חיפוי קרמיקה למטבח – למראה יוקרתי ובמחיר זול

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בין החיפויים הדקורטיביים האופטימאליים עבור המטבח שלנו הוא הקרמיקה.

קרמיקה במסגרת של שיפוץ בית או חידוש החלל יכולה לשדרג את המטבח בכמה רמות ולקלוע בול לסגנון העיצובי ולאווירה שאנו רוצים ליצור במטבח שלנו.

הדברים הכי חשובים בבחירת קרמיקה למטבח הם ראשית כל להתאים את בחירת החיפוי לתקציב שלנו כדי שלא נחרוג ממנו,

שנית להתאים את הבחירה לצרכים שלנו בתוך המטבח ובנוסף חשובה לנו איכות העבודה של קבלן שיפוצים אחרת מה עשינו בכל ההשקעה.

חיפוי קרמיקה למטבח דווקא עכשיו !

בעת שדרוג מטבח קיים או בעת התקנת מטבח חדש. זה פתרון נקי, אסתטי, עיצובי  וכלכלי  ביחס לפתרונות אחרים.
חיפוי קרמיקה ועיטורים למטבח
חיפוי קרמיקה למטבח מפסיפס

איך תדעו שהגיע הזמן להחליף את הקרמיקה במטבח שלכם?

הדבר הכי חכם לעשות הוא להחליף את חיפוי הקרמיקה כחלק בלתי נפרד משיפוץ כללי מדוע? משום שכך תוכלו להוזיל באופן משמעותי את עלות ההחלפה. הרי במהלך שיפוץ אנחנו גם ככה מטייחים וצובעים מחדש את הבית ולכן תהליך כמו החלפת קרמיקה במטבח הופך פתאום למשימה שולית. כמובן שאם אין לכם סבלנות ואתם רוצים לחדש את המטבח, תמיד תוכלו לשאול את השכנים אם גם הם רוצים להחליף את החיפויים ואז תוכלו להוזיל משמעותית את העלות הכוללת. יש חיפויים שדורשים עבודה של בעלי מקצוע נוספים אבל זה לכתבה אחרת.

חידוש מטבח קיים או מטבח חדש כל סוגי השיפוץ במקום אחד !!! שיפוץ שעומד בתקציב שלכם!

עלות חיפוי קרמיקה למטבח ?

בדרך כלל הגובה של חיפויי הקרמיקה הוא 60 סנטימטרים, ממש כמו גובה הארונות. התמחור נעשה ברוב המקרים לפי מטר רוחב. ניתן לחלק את המחיר לשלושה סוגים: חיפוי במטבח חדש, חיפוי במטבח קיים כחלק משיפוץ, חיפוי שלא במסגרת שיפוץ.

קריטריונים נוספים המשפיעים על המחיר:

  1. כמות החיתוכים שיש לבצע באריחים- ככל שיש יותר חיתוכים, המחיר עולה.
  2. גודל האריחים – ככל שהאריחים קטנים יותר, העבודה מורכבת יותר ולכן המחיר עולה.
  3. שקעים – במקרים בהם יש צורך להזיז את השקעים, המחיר עולה.
  4. רובה – יש שני סוגים של רובה: אקרילית ואפוקסית. האפוקסית נחשבת לטובה, עמידה וגם ליקרה יותר אם כי שימושיה הם יותר למקומות כגון בריכות שחיה או מקומות ציבוריים. לכן ברוב המקרים רובע אקרילית נבחרת למשימה.

חיפוי בריקים למטבח מחיר

עוד אופציה עיצובית לחיפוי קירות המטבח הינה ה"בריקים", חומר זה יכול להיות טבעי או סינטטי, הם מגיעים בשלל גדלים ועיצובים מצבעים בהירים, אפורים, חומים ועוד.
מלבד עלות הבריקים ועבודת ההדבקה מומלץ מאוד ליישם חומר אוטם למניעת ספיגה כמו כן לדאוג שכלל החריצים יהיו מלאים למניעת הצטברות לכלוך שלא ניתן לנקותו.
הצעת מחיר חינם !
  • עלות בריקים חומר למטר מרובע החל מ- 100 ₪ ומעלה.
  • עלות הדבקת בריקים החל מ- 160 ₪ למ"ר בקיר גדול ועד ל- 500 ₪ בעמוד הדורש המון חיתוכים ודיוק.
  • עלות סילר אוטם לבריקים ינוע בין 35 ל- 50 ₪ למ"ר במשטחים גדולים ועד 300 - 500 ₪ למשטחים קטנים
פופולרי

מחפשים בעל מקצוע לעבודת חיפוי קרמיקה למטבח?

לחברת עוז בנייה ושיפוצים ניסיון רב שנים בתחום. אנו מבצעים את כל עבודות השיפוצים תחת מטריית שירותים אחת. אנו נשמח לסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב. אנו עובדים עם קבלני קרמיקה מובילים בישראל, עושים שימוש בחומרים הטובים ביותר ומבצעים את העבודה ביסודיות, יעילות וברמת גימור סופר גבוהה. לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לענות לכל שאלה 

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת ריצוף

המקום הטוב ביותר לקנות אריחי קרמיקה למטבח הוא בחנות אריחים מקומית. אתה יכול גם לרכוש אותם באינטרנט אם אתה לא באזור. או לקבל דוגמאות והצעות בביתך מאיתנו.

אם אתם מחפשים תחושה מודרנית יותר, אז כדאי ללכת עם אריחי זכוכית או אריחי אבן. אם אתה רוצה משהו מסורתי יותר, אז היצמד לאריחי קרמיקה או פורצלן.

חיפוי קרמי למטבח הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים. זה לא רק יפה אלא גם עמיד, מה שהופך אותו מושלם עבור אזורים עם תנועה גבוהה כמו המטבח. עם זאת, לפני שאתם מבצעים רכישה, כדאי לדעת מה עלות חיפוי קרמיקה למטבח.

עלות חיפוי קרמיקה תלויה בגורמים רבים כולל עיצוב, צבע וסוג התקנה. חיפוי הקרמיקה היקר ביותר יהיה אלו עם עיצובים וצבעים מורכבים. פרטים נוספים באתר.

ישנם סוגים רבים ושונים של חיפויי קיר למטבח. החל מזכוכית ועד מדבקות ווניל ואפילו ציפוי שיש על הקירות. המשך אל המאמר לקבל פרטים נוספים.

אריחי מט זולים יותר וקלים יותר לתחזוקה מאשר אריחים מבריקים. עם זאת, הם מרגישים מעט מחוספסים למגע ואין להם כל כך הרבה ברק.

אריחים מבריקים יקרים יותר, אבל הם מספקים הרבה ברק ונראים יפה. יש להם גם תחושה חלקה יותר, מה שהופך אותם נוחים יותר לניקוי.

עם סוגים רבים ושונים של חומרים לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת איזה גודל אריחים הכי מתאים למשטחי המטבח שלך. אתה צריך לחשוב על סוג הפעילות שהמונים שלך יקבלו וכיצד תשתמש בהם. המשך לקרוא לקבלת עזרה בניווט בהחלטה זו.

משטחי קרמיקה הופכים פופולריים יותר ויותר בעשור האחרון. היתרונות של חיפוי קרמי מעל השיש במטבח הם כדלקמן:

– פחות יקר מגרניט או שיש.

– יופי טבעי שלא יכול להשתוות לחומרים אחרים.

.- מגוון דגמים, גדלים ועיצובים

– עמיד, צפוף וקל לניקוי.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!