התקנת מצלמות אבטחה לעסק – בטחון למידע ולציוד

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק הוא מעקב אלקטרוני הכולל מערך מצלמות במעגל סגור, מערכת הקלטה של כל המצלמות, תשתית תקשורת ועוד.

המעקב האלקטרוני הוא חשוב מאין כמוהו במיוחד במציאות של היום ויש לו יתרונות רבים וכיום לא ניתן למצוא כמעט שום עסק שלא מתפאר במערך מצלמות אבטחה.

במאמר הבא נציג בפניכם מדוע התקנת מצלמות לעסק היא דבר קריטי וחשוב ומספר טיפים בנושא. כגון בחירת קבלן שיפוצים שיבצע עבודה זו כחלק מביצוע עבודת חשמל.

מדוע חשוב להתקין מצלמות?

היתרונות של התקנת מערך מצלמות אבטחה בעסק שלכם הוא גדול ומגוון כאשר הסיבה המרכזית היא שליטה שלכם על הנעשה בעסק.

התקנת מצלמות אבטחה לעסק
התקנת מצלמות אבטחה לעסק

כאשר העסק שלכם מרושת במצלמות במעגל סגור ויש לכם גישה מרחוק למצלמות בבית העסק שלכם אתם כמעט שלא צריכים להיות נוכחים בעסק ותוכלו לנהל אותו מרחוק, בין אם מהבית, מהמשרד שצמוד לבית העסק, או מכל מקום אחר דרך הסמארט פון שלכם או דרך הטאבלט.

באמצעות המצלמות תוכלו לראות בדיוק מה העובדים שלכם עושים כאשר בנוסף תוכלו לעקוב אחרי הקופה, וכך תוכלו לראות גם אם יש גניבות של כספים מקופת העסק.

יתרון חשוב נוסף של מצלמות אבטחה הוא ההגנה על העסק שלכם. על פי רוב, עסק שיש לו מצלמות אבטחה יסבול פחות מגניבות או פריצות וכך אנו למעשה שומרים ומגנים על בית העסק שלנו.

 

התקנת מצלמות אבטחה לעסק ועוד פתרונות רבים ושימושים לעסקים תמצאו אצלנו במקום אחד עבודה מקצועית ומחיר משתלם.

למעשה, הפורצים מודעים לכך שבטכנולוגיה של היום ניתן להקליט כל דבר באיכות גבוהה מאוד ויעדיפו כאמור שלא להסתכן ולפרוץ לעסק שהם רואים שהוא מרושת היטב במצלמות אבטחה, וכך גם לקוחות, יעדיפו שלא לגנוב מחנויות ועסקים שהם רואים שהמצלמות שם מרושתות בכל החנות ויהיה ניתן לזהות אותם בקלות יתרה. יתרון נוסף גדול הוא שלעיתים קרובות לאחר פריצה או שוד יבקשו במשטרה לקבל את ההקלטות מה-DVR  שלכם, דבר שאפשר יהיה לעשות בקלות בעסק שרישת את מעגל המצלמות שלו בצורה נכונה ואיכותית ולקבל תמונה טובה שתעזור למשטרה לפתור את הפריצה או השוד. 

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר אנו מבצעים התקנת מצלמות אבטחה לעסק?

ישנם מספר טיפים כלליים שחשוב מאוד לקחת בחשבון לפני שאנחנו בכלל מבצעים את התקנת המצלמות. דבר ראשון מומלץ לקרוא למומחה בהתקנת מצלמות אבטחה לעסק להגיע לפגישת ייעוץ בעסק שלכם. אנו עדים לעיתים רבות בכך שעסקים רבים מתקינים מצלמות אבטחה בעסק בלי כל מחשבה ומחמיצים דברים רבים כמו אזורים מתים, אי צילום של איזור הקופה ועוד.

פגישת ייעוץ עם מומחה תסייע לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים על מנת למגן ולרשת את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר מבלי שתפספסו שום פרט בנוגע למצלמות, איכות המצלמות ואיכות ההקלטה. כמובן שכל אותן המלצות יותאמו אליכם לאחר פגישת הייעוץ בה המומחה מבין בדיוק מה אתם רוצים להשיג מהתקנת המצלמות אבטחה לעסק שלכם, היות וישנם מקרים בהם רק רוצים לייצר הרתעה וישנם מקרים אחרים בהם בעל העסק רוצה לדעת כל פרט ופרט כאשר איכות הצילום וההקלטה חשובים לו עד מאוד. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא איכות ה-DVR שאותו אנו רוכשים. לעיתים המצלמות מצלמות את כל הנעשה בעסק שלנו באיכות מדהימה אך לאחר מכן שצופים בהקלטה לא ניתן לראות את הפריים בבירור. ישנם סוגים שונים של DVR ולכן בהתאם לצרכים שלכם חשוב מאוד לדעת איזה מהם לרכוש.

לפרטים נוספים אודות התקנת מצלמות ומערכות אבטחה לעסקים, צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח להגיע ישירות לבית העסק שלכם למתן ייעוץ והתאמת הפתרונות עבורכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי חשמל ותקשורת

מצלמות אבטחה הן הסוג הנפוץ ביותר של ציוד מעקב. ישנם שני סוגים של מערכות מצלמות אבטחה: אנלוגית ו-IP. מצלמות אנלוגיות זולות יותר אך דורשות התקנת ציוד נוסף. מצלמות IP, לעומת זאת, מציעות איכות וידאו גבוהה יותר בעלות נמוכה יותר וניתן לגשת אליהן בקלות דרך כל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

איזה סוג של מצלמת אבטחה כדאי לרכוש תלוי בצרכים ובתקציב שלך.

מצלמות אבטחה הן הכרח בחברה של היום. הם משמשים להגנה על אנשים, נכסים ועסקים מפני גניבות וונדליזם.

הכרת הסוגים השונים של מצלמות אבטחה חשובה לבחירת המצלמה המתאימה לצרכים שלך. לסוגים שונים של מצלמות אבטחה יש תכונות שונות ההופכות אותן פחות או יותר מתאימות למצבים מסוימים. ישנן מצלמות בעלי זווית רחבה ולא ממוקדת, כאלו הניתנות לתזוזה או עקבות אחרי תנועה וכאלה באיכות מטורפת שמזהה לוחיות רישוי ותווי פנים.

ניתן להשתמש במצלמות אבטחה כדי להגן על המחשבים, המחשבים הניידים, הטאבלטים והסמארטפונים שלך מפני פריצה. הם יכולים לשמש גם כדי לפקח על עובדים אם הם משתמשים במכשירים שלהם למטרות עבודה או פנאי ומפני התעסקות זרים איתם.

מצלמת אבטחה אלחוטית היא מצלמה הניתנת לחיבור לרשת אלחוטית, בעוד שמצלמת אבטחה קווית מחוברת למקור החשמל באמצעות כבל חשמלי.

מצלמות אלחוטיות מעולות מכיוון שהן מעניקות לך יותר ניידות וגמישות מבחינת מיקום. הם גם מציעים את היתרון של היכולת לשלוח את הזנת הווידאו דרך האינטרנט, מה שאומר שאתה יכול לגשת אליו מכל מקום בעולם.

מצלמות קוויות בדרך כלל זולות יותר ממצלמות אלחוטיות והן אינן מצריכות חיבור לאינטרנט. יש להם גם רזולוציה טובה יותר מאשר לעמיתיהם האלחוטיים.

מצלמות אבטחה הן דרך מצוינת לפקוח עין על העסק שלך. הם מאפשרים לך לדעת מה קורה בכל עת ויכולים לספק תחושת ביטחון לעובדים שלך. כמה מהיתרונות של התקנת מצלמות אבטחה הם:

– אתה יכול לראות מה קורה בעסק שלך בכל עת, כך שאתה יכול לוודא ששום דבר לא נגנב או משחית כשאתה לא שם.

– ניתן לעקוב אחר מה שהעובדים עושים במשרד בשעות העבודה.

– אתה יכול לעקוב אחר כל התנהגות חשודה ולתפוס גנבים לפני שהם עושים משהו כדי לגנוב מהחברה שלך.

מצלמות אבטחה מותקנות ממספר סיבות, כמו הרתעת גניבה או ונדליזם, לנטר את המקום לצורכי בטיחות ואבטחה, או כדי להקליט ראיות במקרה של פשע. ישנם שלושה סוגים של מצלמות אבטחה:

-מצלמות מעקב: אלו משמשות לניטור אזור ולספק קטעי וידאו במקרה של פשע.

-מצלמות כיפה: אלו משמשות למטרות מעקב אך הן יכולות גם להקליט אודיו.

-מצלמות כדורים: אלו משמשות בדרך כלל במכונות כספומט ומספקות הגנה מצוינת מפני ונדליזם.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!