טווח מרחק גדול יותר.
  3. אלחוטי – אלה אינם דורשים חוטים או כבלים כלל כי הם מתקשרים דרך גלי רדיו במקום דרך חוטים פיזיים או כבלים שצריך להפעיל.

להתאמת המערכת הנכונה לכם צרו קשר איתנו.

מערכת אינטרקום היא דרך לתקשר עם אנשים בבית מבלי שתצטרך ללכת אליהם. זוהי דרך מצוינת לעקוב אחר מה שקורה בבית, והיא גם יכולה לעזור לכם לעקוב אחר הילדים שלכם. לפרטים נוספים והתאמת המערכת לביתכם התקשרו עכשיו.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!