תקרה אקוסטית למשרדים – פריקה לתחזוקה, קלה לאחזקה ואקוסטית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תקרות אקוסטיות למשרדים

תקרות אקוסטיות תוכננו במיוחד להכיל את גלי הקול הבוקעים מהאוויר. הם משמשים לרוב בחללים גדולים כמו אודיטוריומים, אולמות הרצאות וחדרי ישיבות. אבל אתה יכול למצוא אותם גם במשרדים שבהם עובדים מדברים לעתים קרובות עם אחרים בטלפון או מבצעים שיחות טלפון בעצמם.

הסוגים הנפוצים ביותר של תקרות אקוסטיות הן תקרות על בסיס גבס תלויות או תקרות על בסיס צמר זכוכית תלויות. אלה מורכבים בדרך כלל ממערכת פאנלים אקוסטית המחוברת לחוטי מתכת התלויים ממסגרת למעלה. לוחות אקוסטיים מגיעים בדרך כלל בצורות וגדלים שונים, אך בדרך כלל יחפו את התקרה כדי לספק את הכיסוי הטוב ביותר לשליטה בקול בכל חלל המשרד.

 

תקרה אקוסטית למשרדים
תקרה אקוסטית למשרדים

עלות התקרות האקוסטיות משתנה מאוד בהתאם ליצרן, אפשרויות העיצוב והכמות הדרושה לכיסוי חלל ספציפי.

תקרה אקוסטית למשרדים מסוגלת לספק למשרד בידוד אקוסטי ובידוד תרמי טובים. תקרות אקוסטיות נועדו גם לתת חווית אקוסטיקה טובה יותר במשרד. זה לא רק טוב לאנשים במשרד, זה גם טוב לכולם מסביב.

איפה נתקלים בתקרה אקוסטית ?

במקומות רבים כמו בנייני משרדים, מבנים ציבוריים, בתי ספר, מרכזים גדולים ועוד אנו נתקלים בתקרה אקוסטית.

תקרה אקוסטית זו הופכת לפופולרית מאוד בשנים האחרונים. למעשה היא כל כך פופולרית שככל הנראה נתקלתם בה לא מעט פעמים אך כלל לא ידעתם שמדובר בתקרה אקוסטית או כלל לא שמתם לב. 

מה תורמת לנו תקרה אקוסטית במשרדים?

במקומות שציינו שיש ברוב שעות היום מספר רב של אנשים ולכן יש צורך שהקול יהיה צלול וחד וכמובן ששיחות של אנשים אחרים לא יפריעו לנו כאשר הדבר נכון בעיקר למשרדים בהם אנו לא רוצים ששיחת טלפון או שיחה בין אישית בצד אחד של המשרד תפריע למי שיושב בצידו השני.

את אותם רעשים של שיחות טלפון, מוזיקה, שיחות בין אנשים תקרה רגילה לא תספוג ולכן בחדר ייווצר רעש שעמו קשה מאוד לעבוד ולכן במשרדים רבים מתקינים תקרה אקוסטית איכותית.

מה היתרונות של תקרה אקוסטית למשרדים?

תקרות אקוסטיות מציעות מגוון יתרונות, כגון:

  • גמישות העיצובית שהיא מקנה לנו. קיים מגוון רב של תקרות אקוסטיות העשויות ממגוון רב של חומרים וניתן לעצב אותם בצורות שונות וצבעים שונים כך שניתן להתאים את התקרה לכל עיצוב או סגנון שאנו רוצים ליצור במשרד שלנו.
  • ספיגת קול טובה יותר וביטול רעש: תקרות במשרדים או בבתים יכולים לעשות הבדל גדול בכל הנוגע לכמה רעש נספג. באמצעות תקרה שכזו ניתן להגיע לרמת אקוסטיקה גבוהה ביותר שתהפוך את המשרד שלכם למקום שנעים הרבה יותר לעבוד בו. עבור העובדים אחד הדברים היותר חשובים הוא סביבת עבודה נעימה ונוחה וכאשר הם מקבלים אותה הם הופכים לעובדים יעילים הרבה יותר, רגועים יותר ועם מצב רוח מרומם. מאידך אקוסטיקה לא מיטבית תפריע לעובדים במהלך עבודתם ולכן ישנה חשיבות גבוהה מאוד להתקנת תקרה שכזו.
  • קל יותר לנקות: תקרות הן לרוב הדבר האחרון שמתנקים כי הוא כל כך גבוה, אבל אם יש לך תקרה אקוסטית, זו פחות בעיה.
  • איכות אוויר משופרת: תקרה אקוסטית יכולה לסייע להיפטר מהאבק וחלקיקים המסתובבים באוויר מחלקים אחרים של המשרד או הבית.
  • עלויות נמוכות יותר: קיומה של תקרה אקוסטית פירושו שיש שכבה אחת פחות של חומר שאליו החום יעבור לפני שהוא מגיע לעור שלך – מה שמוביל לחדר קריר יותר. המצריך פחות קירור במשך השנים.
  • תקרות אקוסטיות נהדרות גם מכיוון שהן מציעות הגנה מפני הפרעות אחרות כגון רעשי תנועה ועבודות בנייה מחוץ לבניין, מה שעלול להקשות על הריכוז בעבודה.

איך מודדים את איכות הספיגה האקוסטית ?

האקוסטיקה המשרדית חשובה לתפוקת העובדים. תקרות אקוסטיות נוצרות במיוחד למטרה זו. האפקטיביות שלהם נמדדת על ידי מקדם הפחתת הרעשים (NRC) שנע בין 0 ל- 1. ככל שה- NRC גבוה יותר, כך הוא מספק בידוד רעש טוב יותר.

בניית תקרות אקוסטיות לא חייב להיות פרויקט יקר. צרו קשר ובררו כיצד נוכל לעזור לכם.

עוד יתרון חשוב מאוד של התקנת תקרה אקוסטית למשרדים

הוא הקלות שיש בכל היבטי התחזוקה של המשרד. כאשר יש לנו תקרה אקוסטית ניתן להתקין בה כל סוג תאורה שנרצה, ניתח להתקין בה רמקולים, ספרינקלרים ועוד יחסית בקלות רבה כאשר מעבר לכך גם ניתן להעביר את הכבלים של התקשורת דרך התקרה. במידה ויש תקלה בכל אחד מן המכלולים שהזכרנו ניתן להגיע אל אותו מכלול או רכיב בצורה פשוטה מאוד, לתקן אותו או להחליף אותו במידה ועולה הצורך.

סוגי תקרות אקוסטיות

ישנם מגוון רב של תקרות אקוסטיות כאשר אחת הפופולריות ביותר היא תקרה גבס אקוסטית. תקרה זו עשוי כמובן מלוחות גבס בגדלים שונים כאשר אותם לוחות למעשה מעט מחוררים וכך נוצר האלמנט של האקוסטיקה וספיגת הרעש כאשר מעבר לכך זה גם יוצר אלמנט עיצובי ייחודי לתקרה. סוג נוסף של תקרה אקוסטית היא תקרה מפח כאשר גם כאן בדומה ללוחות הגבס נשתמש בלוחות של פח אך בכדי שאלו יספגו את הרעשים בצורה המיטבית נאלץ להוסיף עוד אלמנט של צמר סלעים מעל ללוחות הפח כדי ליצור את האפקט האקוסטי הדרוש. סוג נוסף הוא תקרה שעשויה ממינרלים, צמר סלעים, חרסית ועמילן שאותה ניתן להשיג בגוונים רבים וגם היא נחשבת ליעילה מאוד בפיזור אקוסטי, היא קלה מאוד לעבודה ולכן גם נחשבת לאיכותית מאוד.

לסיכום מאמר תקרה אקוסטית למשרדים

תקרה אקוסטית למשרדים היא היבט חשוב מאוד בחלל המשרד. התקרה האקוסטית ממלאת תפקיד מרכזי ביצירת סביבה בריאה ופרודוקטיבית החפה מכל הסחות דעת.

התקרה האקוסטית מספקת סביבה שבה העובדים יכולים לעבוד ללא הפרעות והריכוז לא הולך לאיבוד גם כאשר יש הפרעות מחוץ למשרד. זה גם עוזר לשמור על הטמפרטורה של המשרד ללא תנודות. הקירות והתקרות האקוסטיים סופגים בקלות צליל ומונעים ממנו להתפשט או לקפוץ לחדרים אחרים. בדרך כלל מתעלמים מהיתרונות הללו אך הם חיוניים מאוד להפחתת רמות זיהום הרעש במשרדים.

תקרות אקוסטיות מותקנות תוך שימוש בחומרים שונים בהתאם לרמת הבידוד הנדרשת על ידי המשתמש. חלקם כוללים אריחים עמידים בפני אש, אריחי זכוכית סלולריים, לוחות צמר סלעים ועוד…

תקרה אקוסטית למשרדים בחברת עוז בנייה ושיפוצים

אנחנו בעוז בנייה ושיפוצים מתמחים בכל סוגי הבניה והשיפוצים שאותם תצטרכו עבור המשרד שלכם. אנחנו נוכל לעבוד בפרויקט שלכם מתחילתו של בניית המבנה ועד סופו כולל גם התקנת תקרה אקוסטית במשרד. הניסיון שצברנו יעזור לנו להתאים עבורכם כל סוג תקרה אותה תרצו כך שתתאים בצורה הטובה ביותר למשרד שלכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת בניה

כן בהחלט ניתן דרכנו לשלב יציקות בטון עם סוגי עבודות אחרות. 

זה תלוי בחמישה גורמים:

  1. האם זו בנייה חדשה או תוספת בניה.
  2. תקציב
  3. האם בנייה כבדה היא בכלל אופציה?
  4. מהירות העבודה
  5. כמות הפסולת שצריך לפנות

עלות יציקת בטון בחצר עולה כ 200 ש"ח למטר מרובע כאשר המחיר הסופי קורה בשטח על ידי המבצעים.

החל מ150 ש"ח למטר מרובע בין עם זה קיר פנימי או חיצוני.

אישורי בנייה תצטרכו לקבל בכל חריגה מהגבולות המבנה המאושרות. כלל העבודות שלפי ההיתר או הפנימיות בתוך ביתכם כמובן שראוי להתייעץ עליהם עם בעל מקצוע אולם מבחינת החוקיות הם מותרות.

הדברים הנפוצים ביותר הינם: פרגולות, דקים, מחסנים גדרות ופרקטים. כמובן שניתן אפילו לבנות בתים שלמים אולם שיטה זו אינה נפוצה בארץ שלנו אבל עדין יש לא מעט בתים הבנויים בארץ בשיטה זו. 

ישנם מחסנים מוכנים הבנויים מעץ, הם מעט יותר יקרים בהשוואה למחסני פלסטיק עם כי הרבה יותר עמידים וחזקים. באשר לבנייה מותאמת אישית תמיד אפשרי אבל כדאי להשוות מחירים לעומת בניה מחסנים מפנלים מבודדים. כמובן שמחפשים אופי אין מה להשוות.

ראוי לבחון בכל פרויקט מה כדאי וכלכלי לביצוע ומה האופי שאנו מחפשים. פרגולות אלומניום הינם קלות יותר ועמידות יותר בהשוואה לבנית פרגולה מעץ אולם המחיר גבוהה יותר כי החומר יקר יותר. לכן זה רק לשיקולכם.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!